anonym napísal:
stastlivec, mel jsem stejne auto se stejnym motorem, pekne, pohodlne, prijemne svezeni, ale udrzba i opravy mne staly vyrazne vice nez porizeni vozu. Je mozne, ze jsem si to vyzral ja a novy majitel uz bude jezdit, ale dekuji uz nechci, povazuji to za hodne nepovedene a nespolehlive auto.
Neco jineho jsou dle mych zkusenosti omegy stare ackove, s tema mam naopak nejlepsi zkusenosti, az na tu povestnou korozi. A autor by si mel nekdy nechat zkontrolovat tachometr, 240km/hod opravdu neni maximalka...
Omega neni zadny zazrak, vlastnim ji, ale v teto cenove relaci je to podle me jednicka, halvne vybavou ta je nadstandardni. Zadni nahon, nevim ja v tom nic jineho nez dalsi problem nevidim. (udrzba, investice). 240Km/h je silne nadsazenych, papirova max je 223km/h, neco jineho je promerovani tachometru, nohy na zem bych prosil. Tento motor neni zadny letec 170PS je podle meho malo, na tak obrovske auto, nez se rozjede tak ji to sakra trva, 150Ps Calibra by me frnkla az bych se divil !
Jinak Ecotec je super, ta spotreba se opravdu da kolem 7,7L na dalku drzet (orig penu a kola, nepromeruje)
Koroze :) ano Opel ji ma a dost (zadni lemy), ale ktere auto ne, tomu se musim smat vim jak vypda Fiat DOBLO 2003 po 4 českých zimách. S tímto se nenechte vysmát. Tím nechci ríct, že kazde auto mrezne, ale po nejakem casu urcite.
Jinak pro Omegu hraje vyborny soucinitel odporu vzduchu cx=0,29 pokracuje v odporu, ktery dokazala v 90 roce Calibra cx=0,26.
Menil jsem vyfuk od katu az na konec tzn. 2 tlumice a jeden zadni dal jsem za to 5000,- coz je super cena, dily jsou vesmes levne. http://fotoall.borec.cz/omega/svody.jpg
Jeste bych chtel vysvetlit ten rozdil mezi 2,5V6 z roku 94 a 2,5V6 z roku 99. vzdyt je to porad jeden a ten stejny motor X25XE !!, 96 nema jine oznaceni, az Omega C je 2,6 V6 a tam je zmena. Takze jak pod r.v. 96 jsou spatne rozvody a nad 96 ne ?