anonym napísal:
Autor si léčí komplex z VW, bohužel nějaká nová nemoc mezi zdejším lidem
.
Nevím, proč neustále narážky na VW, osobně mám tento koncern (OPEL je v podstatě také koncern
) rád, už jen proto, že nebýt VW, tak by se česká Škoda auto plácala v nesmyslech stejně jako nyní např. Lada.
Takovéto silácké srovnávání není na místě, je možné jen pokud někdo napíše přímo srovnání např. mezi Passatem a Vectrou, navíc s každou musí najet minimálně 20 tis. km.
No tak ja jsem vlastnil oba tyto vozy jak Vectru tak Passata. Opel byl sice v benzinu a VW v dieslu, ale nemohu oba vozy jen a jen chvalit. Najel jsem s obema okolo 60 tis. km a do obou se davaly jen nove naplne a spotrebni veci (brzdy, rozvody, filtry...). V Passatu jednu dobu zlobil v zime pal. filtr, ale jeho vymenou vse vporadku. Na Vectre jednou praskla pri prudkem zabrzdeni hadicka predni brzdy, ale servis byl nastesti jen asi 200 m od mista prasknuti a navic to bylo v zahranici. Vymeneno a pak uz zadne vetsi problemy nebyly. Jizdni vlastnosti obou vozu hoodne podobne (alespon na mou jizdu i pri prudsim projeti zatacek to stacilo). Kufry jsou taky velke i kdyz Vectra mela o neco vetsi (oba sedany). Spotrebu nemohu porovnavat ale Vectra mela ve meste tak 8 - 9 l a na dalku 6 l a Passat po meste 6.2 - 6.8 l a na dalku 5 l (bez klimy) s klimou o neco vice no ale vzdycky podle stylu jizdy a jak jsem mel chut jet. S pohodlim a jizdnim komfortem jsem byl take spokojen klid v kabine byl u obou podobny. VW byl vevnitr odhlucnen tak ze jen pri prudke akceleraci bylo slyste diesla.Ted vlastnim Octavku 1, a pomalu se poohlizim po Octavce 2. Chtel jsem noveho Passata, ale je zbytecne drahy a Oct 2 je uz solidne vyvedene auto a kdo ma slabost pro vnitrni design nemecnych vozu tak musi byt nadmiru spokojen i s nasi ceskou octou.