0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Vectra Caravan - úsporně s turbo motorem?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 00:22,
Pěkná hovadina 16 -17 litrů, zase nemalujte čerta na zed, a trochu objektivity prosím. (Je to možné, ale taky uvedte, že jste jeli po městě a hned vyrazili na dálnici, nasadili si tam na příštích 50-70 kilometrů rychlost přes 200 no a pak se není čemu divit, že si to vezme i 17. jezdím s dvoulitrovou vectrou a vím o čem mluvím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 00:58, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Pěkná hovadina 16 -17 litrů, zase nemalujte čerta na zed, a trochu objektivity prosím. (Je to možné, ale taky uvedte, že jste jeli po městě a hned vyrazili na dálnici, nasadili si tam na příštích 50-70 kilometrů rychlost přes 200 no a pak se není čemu divit, že si to vezme i 17. jezdím s dvoulitrovou vectrou a vím o čem mluvím.
nauč se číst, jasně z textu vyplívá že tadle spotřeba je když tomu opravdu šlapeš na krk! dyt jinak tam píšou kolik si to vemu při klidný jízdě bez provozu atd.....příde mi že si ten článek ani nečet a jen sis přečet závě rvid?!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 09:36, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Pěkná hovadina 16 -17 litrů, zase nemalujte čerta na zed, a trochu objektivity prosím. (Je to možné, ale taky uvedte, že jste jeli po městě a hned vyrazili na dálnici, nasadili si tam na příštích 50-70 kilometrů rychlost přes 200 no a pak se není čemu divit, že si to vezme i 17. jezdím s dvoulitrovou vectrou a vím o čem mluvím.
Taky je sakra rozdil mezi atmosferickym dvoulitrem a stejnym motorem s preplnovanim. Uplne jine svezeni, ale uplne jina spotreba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 12:40, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Pěkná hovadina 16 -17 litrů, zase nemalujte čerta na zed, a trochu objektivity prosím. (Je to možné, ale taky uvedte, že jste jeli po městě a hned vyrazili na dálnici, nasadili si tam na příštích 50-70 kilometrů rychlost přes 200 no a pak se není čemu divit, že si to vezme i 17. jezdím s dvoulitrovou vectrou a vím o čem mluvím.
Tohle ale NENÍ dvoulitrová vectra!!! Tenhle motor je žíznivej víc než třílitrovej šestiválec (ale klasicky, výroba a vývoj je snazší a levnější a zákazník to skousne, jako všechno).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 13:59, turbina
Opelum moc neholduji. Ale tenhle motor nevyzniva zas tak spatne. I udaje vyrobce se nezdaji byt prilis prehnane oproti namerenym vysledkum. Pokud po tydennim testu spapal 10 litru i s ostrejsimi zkouskami, tak to neni zly. Jezdit i s takovym motorem klidne a s rozvahou se podle me da a rozumny clovek potencial motoru vyuzjie hlavne v krizovce ci na delsich trasach, pri nutnosti hbiteho predjeti je turbina urcite dobrou veci. A pak se opet polevi v jizdnim stylu a nemusi se to hnat 160-180 porad. A jezdit s ni po Praze okolo 10 by se dalo, jen zacpam by se to chtelo vyhnout :) PS. Mam 2.0 atmosferu a jezdim po Praze za 8-9 dle situace. Klidna jizda mimo mesto za 7.3-7.6. Takze o tolik hroznejsi ta turbina neni. Za hbitost si rekne logicky vic. PS: s sestivaly zkusenost nemam.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 14:39, výkon
no myslim že z takovýho motoru dostat 175 koní neni nic extra.....dnes se dá z takovýdleho motoru dostat klidně 230 koní....myslim kdyby auto mělo aspon 200 koní že by se spotřeba při normální jízdě nezměnila a v extrémních situacích by auto bylo mnohem svižnější!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 14:44, RE: výkon
anonym napísal:
no myslim že z takovýho motoru dostat 175 koní neni nic extra.....dnes se dá z takovýdleho motoru dostat klidně 230 koní....myslim kdyby auto mělo aspon 200 koní že by se spotřeba při normální jízdě nezměnila a v extrémních situacích by auto bylo mnohem svižnější!
To je pravda, motor není žádný zázrak. Je to o to horší, že spotřeba paliva se hravě dostane na průměr 12-13 litrů na sto, což je už docela brutální. Dynamika v reálu není špatná, ale pořádnej šestiválec by autu padnul líp a spotřeba by i s ním byla menší. Prostě výrobek GM z nejhorších let (nová Insignia - nedivím se že změnou jména dávají najevo že s Vectrou nechtějí mít nic společného - vypadá nadějněji) postupující krize. Prostě tuda NE
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 14:57, RE: výkon
anonym napísal:
no myslim že z takovýho motoru dostat 175 koní neni nic extra.....dnes se dá z takovýdleho motoru dostat klidně 230 koní....myslim kdyby auto mělo aspon 200 koní že by se spotřeba při normální jízdě nezměnila a v extrémních situacích by auto bylo mnohem svižnější!
Z 2.0 lze dostat s turbem i 300 koní, ale na úkor pružnosti, životnosti a spotřeby paliva. Vyšší plnící tlak turba = nižší kompresní poměr motoru = menší účinnost při částečném zatížení = vyšší spotřeba při běžném jezdění. Nízkotlaké přeplňování má své výhody - při zachování menšího objemu motoru vyšší kroutící moment. A pro závodníky je tu prostor pro další variantu. Např. Volvo nebo Saab - má v nabídce jak soft turbo se spotřebou atmosferické verze tak i verzi T4, T5 ap. na lepší svezeníčko
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 15:10, RE: výkon
anonym napísal:
Z 2.0 lze dostat s turbem i 300 koní, ale na úkor pružnosti, životnosti a spotřeby paliva. Vyšší plnící tlak turba = nižší kompresní poměr motoru = menší účinnost při částečném zatížení = vyšší spotřeba při běžném jezdění. Nízkotlaké přeplňování má své výhody - při zachování menšího objemu motoru vyšší kroutící moment. A pro závodníky je tu prostor pro další variantu. Např. Volvo nebo Saab - má v nabídce jak soft turbo se spotřebou atmosferické verze tak i verzi T4, T5 ap. na lepší svezeníčko
Jo přeplňovaný čtyřválec v Saabu nebo 2.3 v Mazdě to je něco jiného. Tahle Vectra je ... prostě i Opel od toho dává ruce pryč a novou střední třídu se snaží dělat úplně nově jinak líp a pro jistotu dává i jiné jméno. Tahle Vectra se nepovedla a tenhle motor taky nic moc (teda pokud nechcete mít záminku 2x týdně navštěvovat svou oblíbenou pumpařku)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 16:56, RE: výkon
anonym napísal:
Jo přeplňovaný čtyřválec v Saabu nebo 2.3 v Mazdě to je něco jiného. Tahle Vectra je ... prostě i Opel od toho dává ruce pryč a novou střední třídu se snaží dělat úplně nově jinak líp a pro jistotu dává i jiné jméno. Tahle Vectra se nepovedla a tenhle motor taky nic moc (teda pokud nechcete mít záminku 2x týdně navštěvovat svou oblíbenou pumpařku)
Preplnovany ctyrvalec v Saabu je to same co preplnovany ctyrvalec v Oplu. Stejny koncern, stejne motory. Rozdil je jenom v naladeni.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 17:32, RE: výkon
anonym napísal:
Preplnovany ctyrvalec v Saabu je to same co preplnovany ctyrvalec v Oplu. Stejny koncern, stejne motory. Rozdil je jenom v naladeni.
Nejen motor je příbuzný, jsou to holt dítka GM. Nicméně Saabu se nějak podařilo zachovat alespoň trochu své původní DNA, opel šel v posledním desetiletí od deseti k pěti a tahle vectra nevybočuje ze smutného trendu.
Prostě tohle auto ne, a i když saab modely jsou už nestydatě vousaté, výsledek je stále lepší než ta vectra.
Martin
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 18:51, RE: výkon
anonym napísal:
Preplnovany ctyrvalec v Saabu je to same co preplnovany ctyrvalec v Oplu. Stejny koncern, stejne motory. Rozdil je jenom v naladeni.
Pozor, pozor. Opel používá jak svůj benzinový turbodvoulitr Ecotec ve verzích OPC s klasickým řemenem tak i s řetězem hnanými rozvody motor původně Saab - myslím že právě ve Vectře. Není dvoulitr jako dvoulitr. Vzhledem k tomu, že Opel je jedna z mála evropských značek která narozdíl od konkurence šla v poslední době kvalitativně nahoru (ve srovnání s pošramocenou minulostí) tak bych to stejně neřešil
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 21:03, RE: výkon
anonym napísal:
Pozor, pozor. Opel používá jak svůj benzinový turbodvoulitr Ecotec ve verzích OPC s klasickým řemenem tak i s řetězem hnanými rozvody motor původně Saab - myslím že právě ve Vectře. Není dvoulitr jako dvoulitr. Vzhledem k tomu, že Opel je jedna z mála evropských značek která narozdíl od konkurence šla v poslední době kvalitativně nahoru (ve srovnání s pošramocenou minulostí) tak bych to stejně neřešil
Jo Opel se snaží, ale tahle Vectra ještě není rozumná volba. Tlustou čáru za minulostí snad udělá nová Insignia, ta vypadá nadějně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 21:32, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Pěkná hovadina 16 -17 litrů, zase nemalujte čerta na zed, a trochu objektivity prosím. (Je to možné, ale taky uvedte, že jste jeli po městě a hned vyrazili na dálnici, nasadili si tam na příštích 50-70 kilometrů rychlost přes 200 no a pak se není čemu divit, že si to vezme i 17. jezdím s dvoulitrovou vectrou a vím o čem mluvím.
Hovno s tím stakovýmhle žroutem. že jo zigi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 21:57, Vectra
Pánové vlastním Vectru OPC a její spotřeba je po 52000Km 11,6l !!! Ano dokáže brát i 19 na 100, ale to se pohybujete mezi 230 - 280km/h.
Při defenzivní jízdě podle předpisů se dostáváte pod 9l!! Spotřebu tlačí dolů dlouhá šestka.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 22:03, RE: Vectra
anonym napísal:
Pánové vlastním Vectru OPC a její spotřeba je po 52000Km 11,6l !!! Ano dokáže brát i 19 na 100, ale to se pohybujete mezi 230 - 280km/h.
Při defenzivní jízdě podle předpisů se dostáváte pod 9l!! Spotřebu tlačí dolů dlouhá šestka.

Jo, a pres zakruty jedes rovne ze jo, nebo si to riznes cez pole, ty kluku nedotacava...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 22:09, RE: Vectra
anonym napísal:
Jo, a pres zakruty jedes rovne ze jo, nebo si to riznes cez pole, ty kluku nedotacava...
No ten motor (od Saabu?) 2.8 V6 Turbo není špatný. Ale spotřeba je rozhodně vyšší než je tady uváděno a hlavně 280 km/h je stejně humorné jako omezovač na 250 v Octavii.
Marťan - Martin
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.08.2008 00:11, RE: Vectra
anonym napísal:
Pánové vlastním Vectru OPC a její spotřeba je po 52000Km 11,6l !!! Ano dokáže brát i 19 na 100, ale to se pohybujete mezi 230 - 280km/h.
Při defenzivní jízdě podle předpisů se dostáváte pod 9l!! Spotřebu tlačí dolů dlouhá šestka.

Vždyt to říkám, že malují čerta na zed, ten dvoulitr je na tom stejně se spotřebou jako u tvýho OPC a to při prasojízdě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.08.2008 08:42, RE: Vectra
anonym napísal:
No ten motor (od Saabu?) 2.8 V6 Turbo není špatný. Ale spotřeba je rozhodně vyšší než je tady uváděno a hlavně 280 km/h je stejně humorné jako omezovač na 250 v Octavii.
Marťan - Martin
Ale jdete, kdyz mu to ukazuje rychlomer na palubni desce, tak to prece MUSI byt pravda, ne?

P.S.: Fabia je taky povestna tim, ze ve 130 ukazuje klidne 145 km/h, ze?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.08.2008 12:53, RE: Vectra
anonym napísal:
Ale jdete, kdyz mu to ukazuje rychlomer na palubni desce, tak to prece MUSI byt pravda, ne?

P.S.: Fabia je taky povestna tim, ze ve 130 ukazuje klidne 145 km/h, ze?
Také mám ráda pohádky, ale takovéhle ne. Ano to bude šok to bude zklamání při srovnání bajky na tachoměru a o 30 km nižší rychlosti na navigaci. Znám konkrétní případy "dálničních dravců" přesvědčených že "letěli" rychlostí 210 km/h. Trochu dolétali, poté co Bůh vymyslel přenosnou navigaci.
Kylie
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.