0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Vectra GTS

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.02.2007 23:05, Predohraby...
Som nevedel ze tu nastane taky flamewar... :))) Napriek tomu ani vykonne predohraby nemusia byt extremne nedotacave. Dokazom su japonske automobily a aj spominany ST220. Ci uz su v Topgear proti oplu zaujati alebo nie, viacprvkova zadna naprava dokaze mnoho nevyhod predokoliek neutralizovat.... to si zrejme Oplaci este neuvedomili...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 07:22, RE: Predohraby...
bubu napísal:
Som nevedel ze tu nastane taky flamewar... :))) Napriek tomu ani vykonne predohraby nemusia byt extremne nedotacave. Dokazom su japonske automobily a aj spominany ST220. Ci uz su v Topgear proti oplu zaujati alebo nie, viacprvkova zadna naprava dokaze mnoho nevyhod predokoliek neutralizovat.... to si zrejme Oplaci este neuvedomili...
Mam treti omegu (dve ackove a ted beckovou) a po zkusenostech s tou beckovou 2,5i vidlicovy sestivalec vim, ze opel uz nikdy. Pritom s ackovyma jsem byl naprosto spokojen, dokonce nekriticky nadsen. Holt ta devadesata leta, kdy jak rikate opel trpel na kvalitu. ALe je to krasny a poohodlny auto, jen se neuveritëlne sere. I kdyz mozna to neni jen zalezitost oplu, ale novy trend rizene zivotnosti u automobilek, coz nemohu samozrejme posoudit
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 07:39, RE: Predohraby...
bubu napísal:
Som nevedel ze tu nastane taky flamewar... :))) Napriek tomu ani vykonne predohraby nemusia byt extremne nedotacave. Dokazom su japonske automobily a aj spominany ST220. Ci uz su v Topgear proti oplu zaujati alebo nie, viacprvkova zadna naprava dokaze mnoho nevyhod predokoliek neutralizovat.... to si zrejme Oplaci este neuvedomili...
Mno, mondeo všeobecně patří ke špici, hlavně díky podvozku, ale dovolil bych si tvrdit, že mondeo to má s přenosem síly na silnici o něco snažší. Má o 30 koní míň a nemá turbomotor, čili kola nemusejí snážet tak výraznou porci síly, resp. newtonmetrů. Pak je Mondeo o něco větší, tím pádem asi i o něco vyváženější. Nakonec, nemyslím si, že by ta zadní náprava nějak totálně radiálně měnila vlastnosti, i když kdyby ta Vectra měla listové péra, tak je radiálně změní, což naštěstí nemá
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 09:22, RE: Predohraby...
Qviko napísal:
Mno, mondeo všeobecně patří ke špici, hlavně díky podvozku, ale dovolil bych si tvrdit, že mondeo to má s přenosem síly na silnici o něco snažší. Má o 30 koní míň a nemá turbomotor, čili kola nemusejí snážet tak výraznou porci síly, resp. newtonmetrů. Pak je Mondeo o něco větší, tím pádem asi i o něco vyváženější. Nakonec, nemyslím si, že by ta zadní náprava nějak totálně radiálně měnila vlastnosti, i když kdyby ta Vectra měla listové péra, tak je radiálně změní, což naštěstí nemá
koukl jsem se do tabulky v clanku a mondeo ma o 4 kone min, tam to asi teda neubde
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 10:36, RE: Predohraby...
anonym napísal:
koukl jsem se do tabulky v clanku a mondeo ma o 4 kone min, tam to asi teda neubde
Souhlas, rozdíl je 4 koně)
Tady se porovnává obyč Vectra GTS, žádné OPC!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 11:04, topgear
No, chlapík dáva Oplom vázne do tela, doslova tam stale opakuje ze ich nenavidi a ze Vectra ma najhorsi podvozok aky kedy jazdil. Inak tam je niekde aj test ostrej Astry a vysledok podobny. Napriek tomu, ze chlapik je evidentne zaujatý a takým stylom ako on sa podla mna normalne do zakrut nejazdi (iba na letisku) na tom mozno nieco bude. Maju Opely v roku 2007 multilink? Ak nie tak ako je to mozne???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 11:42, RE: topgear
A.K.ALex napísal:
No, chlapík dáva Oplom vázne do tela, doslova tam stale opakuje ze ich nenavidi a ze Vectra ma najhorsi podvozok aky kedy jazdil. Inak tam je niekde aj test ostrej Astry a vysledok podobny. Napriek tomu, ze chlapik je evidentne zaujatý a takým stylom ako on sa podla mna normalne do zakrut nejazdi (iba na letisku) na tom mozno nieco bude. Maju Opely v roku 2007 multilink? Ak nie tak ako je to mozne???
Moc kecu od toho moderatora. Vectra je dobra, tak nevim co ma za problem! Kreten
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 13:03, RE: zigi
zigi napísal:
Souhlas, rozdíl je 4 koně)
Tady se porovnává obyč Vectra GTS, žádné OPC!!
Souhlas, zigi ma pravdu, je to chytry a mily kluk.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 13:26, RE: Topgear
Qvido napísal:
Mno jo, to je pravda, to je jak kdybych se divil, že se můj Mercedes v zatáčce na sněhu přetáčí - no jinými slovy, kdo má auto s předním pohonem a trochu víc koní ( aspoň těch 130 ) a v prudké zatáčce např. na dvojku přidá plný plyn, pojede ze zatáčky pryč... no a na to nemusím mít ani vysokou školu, na to mě stačí základní s malinkou praxí
PS: a to se ani nemusím zastávat OPELU, pač rozhodně jeho problém to není - JE TO VŠEOBECNÝ PROBLÉM VÝKONNÝCH PŘEDOHRABŮ !!
Mě se tu stejně nejvic libí jak každý měl, všechny auta atd. a jak je chytrej lidi jste k smíchu!! Polovina vas je určitě pubertálního věku. Je divné, že na západě je Opel dobra automobilka, jen blbej česky komunist. národ tvrdí opak. Škoda je nejlepší, že čehůni? A nejlepší jsou řeči alá opel jsem měl a už nikdy jindy. Já měl zase bmw a praskla mi hlava, takže bmw nebrat, to neumí kvalitni auta ano tak to je, ale nikdy bych to nikomu necpal, páč na každém autě je něco dobrého a zlého a ať si člověk koupí co uzná za vhodné a nedá na hloupé řeči. Stejně se mi moc líbí jak se zde poslední dobou srovnává BMW vs. OPEL - to jsem nevěděl, že BMW je na tom tak špatně. Tak poslední příspěvěk, co to meleš za hlouposti o mondeu? Frajere pujč si Mondeo, zajeď si na letiště nebo okruh a vytoč kola, dej plný plyn a uvidíš kam pojedeš a nebo ještě líp, utři si mléko na bradě aby jsi venku nenastydnul. Lidi zamyslete se na sebou. Ahoj
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 14:50, :-O
Četl jsem článek a viděl video. Článek je optimistický a video otřesné. Nová Vectra po faceliftu se mi líbí a moto 2,8 Turbo taktéž. Z toho co redaktor píše lze vyčíst, že ten motor není na parametrech našponovaný, což se příznivě projeví v pružnosti. Prostě ať šlápnu kdy šlápnu, jede to. Je to spíš civilní motor než sportovní. Správně by sportovní motor měl být skoro do 2/3 rozsahu mrtvý a pak odevzdat všechno, ale byl by s tím opruz jezdit civilně, kdo by poslouchal ten kravál a živil to. pár věcí v diskuzi zaznělo a na něco budu reagovat. Na staré Vectře A byl víceprvek vzadu na nápravě, na nové je určitě taky. Zrychlení není jen o výkonu motoru, ale i o hmotnosti a převodovém poměru. Kdo má Oplea, tak ví, že má poměrně těžké převody, takže je na rozjezd těžkopádný, ale ve vysokých rychlostech motor tolik netočí. Trochu mě mrzí, že auto jako je GTS nemá pohon zadku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 15:29, RE: :-O
David V napísal:
Četl jsem článek a viděl video. Článek je optimistický a video otřesné. Nová Vectra po faceliftu se mi líbí a moto 2,8 Turbo taktéž. Z toho co redaktor píše lze vyčíst, že ten motor není na parametrech našponovaný, což se příznivě projeví v pružnosti. Prostě ať šlápnu kdy šlápnu, jede to. Je to spíš civilní motor než sportovní. Správně by sportovní motor měl být skoro do 2/3 rozsahu mrtvý a pak odevzdat všechno, ale byl by s tím opruz jezdit civilně, kdo by poslouchal ten kravál a živil to. pár ...
Pravda pravdoucí!!!Nejlepší auta na světě jsou ty z Mladé Boleslavy!!!nejlepší úplně na celým světě je Octavie,potom Superb s Fóbii,te´d pokojstr,pak felície a fovorit!!!A to už mě mlíko po bradě neteče a aut jsem měl opravdu moc,moc,protože se tím živím.Připadá Vám,že jsem se pomátl??Ne,ne,češi jsou pomatení,stačí se jen podívat na ceny ojetých škodovek,to hlava nebere,tak min 30-50% předražený krámy!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 17:10, RE: Predohraby...
zigi napísal:
Souhlas, rozdíl je 4 koně)
Tady se porovnává obyč Vectra GTS, žádné OPC!!
Víš, v článku je GTS, ale já jsem reagoval na videjko TOPGEAR a jimi testovanou Vectru OPC, takže zigi, jsi trochu mimo :) Já myslím, že GTS taky nebude až tak nedotáčivé....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 21:32, RE: :-O
petr napísal:
Pravda pravdoucí!!!Nejlepší auta na světě jsou ty z Mladé Boleslavy!!!nejlepší úplně na celým světě je Octavie,potom Superb s Fóbii,te´d pokojstr,pak felície a fovorit!!!A to už mě mlíko po bradě neteče a aut jsem měl opravdu moc,moc,protože se tím živím.Připadá Vám,že jsem se pomátl??Ne,ne,češi jsou pomatení,stačí se jen podívat na ceny ojetých škodovek,to hlava nebere,tak min 30-50% předražený krámy!!!!
Myslím, že sem psát, že lidé kupující Škodárny předražené o 30-50% je vcelku zbytečné. Je spousta lidí bez zkušeností s jakoukoliv jinou značkou nežli Škoda a měřítkem jejich úspěchu je to jestli má někdo Fábii,Octávii,nebo Superba. Můj strýc má Felicii z roku 2000 a je přesvědčen, že za těch 100.000,-Kč co za to dal nemohl koupit nic lepšího. Nikdy s jiným autem nejel a hlavně chlapi v hospodě říkali, že na cizácký auta jsou drahý díly, tak co Nemá smysl dělat nějakou osvětu, kdo chce ať si žije svůj sen "simply clever" a kdo je realista ať se stará)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 22:07, RE: :-O
Šakal napísal:
Myslím, že sem psát, že lidé kupující Škodárny předražené o 30-50% je vcelku zbytečné. Je spousta lidí bez zkušeností s jakoukoliv jinou značkou nežli Škoda a měřítkem jejich úspěchu je to jestli má někdo Fábii,Octávii,nebo Superba. Můj strýc má Felicii z roku 2000 a je přesvědčen, že za těch 100.000,-Kč co za to dal nemohl koupit nic lepšího. Nikdy s jiným autem nejel a hlavně chlapi v hospodě říkali, že na cizácký auta jsou drahý díly, tak co Nemá smysl dělat nějakou osvětu, kdo chce ať s...
Je rpavda, ze felda za 100 tis je nechutne predrazena an to ze to nema vtsinou ani posilvoac rizeni, ani abs, ani airbag, ale na druhous tranu s emusi nechat, ze to auto ma nejlevnejsi dily, je to psoeldni auto ktere se da opravit jako stara 120, kazdy siovnejsi clovek do ta dohromady, dily jsou orpavdu za hubicku. Octavia, fabia atd uz maji klasicke dily Vw ktere jsou uz drahe. felda je poslendi auto, o kterem se da rict, ze opravdu servis je levny. Jinak kdyby felda 2000 stala tak o 30 - 40 tis min, tak by to byla dobra volba pro zacinajici par, ktery nema moc penez a na courani po praze a obcas ve dvou na cahtu to staci a opravy by nikoho nezaskocili. Ale za 100 tis treba ja osobne radsi koupim Punto II. generace. Ja pred 5 mesici dal za punto 2000 110 tis, mam abs, city servo, 2x airbag, pal PC, predpinace bezpecnsotnich pasu a najeto melo 38 tis
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.02.2007 23:42, RE: :-O
mufik.martin napísal:
Je rpavda, ze felda za 100 tis je nechutne predrazena an to ze to nema vtsinou ani posilvoac rizeni, ani abs, ani airbag, ale na druhous tranu s emusi nechat, ze to auto ma nejlevnejsi dily, je to psoeldni auto ktere se da opravit jako stara 120, kazdy siovnejsi clovek do ta dohromady, dily jsou orpavdu za hubicku. Octavia, fabia atd uz maji klasicke dily Vw ktere jsou uz drahe. felda je poslendi auto, o kterem se da rict, ze opravdu servis je levny. Jinak kdyby felda 2000 stala tak o 30 - 40 ti...
Ale tak-keby bola dôlezitá vlastnost auta to, ze sa da opravit aj doma, tak jazdime na 120 L, nie? Ono je rozdiel mat auto, ktore ma lacne diely a treba ich pomerne casto a auto ktore ma drahsie diely a netreba ich zdaleka tak casto. O tom, ze Felda je vacsinou "holá" sa ani netreba bavit. Svoju klientelu má, ja ju nikomu neberiem, dokonca uznávam, ze niekomu moze stacit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.02.2007 09:57, RE: :-O
mufik.martin napísal:
Je rpavda, ze felda za 100 tis je nechutne predrazena an to ze to nema vtsinou ani posilvoac rizeni, ani abs, ani airbag, ale na druhous tranu s emusi nechat, ze to auto ma nejlevnejsi dily, je to psoeldni auto ktere se da opravit jako stara 120, kazdy siovnejsi clovek do ta dohromady, dily jsou orpavdu za hubicku. Octavia, fabia atd uz maji klasicke dily Vw ktere jsou uz drahe. felda je poslendi auto, o kterem se da rict, ze opravdu servis je levny. Jinak kdyby felda 2000 stala tak o 30 - 40 ti...
Zajisté máš také svou pravdu, ale představ si, že máš měsíčně nějakých 10 tis čistého a přitom docela nutně potřebuješ auto. Potom, když se ti podaří našetřit tak to nebude moc a tak třeba koupíš Felcku. Tlumiče na celé auto 5 000 Kč včetně silentbloků, střední a koncový díl výfuku dohromady 1400 se silentblokama, rozvody u 1,3 motoru neměníš (jenom řetěz až po několika tisících km), svíčky 100 Kč a tak by se dalo pokračovat. Sám teď musíš uznat, že náhradní díly na Punto II stojí kapánek víc
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.02.2007 19:00, ZIGI
Zigi,jak tak ctu ty tve prispevky,tak musim rict,ze ses hodne stupidni clovek,no proste konimrd.Rek bych ze mas iq prohnileho blatniku na tve Astre.A jak muzes rict,ze Vectra GTS ma hezky zadek,vzdyt je to hranaty a hnusny.Tak sni dal!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 17.02.2007 20:26, Moc krásná vectra
No mně se vectra moc líbí, už ji mám objednanou a těším jak budu prohánět supersporty. Fakt moc pěkný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 18:05, kapota
kapota neni plastová ale hliníková!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.09.2007 12:41, RE: kapota
anonym napísal:
kapota neni plastová ale hliníková!
Přesně tak kapota je hliníková, nevim jak ten redaktor přišel na to, že je plastová, no asi má doma trabiho !!! ))
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.