Stejná VB, sedan, r.v.98, při koupi 98.000 km, v součastnosti 248.000 km. Pravidelný servis u spolehlivého mecha - olej,filtry po 10.000 km, po koupi udělány rozvody, pak ve 176. a 240.tk. Kromě známé bolesti - vyhořelé diody na altíku při 100.000 km zatím jen spotřební věci - 1x kotouče dokola, 3x kostice vpředu plus 2x silentbloky na zadní nápravě-ty menší odchází na naší "hopsaštráse" D1 pravidelně, destičky, zaslepení EGR, zadní tlumiče nové v 234tk, přední původní, spojka v 248 tk. také původní !!!. 2x čištění krokového motorku, ve 240tk nové uhlíky altíku, jednou ukoplé zrcátko a jednou vykradeno - zrcátko 2100,- zadní sklo spolujezdce - velké i malé plus zničený zámek kufru cca 1200,- vrakoviště (nějak se tam amatér nemohl dostat
. Čepy na předku původní. Auto jezdí každý den, kromě příhody s diodama nikdy nezklamalo-vždy jsem se vrátil domů po svých kolečkách
. Negativa - posledních cca 50tk se zvedla spotřeba oleje - konstrukční "dar" motoru 1,6 16v - cca 1,5 - 2l doliju na 10 tk.(nenechat klesnout olej pod půl rysky,pak rapidní ubytek), průměrná spotřeba do cca 200 tk. 6,68 l, ted cca 7,7 l ( Praha - Brno pravidelně), přední světla za deště a večer už připomínají bludičky - chystám obměnu. V lednu 2010 TK a EK OK, drobné opravy oděrek laku - holt parkování v Brně( prý koroze karoserie
, takže ještě něco odjezdí. 80% jezdím sám, ale i s 3 kinder a jejich výbavou není problem-horší dynamika. Celkově spokojenost, pokračovatel ve 2012 pravděpodobně stejná značka. Můžu doporučit www.opelclubrenbau.cz - zdroj rad a pomoci.