0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Signum 3.0 CDTi a zkušenosti po 282 tis. km.

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Štvrtok 02.01.2014 06:32, Výkon
Výkon motoru je poplatný pohonu předních kol, podle mého, na přední kola prostě tolik výkonu nelze přenést bez toho, že by to ovlivňovalo velmi negativně řízení.
I když jsem viděl, že se dělá FWD Camry s 3,5l cca 285 koní... to musí bejt hodně zajímavý.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Štvrtok 02.01.2014 09:37, motor
´´Motor 3.0CDTi 130 kW
Nevím, proč je všude vyobrazován jako zlý žrout nafty a peněz majitele. ´´
doporučuji autorovi přečíst pár recenzí na tento báááječný Isuzu motor ve VelSatisu nebo Espace. sice tam byla ještě sw chyba díky které se při přehřátí vypínaly větráky, ale i po FL v roce 2006 a jejím odstranění tyto motory umíraly, stejně jako umíraly v Saabech.
obvyklá životnost max. 150k. občas se povedlo na záruku či kulanci motor vyměnit, ale stejně nechápu jak někdo může dobrovolně jít do něčeho co má prakticky poukázku na fatální problémy v ceně. je spousta aut která se dají koupit levně a jsou spolehlivá, nebo jsou jejich problémy jen drobné a jednoduše řešitelné.
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Štvrtok 02.01.2014 15:27, nekup to, když je to tak levný...
Důvodem koupě podle mně byl super výhodný poměr mezi cenou a výbavou. A teď je to třeba si nějak zdůvodnit. Ale ani tak bych to neriskoval, už jen kvůli vnitřnímu klidu.
reagovať
Hurikan
počet príspevkov50
dátum registrácie25.06.2013
Štvrtok 02.01.2014 15:49, ego
Tak,tak kazdy chvali to svoje.Ale je treba si o budoucim vozidle precist vic recenzi od vicero nezaujatych pripadne nestastnych majitelu onoho vozu.Asi pana zlakalo to,ze Opel je dnes takova masovka a treba motor 1,8i s 103kw je jeden z mala co umi jezdit za malou spotrebu a je hodne spolehlivy.Treba jeden muj znamy ho ma v astre a jelikoz je to tipicky spotrebitel tak ani nevi jak se otevira viko od motoru:)
reagovať
Hurikan
počet príspevkov50
dátum registrácie25.06.2013
Štvrtok 02.01.2014 15:59, atd.
neda mi to dopsat .Podival jsem se pod tu kapotu az ja po 3letech co ho mel a najel cca 50tis. km a co myslite?No olej tam jeste byl a to jezdi prevazne kratke vzdalenosti do 10km a navic tam ma origo plyn a na benzin jen startuje.Proste lajdak.Po teto zkusenosti bych si to auto hned koupil ale od jineho majitele.Bohuzel s timto 1,8motorem je aster u nas poskromnu.
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Štvrtok 02.01.2014 18:54, motor 3.0 CDTI
Také se upřímně divím že se tento typ motoru dožil 280tis km, motor trpí celou řadu problémů od závad vstřikovačů od Densa po ztrátu komprese vlivem vydření nikasilového povrchu válců. ISUZU se motor prostě nepovedl a zvlášť pro Saab to byla těžká rána, když pro některé skalní příznivce značky to byla poslední kapka.
Každopádně majiteli přeji hodně štěstí a je možné že u jeho auta už motor prošel kompletní GO kde specializované dílny umí motor převložkovat na klasické vložky.
reagovať
kenotek
počet príspevkov2
dátum registrácie18.01.2014
Sobota 18.01.2014 11:40, :)
Mám stejnou motorizaci a najeto 175.000 km a mohu říct, že s motorem nemám žádné problémy. Tankuji lepší naftu + přidávám aditiva, 1 x za měsíc čistím sání pomocí sprejových čističů, kratší interval výměny oleje kvalitním olejem (u mě Mobil 1 0W-40) Osobně jsem před koupí vozu s tímto motorem pročítal recenze, které jsou velmi záporné, ale po shlednutí najetých km u aut v německu jsem si řekl, že motor musí něco vydržet. za mě velmi dobrý motor, tichý a silný. V kombinaci s automatem nemám co vytknout.
reagovať
Pilot8467
počet príspevkov1
dátum registrácie29.07.2014
Utorok 29.07.2014 13:29, Opel signum,chyba motoru
Potřeboval bych radu mám stejné auto rv.2003 V6 3.0cdti 130kw. Dva roky už nikdo nemůže přijít na závadu. Auto mi začlo špatně startovat a po překročení 3tis otáček auto začne škubat jako by tam nešla pravidelně nafta. filtry erg ventil řídíci jednotku a čerpadlo jsem měl na kontrole a závada stále přetrvává.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 29.07.2014 18:18, RE: Opel signum,chyba motoru
Pilot8467 napísal:
Potřeboval bych radu mám stejné auto rv.2003 V6 3.0cdti 130kw. Dva roky už nikdo nemůže přijít na závadu. Auto mi začlo špatně startovat a po překročení 3tis otáček auto začne škubat jako by tam nešla pravidelně nafta. filtry erg ventil řídíci jednotku a čerpadlo jsem měl na kontrole a závada stále přetrvává.


byl si v Oplu? Jinak tenhle motor totálně zničil pověst VelSatisu, Saabu 9-5 a i trocu Espace, takže bych se toho asi i zbavil.
Dokonce jsem někde četl že některé servisi do něj cpaly díly z multikáry (vložky válců, nevím jestli je to vůbec možně) , takže jestli ho nemáš od nova kdo ví...
Sám znám dva lidi co ho mají, dokonce oba v oplu, a u obou je to kasička neuvěřitelná. Jeden z nich už rezignoval a dá se říct že jezdí trvale v nouzovém režimu. Ono to chvilku jede, chvilku ne.
Holt stará japonská nafta, segra si takhle naběhla u Nissanu. A to to byla funglovka.

reagovať
kenotek
počet príspevkov2
dátum registrácie18.01.2014
Nedela 04.01.2015 10:48, pro Pilot8467
Měl jsem podobný problém, který nastal ze dne na den. Vstřiky a čerpadlo na kontrole, ŘJ bez problémů. Mechanik se s tím dlouho trápil, jelikož v již zmiňovaných komponentech problém nebyl (jak všichni říkají, že jsou problematické). Vzal se tedy svazek elektroinstalace z jiného auta a problém ihned vyřešen. Prostě někde špatný drát.
Měl jsem v létě ještě problém s přehříváním motoru, kdy při vyšší teplotě chladící kapaliny se motor sám vypnul. Hledal jsem problém, proč tomu v letních teplotách kolem 30 stupňů tak je. Měl jsem nelogicky zaslepené mřížky v přední horní části masky se znakem Opel (mám přední část již po faceliftu). Neprobíhala správná cirkulace vzduchu na chladič, šlo to jen ze spodní části. Zaslepení zrušeno a motor se bezvadně chladí.
reagovať
Indi
počet príspevkov1
dátum registrácie15.02.2018
Štvrtok 15.02.2018 13:25, opel signum 3.0 cdti
mam stejný problém, můžu se zeptat ktery svazek jste měnili, dekuji Indi
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.