0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Omega B

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 00:09, Teflon
Zdravím všechny. Jeden známý má taky tuto omegu, je to kočár a jediné s čím má opravdu problémy je čerpadlo. Má cca 300tkm, má ji od 100tkm, jednou dělal repas a jednou koupil nové... Ale jinak je max spokojen....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 00:10, k smíchu
Jen si užívejte pohodlí vylítané popelnice dokud to jde.
Až se Vám to rozsype na hromadu, budete možná těm pyšným majitelům nových fábií, co kolem Vás profrčí s úsměvem na rtech, závidět.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 00:50, David V.
To říkám pořád, že opliky jsou nejkvalitnější vozidla.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 06:16, RE: k smíchu
anonym napísal:
Jen si užívejte pohodlí vylítané popelnice dokud to jde.
Až se Vám to rozsype na hromadu, budete možná těm pyšným majitelům nových fábií, co kolem Vás profrčí s úsměvem na rtech, závidět.
Závidět jim nebude, nemá co. Jen půjde a za 1/3 ceny holé fábky koupí něco jiného a 100x lepšího...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 06:42, RE: David V.
anonym napísal:
To říkám pořád, že opliky jsou nejkvalitnější vozidla.
inak preco to ma tak nizku cenu ked je to taky super kocar, na asi to trosku hrdzavie elektrika ma svoju hlavu a vlastne skus aj viac ako 2500 otacok mozno tomu prasknu mechy inak super voz co sa tyka pohodlia jazdil som MV6 a to bol tak akurat vykon na tu vahu a ze by to svistalo zatacky lepsie ako oktava no len ked mas nejaku okruhovu verziu ono je to predsa tazke auto
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 07:06, RE: David V.
anonym napísal:
inak preco to ma tak nizku cenu ked je to taky super kocar, na asi to trosku hrdzavie elektrika ma svoju hlavu a vlastne skus aj viac ako 2500 otacok mozno tomu prasknu mechy inak super voz co sa tyka pohodlia jazdil som MV6 a to bol tak akurat vykon na tu vahu a ze by to svistalo zatacky lepsie ako oktava no len ked mas nejaku okruhovu verziu ono je to predsa tazke auto
Nizka cena ojetych omeg kupodivu zpravidla presne odrazi mizerne vlastnosti vozu. Tim nemyslim, ze by to nebyl kocar, opravdu je to svezeni a pohodli za malo penez hodne muziky. Ale clovek musi mit setsakra stesti na kus a na toho, kdo s tim jezdil predtim, coz mozna budete mit diky znalosti puvodniho majitele. Jinak nejen 400 ale i 1200 km se da v tahu ujet s omegou, aniz by cloveka bolela zada a pripadal si rozlamanej. Je i spousta mista na zadnich sedackach, kuft velky (i kombik obrovsky). Ale psat recenzi po par kilometrech? Nicmene preji hodne stastnych kilometru (majitel omegy v poradi treti a tentokrat po zkuseneostech s novejsi radou radeji te stare ackove
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 07:18, RE: k smíchu
anonym napísal:
Jen si užívejte pohodlí vylítané popelnice dokud to jde.
Až se Vám to rozsype na hromadu, budete možná těm pyšným majitelům nových fábií, co kolem Vás profrčí s úsměvem na rtech, závidět.
Jelikož za cenu té fábky pořídí 3-4 tyhle popelnice, tak vklidu poběží pro jinou. Osobně to nechápu, ale znám dost lidí, co musí mít každých půl roku jiný auto, nebo alespoň mobil. Tak si tu fabku nech, vdyť ti ji nikdo nebere...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 07:31, RE: David V.
anonym napísal:
Nizka cena ojetych omeg kupodivu zpravidla presne odrazi mizerne vlastnosti vozu. Tim nemyslim, ze by to nebyl kocar, opravdu je to svezeni a pohodli za malo penez hodne muziky. Ale clovek musi mit setsakra stesti na kus a na toho, kdo s tim jezdil predtim, coz mozna budete mit diky znalosti puvodniho majitele. Jinak nejen 400 ale i 1200 km se da v tahu ujet s omegou, aniz by cloveka bolela zada a pripadal si rozlamanej. Je i spousta mista na zadnich sedackach, kuft velky (i kombik obrovsky). Al...
ale svetla nic, brzdy na tu vahu slabe komfort ako v obyvacke materialy slabe kvalita spracovania slaba aspon MV6
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 07:53, RE: k smíchu
Pepe napísal:
Jelikož za cenu té fábky pořídí 3-4 tyhle popelnice, tak vklidu poběží pro jinou. Osobně to nechápu, ale znám dost lidí, co musí mít každých půl roku jiný auto, nebo alespoň mobil. Tak si tu fabku nech, vdyť ti ji nikdo nebere...
Duševní pochody řady přispěvatelů jsou opravdu k smíchu.

Výlítaná a rezatá Omega je lepší, než nová a nebo zánovní Octavia - dobré. Teď tady hýkáme s kolegou u počítače smíchy.

PS: Omegy B jsme používali před léty jako služební vozy v práci a vzpomínáme na ně vcelku v dobrém. Tomu pánovi upřímně přejeme, aby měl někdy tolik peněz a mohl si koupit nové pěkné auto a nikoliv třiceti-šedesátitícovou ojetinu. Obzory se mu poněkud rozšíří.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 08:04, RE: David V.
anonym napísal:
Nizka cena ojetych omeg kupodivu zpravidla presne odrazi mizerne vlastnosti vozu. Tim nemyslim, ze by to nebyl kocar, opravdu je to svezeni a pohodli za malo penez hodne muziky. Ale clovek musi mit setsakra stesti na kus a na toho, kdo s tim jezdil predtim, coz mozna budete mit diky znalosti puvodniho majitele. Jinak nejen 400 ale i 1200 km se da v tahu ujet s omegou, aniz by cloveka bolela zada a pripadal si rozlamanej. Je i spousta mista na zadnich sedackach, kuft velky (i kombik obrovsky). Al...
Nizka cena ojetych omeg kupodivu zpravidla presne odrazi mizerne vlastnosti vozu.

Podepisuji !!!

Známý to auto má, koupeno asi ve 180 tisících od prvního majitele a normálně servisované, teď má asi 230 tisíc. Nic totálního se nerozbilo, jen vyměnil kompletně výfuk, tekoucí radiátor topení, ramena přední nápravy (protože čepy jsou nevyměnitelné) a nyní spojkovou sadu a je před výměnou zadních brzd a tyček stabilizátorů. Dohromady asi 50 tisíc u garážníků. Dál absovoval bězný servis (ojeje, fitry, brzdové obložení 2 sady pneu) a do toho nacpal dalších asi 30 tisíc.

V zásadě provoz toho (dnes už jdeenáctiletého auta) znamená, že je tak 2x do roka nepolánovaně obvolává (= SHÁNÍ) nějakého garážníka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 08:23, další antiškodovák?
Nechápu, že se stále najde tolik lidí, kteří svoji celkem solidní recenzi na auto musí znehodnocovat svýma trapnýma a obehranýma narážkama na jinou značku/typ auta - v tomto případě opět na Škodovku. Komu to ještě může připadat vtipný??? Dobrý no, autor nám podrobně popsal výbavu svý starý omegy a vyjářdřil podivení nad tím, jak si někdo může za mnohem víc peněz koupit třeba fabii bez výbavy. A světe div se, asi může! Jsou prostě lidi, kteří nemusí mít starou velkou káru v plný palbě, radši koupí menší a míň vybavený, ale nový auto, který jim v příštích pár letech zaručí relativně bezproblémový provoz. A na rozdíl od starý omegy se nemusí obávat, že jim ta Vaše "veteš z MB" shnije na prach (pokud teda nemyslím fávo nebo feldu). Nejsem žádnej velkej zastánce např. fabie, taky mám místo toho radši starší větší a líp vybavený auta, a jízdní pohodlí v omeze nebo ve fabii je určitě nebe a dudy, to bez debaty. Ale na druhou stranu úplně rozumím tomu, že si kdejakej strejda radši koupí menší a jednodušší auto bez výbavy, a možná bude mít usměv na rtech naopak on, až Vás třeba někde potká, jak stojíte ve svý shnilý omeze a s kleklým čerpadlem u krajnice. Jo pardon, Vy si vlastně budete moci ladit dvojitou klimu a stahovat automatickou roletku...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 08:26, Par zkusenosti
Rád přidám pár zkušeností s tímto autem ve verzi kombi:
- srovnávat chod tohoto motoru s chodem motorů VW 1.9 nebo 2.0 mi přijde celkem zcestné. Pokud je ten motor v pořádku tak má krásný sametový zvuk oproti VW traktorům jak na volnoběh tak i ve vyšších otáčkách což je všeobecná vlastnost V6 motorů
- jedna věc je koupit auto za pár korun ale kolik pak stojí opravy a díly tohoto auta je věc druhá. Z vlastní zkušenosti vím že jakýkoliv náhradní díl je o dost dražší než u jiných aut. Ať už jde o brzdy, spojku (to hydraulické spojkové ložisko je tam určitě za trest), podvozek a nedej bože cokoliv z motoru. Oblíbeným tématem je čerpadlo - elektronické ovládání plynu je dosti poruchové. Začíná to často volnoběžnýma otáčkama kdy si dělají co chtějí. Na vině je tzv. aktivní člen čerpadla taková ta krabička na čerpadle, který ovládá plyn přijde nová bratru něco přes 10 tis. a to jen pokud spodek čerpadla je v pořádku a nepočítám práci atd. Další věc je občasné praskání hlav ale to je většinou v důsledku špatného zacházení ze strany řidiče. Tyto problémy se však týkají také BMW 525TD i TDS.
- na to že je to tak velké auto tak nabídka vnitřního prostoru není až tak závratná zejména v podélném směru.
- dalším problémem je koroze ale u oplů to nikoho nepřekvapí zejména u těchto starších. Nešťastně řešené zadní lemy které jsou součástí dveří (myslím u verze kombi nevím jak sedan) je oblíbeným místem koroze dále páté dveře a i na dalších místech karoserie.
Po výčtu těchto pár věcí (nevzpoměl jsem si určitě na všechno - viz třeba displej palubního počítače a radia, zpracování) se pak nikdo nemůže divit že cena těchto aut je nízká.
Pokud však člověk narazí na auto, které je relativně v pořádku (jsou to stará auta tak se vždy něco najde) tak je to opravdu za málo peněz hodně muziky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 09:02, RE: Par zkusenosti
anonym napísal:
Rád přidám pár zkušeností s tímto autem ve verzi kombi:
- srovnávat chod tohoto motoru s chodem motorů VW 1.9 nebo 2.0 mi přijde celkem zcestné. Pokud je ten motor v pořádku tak má krásný sametový zvuk oproti VW traktorům jak na volnoběh tak i ve vyšších otáčkách což je všeobecná vlastnost V6 motorů
- jedna věc je koupit auto za pár korun ale kolik pak stojí opravy a díly tohoto auta je věc druhá. Z vlastní zkušenosti vím že jakýkoliv náhradní díl je o dost dražší než u jiných aut. Ať už jde o ...
Cena Omegy B je dle meho primo umerna stari a kvalite, naftu bych se bal poridit, benzin zase dost zere. (ikdyz u 3.0 MV6 bych se nechal vycucat do posledni koruny na benzin, protoze to auto fakt jede...). No jinak je to auto konstrukcne 13 let stare a proto tu cenu vnimam jako akorat. Narozdil treba od nekterych velkych japoncu nebo aut koncernu VW z te same doby vypada az na palubku o neco lepe...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 09:29, RE: Par zkusenosti
anonym napísal:
Cena Omegy B je dle meho primo umerna stari a kvalite, naftu bych se bal poridit, benzin zase dost zere. (ikdyz u 3.0 MV6 bych se nechal vycucat do posledni koruny na benzin, protoze to auto fakt jede...). No jinak je to auto konstrukcne 13 let stare a proto tu cenu vnimam jako akorat. Narozdil treba od nekterych velkych japoncu nebo aut koncernu VW z te same doby vypada az na palubku o neco lepe...
Mám MV6 kombajn a při šetrné jízdě ta spotřeba není nijak dramatická oproti konkurenci. Jezdím denně do práce - příměstský provoz, 10 km tam a to samé zpět, dlouhodobý průměr 9,8 l. Dálky při relativním dodržování limitů, využívání tempomatu apod. se dají jet v pohodě pod 8 l. Korozi lemů zadních dveří mohu potvrdit, ale zatím nic dramatického, tj. rozhodně tento problém nezkrátí životnost auta. Závady: za 40 tkm pouze váha vzduchu a tyčky stabilizátorů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 09:39, RE: další antiškodovák?
A4 napísal:
Nechápu, že se stále najde tolik lidí, kteří svoji celkem solidní recenzi na auto musí znehodnocovat svýma trapnýma a obehranýma narážkama na jinou značku/typ auta - v tomto případě opět na Škodovku. Komu to ještě může připadat vtipný??? Dobrý no, autor nám podrobně popsal výbavu svý starý omegy a vyjářdřil podivení nad tím, jak si někdo může za mnohem víc peněz koupit třeba fabii bez výbavy. A světe div se, asi může! Jsou prostě lidi, kteří nemusí mít starou velkou káru v plný palbě, radši koup...
Při zadávání recenze je požadavek, aby se recenzované auto pokud možno s něčím srovnalo, takže klasika je první na ráně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 09:46, Opely
Všiml jsem si, že mým jménem se zase někdo snažil rozdmýchat flame war krátkým vstupem. Opela vlastním, je to Vectra, mám ji tady popsanou v uživatelských recenzích a když na ní něco je, je to uvedeno v komentářích, čili stav recenze udržuji aktuální. Nemám rád dohadování o tom, co je lepší a co horší. Myšlenkové pochody různých lidí s různými znalostmi se liší a každý má své argumenty pro to, co si vybral. Můj kamarád je doktor a o autech nemá ani nejmenší páru. S ojetinou udělal špatnou zkušenost, proto chce příště auto nové. Já mu to nerozmlouvám, protože pro technicky nezdatného člověka je to naprosto ligický krok.
Vectra A je už docela staré auto, čili její aktuální cena se dnes pohybuje někdy na úrovni optimistických 50 tisíc, nicméně je mi zatím doslova proti srsti přidávat dalších 200 tisíc, abych si mohl koupit novější ojeté (za nové podle mých představ by 0,5 M bylo asi málo), protože na mých 12 tisíc/rok je současné auto naprosto dostačující. Co se týče oprav, tak za 4 roky jsem opravoval silentblok na nápravě, regulátor napětí a praskl mi chladič, vše úhrnem tak cca za 10 tisíc. Jedině ten regulátor byl nepříjemný, protože jízda byla trochu loterie. Jinak samozřejmě materiál podléhající běžnému opotřebení měním podle potřeby. Koroze - Opelům vlastní - mě po 12-ti letech nijak zvlášť netrýzí, prahy jsou zdravé a lemy jsou mírně chycené a ž to bude neúnosné, klidně je nechám vyměnit.
Co se týká Omegy, tak ta mi pro nás přišla už zbytečně velká, ale po zkušenostech s Vectrou a Kadettem bych se jí asi nebál (tedy v benzínovém provedení 2.5 V6) i když její pověst je všelijaká.
Ono ojeté auto je takové nebezpečí hlavně u nás, kde se každý snaží dostat co nejvíc i za cenu podvodu, což mě nesmírně vadí a je mi líto lidí, kteří buď nemají peníze nebo nechtějí tolik investovat, ale potřebují jezdit, avšak nástrahám bazarů neumí čelit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 09:57, RE: k smíchu
anonym napísal:
Duševní pochody řady přispěvatelů jsou opravdu k smíchu.

Výlítaná a rezatá Omega je lepší, než nová a nebo zánovní Octavia - dobré. Teď tady hýkáme s kolegou u počítače smíchy.

PS: Omegy B jsme používali před léty jako služební vozy v práci a vzpomínáme na ně vcelku v dobrém. Tomu pánovi upřímně přejeme, aby měl někdy tolik peněz a mohl si koupit nové pěkné auto a nikoliv třiceti-šedesátitícovou ojetinu. Obzory se mu poněkud rozšíří.

Proč k smíchu, pokud je ta omega celkově zachovalá, nevybydlenej vnitřek, tak je ten komfort a svezení úplně o něčem jinym. A fábie se s tím vůbec nedá srovnávat. Omegu jsem měl soukromě a oktávku služebně. Oktávka byla o něco novější, ale proti omeze "čistě účelová",nenadchla...Samozřejmě ta oktávka a fábka budou novější auta a pro spoustu lidí lepší volba. Ale takovy C-éčko omega 2.0 DTi, to bych já vzal radši než oktávii se švyhadlama.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 10:06, RE: k smíchu
anonym napísal:
Duševní pochody řady přispěvatelů jsou opravdu k smíchu.

Výlítaná a rezatá Omega je lepší, než nová a nebo zánovní Octavia - dobré. Teď tady hýkáme s kolegou u počítače smíchy.

PS: Omegy B jsme používali před léty jako služební vozy v práci a vzpomínáme na ně vcelku v dobrém. Tomu pánovi upřímně přejeme, aby měl někdy tolik peněz a mohl si koupit nové pěkné auto a nikoliv třiceti-šedesátitícovou ojetinu. Obzory se mu poněkud rozšíří.

Bohužel nikde paušálně neplatí, že se zvyšující se cenou se zvyšuje i kvalita a u použitých věcí to platí dvojnásob. A jestli se někomu rozšiřují obzory pouze tím, že sedá neustále do novějších a novějších vozů, tak je mi ho líto. Když srovnám novou Octávii II s TDi motorem ze svou prastarou Vectrou A, rozdíl tam samozřejmě je, avšak neřek bych, že ten rozdíl odpovídá třeba 1/2 milionu korun. Oktávka mě z místa A do místa B totiž rychleji a pohodlněji nepřepraví.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 10:55, RE: Par zkusenosti
anonym napísal:
Rád přidám pár zkušeností s tímto autem ve verzi kombi:
- srovnávat chod tohoto motoru s chodem motorů VW 1.9 nebo 2.0 mi přijde celkem zcestné. Pokud je ten motor v pořádku tak má krásný sametový zvuk oproti VW traktorům jak na volnoběh tak i ve vyšších otáčkách což je všeobecná vlastnost V6 motorů
- jedna věc je koupit auto za pár korun ale kolik pak stojí opravy a díly tohoto auta je věc druhá. Z vlastní zkušenosti vím že jakýkoliv náhradní díl je o dost dražší než u jiných aut. Ať už jde o ...
srovnávat chod tohoto motoru s chodem motorů VW 1.9 nebo 2.0 mi přijde celkem zcestné. Pokud je ten motor v pořádku tak má krásný sametový zvuk oproti VW traktorům

- srovnáváte čtyřválce a šestiválec - přijde Vám to korektní ?

- za druhé -s vyjmenovanými motory jsom jel. Objektivně je řidičsky nejnepříjemnější 2,5TDS, protože do 3000 otáček téměř netáhne. Takže kolikát řadíte za 4 i na dálnici, kór u tak těžkého auta, jako je Omega nebo BMW 5 Spotřeba není nic strašlivého, ale TDi (i těch 5 a 6 válcových) nedosahuje.

PS: Zapoměl jste ještě na vymačkanou loketní opěrku.))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 10:58, RE: k smíchu
Celicak napísal:
Proč k smíchu, pokud je ta omega celkově zachovalá, nevybydlenej vnitřek, tak je ten komfort a svezení úplně o něčem jinym. A fábie se s tím vůbec nedá srovnávat. Omegu jsem měl soukromě a oktávku služebně. Oktávka byla o něco novější, ale proti omeze "čistě účelová",nenadchla...Samozřejmě ta oktávka a fábka budou novější auta a pro spoustu lidí lepší volba. Ale takovy C-éčko omega 2.0 DTi, to bych já vzal radši než oktávii se švyhadlama.
Dovedete pochpit že takhle uvažují (omezenci) kteří mají na nákup auta tak 50. tisíc a pocit mindráku ?

Ti majitelé oktávek a spol se tady do nikoho nenavážejí... .Ale obráceně, to je vždycky keců....
reagovať
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.