0
späť
 

diskuze k tématu: Jak je to s Opelem Vectrou B na trhu ojetin?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 28.11.2008 10:06, RE: tady je vyber zcela jasny
David V napísal:
Bohužel ani Nissanu se nevyhýbá koroze, dále přední náprava Primery si taky žádá svoje a o praskání poloosy už jsem psal nesčetněkrát. Bacha na konzumaci oleje u motoru 1.8 16V. Všechno má svoje pro a proti. Jinak tímto neodrazuji od koupě Primery, která je bezesporu trvanlivým vozem, jen upozorňuji, že ta spolehlivost zas tak mimozemská není a pokud někdo Primeru opravdu prodává, pak je dobré se ptát, čím ji nahradil. Taková věc může napovědět u všech vozů.
Primera-hnije jedině spravená bouračka jinak jsem rezavou neviděl-z mých zatím 15 aut je nejspolehlivější,maxima-v Lybii jich jezdí dost s mnohdy více než 800tis.km na tachometru bez nějaké větší údržby(aut.servisy tam totiž nejsou)proč asi??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 28.11.2008 11:10, RE: tady je vyber zcela jasny
bruno napísal:
Primera-hnije jedině spravená bouračka jinak jsem rezavou neviděl-z mých zatím 15 aut je nejspolehlivější,maxima-v Lybii jich jezdí dost s mnohdy více než 800tis.km na tachometru bez nějaké větší údržby(aut.servisy tam totiž nejsou)proč asi??
Maximu mi našel vyhledávač 1 z roku 2000 do 150 000 Kč. Super výběr, aspoň to potenciální zájemce nemusí řešit a rovnou ji vezme - jo a nemá servisku. Proč takový stroj, jako Maxima nemá servisku?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 28.11.2008 13:07, RE: Vectra C 2,2dti?
Tomi napísal:
má někdo zkušenost s tímhle motorem?
Zajímá mě ročník 2003-2005,byly tam v průběhu výroby nějaké úpravy nebo změny?
U motoru určitě žádné změny nebyly, ale obecně se říká, že vždycky je lepší model po faceliftu, ale u Vectry se po faceliftu už 2.2DTi nedával.
Určitě je to dobrej motor, jeho bolestí může být akotár čerpadlo Bosh VP44 ( zde model psg16, spolehlivější než psg15 )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 28.11.2008 14:17, RE: K Vectře
David V napísal:
Shodou okolností řeším úplně stejný problém. Budu svou Vectru A měnit za novější model. Bohužel v roce 2000 byla paleta motorů nahrazena agregáty jiných zdvihových objemů. 2-litr označovaný jako X20XEV patří mezi nejpovedenější 16V motory od Opelu a rozhodně bych se ho nebál a nenechal se odradit plácáním o hlučnosti, pak jsou ještě spolehlivé X18XE a Z18XE. A právě bohužel přišel motor 2.2, o kterém i já jsem prvně uvažoval. Motor 2.2 Z22SE (X22XE se podle mě do Vectry nedával) měl myslím výhra...
Už jsem to tady psal - 2.5 V6 raději nebrat - je to problémový motor.Víka obou hlav nesnášejí tepelné namáhání, kroutí se a teče z toho olej. Důsledkem může být až vyhoření motorového prostoru. Je to informace kterou mám z doslechu a když jsem ji ověřoval, tak jsem se dozvěděl, že ty víka hlav jsou plastová. Je fakt, že ve Vektře je ten motor napříč, takže je lépe přístupný než v Omeze, kde je podélně zasunutý až pod palubku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 28.11.2008 14:27, RE: tady je vyber zcela jasny
David V napísal:
Maximu mi našel vyhledávač 1 z roku 2000 do 150 000 Kč. Super výběr, aspoň to potenciální zájemce nemusí řešit a rovnou ji vezme - jo a nemá servisku. Proč takový stroj, jako Maxima nemá servisku?
třeba proto že je to zabavenej leasing. na Tipcars je teď jedna A33 krasavice v plné za 200 a jedna 99 A32 taky pěkná za 100, 2000 za 150 je nesmysl
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.