0
späť
 

diskuze k tématu: Ojetý Opel Omega - slouží i po čtvrt milionu kilometrů

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 05:47, Můj první příspěvěk
Tohle je můj první příspěvek sem, doposud jsem neměl potřebu reagovat a to čtu rubriku pravidelně. Ale teď musím.

Autor je neuvěřitelnej vůl!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 07:21, Proč Omegu?
A proč si za ty prachy nekoupil jetou Felinu? Trochu by přitlačil a došáhl by na ni!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 07:40, RE: Můj první příspěvěk
anonym napísal:
Tohle je můj první příspěvek sem, doposud jsem neměl potřebu reagovat a to čtu rubriku pravidelně. Ale teď musím.

Autor je neuvěřitelnej vůl!!
Neuvěřitelnej vůl jseš akorát tak ty. Chytrák, co pohoní fotrovo feldu a v práci mu občas půjčí nějaké tédéíčko, ve velkém a silném autě v životě nejel a dělá znalce. Tyto diskuze jsou poslední dobou o ničem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 07:49, RE: Můj první příspěvěk
anonym napísal:
Tohle je můj první příspěvek sem, doposud jsem neměl potřebu reagovat a to čtu rubriku pravidelně. Ale teď musím.

Autor je neuvěřitelnej vůl!!
A proč je jako vůl? Mohl bys svojí myšlenku trochu rozvést?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 07:51, RE: Proč Omegu?
anonym napísal:
A proč si za ty prachy nekoupil jetou Felinu? Trochu by přitlačil a došáhl by na ni!
Proč by to proboha dělal? Když už starý rezavý střep, tak alespoň s trochou důstojnosti, což felda nemůže nabídnout.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 08:28, no ja to stesti nemel
napísal:
Mne se na tom zacaly kazit veci okolo motoru a od te doby ac jsem doposud velkym fandou omeg, povazuji tento 6valec za nejvetsi zmetek, co kdy opel vyrobil. Typicke zavady typu tesneni ventilovych vik-motor poteceny olejem, neklidny volnobeh, ztrata vykonu (kabelaz), tesneni pod hlavami, no a taky umi prokorodovat mezichladic oleje a znicit motor mazlavou pastou+skazky o protocene remenici a potkanych motorech. Ale nekteri lidi mivaji stesti. Ale muj nazor je, ze posledni povedena omega byla ta stara ackova libovolne benzinove motorizace.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 08:36, Pěkná recenze, pravil Sněhulák
Taková auta se kupují pro nedostatek financí a nechuť k módnímu zadlužování. Inu ne každý má chuť na setkání s exekutorem, že?

Stará auta mohou sloužit, a to skutečně za pár korun. Kdysi jsem měl BMW 520 6vál patnáct let stáří - a jezdil naprosto v pohodě. Když to porovnám s novou felicií, kterou jsem také kdysi vlastnil, tak jízda byla nesrovnatelně pohodlnější a pořizovací náklady 1/4.

Pokud člověk nemá Žaponce, musí se sem tam smířit s nějakými náklady na opravy, ale stále je na tom lépe, než u nového auta - kde sice (kromě Frantíků, Taliánů, Korejců, Španělů a Čechů) nic nemusí opravovat, ale platí drahou cenu nového vozu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 08:39, Sněhulák ještě jednou radí
Při koupi každého byť ojetého vozu se každý musí rozmyslet, k jakému účelu bude auto používat.
Do města převážně? Pak jistě menší auto s nízkoobsahovou motorizací. Kvůli parkování a spotřebě, která je ve městě největší.
Převážně na dálnice? Pak větší pohodlnou káru s vyšším obsahem. Tam ten užitek ocení
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 08:54, RE: Pěkná recenze, pravil Sněhulák
anonym napísal:
Taková auta se kupují pro nedostatek financí a nechuť k módnímu zadlužování. Inu ne každý má chuť na setkání s exekutorem, že?

Stará auta mohou sloužit, a to skutečně za pár korun. Kdysi jsem měl BMW 520 6vál patnáct let stáří - a jezdil naprosto v pohodě. Když to porovnám s novou felicií, kterou jsem také kdysi vlastnil, tak jízda byla nesrovnatelně pohodlnější a pořizovací náklady 1/4.

Pokud člověk nemá Žaponce, musí se sem tam smířit s nějakými náklady na opravy, ale stále je na tom lépe, ...
Ona investice do nového auta je z hlediska finančního vždy ztrátová. Když si koupím dům, dlouhodobě roste jeho cena (pokud jsem nekoupil vyloženě zmetek), u auta klesá ať jezdím nebo ne.
Známej má Omegu, tuším že s 2,5 litrem v dehtu z roku 96 nebo 97. Koupil ji jakou bouchlou, nechal dotáhnout z Mocnářství a opravit. Nijak nenaříká, sem tam rez kolem lemů, ale u víc než 10 let starýho auta... . Stejně stará Felda tchána (koupená jako nová za větší peníze) je prorezlá mnohem víc. Ono to s tou kvalitou Opelů nebude tak zlý, jak kadláčkáři bájí.... .

Ať žije apríl!

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 08:54, RE: Můj první příspěvěk
anonym napísal:
Tohle je můj první příspěvek sem, doposud jsem neměl potřebu reagovat a to čtu rubriku pravidelně. Ale teď musím.

Autor je neuvěřitelnej vůl!!
Autora se zastávám, recenze patří k těm lepším zde. Omega se mi líbí, 2,5 V6 taky, ale jdou různé zvěsti, že nejlepší byla ta první označená A a C-čko je nejhorší, tak přeji šťastnou ruku. Jo a co se týče srovnání Felicie s čímkoliv jiným, tak pro Felicii já ruku nezvedám. Drahá, slabá, nepohodlná, nevybavená, malá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 08:56, né špatná recenze
Nechápu tvrzení prvního reagujícího. Když už zaujímá takové stanovisko, mohl ho alespoň zdůvodnit.
Recenze je slušně napsaná, nechybí ani špetka humoru a kritického pohledu na vlastní počin. Sám jsem se kdysi rozhodoval mezi "nebouranou máloletou feldou od prvního majitele" a jen o trochu dražší ojetinou made in france s SK a skoro plnou výbavou. Vůbec nelituji koupi většího "cizáka". Škoda jen že mi tehdy přišel šestiválec příliš. Dneska bych ho bral všemi deseti. Jednašestka mi sice oplácí skvělou spotřebou, ale ta jízdní dynamika v některých situacích .... Šestiválce jsou držáky a při rozumném postupu při koupi a troše štěstí máte vůz navěky. Svižné jízdy s některými 1.2 či 1.4 udělají taky pěkný hukot v nádrži.
A na závěr snad jen: jestli někdo prahne po nové fábce 1.2 HTP buď již mu přáno, jiný raději letitého opla s 2.5 V6. Hlavně ať všichni ve zdraví dojedeme do cíle. Na tom se snad shodnu i s pisatelem (hrdinou) prvního příspěvku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 09:24, RE: Můj první příspěvěk
anonym napísal:
Tohle je můj první příspěvek sem, doposud jsem neměl potřebu reagovat a to čtu rubriku pravidelně. Ale teď musím.

Autor je neuvěřitelnej vůl!!
Proč by, milý anomyme, měl být autor recenze vůl? Ve školce jsme říkávali: "kdo to říká ten to je, na toho to pasuje" takže tak nějak ju? Ne každý je přemachrovaný primitivní honěmír, aby si musel hřát zadek v 4m tdi s černými skly, které bourá zákony selského rozumu i fyziky. Náhodou koupil slušné auto s charakterem poměrně dost muziky za míň peněz. Kdysi před lety jsem přesně o stejném uvažoval, pak jsem ho ale přerostl. Kromě pětky v 35km/h a hlavně dvojky ve 120 km/h (takové prase nejsem) se vším co autor napsal +- souhlasím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 09:48, RE: né špatná recenze
anonym napísal:
Nechápu tvrzení prvního reagujícího. Když už zaujímá takové stanovisko, mohl ho alespoň zdůvodnit.
Recenze je slušně napsaná, nechybí ani špetka humoru a kritického pohledu na vlastní počin. Sám jsem se kdysi rozhodoval mezi "nebouranou máloletou feldou od prvního majitele" a jen o trochu dražší ojetinou made in france s SK a skoro plnou výbavou. Vůbec nelituji koupi většího "cizáka". Škoda jen že mi tehdy přišel šestiválec příliš. Dneska bych ho bral všemi deseti. Jednašestka mi sice oplácí sk...
Souhlas. Kdo nemá peněz nazbyt a skousne trochu dražší provoz, tak takovýhle auto neurazí. Do firmy kupuju jak ojetiny, tak nová auta, proto nemám problém pochopit obě skupiny. Samozřejmě není nad nové auto, ale záleží na použití. Na stavbu zaměstnancům stačí ojeté v dobrém stavu, a když se daří, tak proč pro nejvyšší nekoupit nové? Proto (mimo jiné) to děláme.... Teď měníme P406 bk 2,0i za novou "starou " C5 1,6 HDi... Poloviční provozní náklady, ale ta 406 je i po 250 tkm v perfektním stavu bez investic (byla kupovaná jako ojetá, na nové nebylo).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 09:54, RE: né špatná recenze
anonym napísal:
Nechápu tvrzení prvního reagujícího. Když už zaujímá takové stanovisko, mohl ho alespoň zdůvodnit.
Recenze je slušně napsaná, nechybí ani špetka humoru a kritického pohledu na vlastní počin. Sám jsem se kdysi rozhodoval mezi "nebouranou máloletou feldou od prvního majitele" a jen o trochu dražší ojetinou made in france s SK a skoro plnou výbavou. Vůbec nelituji koupi většího "cizáka". Škoda jen že mi tehdy přišel šestiválec příliš. Dneska bych ho bral všemi deseti. Jednašestka mi sice oplácí sk...
Přesně tak, recenze je fajn, čtivá, vzhledem k tomu že jsem tento vůz před pár lety chtěl tak jsem si jí přečetl s chutí.
V roce 96 jsem kupoval své první ´´lepší´´ auto. Nenapadlo mě nic jiného než nová felda v kombíku, 1.6ka, bez výbavy. 300.000,-. Ale co mě dostalo byla dodací lhůta: čtyři až šest měsíců, a pokud automobilka v této době zdraží tak budu muset doplatit rozdíl. Otočil jsem se na patě a zařek se že Škodovku nikdy. Pár dní jsem lítal po Čechách a v Plzni narazil na Toyotu Camry 2.2i 16V, obrovské kombi, čtyři roky staré ale ještě aktuální model, za ty samé peníze co ta felda. Jasná volba, láska na první pohled. Čtyři roky špičkového a bezproblémového svezení. Jediné co by u feldy vyšlo lépe byl následovný prodej, po čtyřech letech a 100tkm jsem za ní nedostal ani půlku, ale ten komfort, spolehlivost, a hlavně naprostá nenáročnost za to stály.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 11:06, RE: Proč Omegu?
anonym napísal:
A proč si za ty prachy nekoupil jetou Felinu? Trochu by přitlačil a došáhl by na ni!
Protože autor zminoval že mu šlo o pohodlí a to mi felda jak dobra volba nepřijde
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 11:37, Dotaz na autora
Mohl by sem autor nebo někdo kdo to auto měl napsat konkrétní ceny těch dílů co měnil? - destičky,kotouče,tlumiče atd.. Kolik třeba stojí čepy nebo výfuk... Někdo mě strašil,že tím,že to je největší Opel, jsou ceny těchto dílů dost vysoké. Tak aby měl člověk představu jaká je realita.
Díky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 11:52, Omega 2.5 V6
No, tak tohle bych si nekoupil, spotřeba jako kráva a náhardní díly drahý jako sfiň. Vydělávat jen na auto......
Recenzi jsem nečetl, takže nevím kolik autor najede, ale kdybych neměl peníze a najezdil do 20 000 ročně, tak bych koupil radši Felicii.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 11:56, RE: Dotaz na autora
anonym napísal:
Mohl by sem autor nebo někdo kdo to auto měl napsat konkrétní ceny těch dílů co měnil? - destičky,kotouče,tlumiče atd.. Kolik třeba stojí čepy nebo výfuk... Někdo mě strašil,že tím,že to je největší Opel, jsou ceny těchto dílů dost vysoké. Tak aby měl člověk představu jaká je realita.
Díky.
Nejsem autor recenze ale zkusím poradit. Je to nejvetší opel, navíc ve vrcholném, či vrcholu blížícím se provedení. Ceny budou určitě výšší než u nějakého základního modelu. Už jen díky motoru. Oleje, věci kolem rozvodů. Auto s V6 je rychlé a těžké - namáhání podvozku, převodovky, spojky, brzd...... Navíc si ho nekupují lidi (tedy za nova) co mají hluboko do kapsy. Takových aut nejezdí po silnicích tolik co bílých či stříbrných ŠF 1.2 HTP (nic ve zlém), tj. díly je třeba objednat, počkat si na ně a díky ojedinělosti poptávky taky mnohdy připlatit. Protože jich je málo, bude se hůře hledat automechanik (šikovný), který opravu zvládne.
V posledních dvou bodech vidím já největší úskalí provozu aut s V6. Problém není ani tak se spotřebou či ručením - dá se jezdit v normě a v případě potřeby "sáhnout" po přebytku tahu, kterým auto disponuje. Ale dobře a časově nenáročně servisovat vrcholné kousky jednotlivých modelů..... to může být problém. A nejen finanční.
Omlouvám se za širočizný úvod, ale to jen tak ve všeobecnosti. Najeď na www.mjauto.cz a vyhledej co potřebuješ. Ceny tam rozhodně nejsou přemrštěné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 11:58, RE: Dotaz na autora
anonym napísal:
Mohl by sem autor nebo někdo kdo to auto měl napsat konkrétní ceny těch dílů co měnil? - destičky,kotouče,tlumiče atd.. Kolik třeba stojí čepy nebo výfuk... Někdo mě strašil,že tím,že to je největší Opel, jsou ceny těchto dílů dost vysoké. Tak aby měl člověk představu jaká je realita.
Díky.
Jsem našel na netu:
destičky:cca 1500, kotouče cca 1600 (oboje Bosch), výfuky 3500 (za hrnec) (BOSA), tlumiče 2000 přední a 1500 zadní (SACHS). Čili drahota ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2008 12:02, RE: Omega 2.5 V6
anonym napísal:
No, tak tohle bych si nekoupil, spotřeba jako kráva a náhardní díly drahý jako sfiň. Vydělávat jen na auto......
Recenzi jsem nečetl, takže nevím kolik autor najede, ale kdybych neměl peníze a najezdil do 20 000 ročně, tak bych koupil radši Felicii.
Tak si kup Feldu a nepiš sem zcestné příspěvky.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.