0
späť
 

diskuze k tématu: Sporťáky za 100.000,- Kč - II.

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, japonská vozidla, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.02.2006 19:43, RE: A co "sportak" kolem 50000 Kc?
anonym napísal:
Dekuji vam za vase odpovedi. U toho Daihatsu mam si dat vylozene na neco pozor a jak je to s poruchovosti, vydrzi...?
asi ako vsetci japonci-velmi spolahlivy.jsu to uz ale starsie auta a zvacsa im bolo nakladane,tak vseobecne kontrolovat
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.02.2006 13:43,
kup si BMW E36!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.02.2006 12:44, RE: 406 coupé
Joža napísal:
Kámo, jestli to auto chceš na ,, závodění,, tak bych radši volil maximálně 5-6 roků staré. Calibra se tušim přestala vyrábět v roce 97? Ale samozřejmě nic proti, když do ní vrazíš několik dalších tisíc na oživení technického stavu, abys pak ve 150 - ti neměl strach, že ti upadne kolo, nebo někde necháš nápravu atd. Pak to třeba ještě natuníš, tak máš pěknou káru. Ideální motor 2.0, 16v, ale nebrat čtyřkolku 4x4, tam s tím byly problémy. Do fiatu bych nešel, na ty je všeobecně kritika. Podívej se...
No... 406 coupé ne jistě krásný a silný auto s obrovským charisma. Sportovní svezení v něm však není úplně ideální... je to francouzsky měkké a k tomu těžký třílitr dost vepředu... rovnice na velkou nedotáčivost. Ale hlavně... tohle je diskuse o sporťácích do 100.000, což 406 coupé fakt není.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.02.2006 12:48, RE: A co "sportak" kolem 50000 Kc?
Martin napísal:
Ma nekdo z vas zkusenosti s nekterym z techto vozu: Fiat Uno turbo, Renault 5 turbo, VW Polo G40, Daihatsu Charade GTti? Uvitam i dalsi moznosti, jako jiz zminovana Honda CRX...
Dám ti DOBROU radu: nekupuj si sporťák kolem 50.000.
Ta částka vypovídá o tom, že nejsi moc majetný a každý sporťák prostě stojí na provozu o trochu víc, než "normální" auto. kup si felicii a šetři si. ALE HLAVNĚ: v ceně 50.000 bude sporťák naprosto vylítanej, po těžký bouračce a v tragickým stavu.... narval by jsi do něj strašně moc, aby si se nebál jet 200km/h po dálnici...

Hele, stejně si nedáš říct, co? Zkus Kadetta, Astru GSI......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 10.02.2006 15:26, fiat coupe
Bohuzel co se tyce poruchovosti 2.0 16V motorů s turbem či bez je vinou českých řidičů, kteří se o ty motory nestarají a chtějí jen lítat..v itálii se s takovým kusem setkáte málokdy..sám mám 1,8 16V, která pravidelně chodi na kontroly a nemel jsem sebemensi problem..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.02.2006 09:47, RE: fiat coupe
Martin napísal:
Bohuzel co se tyce poruchovosti 2.0 16V motorů s turbem či bez je vinou českých řidičů, kteří se o ty motory nestarají a chtějí jen lítat..v itálii se s takovým kusem setkáte málokdy..sám mám 1,8 16V, která pravidelně chodi na kontroly a nemel jsem sebemensi problem..
Vravis, ze 1.8 je spolahliva? Sam uvazujem nad kupou fiat coupe 1.8, ale o tom aute neviem prakticky nic, akurat ze sa mi paci design. Chcel bych sa dozvediet viac, hlavne o jazdnych vlastnostiach a dynamike motoru 1.8, max rychlost , spotreba a tak....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.03.2006 15:05, RE: fiat coupe
bubu napísal:
Vravis, ze 1.8 je spolahliva? Sam uvazujem nad kupou fiat coupe 1.8, ale o tom aute neviem prakticky nic, akurat ze sa mi paci design. Chcel bych sa dozvediet viac, hlavne o jazdnych vlastnostiach a dynamike motoru 1.8, max rychlost , spotreba a tak....
Jo 1,8 l v coupe je podle mě nejrozumnější volba, má rozumné povinné ručení a je docela spolehlivá,Jen je potřeba se věnovat pár věcem.Motor má 130 koní, a díky proměnnému časování sacího rozvodu slušně táhne z nízkých otáček a nechybí mu gradace výkonu.Jestli že motor při jízdě netáhne, může být na vině tzv variátor, ten se skládá z elektromagnetického ventilu, který vpouští olej pro natočení vačkového hřídele. Je to takový váleček na jednom konci vačkové hřídele. Někdy ho lze vyčistit, jinak nový stojí u dealera cca 5000,-kč.U tohot motoru je také nutné vymezovat ventilovou vůli, jelikož nemá hydraulická zdvihátka. Zde se to provádí přesnými podložkami, tzv kalibry, které lze objednat pouze u dealera. Samotné vymezení je docela pracné, avšak pro motor nezbytné.Obecně nezažší interval vymezení bývá cca 150000km.Jinak se opotřebí vačky a může dojít až k podpálení ventilů a ztrátě komprese.Při modernizaci tento motor začal plnit normu Euro IV, a dostal velmi moderní ECU, od Magneti Marelli , díky níž u něj klesla spotřeba na opravdu pozoruhodně nízkých, tušim cca 7,3l na 100km, zase se ale zhoršil zátah v nízkých otáčkách(.Jinak variátor ochráníte před zanesením karbonem používáním kvalitních olejů, které karbon dokáží rozpouštět.nutná je aspon polosyntetika, klidně s vyšší mazivostí při vysokých teplotách(10W-40, 10W-50).Olej je nutné měnit po 15000km, nebo po jednom roce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.03.2006 04:08, RE: A co "sportak" kolem 50000 Kc?
Paklíč napísal:
Dám ti DOBROU radu: nekupuj si sporťák kolem 50.000.
Ta částka vypovídá o tom, že nejsi moc majetný a každý sporťák prostě stojí na provozu o trochu víc, než "normální" auto. kup si felicii a šetři si. ALE HLAVNĚ: v ceně 50.000 bude sporťák naprosto vylítanej, po těžký bouračce a v tragickým stavu.... narval by jsi do něj strašně moc, aby si se nebál jet 200km/h po dálnici...

Hele, stejně si nedáš říct, co? Zkus Kadetta, Astru GSI......
nebo at si koupi hyundai scoupe. Kdyz bude z nemecka v dobrym stavu tak to je prima drzak, dily levny, spotreba supr, na 1,5 to jede fajnove a do 50ti tisic uz se krasny najde. Neni to holt extra bomba, ale podvozek ladil lotus, a da se sehnat i v dobry vybave. S lehkejma upravama to prodavali jako accent do roku 2000 takze v podstate mit pet let staryho korejce je to samy jako deset let staryho a ve svy dobe byl na spici:) A na ty kecy ohledne korejcu at se vysere a radsi at se opta nekoho kdo to ma a nebo at se povozi.. ;)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.12.2006 11:55, Toyota Paseo
A co takhle Toyota Paseo? Malý sportovní kupé s dobrou spotřebou a nepřemrštěnou cenou. Motor 1,5 (66 kw) s vahou 995 kg slušně čvičí a navíc tu máš značku Toyota, která je proslulá spolehlivostí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.07.2007 19:39, RE: Toyota Paseo
Vlado napísal:
A co takhle Toyota Paseo? Malý sportovní kupé s dobrou spotřebou a nepřemrštěnou cenou. Motor 1,5 (66 kw) s vahou 995 kg slušně čvičí a navíc tu máš značku Toyota, která je proslulá spolehlivostí.
tyjo, to neni tak spatny, ale nevim kde si to vyhrabal, beztak to bude mit volant jen napravo
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.