Vojta napísal:
To je otázka!Škoda taky měla interval 50000 km a zručila to. Netrpí tak motor, tak jak turbo a pokud turbo nemaže, tak nejede. Prostě při intervalu 50000 km určitě nebude mít olej takovou mazací schopnost, tak jak při 20000 km intervalu. Proto ty turba odchází. Já mám Mazdu 6, interval po 20000 km a vše v pohodě. Žádný luxusní olej tam neleju, jenom co podoručuje výrobce.
jsem autor clanku - kdyz jsem mel na tachaci 30tis km, sel jsem do Opla, ze chci menit olej, protoze se mi nezda ten variabilni interval 50 tis km....Oplaci to odmitli s tim, ze je tam pocitac a ze kontrolka urcite zasviti, zvlaste kdyz jezdim rychle...pri 47tis km jsem donutil servisaky ten olej vymenit! Zadna kontrolka nesvitila a mel jsem uz strach... Po vymene oleje konstatovali v servisu, ze stary olej byl OK a klidne bych jeste mohl chvili na nem jezdit!
nicmene - v ty dobe jim dosel pripis "shora" aby zrusili v menu PC servisny interval 50 tis km (variabilne - ukaze PC) a nastavili PEVNY, 30 tis km....Delali to pak na kazde C-kove Vectre, ktera dorazila do servisu...
Stejne bych jezdil menit kazdych 30 tisic....ale je pravda, ze s motorem jsem NIKDY problem nemel, celych 180 tis km, co jsem s autem jezdil...