Utorok 04.03.2008 17:25,
Nadšené, ale ne přehnané
Mám V A z roku 95, která má ABS, 2 airbagy, servo, klimu, střešní okno, takže z dnešního pohledu standard - tehdy spíše luxus. Vlastně skoro se vším mohu souhlasit. Recenze je nadšená, ale nemůžu říct, že by byla neobjektivní. Koroze je asi největší hrozba, ale mně teď po 13-to leteh se poprvé objevila na lemech, jinak je všechno v jádru zdravé. Během 50-ti mých najetých tisíc jsem už toho vyměnil požehnaně, ale vesměs to byly takové ty údržbové součástky, jako jsou kotouče, výfuk, tlumiče a tak. Jediná nepříjenmá závada byl vyhořelý diodový můstek, ale i tak jsem dojel na baterku opatrně domů (120 km) a pak ještě prasklý chladič, ale dalo se s ním ještě měsíc jezdit, než sem sehnal nový správný.ND jsou fakt za pusu, a to i ty kvalitní. FERODA (běžný standard) desky+ kotouče na celý předek cca 2500,- (fakt nekecám). Jízdní vlastnosti: zadek je fakt trochu jak kyvadlo, ale jinak jsou obstojné. Odpružení je měkčí, takže je to spíše kočár než sporťák, ale mě to vyhovuje. Kufr (sedan) je obří 550 litrů a dělená sedadla s průchodem jsou velmi praktická. Před 2 roky jsem s ním byl ve Francii v Alpách, 3000 km ve 4. lidech s plným kufrem spotřeba 6,9 a na palubě díky klimě pohoda. S velkým hlukem nad 100 km/h nesouhlasím. Hluk tam je až na d150, kdy začíná být slyšet motor. Auta se zbavím, až ho budu muset každý měsíc opravovat, ale zatím jen jezdím a světe div se, funguje tam fakt všechno. Nikomu auto nevnucuju, protože vím, jakou má Opel pověst, ale několik recenzí a vlastní zkušenost mi říká, že V A se celkem povedla. Můžete si tady přečíst tu moji z 16.6.2006 s průběžným popisem stavu. Škoda, že je to tak starý auto, aby se na základě těchto recenzí pro ně dnes ještě někdo se zdravým rozumem rozhodl.
reagovať