stavitel1 napísal:
no ved práve že istú rolu tam hrá aj hmotnosť vozidla Frontera cca1800 kg a predný náhon sa zapína elektronicky stlačením tlačidla do cca 100km/h to som osobne neskúšal moj názor je s týchto dvoch jednoznačne Frontera podla mňa je aj cenovo dostupnejšia ps.: k tým presunom na dialniciach tento rok som bol s fronterou v Chorvácku a cesta super vyšší posed je pohodlný a spotreba 7,5l rýchlost na dialnici 120-130km/h neviem prečo by to auto nebolo vhodné na takéto presuny?
Frontera je líná,měl jsem ji 3 měsíce a šla z domu.Spotřeba 11 litrů nafty a dostupnost náhradních dílů nic moc.Koopil jsem Jeepa Grand Cherokee,obsah 4l,řadový šestiválec.Auto už bylo v plynu a po nutných investicích - baterka,oleje,destičky,kotouče,manžety na homokloobech,membrány ve směšovači,výměn předních světel za xenony mi auto slouží již 3 rok bez problémů.Tahám s ním občas slušný zátěže - má 3500kg na kouli,tak s ním přemísťuji kamarádovi minibagr.za tři roky jsem najel 72000km a teď dojíždím druhou sadu pneu.ta první měla cca 40% vzorku a druhá je na tom stejně.Ceny náhradních dílů a dostupnost je bezvadná.Dopoledne zavolám do Simixu a druhý den mám vše doma.Moje spotřeba je sice kolem 20 l lpg,ale jezdím opravdu dynamicky - po okreskách 100-120 a dálnice 140-160,samozřejmě s ohledem na provoz.Slehkou nohou a dodržování rych. limitů se dá jezdit i za 15l lpg.Auto je rok 97 a v současné době má najeto přes 270000km.Doporučuju všem,kdo chce levný a spolehlivý vůz,se kterým se nemusí bát terénu,ale který mu dá i slušný komfort na běžné silnici.