0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Omega 2.5TD caravan

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.10.2006 23:29, RE: Vůz k podnikání
blázen napísal:
a proč je to nejobvyklejší motor v omeze tak v bmw 3 a 5?možná že vám se do oprav dostanou hajtry vyhoněný od blbečků
2,5 TDS od BMW neni nic spatnyho. pri slusnym zachazenim vydrži i milion km. S motorem Audi 5V 2,5tdi se nechá jet za 6,5l ale jen s lehkou nohou. normální provoz znamená7,5-10l stejne jeko TDS taky umi jet za 6l
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.12.2006 19:05, RE: Turboefekt
Mek napísal:
"...turboefekt vás zatlačí do sedaček..." Malá technická: turboefekt vás do žádných sedaček nezatlačí, právě naopak - tímto termínem se označuje časová prodleva mezi sešlápnutím plynového pedálu a následným roztočením turbodmychadla.
ty jsi nějakej chytrák néé
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 01:52, RE: GUT
Jan napísal:
Myslím,že je to gut auto.Hold něktěří závidí, ve filcce ani ve fabce takové povezení není. Vím o čem mluvím,strýc ji má a není o čem diskutovat.Do škodováckých žebřiňáků by už nesedl. A ať se na mně zlobí kdo chce,inu pravda bolí.
Jak můžeš srovnávat Omegu s Felicií? To je přede jen trochu jiná kategorie človíčku. vyber si třeba Superba, to je rovnocenný soupeř.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 01:53, RE: Turboefekt
pepíno napísal:
ty jsi nějakej chytrák néé
néééééééééééééé
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 10:00, RE: Brzdy
I&S napísal:
Mam tuhle "krávu" taky a sem max. spokojenej. Jenom musim cca 1x ročně měnit přední kotouče, aby mi volant nezlomil zápěstí.
Tak ja ted pred 14 dny menil poprvy predni desticky co auto mam a predni kotouce byly v pohode. Auto sem kupoval kdyz melo 110k km a nyni mam 184k km, a t desticky meli jeste cca 4-5 mm, menil jsem je jen proto, ze byla jedna utrzena. S autem nejezdim nejak pomalu, vetsinou tak predpisy +10-20(mesto) a +30-50km/h(mimo mesto) ono to s tim autem ani nejak moc pomaleji nejde . na motoru sem zatim nemel jedinou zavadu ,krom odchazejich par zhavicich svicek a teplych startu, ktere se hned vyresili postelovani (povytazeneho) rozvodoveho retezu (prace za 200,- Kc cca 1,5 hodky prace). dle manualu se doporucuje kontrola predvstriku cca po 120t km, coz malo kdo dela a pak se divi, ze to nechce startovat. s autem jezdim i na olej a se spotrebou pres 9,5 sem se jeste nedostal i kdyz sem mel naftu gratis. za ty 4 rokyk co ji mam sem do ni investoval max 20000,- a to je predevsim olej, filtry, zhavicky, a takovy nejaky drobnosti. nepocitaje gum, letni mam tak na dve sezony (na zadku) na predku drzi. Jediny co delam pred technickou je nedoresena rucni brzda - bubnokotouce, dost se to sype :( ale to je tak jediny, auto pekne sedi a jede podletoho jak se zajede, ma urcitou pamet podle ktere se nastavuji hodnoty pro motor, dle stylu jizdy, kdyz jezdim volneji /do 2500 ot,/ tak je i kdyz chci jet rychleji drobet linejsi, pokud se ale zas pak vytaci, tak se prizpusobi a jde pekne do otacek ;) takze pres mesto a vesnice jezdim klidne na 5 pri cca 1000-1100ot. proste super tahne ;) prumerna spotreba na zimnich cca 8 na letnich tak 8,5(sirsi gumy /235/45/17/a jeste rychlejsi jizda;) ) necha se s nim v pohode zavodit, akorat ty nove ochtavky jsou trochu zivejsi, take tezsi a pri vaze 1800kg je ten motor "slabsi" ale zase utahne prives az 2100 kg coz je take super. skoda, ze opel prestal vyrabet dalsi omegy, ale neco jsem slysel, ze by snad neco mel zase delat :)
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.