0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Omega A 2.0i

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 00:31, PRASAAK - Jakube, Jakube ...
Jakube, chapu, ze je ti 18 let, ale po precteni prvni vety sem uz dal nepokracoval - 20 let stara omega ma najeto 200tis a muze se rovnat novejsim autum do pul milionu ... To je prispevek do souteze 'vtipnejsi vyhrava' ... Cirou nahodou jsem mel asi pred mesicem muj vuz (bmw 750) tyden v lakovne. Protoze se mi nechtelo utracet za pujcovnu (nemuzu byt bez auta) , pujcil jsem si od kamarada opel omega A r.v.89, 2.4i automat ... ten kamarad si jej opravdu hodne hledi (nove gumy, cerpadlo, ramena, ...), takze stav vozu byl -na ty roky - az neskutecny ... Ovsem po tydnu a cca 1000 najetych kilometrech s timto 'kocarem' jsem presedl zpet do 750ky (rv 96, cena 150.000) a - ac zaprisahly ateista - jsem dekoval 'panubohu' za bmw :))) Zkus se projet v necem podobnem, at ziskas trochu prehled. Ted jsem si poridil audi s8 (kvuli blizici se zime 4x4 s manualem) za cenu 218.000 (rv98) a zarucuju ti, ze to opravdu take nejde srovnavat s opel omega A (B podobne) ... A jeste tech 200tis na tachometru stare omegy - tolik km mela tvoje omega najeto, kdyz ti byly cca 2-3 roky (mozna i driv ;)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 00:42, RE: PRASAAK - Jakube, Jakube ...
anonym napísal:
Jakube, chapu, ze je ti 18 let, ale po precteni prvni vety sem uz dal nepokracoval - 20 let stara omega ma najeto 200tis a muze se rovnat novejsim autum do pul milionu ... To je prispevek do souteze 'vtipnejsi vyhrava' ... Cirou nahodou jsem mel asi pred mesicem muj vuz (bmw 750) tyden v lakovne. Protoze se mi nechtelo utracet za pujcovnu (nemuzu byt bez auta) , pujcil jsem si od kamarada opel omega A r.v.89, 2.4i automat ... ten kamarad si jej opravdu hodne hledi (nove gumy, cerpadlo, ramena, ....
Omegu jsem mel to stesti vlastnit cca 3 mesice a jezdit s ni. Musim rict, ze jizda po meste je vcelku neprijemna, auto je moc velike, ale pri ceste z Prahy do Blanska po D1 a okresky to je idealni. MAte pocit velkeho korabu a bezpceci. Pasivni bezpecnost po tech letech neni zadna diky korozi, ale pocit, ktery v aute mate je vyborny. Sedacky jsem byl velice spokojen. Jsou to obrovska kresla. Jinak motor jsem tam mel 2.0 benzin s LPG, auto melo tehdy pred 4 lety najeto 450 tis, z toho poslednich 200 bylo na lpg. Auto bylo prohnile, ale motor a prevodovka a ostatni casti auta puvodni, motor stale fungoval perfektne. Byla hodne znat jeho unava. Kamarad mel stejnou omegu taky 2.0 benzin ale original 200 tis km zachovalo a to byl hodne velky rozdil ve vykonu. Jinak Omega by byla suepr auto, kdyby nehnili. Klidne bych ji koupil. Jsou za cenu favorita, ale jejich stav je bohuzel zalostny
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 00:57, PPASAK - RE: RE: PRASAAK - Jakube, Jakube ...
mufik.martin napísal:
Omegu jsem mel to stesti vlastnit cca 3 mesice a jezdit s ni. Musim rict, ze jizda po meste je vcelku neprijemna, auto je moc velike, ale pri ceste z Prahy do Blanska po D1 a okresky to je idealni. MAte pocit velkeho korabu a bezpceci. Pasivni bezpecnost po tech letech neni zadna diky korozi, ale pocit, ktery v aute mate je vyborny. Sedacky jsem byl velice spokojen. Jsou to obrovska kresla. Jinak motor jsem tam mel 2.0 benzin s LPG, auto melo tehdy pred 4 lety najeto 450 tis, z toho poslednich 2...
A jeste jedna vec - motor 2.4 i R4 spotreboval (vuz mel palubni pocitac) 12.4 l/100 km ... BMW ma motor 5.4 i V12 a prumer mam 13.3 l/100km - pri vykonu 240 kW (pripoustim, ze neziju ve velkomeste typu Praha, tam by pochopitelne byla spotreba nekde jinde)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 02:38, bože bože
Já už se nedivím že je tolik nehod. Podívejte jací lidé píšou tyto recenze. No tak jde vidět co za individua jezdí po silnicích. Tak na úvod, student(ka) je dneska už široký pojem. Někteří jezdí VLASTNÍM s-klasse, BMW6 nebo Cayenne. Samozřejmě je z celé školy o mnoha tisících lidech spočítám na prstech jedné ruky to jistě, ale známe. Nadšení z velkého nebo tady spíš "velkého" auta rozumím. Nicméně trochu soudnosti by neškodilo. Ono od určité úrovně už si je dobré koupit tramvajenku než držet toto. Možná je omega za 6 litrů slušná, možná strčí do kapsy některé auta za 50 litrů. Ale ne auta za půl mega!!! Tou větou jsi se odkopal a myslím si svoje. Nevadí mi ojetiny, chápu že každý (vč mě) chváli svoje. Ale trochu soudnosti by neškodilo. Ono když si nějaký učeň přesedne ze Škodárny do áčkové Omegy, tak pocit machra není na místě. Vypadá to blbě. Ono auto za 6 litrů, ale pojistka za 8, servis min za 20 že atd. Jinak 1500ot opravdu je fajn, ale ne pro toto auto!!! Že já předtím o vytáčení něco psal. Chudák Opel, 1500ot je vyhrazeno jiným benálům. To je třeba mít ten zdvihový objem min 2-3 větší než omega, pak se o tom můžem pobavit. Dvoulitr je jen mixer ke kterému přidali pár štamprlí. Taky krouťák, i když je vrchol třeba při 3900ot, ale při 1500ot musí být nějakých 80% maxima. Toto tvoje omega není. A kdepak jsi dosáhl svých 200km/h když ne na veřejné komunikaci? Na polňačce? Na letišti? Na okruhu? Jasně že na cestě kde jinde. Jinak kromě toho že to hnije ( jako všecky omegy ) jsme se nedozvěděli nic. Toto auto je to, před kterým Sova varuje a plácá o vrakovišti evropy. Ne to, co si polovina lidí doveze. Takže shrnuto podle tvé školní stupnice, už nemáš auto na pětku, máš na 4 mínus. Ale tvůj přístup = nedostatečná! Tak prosím aspoň nikoho nepřejeď.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 02:49, for anonym 00:57:41
anonym napísal:
A jeste jedna vec - motor 2.4 i R4 spotreboval (vuz mel palubni pocitac) 12.4 l/100 km ... BMW ma motor 5.4 i V12 a prumer mam 13.3 l/100km - pri vykonu 240 kW (pripoustim, ze neziju ve velkomeste typu Praha, tam by pochopitelne byla spotreba nekde jinde)
Hm na V12 za 13,3 to máš fakt slušnýýý. Jsi ji moc nehodil a stejnoměrná jízda delší trasy, tak to má být. Ale mnoha lidem nevysvětlíš že velkoobjemový motor pokud se správně používá o moc víc nespálí. Ono je šíleně zažitý ten marketingový hlod z fabiackého prospektu "Nový motor díky svému nízkému objemu spotřebuje málo paliva, ale poskytuje dostatek výkonu". A sedmajze mu s tím nesrovávej, 7er je jinde, on srovnává se Škodárnou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 06:48, Kristova nohio !
Jasně, 21 let stará Omega s natočenými 200 tisíci km (ve skutečnosti asi mnohem víc)určitě může konkurovat novému autu za půl milionu. Tomu určitě reznou blatníky, propadá se podlaha a vyrobili ho s propáleným těsněním pod hlavou. A motor 2.0i dává tak rozměrnému a těžkému autu určitě nevšední dynamiku.

A student je chudej, zato má na to platit 9000 ročně za povinné ručení a provoz takovéhoto vozu - to mi přímo natrhlo bránici.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 07:03, RE: for anonym 00:57:41
Ráďa napísal:
Hm na V12 za 13,3 to máš fakt slušnýýý. Jsi ji moc nehodil a stejnoměrná jízda delší trasy, tak to má být. Ale mnoha lidem nevysvětlíš že velkoobjemový motor pokud se správně používá o moc víc nespálí. Ono je šíleně zažitý ten marketingový hlod z fabiackého prospektu "Nový motor díky svému nízkému objemu spotřebuje málo paliva, ale poskytuje dostatek výkonu". A sedmajze mu s tím nesrovávej, 7er je jinde, on srovnává se Škodárnou.
"Ale mnoha lidem nevysvětlíš že velkoobjemový motor pokud se správně používá o moc víc nespálí."

Já jezdil služebně Omegou B 2,5iV6 manuál, což je na danou třídu (velkost vozu, objem motoru) poměrně dost úspotné auto a jezdilo to při mé extrémně lehké noze někde okolo 9 litrů na 100 klilometrů, při razantnějším způsobu jízdy klidně o dva-tři více. Příležitostně použité BMW 525i si vzalo cirka o litr a půl více. I BMW 525tds (opět příležitostně) jezdilo s exzrémně lehkou nohou a bez ajkékoliv dynamilky nad 7 litrů nafty, při trošku ostřejší jízdě hravě přes 8.

A vidím dost Omeg A a podobných aut jezdit po dálnici stovkou a po okreskách 75 ve snaze majitele se přiblížit spotřebou maloobjemovým motorům v menších autech (což se jim stejně nepovede) a ty Fábie HTP o které se tady furt nějaký idiot otírá je hravě předjíždí.

A ještě jedna věc - mezi dvoulitrem (jako je tahle Omega) a dvanácti-třináctistovkou je rozdíl v ručení šest tisíc, rozdíl v cen pneumatik 100 %, servisní náklady jsou taky větší a úměrné původní pořizovací ceně vozu a jeho stáří.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 07:36, kapku soudnosti
anonym napísal:
Jasně, 21 let stará Omega s natočenými 200 tisíci km (ve skutečnosti asi mnohem víc)určitě může konkurovat novému autu za půl milionu. Tomu určitě reznou blatníky, propadá se podlaha a vyrobili ho s propáleným těsněním pod hlavou. A motor 2.0i dává tak rozměrnému a těžkému autu určitě nevšední dynamiku.

A student je chudej, zato má na to platit 9000 ročně za povinné ručení a provoz takovéhoto vozu - to mi přímo natrhlo bránici.
Ackova omega je pravdepodobne nejlepsi opel vsech dob, nova stavala dle vybavy okolo milionu, takze za 6000 Kc je to opravdu luxus i dnes. Airbag se do ackovych nemontoval, az do nepovedenych faceliftu B a C ale i tak i pres pokrocilou korozi na tom az tak spatne s pasivni bezpecnosti neni. Hniji predevsim zadni lemy a zadni nosniky a spodek dveri a vetsinou se boura zepredu. A tam je dlouhy a pomerne mekky cumak, ktery se roluje a muchla a tim pohlcuje narazovou energii navic podporen tezkym kladivem podelne ulozeneho motoru. I z boku to jde, znam taxikare, ktereho nabral ozrala na ridicovy dvere a i kdyz omega byla zrusena do rohliku, tak ridic odesel po svych. Vydrz a spolehlivost starych benzinovych motoru je neskutecna, vetsinou maji dnes najeto pres pul milionu kilometru a vetsinu se do toho lije akorat benzin a olej. Motor C20NE je na omegu kapku slaby, optimalni volbou je asi C24NE (navic stejne ruceni a rozvody pohanene retezem). Nevim, kde si vyrizujete povinne ruceni, ale za 8 litru to teda mate kapku drahe. Delaly se take povedene 6valce z nichz vrcholna verze C30SE ma pres 200 koni a uz tehdy 24 sodikem chlazenych ventilu a promenne sani (asi nejlepsi opel motor vubec-maximalka temer 250km/hod dle technicaku ne tachometru). U tohoto modelu bylo navic automaticke udrzovani vysky podvozku a diferencial se zvysenou svornosti. I karoserie je nadcasova Cx 0,29 neni spatna hodnota ani na dnesni pomery. A taky existuje neco jako lotus omega. Pritom vsem je to jednoducha snadno udrzovatelna technika 90tych let minuleho stoleti s minimem elektroniky a ekologickych nesmylu (vstrrikovani a katalyzatoru ale uz ma). A co se tyce komfortu uvnitr, v maximalni vybave to melo vyhrivane sedacky bud mikroplys (nebyva prodrany ani po 20 letech), nebo v kuzi, klimatizaci a stavitelny volant a okna v elektrice i vzadu a elektricky stavitelna zrcatka. Sklenene svetlomety sviti i po 20 letech a misto ostrikovacu sterace svetlometu. A vsude strasne mista. A pokud jste si vybrali karavan, tak vetsi kombik neexistuje. A to vse se da dnes poridit za cenu orezle 120ky, jejiz vyroba koncila v dobe kdy omega zacinala. A i dnes je to ponekud jine auto nez ta skodovka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 07:48, RE: kapku soudnosti
anonym napísal:
Ackova omega je pravdepodobne nejlepsi opel vsech dob, nova stavala dle vybavy okolo milionu, takze za 6000 Kc je to opravdu luxus i dnes. Airbag se do ackovych nemontoval, az do nepovedenych faceliftu B a C ale i tak i pres pokrocilou korozi na tom az tak spatne s pasivni bezpecnosti neni. Hniji predevsim zadni lemy a zadni nosniky a spodek dveri a vetsinou se boura zepredu. A tam je dlouhy a pomerne mekky cumak, ktery se roluje a muchla a tim pohlcuje narazovou energii navic podporen tezkym kl...
"Nevim, kde si vyrizujete povinne ruceni, ale za 8 litru to teda mate kapku drahe."

Student pravědpodobně namá žádný bonus a tam bývá základní sazba okolo 9300-9400,-. Pokud tedy nestuduje ještě ve třiceti...

Ke zbytku souhlas - jenomže já vidím u nás ve městě áčkových Omeg asi pět a všechny jsou zjevně v nedobrém až zuboženém stavu. To auto za to samozřejmě nemůže, na svou dobu bylo určitě povedené. Ale ten kdo kupuje něco za 6 tisíc do toho obvykle není schopen vrážet nějaké větší peníze, které tu a tam provoz toho auta už prostě vyžaduje. A ti co na to mají si zase obvykle nekupují dvacetiletou Omegu za 6 tisíc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 07:54, RE: kapku soudnosti
anonym napísal:
"Nevim, kde si vyrizujete povinne ruceni, ale za 8 litru to teda mate kapku drahe."

Student pravědpodobně namá žádný bonus a tam bývá základní sazba okolo 9300-9400,-. Pokud tedy nestuduje ještě ve třiceti...

Ke zbytku souhlas - jenomže já vidím u nás ve městě áčkových Omeg asi pět a všechny jsou zjevně v nedobrém až zuboženém stavu. To auto za to samozřejmě nemůže, na svou dobu bylo určitě povedené. Ale ten kdo kupuje něco za 6 tisíc do toho obvykle není schopen vrážet nějaké větší peníze, kt...
Jsou maklerske firmy pracujici pro normalni pojistovny a sjednavajici povinne ruceni, nezajima je zadny bonusy malusy a do 2500cm3 byva ruceni okolo 4500Kc. Za 6litru to sice bude pravdepodobne zubozeny vrak, okolo 20 se da koupit i dnes docela solidni auto. Na druhou stranu je to prvni auto na ziskani zkusenosti, takze nemrzi jeho pripadne potluceni ci ztrata a pokud se vysype neco slozitejsiho tak i odvoz na vrakoviste-spravovat to samozrejme nema cenu, ale sost veci se da diky jednoduchosti konstrukce udelat na kolene doma.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 08:26, jeee tady jsou frajirci
ten prassak me teda rozesmal,,takhle presne pisou lidi co maj jeste doma favorita nebo nejlepe 120ku"par jich znam",na konte velky houno atd. atd. tak zvani internetovy milionari
na zimu jsem si koupil audi S8 hahahahuuhu ,teda ty jsi kopr,napis nam co si koupis na jaro :)) o) to nas teda zajima.)¨ ,,nechapu proc se do nej navazite ,je to jeho jedno z privnich aut ,tak at si ho uzije,rozhodne jsoou horsi plecky a ja bych mu tu radost ze sveho vozu ponechal
,treba az dostuduje ,sezene dobrou praci ,tak si na podzim taky koupi
S8 jako prassak
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 08:54, RE: PRASAAK - Jakube, Jakube ...
anonym napísal:
Jakube, chapu, ze je ti 18 let, ale po precteni prvni vety sem uz dal nepokracoval - 20 let stara omega ma najeto 200tis a muze se rovnat novejsim autum do pul milionu ... To je prispevek do souteze 'vtipnejsi vyhrava' ... Cirou nahodou jsem mel asi pred mesicem muj vuz (bmw 750) tyden v lakovne. Protoze se mi nechtelo utracet za pujcovnu (nemuzu byt bez auta) , pujcil jsem si od kamarada opel omega A r.v.89, 2.4i automat ... ten kamarad si jej opravdu hodne hledi (nove gumy, cerpadlo, ramena, ....
S8 za 218tis bude jiste velmi spolehlive auto. Rekl bych, ze technicky stav podvozku a motoru bude priblizne odpovidat Jakubovu Opelu.
Endzoj it!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 09:46, Opel
Já začínal na Kadettovi, když jsem ho kupoval byl 14 let starý, měl údajně najeto cca 200 kkm. Bylo o něj staráno předchozím majitelem i mnou, a tak se mi za 3 roky mého provozu porouchal pouze zapalovací modul za cca 3000,-. Kupoval jsem ho s nahnilými prahy, ve kterých jsem měl po dvou letech pouze 2 díry, jedna byla dlouhá 50 cm a druhá 70 cm . Jinak lemy řešil předchozí majitel. Koroze byla opravdu to nejhorší, s čím jsem bojoval, jinak všechno fungovalo ke spokojenosti. Motor byl 1,3S a nízké otáčky neměl rád, zato můj nynější motor C18NZ ve Vectře A je vyloženě nízkootáčkový, takže těch 1500 mu nevadí, takže tvrzení recenzenta o C20NE já podpořím. Po pravdě, A-čková Omega se mi nikdy nelíbila, spíše se mi líbí C-čko motorem MV6 nebo 3,2 V6, ale na to moje popojíždění by to nemělo cenu to za a) a za b) o faceliftech nekolují dobré pověsti ve srovnání s A-čkem. Jinak recenze celkem odpovídá věku pisatele a s přihlédnutím k tomu mě nějak nepohoršila. A to strovnání cen a vozů na začátku: můj kolega říká: "Mezi námi motoristy, malá nadsázka není hříchem." Takže něco je potřeba brát s nadhledem. Svým způsobem auto za 6.000 dokáže udělat stejnou práci jako auto za 500.000, a to přepraví z místa A do místa B.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 10:05, dobrá volba
Souhlasím s tebou, Jakube, za ty peníze jsi si opravdu nemohl vybrat lepší auto, nechápu lidi kteří si za stejnou či vyšší částku koupí stodvácu nebo fazoli. Sám jsem se před pár lety dostal kvůli koupi nemovitosti a nechutí si půjčovat do ´´svrabu´´ takže jsem vzal zavděk Scorpiem z r.89, 2.O DOHC, a nemohl jsem si ho vynachválit, měl jsem ho rok a něco a dodnes na něj s úctou myslím, ani jsem ho nechtěl prodávat a dal jsem ho švagrovi kterému poctivě sloužilo ještě cca dva roky než koupil novější. Nenech se rozhodit namachrovanými debílky, bůh ví co mají v garáži. Ty i já víme svý...Hlavně jezdi opatrně a s rozumem. Tomáš
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 10:34, RE: PRASAAK - Jakube, Jakube ...
anonym napísal:
Jakube, chapu, ze je ti 18 let, ale po precteni prvni vety sem uz dal nepokracoval - 20 let stara omega ma najeto 200tis a muze se rovnat novejsim autum do pul milionu ... To je prispevek do souteze 'vtipnejsi vyhrava' ... Cirou nahodou jsem mel asi pred mesicem muj vuz (bmw 750) tyden v lakovne. Protoze se mi nechtelo utracet za pujcovnu (nemuzu byt bez auta) , pujcil jsem si od kamarada opel omega A r.v.89, 2.4i automat ... ten kamarad si jej opravdu hodne hledi (nove gumy, cerpadlo, ramena, ....
Aha, teď rozumím, proč bylo BMW v lakovně, bylo potřeba se ho zbavit, tak se udělaly drobné kosmetické úpravy na laku a tachometru. Kolik má teď na tachometru tvoje báwo, abys měl jistotu, že ho ještě prodáš a nějakej "Jakub" ho ještě koupí?? 180 tisíc nebo obligátních 123?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 10:34, RE: PRASAAK - Jakube, Jakube ...
Krkovicka napísal:
S8 za 218tis bude jiste velmi spolehlive auto. Rekl bych, ze technicky stav podvozku a motoru bude priblizne odpovidat Jakubovu Opelu.
Endzoj it!
nevím, zda-li to víte, ale motor 4,2 l V8 v Audi S8 má po cca 250 000 km problémy s kompresními tlaky, prostě mu klesají, což sice díky 340 koním moc nepocítíte (nepocítil jsem to ani já), ale přesto je to fakt. Se starou Omegou mám nějaké zkušenosti, jelikož ji má můj snad budou Tchán. Ta jeho je z roku 1991, tudíž je to již ta po modernizaci, která přinesla mnohem kvalitnější interiér, laky a některá drobná vylepšení. pod kapotou má velký čtyřválec 2,4 litr, jehož velkou předností jsou rozvody poháněny řetězem. Ventilovou vůli, tak jako třeba na dvolitru vymezují hydraulická zdvihátka, která jsou ale opravdu výjimečně v dobrém stavu. (To platí i pro tu naší). Přesto si myslím, že nejlepší volbou je klaiscký dvolitr s rozvodem OHC. ten sice má rozvody poháněny řemene, avšak při jeho prasknutí na sebe nedosáhne ventil s pístem, takže se vlastně nic závažného neděje (vyjma toho, že právě dojedete). tchánova omega má dle mého názoru najeto tak 500 000 km a pořád bez problémů slouží. Nedávno jsme měnili motor, jelikož mu na tom původním praskla vačková hřídel (rachot to byl fakt děsnej). technický stav této omegy je však již dosti žalostný. kromě koroze pátých dveří a prorezlém prahu před zadním kolem má hrozně unavenou karosérii, která se projevuje třeba tím, že jdou velice obtížně zavírat dveře, čemuž svým dílem přispívá také to, že jsou vyvěšené. Aretace již také bůbec nefunguje. Při jízdě tak vůz opravdu vrže a kroutí se. V řízení je extrémní vůle, což lze ovšem částečně napravit dotažením řídíví páky maticového řízení (Avšak s tím, že podstatně zkrátíte životnost převodky takže se to moc nedoporučuje). Co však stále dobře funguje je řazení, které je lehké a vcelku přesné, tkaže třeba takový Peugeot 207 může klidně závidět. tato omega je i velice dobře vybavena, kdy jí třeba nechybí elektrická zadní okna, což jak asi někteří víte, měla sériově pouze a jen Omega 3000 24V. Nechybí ani klimatizace, která ale již nefunguje. ta bezpečnost omegy A není zase tak valná, soudě podle dobového testu Auto Motor und sport z roku 1990, kde Omega nedopadla vůbec dobře. Při Offsetu na pevnou překážkzu v 55 km/h hrozilo smrtelné riziko zranění. To však nebylo v té době nic neobvyklého přičemž vítězem testu se stali moji oblíbenci BMW řady 5 E34 a Mercedes Benz 200 - 300 W124. U nich nebylo uvnitř poznat, že prodělali čelní přeesazený náraz.
Osobně nevím, kdbych měl pouhých 6000 kč na auto, tak si ho prostě nekoupím. Aby auto bylo alespoň trochu ve slušném stavu, je třeba mít podle mě alespoň 50 000 Kč. za to již může být vůz z poloviny 90 tých let s airbagama a vcelku moderní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 11:16, RE: PRASAAK - Jakube, Jakube ...
Tomáš - TipCars.com napísal:
nevím, zda-li to víte, ale motor 4,2 l V8 v Audi S8 má po cca 250 000 km problémy s kompresními tlaky, prostě mu klesají, což sice díky 340 koním moc nepocítíte (nepocítil jsem to ani já), ale přesto je to fakt. Se starou Omegou mám nějaké zkušenosti, jelikož ji má můj snad budou Tchán. Ta jeho je z roku 1991, tudíž je to již ta po modernizaci, která přinesla mnohem kvalitnější interiér, laky a některá drobná vylepšení. pod kapotou má velký čtyřválec 2,4 litr, jehož velkou předností jsou rozvody...
Problem se zaviranim dveri muzu potvrdit. Nase omega kdyz se pootevreli dvere, predevsim ridicovy, tak meli taky obrovskou vuli a o nejaky ten kousek se pohli smerem k zemi, ale i tak nebylo tezke je zavirat. Kdyby se dala za 20 tis sehnat opravdu pekna omega A tak bych ji bral hned. Ale co jsem kokal i za 30 - 40 tis v annonci se prodavjai vraky. Kdo ji ma v dobrem stavu, ten ji neproda. Dily a opravitelnost je orpavdu levna a snadna.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 12:29, RE: PRASAAK - Jakube, Jakube ...
David V napísal:
Aha, teď rozumím, proč bylo BMW v lakovně, bylo potřeba se ho zbavit, tak se udělaly drobné kosmetické úpravy na laku a tachometru. Kolik má teď na tachometru tvoje báwo, abys měl jistotu, že ho ještě prodáš a nějakej "Jakub" ho ještě koupí?? 180 tisíc nebo obligátních 123?
Bawo na na tachometru 410 ... originalnich
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 12:33, RE: jeee tady jsou frajirci
anonym napísal:
ten prassak me teda rozesmal,,takhle presne pisou lidi co maj jeste doma favorita nebo nejlepe 120ku"par jich znam",na konte velky houno atd. atd. tak zvani internetovy milionari
na zimu jsem si koupil audi S8 hahahahuuhu ,teda ty jsi kopr,napis nam co si koupis na jaro :)) o) to nas teda zajima.)¨ ,,nechapu proc se do nej navazite ,je to jeho jedno z privnich aut ,tak at si ho uzije,rozhodne jsoou horsi plecky a ja bych mu tu radost ze sveho vozu ponechal
,treba az dostuduje ,sezene dobr...
Klidne ti dam cislo, muzes mi zavolat a ukazu ti vsechny moje auta ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 13:12, RE: jeee tady jsou frajirci
anonym napísal:
Klidne ti dam cislo, muzes mi zavolat a ukazu ti vsechny moje auta ...
Mel jsem kdysi 2,4 CD ze Svajcu a mela i zadni okynka v elektrice, sibr, stavitelny volant,tempomat, ABS,vytapene sedacky, dofukovaci tlumice, original imobilizer, stavitelny volant, palubni pocitac, takze ty vybavy se asi dost lisily i dle zeme urceni. A mozna ani nemela moc najeto, kdovi (dalky jezdivala okolo 7 litru/100km a dlouhodobe 180-200 tacho na nemeckych dalnicich taky nebyl problem ani v plnem obsazeni. Taky se tyto vozy relativne levne daji predelat na LPG (klasickej nasavanej-maji jeste kovove sani) a motory si na smradlavej plyn taky nestezuji.
...
Razeni je presne z principu, protoze radici paka je primo nad prevodovkou a klasicka konstrukce motor vpredu nahon vzadu je svym zpusobem zabavna, ale pozor na kluzko, chova se to jako luxusni sane. I ten relativne slusny rejd je pravdepodbne dan tim, ze predni kola nejsou hnana.
...
Jinak tuhosti karoserie opravdu nevynika krouti se (staci zaparkovat na nejakem velkem hrbolu a je to poznat-dvere se opravdu otviraji blbe, ale castecne je to i dan velkemu rozvoru. Ta moje mela puvodne i nejake vyztuhu zespod-ale tu jsem bohuzel urazil o parez.
...
Snad jen doporucit, aby clovek neblaznil, auto umi jet docela rychle, ale preci jen vetsina uz jich je dost starych a opotrebovanych, ale kola tomu jakou 120 neupadavaji. Znam kluky, co si pomuchlanou omegu za par korun spravili a zadreli ji hned pri prvni jizde (porad plnej a na olej do motoru nejak zapomneli)
...
Ne opravdu to neni pro zacatek nebo na tahani kramu na stavbu spatny auto. Mel jsem i beckovou, mista min vevnitr, ale zvenku zabirala vic a jeste to byl proti ackove strasne prouchovy kram. No sice to melo i airbagy (a jakoupak maji zivotonost ty airbagy?) a protiprokluz (pribrzdi kola v kluzkem kopci, ze se to zastavi), ale zralo to vic, o moc lip to nejelo a poruchy typu, ze ve znackovem servisu rikali, nevime co stim, ale muzeme zacit postupne menit jednotlive bloky (za desetitisice).
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.