anonym napísal:
Mohl by sem autor nebo někdo kdo to auto měl napsat konkrétní ceny těch dílů co měnil? - destičky,kotouče,tlumiče atd.. Kolik třeba stojí čepy nebo výfuk... Někdo mě strašil,že tím,že to je největší Opel, jsou ceny těchto dílů dost vysoké. Tak aby měl člověk představu jaká je realita.
Díky.
Nejsem autor recenze ale zkusím poradit. Je to nejvetší opel, navíc ve vrcholném, či vrcholu blížícím se provedení. Ceny budou určitě výšší než u nějakého základního modelu. Už jen díky motoru. Oleje, věci kolem rozvodů. Auto s V6 je rychlé a těžké - namáhání podvozku, převodovky, spojky, brzd...... Navíc si ho nekupují lidi (tedy za nova) co mají hluboko do kapsy. Takových aut nejezdí po silnicích tolik co bílých či stříbrných ŠF 1.2 HTP (nic ve zlém), tj. díly je třeba objednat, počkat si na ně a díky ojedinělosti poptávky taky mnohdy připlatit. Protože jich je málo, bude se hůře hledat automechanik (šikovný), který opravu zvládne.
V posledních dvou bodech vidím já největší úskalí provozu aut s V6. Problém není ani tak se spotřebou či ručením - dá se jezdit v normě a v případě potřeby "sáhnout" po přebytku tahu, kterým auto disponuje. Ale dobře a časově nenáročně servisovat vrcholné kousky jednotlivých modelů..... to může být problém. A nejen finanční.
Omlouvám se za širočizný úvod, ale to jen tak ve všeobecnosti. Najeď na www.mjauto.cz a vyhledej co potřebuješ. Ceny tam rozhodně nejsou přemrštěné.