0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra Sports Tourer - verze kombi přichází

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 17.01.2011 22:30, realita
Ta mě zajímá víc. Já jako konzument Oplů bych vyzvedl oproti Háčku ( i vlastně Géčku naprosto nedostatečný výhled z íčkové plechofky - tenhle trend mě jako uživatele sere u všech aut, ale u Oplu to tak nebylo donedávna) sere mě ta zužující se ďoura, kam se odkládají nohy při řízení ( Vochcávka sice tlačí do holeně, ale v tomhle člověk sevře stehna a přestanou mu větrat koule) a poněkud designově nevyrovnaná a naroubovaná záď (zbytečné křivky a tvary navíc, než by bylo nutné).
No snad při testu zjistíme obligátní pravdu, že reálně to v dechtu žere 6,8 (dle výrobce 4,1- chachacha to jsme se nasmáli, věří těmhle blábolům vůbec někdo, kromě ortodoxních škodovkářů?) a doufám, že nevzali íčku to co mělo háčko a to naprostou toleranci podvozku k prasení a skvělé brzdy do kterých kecalo ABS zcela předvídatelně a až opravdu za "hranou". Uvidíme test a hlavně až si to vyzkouším sám
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 12:01, RE: realita
typek napísal:
Ta mě zajímá víc. Já jako konzument Oplů bych vyzvedl oproti Háčku ( i vlastně Géčku naprosto nedostatečný výhled z íčkové plechofky - tenhle trend mě jako uživatele sere u všech aut, ale u Oplu to tak nebylo donedávna) sere mě ta zužující se ďoura, kam se odkládají nohy při řízení ( Vochcávka sice tlačí do holeně, ale v tomhle člověk sevře stehna a přestanou mu větrat koule) a poněkud designově nevyrovnaná a naroubovaná záď (zbytečné křivky a tvary navíc, než by bylo nutné).
No snad při testu ...
Taky zatím do budoucna počítám, že bych se k Opelu vrátil, ale to jen kvůli motoru od Holdenu, co se doufám ještě montuje do Insignií. Alespoň se montoval. Ne že by Ford byl vyloženě pro moje účely špatný, ale do novějšího modelu se montoval pouze oturbený pětiválec. V6-ky poslaly do kopru - zelení bezmozci a přitom zbytečně. O kolik jezdí 150 kW T dvoulitr laciněji než 125 kW atmo 2,5 litr....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 19:27, RE: realita
David V napísal:
Taky zatím do budoucna počítám, že bych se k Opelu vrátil, ale to jen kvůli motoru od Holdenu, co se doufám ještě montuje do Insignií. Alespoň se montoval. Ne že by Ford byl vyloženě pro moje účely špatný, ale do novějšího modelu se montoval pouze oturbený pětiválec. V6-ky poslaly do kopru - zelení bezmozci a přitom zbytečně. O kolik jezdí 150 kW T dvoulitr laciněji než 125 kW atmo 2,5 litr....
Teď vyšel svět škodovek (pardon motorů) a byl tam testík íčka fkombajnu. 1.4 turbo (103kW) nahrazuje 1.8 atmosféru (103kW). Důvod ? vysoká spotřeba atmosférické 1.8 v oficiálně udávané kombinaci. Realita? 1.4 turbo žere v kombinaci 9 litrů = stejně, spíše více než předchůdce.... Nějak mi to hlava nebere, je pravda že Opel se v těch turbech začal dost realizovat a zákazník zustává u benzínek jak opařenej. 1.6 turbo 132kW v kombajnu insignii - to přece nemohlo dobře dopadnout, než krásným průměrem přes 12 litrů
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.01.2011 07:33, RE: realita
typek napísal:
Teď vyšel svět škodovek (pardon motorů) a byl tam testík íčka fkombajnu. 1.4 turbo (103kW) nahrazuje 1.8 atmosféru (103kW). Důvod ? vysoká spotřeba atmosférické 1.8 v oficiálně udávané kombinaci. Realita? 1.4 turbo žere v kombinaci 9 litrů = stejně, spíše více než předchůdce.... Nějak mi to hlava nebere, je pravda že Opel se v těch turbech začal dost realizovat a zákazník zustává u benzínek jak opařenej. 1.6 turbo 132kW v kombajnu insignii - to přece nemohlo dobře dopadnout, než krásným průměrem přes 12 litrů
Nám, co víme, že obsah není hlavním kritériem při odhadování spotřeby, je to jasné. Koníčci bez žrádla prostě běhat nebudou.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.