0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Vectra

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 08:33, Vectra
Zajímavé s tím motorem, co si vše nechá líbit. Ta koroze je u tohoto modelu běžná. Novější typ je odolný proti korozi, ale se spolehlivostí je to asi horší. Zejména motory 1,6 jsou mizerné. U německých aut mě vadí chladný strohý interier. Já preferuji japonce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 08:40, VECTRA A
První Vectra byla zároveň i poslední kvalitní opel, prostě držák, v tom se schodují i mechanici z Opelu. Já měl naprosto tu samou i ten samej rok a max spokojenost. Ve svých 20 letech (tj. před 6 lety) jsem s ní dělal i docela parádu mezi svejma vrstevníkama. Vzhledem k tomu, že to bylo moje první auto, tak jsem neměl vštěpenou základní péči o auto a tak se stalo, že jsem olej měnil po 30tis, rozvoďák jsem za celý 3 roky co jsem jí měl nevyměnil vůbec...ted bych si za to nafackoval, ale Vectra to celý zvládla bez úhony, až na ty prahy, lemy a spodní hrana víka kufru. To že to krásně táhne od spoda bylo až neuvěřitelný (prostě 8 ventil) teď mam Primeru 2,0 16V a ta je od spodu proti Vectře úplně mrtvá. Jedinou závadu kterou jsem měl za ty 3 roky bylo to že vždycky když hodně zapršelo, tak se mi dostala voda někam kam neměla, motor se přepl do nouzovýho režimu a to pak bylo peklo, nešlo to do otáček, cukalo to, jízda na 3 válce apod. Závadu jsem neodstranil a spíš se s tim naučil žít, prostě když byla průtrž mračen, tak jsem chvíli počkal
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 08:43, RE: Vectra
PV napísal:
Zajímavé s tím motorem, co si vše nechá líbit. Ta koroze je u tohoto modelu běžná. Novější typ je odolný proti korozi, ale se spolehlivostí je to asi horší. Zejména motory 1,6 jsou mizerné. U německých aut mě vadí chladný strohý interier. Já preferuji japonce.
Tak tak, já preferuju taky japonce, je to rozumná volba. S tou antikorozní ochranou u B Vecter bych si tak jistej ale nebyl, možná je trochu lepší než u A, ale rozhodně stále nedostačující a když se majitel nestará, tak má za pár pomněnku taky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 09:22, RE: Vectra
Bestdrifter napísal:
Tak tak, já preferuju taky japonce, je to rozumná volba. S tou antikorozní ochranou u B Vecter bych si tak jistej ale nebyl, možná je trochu lepší než u A, ale rozhodně stále nedostačující a když se majitel nestará, tak má za pár pomněnku taky.
Tak to vypadá zase na jednoho takového, co si koleduje být vystříháván hasiči z hromady shnilého plechu. Sám přiznáváš, že tam jsou díry jako lokte a pak s tím jezdíš 160km/h a víc, - to mi přijde jako pěkný hazard. Jakékoliv přetáčivé, nedotáčivé, žravé, nespolehlivé auto není horší než shnilé auto. Držím ti palce, ať máš při tom vyvařování ten nový plech alespoň k čemu přilepit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 09:26, otáčky???
Není to ničení převodovky a dušení motoru při tak nízkých otáčkách 1000/min. na pátý stupeň? Já mám sice atmosférický diesel, ale mechanici doporučovali nedusit ho na pětku pod 2000ot/min. Motor i převodovka pak údajně dost trpí a opotřebovává se daleko víc.
Jinak tato Vectra na svou dobu byla hodně povedené auto, stále vypadá dobře, jen škoda té špatné antikorozní ochrany. Já mám stejně staré auto s podobným počtem najetých kilometrů, Primeru, ale nerezne. Je to hodně o péči a údržbě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 09:31,
Už dlouho jsem se tak nepobavil. I když je tu napsáno dost pravdivých informací, článek je to dost podprůměrný. Kde jsou informace o servisních nákladech? Snad mi majitel nechce tvrdit že do auta jenom lil benzín a jezdil?! A jezdit 200 s autem které "nemá" prahy. Pardon, ale to postrádá i jenom trochu rozumu. A opravdu od srdce jsem se zasmál při čtení o sprinterských shopnostech Vectry.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 09:41, RE: bez předmětu
Pavel napísal:
Už dlouho jsem se tak nepobavil. I když je tu napsáno dost pravdivých informací, článek je to dost podprůměrný. Kde jsou informace o servisních nákladech? Snad mi majitel nechce tvrdit že do auta jenom lil benzín a jezdil?! A jezdit 200 s autem které "nemá" prahy. Pardon, ale to postrádá i jenom trochu rozumu. A opravdu od srdce jsem se zasmál při čtení o sprinterských shopnostech Vectry.
jakmile nekdo do recenze napise, ze auto provetral vic jak stotricitkou, tak se nej sesype banda moralistu s vycitkama, co je to za vraha. ze by, vsechny ty brzdy provozu, ktere musi clovek na silnicich pracne predjizdet, chodily na TipCars?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 09:49, RE: bez předmětu
Pavel napísal:
Už dlouho jsem se tak nepobavil. I když je tu napsáno dost pravdivých informací, článek je to dost podprůměrný. Kde jsou informace o servisních nákladech? Snad mi majitel nechce tvrdit že do auta jenom lil benzín a jezdil?! A jezdit 200 s autem které "nemá" prahy. Pardon, ale to postrádá i jenom trochu rozumu. A opravdu od srdce jsem se zasmál při čtení o sprinterských shopnostech Vectry.
proc by stara a tim padem lehoucka vectra s dvoulitrem, ktery paradne tahne odspodu nemohla davat ve sprintu z krizovatky na prdel soucasnym, jen trochu silnejsim autum?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 10:01, dynamika
podle toho jak autor popisuje dynamiku tak je podobna BMW 740i :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 10:09, RE: Vectra
Maverick napísal:
Tak to vypadá zase na jednoho takového, co si koleduje být vystříháván hasiči z hromady shnilého plechu. Sám přiznáváš, že tam jsou díry jako lokte a pak s tím jezdíš 160km/h a víc, - to mi přijde jako pěkný hazard. Jakékoliv přetáčivé, nedotáčivé, žravé, nespolehlivé auto není horší než shnilé auto. Držím ti palce, ať máš při tom vyvařování ten nový plech alespoň k čemu přilepit.
Zas to má výhodu, teda spíš pro ty hasiče, že nebude taková práce ho z toho auta vyprostit. Když by se jim třeba náhodou posral agregát, tak to auto jednoduše roztrhaj ručně a řidiče, nebo jeho zbytky v poho vynosej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 10:15, RE: bez předmětu
gravedigger napísal:
proc by stara a tim padem lehoucka vectra s dvoulitrem, ktery paradne tahne odspodu nemohla davat ve sprintu z krizovatky na prdel soucasnym, jen trochu silnejsim autum?
Já si taky myslim, že je to naprosto v klidu možný, že tato odlehčená Vectra (např. o prahy a půlku podvozku může dát na rozjezdu, opakuju na rozjezdu na prdel kde jaký novější stejně silný káře. Vidim za tim ten archaickej 8V motor, kterej oproti dnes běžně užívaným 16V motorům, táhne od spodu opravdu lépe.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 10:45,
To je njk fake, ne? V temer dvousetkilometrove rychlosti toci neco malo pres ctyri tisice? A dat ve stosedesati "za ctyri"?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 11:03, RE: bez předmětu
Humidor napísal:
To je njk fake, ne? V temer dvousetkilometrove rychlosti toci neco malo pres ctyri tisice? A dat ve stosedesati "za ctyri"?
Na 100% je ta rychlost na tachometru vyfocena na špalcích nebo na heveru, jednoduše řečeno bez kontaktu s povrchem, tudíž bez sebemenší zátěže. To pak můj Forman 50 kW umí v pohodě i 180.
Ty čtyři tisíce mu to točí na 5 tak ve 140.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 11:06, RE: bez předmětu
tom napísal:
Na 100% je ta rychlost na tachometru vyfocena na špalcích nebo na heveru, jednoduše řečeno bez kontaktu s povrchem, tudíž bez sebemenší zátěže. To pak můj Forman 50 kW umí v pohodě i 180.
Ty čtyři tisíce mu to točí na 5 tak ve 140.
Ještě si pánové všimněte menšího detailu, pokud se dobře dívám, a pokud mu to ukazuje vše správně, jakože aspoň tu vodu by mělo, tak si neumím představit, jak jedu s tímhle ne zrovna nejnovějším autem 200 km/h, se skoro studeným motorem a ještě si skrz volant stihnu vyfotit tacho..to je velmi bezpečné. A chudak ten studenej motor..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 12:41, RE: otáčky???
The best napísal:
Není to ničení převodovky a dušení motoru při tak nízkých otáčkách 1000/min. na pátý stupeň? Já mám sice atmosférický diesel, ale mechanici doporučovali nedusit ho na pětku pod 2000ot/min. Motor i převodovka pak údajně dost trpí a opotřebovává se daleko víc.
Jinak tato Vectra na svou dobu byla hodně povedené auto, stále vypadá dobře, jen škoda té špatné antikorozní ochrany. Já mám stejně staré auto s podobným počtem najetých kilometrů, Primeru, ale nerezne. Je to hodně o péči a údržbě.
Změnte mechanika páč asi neví o čem mluvi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 13:33, RE: bez předmětu
tom napísal:
Na 100% je ta rychlost na tachometru vyfocena na špalcích nebo na heveru, jednoduše řečeno bez kontaktu s povrchem, tudíž bez sebemenší zátěže. To pak můj Forman 50 kW umí v pohodě i 180.
Ty čtyři tisíce mu to točí na 5 tak ve 140.
Jejda, proč by ta Vectra nemohla jet 200 km/h. Taky mě ty otáčky trochu zarazily, ale asi je to tak nebo mu špatně ukazuje otáčkoměr. Ale vymýšlet teorie, že si to někdo hodil na špalky se mi zdá už moc. Nevím jaký magor by tohle kvůli fotce dělal. A mmc. Ten motor studený není! mě v autě ručička teploměru ukazuje taky v nižší polovině.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 14:08, RE: bez předmětu
tom napísal:
Ještě si pánové všimněte menšího detailu, pokud se dobře dívám, a pokud mu to ukazuje vše správně, jakože aspoň tu vodu by mělo, tak si neumím představit, jak jedu s tímhle ne zrovna nejnovějším autem 200 km/h, se skoro studeným motorem a ještě si skrz volant stihnu vyfotit tacho..to je velmi bezpečné. A chudak ten studenej motor..
Musím se autora zastat. Vectru znám dost dobře, i když pouze s 1.6 8v (viz má recenze na ni před nějakým časem). Je to opravdu lehčí auto než dnešní vozy, a patý stupeň má hodně dlouhý, takže otáčkám i rychloměru věřím. Otázkou je, jak je tacho přesné a kolik je skutečná rychlost, ale to nebude problém pouze Vectry. 8v motory od Opela se na dálnici opravdu skoro nezahřejou, takže proč tomu snímku nevěřit. Ovšem s ementálovým autem opravdu nic moc zodpovědného...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 14:08, RE: bez předmětu
tom napísal:
Na 100% je ta rychlost na tachometru vyfocena na špalcích nebo na heveru, jednoduše řečeno bez kontaktu s povrchem, tudíž bez sebemenší zátěže. To pak můj Forman 50 kW umí v pohodě i 180.
Ty čtyři tisíce mu to točí na 5 tak ve 140.
Porovnávat formana s vectrou s obsahem 2.0 je trochu neobjektivní)))ta vectra těch 200 pojede ale ten forman možná tak poletí ze skály
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 14:10, RE: bez předmětu
Humidor napísal:
To je njk fake, ne? V temer dvousetkilometrove rychlosti toci neco malo pres ctyri tisice? A dat ve stosedesati "za ctyri"?
Čtyřka ve 160 není žádný zázrak. Escort 1.6i, r.v. 1986 jezdil na 4 tachometrových 180.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 15:10, RE: bez předmětu
Pavel napísal:
Už dlouho jsem se tak nepobavil. I když je tu napsáno dost pravdivých informací, článek je to dost podprůměrný. Kde jsou informace o servisních nákladech? Snad mi majitel nechce tvrdit že do auta jenom lil benzín a jezdil?! A jezdit 200 s autem které "nemá" prahy. Pardon, ale to postrádá i jenom trochu rozumu. A opravdu od srdce jsem se zasmál při čtení o sprinterských shopnostech Vectry.
Jen zběžně - mám přesně takovou Vectru - rok 89. Zrovna včera jsem potřeboval rychleji předjet, a trojku jsem roztáhl naprosto bez problémů na 120... Dvěstě jsem s ní jel taky, ale jen jednou - na zkoušku. Je to přece jen stará kára a neriskuju kejhák .. Jezdím do 150 - 160, víc fakt radši ne.. Na pětku při 120Km/h točím cca 2500 otáček. Korozi jsem odstranil, když znáte dobrého opraváře, nestojí to ani moc. Ale přesto nejezdím na hraně - má to 17 let a 250 tisíc najeto, extrémy už s tímto autem vynechávám.. Můžu ale objektivně říct, že takové svezení vám nedá většina současných aut.. Holá fakta, pánové - stavte se, svezu vás, přesvědčíte se sami ... )
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.