0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Vectra C - stále dostupnější vůz

kategórie zaradenia témy: německá vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 12:35, Bude ještě lépe (levněji)
To že se koncern GM ohledně Vectra "vzdal" otcovských práv, nechce o ní slyšet a "big" rozdíl mezi ní a novou Insignia všude inzeruje, myslím, povede k dalšímu propadu cen staré vectry.
Ona se Insignia zřejmě opravdu povedla a Vectra ... no její pověst není příliš "gut". Pro zájemce o koupi z toho vyplývá momentálně velmi dobrá cena, která se (jistojistě) ještě vylepší a docela "big" propad bych očekávala v bazarech!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 14:01, Sakra
A já myslel, že se tady rozeberou duhy a neduhy Vectry C, o které začínám zvolna uvažovat (teda pokud se mi nepodaří sehnat zachovalý kus VB s vidlicovým šestiválcem nebo alespoň 2.2).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 14:05, RE: Sakra
David V napísal:
A já myslel, že se tady rozeberou duhy a neduhy Vectry C, o které začínám zvolna uvažovat (teda pokud se mi nepodaří sehnat zachovalý kus VB s vidlicovým šestiválcem nebo alespoň 2.2).
Davide - pozor! Nejsem znalá co a jak ohledně Vectra, ale Opel se od ní v německu poměrně výrazně distancoval (při nástupu Insignia)! To ale asi víte a "kladem" určitě bude velmi razantní propad bazarových cen (očekávala bych). Takže jestli vectra plánujete, určitě počkat! Téměř na 100% bych propad cen čekala.
Tak to alespoň vidím já (a "renomé" vectra /v německu/ opravdu není "gut" a možná ještě "klesá...")
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 15:33, RE: Sakra
Kylie napísal:
Davide - pozor! Nejsem znalá co a jak ohledně Vectra, ale Opel se od ní v německu poměrně výrazně distancoval (při nástupu Insignia)! To ale asi víte a "kladem" určitě bude velmi razantní propad bazarových cen (očekávala bych). Takže jestli vectra plánujete, určitě počkat! Téměř na 100% bych propad cen čekala.
Tak to alespoň vidím já (a "renomé" vectra /v německu/ opravdu není "gut" a možná ještě "klesá...")
Kylie, neuraz se, ale co se týče Opelů, tak si nechám poradit od jiných nebo si se znalostmi vystačím sám. Co to znamená distancoval se od Vectry? Nic si pod tím neumím představit. Upřímně řečeno si nemyslím, že se prostě udělá tlustá čára od té doby se auta přestanou porouchávat, takže Insignia svoje kvality ukáže až během prvních let provozu podle toho, kolik dětských nemocí bude potřeba léčit. Takový obecný plácání já nemám rád, pokud mi chceš v něčm poradit, tak buď konkrétní.Na Á-čkové, kterou jsem kupoval 8-mi letou jsem během 5-ti let a 60 kkm měl jen dvě vyložené opravy (nemyslím údržbu) a stály mě cca 6 tisíc. Bolesti B-čkových jsou mi známy, takže se s nimi buď počítá nebo se volbou vhodné motorizace eliminují. Největší starosti mi nedělají ty auta, ale jejich majitelé.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 16:52, RE: Sakra
David V napísal:
Kylie, neuraz se, ale co se týče Opelů, tak si nechám poradit od jiných nebo si se znalostmi vystačím sám. Co to znamená distancoval se od Vectry? Nic si pod tím neumím představit. Upřímně řečeno si nemyslím, že se prostě udělá tlustá čára od té doby se auta přestanou porouchávat, takže Insignia svoje kvality ukáže až během prvních let provozu podle toho, kolik dětských nemocí bude potřeba léčit. Takový obecný plácání já nemám rád, pokud mi chceš v něčm poradit, tak buď konkrétní.Na Á-čkové, kte...
Ohledně Vectra rozhodně "neradím"! Jen upozorňuji na momentální aktuální "situaci" na jednom (nepatrně větším) trhu než je česku.
Tím "distancovat" opravdu myslím PŘESNĚ to co to znamená, tedy "zříci" se atd. TAK se momentálně Opel (GM) staví k Vectra, která je (alespoň v německu) vnímána nikoliv už "rozporuplně", ale snad až "záporně". PROTO jsem doporučila (máte-li "definitivně" vybráno) ještě trošku počkat, neb ceny (velmi pravděpodobně) ještě dolů půjdou - nic víc, nic míň!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 17:48, Vectra C
David V napísal:
Kylie, neuraz se, ale co se týče Opelů, tak si nechám poradit od jiných nebo si se znalostmi vystačím sám. Co to znamená distancoval se od Vectry? Nic si pod tím neumím představit. Upřímně řečeno si nemyslím, že se prostě udělá tlustá čára od té doby se auta přestanou porouchávat, takže Insignia svoje kvality ukáže až během prvních let provozu podle toho, kolik dětských nemocí bude potřeba léčit. Takový obecný plácání já nemám rád, pokud mi chceš v něčm poradit, tak buď konkrétní.Na Á-čkové, kte...
Mám s Vectrou C dost špatný zkušenosti. Nejslabší, co do spolehlivosti a výdrže, je podvozek. Za 120tis. km jsem vyměnil PP ložisko, později i rameno, zadní tlumiče a nakonec i obě zadní ramena. Pokaždý to doprovázelo rychlý rozklad a zničenou (blbě sjetou) pneu u postižený oblasti. Navíc v tom podvozku pořád něco klepalo a chrochtalo, např. přejezd příčného prahu doprovázely vždy zajímavé pazvuky. Všechny díly byly o řád dražší než na Vectru B. Těch 120tis.km jsem najezdil za 3 roky, takže to bylo pořád něco. Možná kdyby stála v garáži a já s ní jen občas vyjel...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 18:13, RE: Vectra C
MHr napísal:
Mám s Vectrou C dost špatný zkušenosti. Nejslabší, co do spolehlivosti a výdrže, je podvozek. Za 120tis. km jsem vyměnil PP ložisko, později i rameno, zadní tlumiče a nakonec i obě zadní ramena. Pokaždý to doprovázelo rychlý rozklad a zničenou (blbě sjetou) pneu u postižený oblasti. Navíc v tom podvozku pořád něco klepalo a chrochtalo, např. přejezd příčného prahu doprovázely vždy zajímavé pazvuky. Všechny díly byly o řád dražší než na Vectru B. Těch 120tis.km jsem najezdil za 3 roky, takže to ...
Já naposledy jezdila s Vectra již před lety, ale to JAK se firma k tomuto modelu staví "něco naznačuje", to je docela dost "nezvyklé"!
PROTO jsem poukazovala na to (všeobecně očekávané a opravdu asi blížící se a reálné) "zlevnění" (možná na ceny, které opravdu BUDOU velmi atraktivní - to asi ano, ale .. to snad i nová Kia či i30 poslouží podobně (i místa uvnitř je podobně) a (hrůza!) snad budou/jsou i méně poruchové!
PS: Asi je opravdu "správné" na cosi jménem Vectra zapomenout (jak se nás Opel přesvědčit snaží - že by na mne fungovala reklama?) a Insignia opravdu vypadá "nadějně"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 18:40, Kylie a čeština :-)
Všem diskutujícím se předem omlouvám za tento příspěvek naprosto mimo nosné téma. Ale listuju a pročítám zdejší komentáře a postřehy rád a poslední dobou získávám pocit, že "nezničitelná diskutující" Kylie píše česky čím dál tím hůř. Na sloveso na konci věty už jsem přivykl , ale neustále "big" a "gut" mě přivádějí k zoufalství o to víc, že hned v dalším textu je použito "velký" a "dobrý". Kylie, proboha, co tím sleduješ??? Tvé, místy i zajímavé postřehy se tímto jazykovým "folklorem" stávají "čtenáře" odrazujícími. Taky skloňování značek aut (Vectra) je možno určitě dopilovat, když o větu dál píšeš pěkne "s brumlou"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 19:01, RE: Kylie a čeština :-)
Fire napísal:
Všem diskutujícím se předem omlouvám za tento příspěvek naprosto mimo nosné téma. Ale listuju a pročítám zdejší komentáře a postřehy rád a poslední dobou získávám pocit, že "nezničitelná diskutující" Kylie píše česky čím dál tím hůř. Na sloveso na konci věty už jsem přivykl , ale neustále "big" a "gut" mě přivádějí k zoufalství o to víc, že hned v dalším textu je použito "velký" a "dobrý". Kylie, proboha, co tím sleduješ??? Tvé, místy i zajímavé postřehy se tímto jazykovým "folklorem" stávaj...
Netušila jsem, že to taká problém být?!? Není problém, mohu (docela bez problémů) psát spisovněji než je zde "praxí".
To s těmi názvy je můj "soukromý" názor, tak jako mi "vadí" (nejen mě) "úpravy jmen" z "Lucy Liu" na "Lucy Liuová" a München NENí Mnichov (a naopak Vltava NENí Moldau a Praha je Praha) a úplně špatně je Řezno místo Regensburg, tak Vectra = Vectra - tak je to skoro ve všech jazycích ...
Ale jak říkám, pokud na to vyloženě myslím, NEMÁM problém (pravda malé párměsíční"vylepšení jazykových znalostí v plánu mám (fr. a půjde-li to angl) ...a pak se opravdu jistého "jazykového guláše" v hlavičce obávám ,-)
PS: Ale jinak se omlouvám, nejde o žádné "zlomyslnosti", prostě když rychle píši (a to já píši .-), tak mi to tak nějak "samo" tam "létá" (ale máte pravdu, zpočátku jsem pečlivě kontrolovala co přesně napíši - taky bylo léto - málo práce, dosti času; teď už jsem "free" a navíc na příspěveček méně času mám/mívám atd.)
PPS: Opravdu "NIC" nesleduji, jen se (asi málo) "kontroluji"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 19:19, RE: Kylie a čeština :-)
Kylie napísal:
Netušila jsem, že to taká problém být?!? Není problém, mohu (docela bez problémů) psát spisovněji než je zde "praxí".
To s těmi názvy je můj "soukromý" názor, tak jako mi "vadí" (nejen mě) "úpravy jmen" z "Lucy Liu" na "Lucy Liuová" a München NENí Mnichov (a naopak Vltava NENí Moldau a Praha je Praha) a úplně špatně je Řezno místo Regensburg, tak Vectra = Vectra - tak je to skoro ve všech jazycích ...
Ale jak říkám, pokud na to vyloženě myslím, NEMÁM problém (pravda malé párměsíční"vylepšení ...
Pro tuto omluvu pochopení mám Nenech se unášet "spisovnou" praxí zdejších přispěvatelů Vectra byla myšlena ne jako VEKTRA, ale Vectra podle vzoru Brumla (s Vectrou) ). V minulosti ti to šlo A k tomu budoucímu "language gulage" - to bude mazec. Na druhou stranu se nemusíš obávat o svou imitaci nějakým jedincem s nízkou úrovní IQ a vysokou úrovní zakomplexovanosti.. )))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 19:22, RE: Kylie a čeština :-)
Fire napísal:
Pro tuto omluvu pochopení mám Nenech se unášet "spisovnou" praxí zdejších přispěvatelů Vectra byla myšlena ne jako VEKTRA, ale Vectra podle vzoru Brumla (s Vectrou) ). V minulosti ti to šlo A k tomu budoucímu "language gulage" - to bude mazec. Na druhou stranu se nemusíš obávat o svou imitaci nějakým jedincem s nízkou úrovní IQ a vysokou úrovní zakomplexovanosti.. )))
Děkuji (také se "těším" - ráda bych totiž obé v Montreal(u) spojila ... bude-li možno)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 21:12, RE: Vectra C
MHr napísal:
Mám s Vectrou C dost špatný zkušenosti. Nejslabší, co do spolehlivosti a výdrže, je podvozek. Za 120tis. km jsem vyměnil PP ložisko, později i rameno, zadní tlumiče a nakonec i obě zadní ramena. Pokaždý to doprovázelo rychlý rozklad a zničenou (blbě sjetou) pneu u postižený oblasti. Navíc v tom podvozku pořád něco klepalo a chrochtalo, např. přejezd příčného prahu doprovázely vždy zajímavé pazvuky. Všechny díly byly o řád dražší než na Vectru B. Těch 120tis.km jsem najezdil za 3 roky, takže to ...
Dík za postřeh. Nicméně moje nájezdy jsou třetinové, a proto volím relativně hodně ojeté auto v hodnotách mezi 100 -150 tisíci Kč. Neočekávám od něj zázraky a určitě bude mít nějakou vadu, kvůi které se ho majitel zbavuje. Nejlepší vadou by bylo získání služebního auta nebo nějaká zdánlivě výhodná nabídka ke koupi nového. Mám čas, takže se tím hodlám přehrabovat. Bohužel nemám nikoho spolehlivého, kdo by mi třeba pro auto dojel do němec a sám tam jet nechci, protože to je tak trochu nůž na krku. I přes všechno sýčkování Kylie, jsem rozhodnut pro Vectru B, i když ona by mi možná doporučila jiné podceňované auto, kdo ví. Ne snad proto, že by to byl výkvět motoristické techniky (uvažoval jsem třeba o Volvu nebo Saabu - i když ty motorové anabáze jsou u Saabu celkem profláklé, japonci mi nic neříkají, jediná Mazda 6 se mi líbí, ale ta je finančně neakceptovatelná), ale z důvodu, že ty konstrukční celky Opelu už trošku znám a vím, co mě může potkat, jak se to řeší a kde se dovím potřebné info. Jen doufám, že se mi podaří sehnat stejně zachovalý kus, jako kdysi byl můj nynější, který má momentálně 2 drobné vady. Za prvé se mi na lemech po 13-ti letech opravdu objevila koroze a za druhé chci silnější motor. 90 koní s plně naloženým autem a zapnutou klimou stačí na klidnou ustálenou jízdu, ale při potřebě předjet, se síly nedostává.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.11.2008 21:52, Ale Kylie "nesýčkovala"! ,-)
David V napísal:
Dík za postřeh. Nicméně moje nájezdy jsou třetinové, a proto volím relativně hodně ojeté auto v hodnotách mezi 100 -150 tisíci Kč. Neočekávám od něj zázraky a určitě bude mít nějakou vadu, kvůi které se ho majitel zbavuje. Nejlepší vadou by bylo získání služebního auta nebo nějaká zdánlivě výhodná nabídka ke koupi nového. Mám čas, takže se tím hodlám přehrabovat. Bohužel nemám nikoho spolehlivého, kdo by mi třeba pro auto dojel do němec a sám tam jet nechci, protože to je tak trochu nůž na krku....
"Jen" a "pouze" upozornila na ne zcela běžný "vztah" automobilky k vlastnímu modelu a upozornila, zda-li definitivně "rozhodnuto" máte - posečkat doporučuje .. (neb momentální ceny spíše skoro jistě ještě poklesnou)
JAKÉ je hodnocení modelu a CO mu je vytýkáno, víte evidentně sám (a asi i lépe nežli já .-)
PS: NEbudu vás "obracet" na víru "svou", zvážit však zda neexistuje nějaká "lepší" alternativa a ROZHODNĚ počkat na další vývoj - TO vskutku doporučuji
PPS: Šťastnou ruku při výběru ..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.11.2008 07:43, RE: Vectra C
David V napísal:
Dík za postřeh. Nicméně moje nájezdy jsou třetinové, a proto volím relativně hodně ojeté auto v hodnotách mezi 100 -150 tisíci Kč. Neočekávám od něj zázraky a určitě bude mít nějakou vadu, kvůi které se ho majitel zbavuje. Nejlepší vadou by bylo získání služebního auta nebo nějaká zdánlivě výhodná nabídka ke koupi nového. Mám čas, takže se tím hodlám přehrabovat. Bohužel nemám nikoho spolehlivého, kdo by mi třeba pro auto dojel do němec a sám tam jet nechci, protože to je tak trochu nůž na krku....
Ahoj Davide,
co jsem se nedávno bavil přímo s technikem v Oplu, tak první modely Céčkový Vectry moc nechválil, takže pokud ti můžu doporučit, tak Béčkový model z posledních let výroby 2000-2002, tedy po faceliftu a s plně pozinkovanou karoserií, kde by už měly být vychytaný mouchy, motory asi 2.5 V6, který by ti výkonem jistě už vyhovoval a nemusel bys mít strach při předjíždění, za zmínku by ještě mohl stát 2.2 16V, který v Géčkový Astře odvádí velice slušnou práci a s Vectrou jistě taky nebude mít problém. Hodně štěstí při výběru.

zigi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.11.2008 08:26, RE: Vectra C
zigi napísal:
Ahoj Davide,
co jsem se nedávno bavil přímo s technikem v Oplu, tak první modely Céčkový Vectry moc nechválil, takže pokud ti můžu doporučit, tak Béčkový model z posledních let výroby 2000-2002, tedy po faceliftu a s plně pozinkovanou karoserií, kde by už měly být vychytaný mouchy, motory asi 2.5 V6, který by ti výkonem jistě už vyhovoval a nemusel bys mít strach při předjíždění, za zmínku by ještě mohl stát 2.2 16V, který v Géčkový Astře odvádí velice slušnou práci a s Vectrou jistě taky nebude...
Díky za tip. V podstatě se shodneme. Za peníze, které chci investovat dostanu buď velmi slušnou VB nebo velmi levnou VC, takže raději zvolím starší model. Co se týká motorů, tak koncem roku 2000 byl motor 2.5V6 nahrazen 2.6V6. Pihou na kráse je přeskok do jiné sazby ručení, ale asi opustím Kooperativu a poohlídnu se po nějaké, co pojišťuje dle výkonu. 2.2 by mi určitě stačila taky, ale ten zvuk šestiválce....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.11.2008 11:07, RE: Vectra C
David V napísal:
Díky za tip. V podstatě se shodneme. Za peníze, které chci investovat dostanu buď velmi slušnou VB nebo velmi levnou VC, takže raději zvolím starší model. Co se týká motorů, tak koncem roku 2000 byl motor 2.5V6 nahrazen 2.6V6. Pihou na kráse je přeskok do jiné sazby ručení, ale asi opustím Kooperativu a poohlídnu se po nějaké, co pojišťuje dle výkonu. 2.2 by mi určitě stačila taky, ale ten zvuk šestiválce....
Dají se najít krásné Vectry v sport packetech s 2.5 V6, takže přeji jen hodně zdaru při nákupu. Osobně bych 2.6 V6 nebral a to právě kvůli výše povinného rušení, obsah vysoký a jestli chceš auti pojistit podle výkonu, tak 125kw bude taky pěkně drahých.
Samozřejmě nakonec zvuk šestiválce a jeho jemnější chod bude lepší než u jakéhokoliv čtyřválce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.11.2008 12:26, RE: Sakra
David V napísal:
Kylie, neuraz se, ale co se týče Opelů, tak si nechám poradit od jiných nebo si se znalostmi vystačím sám. Co to znamená distancoval se od Vectry? Nic si pod tím neumím představit. Upřímně řečeno si nemyslím, že se prostě udělá tlustá čára od té doby se auta přestanou porouchávat, takže Insignia svoje kvality ukáže až během prvních let provozu podle toho, kolik dětských nemocí bude potřeba léčit. Takový obecný plácání já nemám rád, pokud mi chceš v něčm poradit, tak buď konkrétní.Na Á-čkové, kte...
Ta vectra není špatná, GTS je dokonce velmi dobrá...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.11.2008 12:56, RE: Vectra C
zigi napísal:
Dají se najít krásné Vectry v sport packetech s 2.5 V6, takže přeji jen hodně zdaru při nákupu. Osobně bych 2.6 V6 nebral a to právě kvůli výše povinného rušení, obsah vysoký a jestli chceš auti pojistit podle výkonu, tak 125kw bude taky pěkně drahých.
Samozřejmě nakonec zvuk šestiválce a jeho jemnější chod bude lepší než u jakéhokoliv čtyřválce
Ten facelift byl přesně kdy. Už jsem se na jednu V6 z 6/2000 byl podívat a měla rezavejch fleků víc než moje současná. Už jsem se v ní viděl, ale na místě pak přišla studená sprcha z toho, jak je auto obouchaný a orezlý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.11.2008 13:09, RE: Vectra C
David V napísal:
Ten facelift byl přesně kdy. Už jsem se na jednu V6 z 6/2000 byl podívat a měla rezavejch fleků víc než moje současná. Už jsem se v ní viděl, ale na místě pak přišla studená sprcha z toho, jak je auto obouchaný a orezlý.
Teď si nejsem přesně jist, já rozumím spíš Géčkovým Astrám, ale pokud mám dobré informace, tak od cca poloviny roku 1999 by měly být faceliftované vozy, takže od r.v. 2000 by měly být všechny.
Jak vidno, jistě si narazil na bouranou Vectru, proto byla dost orezlá, i když je fakt, že mám Astru z roku 2001 a už jsem ji taky nechával vybrušovat korozi, plný pozink samozřejmě není zárukou že to nebude hnít, ale mělo by to hnít míň.
Osobně bych jel do zahraničí pro auto s někým kdo se v tom vyzná, nejlépe na západ
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.11.2008 15:10, RE: Vectra C
David V napísal:
Díky za tip. V podstatě se shodneme. Za peníze, které chci investovat dostanu buď velmi slušnou VB nebo velmi levnou VC, takže raději zvolím starší model. Co se týká motorů, tak koncem roku 2000 byl motor 2.5V6 nahrazen 2.6V6. Pihou na kráse je přeskok do jiné sazby ručení, ale asi opustím Kooperativu a poohlídnu se po nějaké, co pojišťuje dle výkonu. 2.2 by mi určitě stačila taky, ale ten zvuk šestiválce....
Nemohu mlčet. Jestli se jedná o Vectru B a motor 2.5 V6, který se dával i do Omegy B, pak bych doporučil se tomu raději vyhnout. Kamarád si ho koupil v té Omeze, moc ho chtěl, ale postupem času se o tom dozvěděl, že snad horší motor vybrat nemohl. Rozvody se mění po 60 tisících za poměrně dost peněz, kryty obou hlav se teplem kroutí a pak z nich teče olej po celém motoru, přetěsnění vyřeší situaci jen dočasně a vyhořelý motorový prostor s tímto motorem prý není zase až taková vzácnost. Nějaká součástka je dokonce umístěna mezi řadami válců snad chlazení oleje, což je konstruktérská prasárna. Pořád se mu na tom něco kazilo a nakonec byl rád, když se ho zbavil. Ale když ten motor jede, tak je jízda s ním potěšení. Jestli se něco změnilo přechodem z 2.5 na 2.6, to už netuším. Kdybych já chtěl motor 2.5 V6, tak bych si vybral ten, co se dával do Mondea, jeho pověst je přesně opačná. Rozvod je dělaný řetězem, výkon stejný jako od Opla. Nicméně Mondeo není Vectra a naopak, každý má své příznivce. A v dnešní době se Mondeo 2001 s tímto motorem dá koupit dost levně.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.