0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra G - první dojmy uživatele

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 08:16, Kylie je stejná jako všichni tady
anonym napísal:
V autech se Kylie asi vyznáš. Můžu vědět kolik máš přes prsa?
nechápu co ti (vám) na ní vadí,zezačátku jsem ji taky jako ženskou nebral,ale zdá se ,že ví o čem mluví,spíš vás ostatní chytráky sere,že se v tom vyzná (líp než vy?),ale to samozřejmě nikdy,ale nikdy nesmíte přiznat.
To,že fandí Citroenu je úplně jedno,každej kdo sem píše recenze tak vychválí svoji Octavku,Astru,Cordobu jako nejlepší auto na světě,každej máme oblíbený auto tak co.Na rozdíl od některých píše k tématu,mě spíš serou pitomci jako ty co napíšeš ať někoho mažou a k tématu nic.
Tomi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 08:36, RE: Opel Astra NE
anonym napísal:
pokud pán vybíral nějakou dobu a četl recenze tak snad musel všude vidět,že ten motor nebyl nikdy zajímavý,ok spotřebu má vynikající,ale nemusím být znalec abych věděl,že Opel není špatná značka,ale jejich diesel rozhodně ne,minimálně do roku než začal brát JTD od Alfy.Bral bych to s 1,6 16V, běžný ,nenáročný a dostatečně silný motor.
Navíc to byla očividně smůla na kus,ale samořejmě Opel už nikdy...My měli Omegu 2,0 100kw,podle statistik TUV podprůměr,ale nám najela 130tkm,celkem 230tkm na budí...
S tímto celkem souhlasím, až na doporučení motoru 1.6 16V, který bral olej. Jinak Astra G platí za celkově povedené auto.
Co se týká paliva, tak já dieselům do osobních aut nefandím, protože ten kyselej smrad mi vadí úplně stejně, jako když jedu za starou 120-kou. O naftových motorech zejména v automobilech Opel jsem moc chvály neslyšel, takže sám jsem se jim vyhýbal a zvolil benzínové verze a tam nemohu proti svým vozům říci křivého slova. A stejně tak si nemohu stěžovat na práci autorizovaného servisu - i když je pravda, že jsem jim vždy přesně řekl, co chci udělat a neponechal to na jejich fantazii. Je mi celkem jedno, co si kdo o Opelu myslí, ale na základě vlastních zkušeností proti němu křivé slovo říci nemohu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 08:37, Teflon
No od kámoše rodiče mají astru g 1.7D, koupili před pár lety za 200tkč 50nastrkali a teď to prodávaj za 150tkč a prej už by nikdy nic takového nechtěli! Astra je sice pěkná,ale ta spolehlivost je hrozná!! A ještě jedna věc k autorizovaným servisům: nechali si vyměnit rozvody a ti osli je posunuli o 2 zuby!!! Takže NEVER OPEL!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 08:39, RE: kvalitka
anonym napísal:
Jo, jo oply jsou nejlepší fárečka, nikdo na ně nemá.
Už nechlastej prosím... alespoň když sem dáváš příspěvek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 08:46, Dotaz
Řešili se tu dieselové motory tak bych měl dotaz. Od jara mám Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW z roku 2004 z najetýma 85 tis. kilometrama. Prosím poraďte zda je tento motor dobrý. Potřeboval bych aby mi vydržel ještě alespoň 80 až 100 tis. km. Moc se v tom nevyznám, takže díky za radu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 08:48, RE: Teflon
anonym napísal:
No od kámoše rodiče mají astru g 1.7D, koupili před pár lety za 200tkč 50nastrkali a teď to prodávaj za 150tkč a prej už by nikdy nic takového nechtěli! Astra je sice pěkná,ale ta spolehlivost je hrozná!! A ještě jedna věc k autorizovaným servisům: nechali si vyměnit rozvody a ti osli je posunuli o 2 zuby!!! Takže NEVER OPEL!!
Já bych tedy z ojetých dieslů vzl jenom TDI. Chtěl jsem úspornou naftu, které nemusí uhánět 200km/h. Vzal jsem 1.4 TDI-55kW, najeto už bezmála 200.000km a auto i motor OK. Trošku hlučnější v nižších rychlostech, na dálnici je to srovnatelné ze čtyř válcem. Dlouhodobá spotřeba kolem 5l, na dálnici při 150 - tu rychlost to drží kopec nekopec a ještě zrychluje okolo 6l.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 08:51, RE: Dotaz
anonym napísal:
Řešili se tu dieselové motory tak bych měl dotaz. Od jara mám Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW z roku 2004 z najetýma 85 tis. kilometrama. Prosím poraďte zda je tento motor dobrý. Potřeboval bych aby mi vydržel ještě alespoň 80 až 100 tis. km. Moc se v tom nevyznám, takže díky za radu.
Jo, tenhle motor Ti vydrží půl milionu, otázka je, jestli i příslušenství. Když se budeš starat a jezdit slušně, vidim to na investici okolo 200.000km. Tankuj dobrou naftu, nevytáčej to za studena, nech to pořádně nažhavit a nejezdi kratký trasy (od baráku do trafiky pro cíga a zpět) když mrzne. Klasická doporučení, neustále opakovaná, ale vovovotom to je..:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 08:56, RE: Teflon
anonym napísal:
Já bych tedy z ojetých dieslů vzl jenom TDI. Chtěl jsem úspornou naftu, které nemusí uhánět 200km/h. Vzal jsem 1.4 TDI-55kW, najeto už bezmála 200.000km a auto i motor OK. Trošku hlučnější v nižších rychlostech, na dálnici je to srovnatelné ze čtyř válcem. Dlouhodobá spotřeba kolem 5l, na dálnici při 150 - tu rychlost to drží kopec nekopec a ještě zrychluje okolo 6l.
...trochu bych předělal převodovku.....v padesáti na trojku moc na ctyrku malo....a do 2000ot se děje prd :(....pak to vystřelí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 09:02, RE: Dotaz
anonym napísal:
Jo, tenhle motor Ti vydrží půl milionu, otázka je, jestli i příslušenství. Když se budeš starat a jezdit slušně, vidim to na investici okolo 200.000km. Tankuj dobrou naftu, nevytáčej to za studena, nech to pořádně nažhavit a nejezdi kratký trasy (od baráku do trafiky pro cíga a zpět) když mrzne. Klasická doporučení, neustále opakovaná, ale vovovotom to je..:)
Díky moc. Tohle všechno se snažím zatím dělat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 09:12, RE: Opel Astra NE
David V napísal:
S tímto celkem souhlasím, až na doporučení motoru 1.6 16V, který bral olej. Jinak Astra G platí za celkově povedené auto.
Co se týká paliva, tak já dieselům do osobních aut nefandím, protože ten kyselej smrad mi vadí úplně stejně, jako když jedu za starou 120-kou. O naftových motorech zejména v automobilech Opel jsem moc chvály neslyšel, takže sám jsem se jim vyhýbal a zvolil benzínové verze a tam nemohu proti svým vozům říci křivého slova. A stejně tak si nemohu stěžovat na práci autorizovanéh...
nevim proc se tady furt melduje ze 1.6 bere olej furt dokola--moje bere cca 1l na 12-15000 km coz je docela normal tak neverte omletejm frazim a hodnocenim typu dobry-spatny
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 09:33, RE: Opel Astra NE
anonym napísal:
nevim proc se tady furt melduje ze 1.6 bere olej furt dokola--moje bere cca 1l na 12-15000 km coz je docela normal tak neverte omletejm frazim a hodnocenim typu dobry-spatny
Osobně znám 4 lidi s tímto motorem a dvěma z nich to žere olej opravdu hodně (3l/10000). Já do motoru olej nemusím dolévat vůbec, a to při výměně plním mezi rysky a ne až nahoru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 10:14, RE: Opel Astra NE
David V napísal:
Osobně znám 4 lidi s tímto motorem a dvěma z nich to žere olej opravdu hodně (3l/10000). Já do motoru olej nemusím dolévat vůbec, a to při výměně plním mezi rysky a ne až nahoru.
je fakt,že se to říká často v souvislosti s opel 1,6 16v 74kw a spotřebou oleje,když to srovnáš s jinými autobilkami tak jejich 1,6 na to trpí méně,ale nutně to určitě neznamená,že každá 1,6 16v bude brát olej, kdyť většina benzín japonců je na to citlivá taky,vlastně mnohem víc pokud se nedodrží interval výměny.
Tomi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 10:35, RE: Motor
Muron napísal:
To je ten s čumákem z Corsy C? Proč tam má tunel, vždyť má přední náhon. Má vzadu taky ještě listové pružiny? Volba to byla z dlouhodobého hlediska dobrá.
Přesně tak, čumák z Corsy C, spoustu dílů shodných, třeba celá palubka, je to vlastně platforma s Corsy s prodlouženým rozvorem, snad proto ten středový tunel, ale jinak prostorné, po sklopení sedadel naprosto rovná plocha ca 170 cm (pak už se věci musí položit na ta sklopená sedadla, takže se dá i do cca 190 cm narvat dovnitř a ještě zavřít dveře) plus ta větší výška k tomu, stěhoval jsem s tím skříně, sedačku atd. Vzadu to nemá pevnou nápravu, ani listové pružiny jak píše někdo nahoře, ale normální pružiny, běžná užitečná hmotnost je tuším cca 550 kg. PetrF
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 10:52, RE: Kylie
anonym napísal:
Vy máte problém s ženami? Nechcete spíš kritizovat někoho jiného? Já se snažím mluvit o autech (bohužel to není tak jednoduché, jak jsem čekala?)
Ostatně já pod tenhle článek svůj konkrétní názor a své zkušenosti napsala.
Přečtěte si čím jste přispěl vy.
Kylie
Mám doatz na Kylie.Jsem zvědav, jestli si bude vědt rady.Vlastní Audi A4 avant.Začala se mi objevovat jedna možná nepodstatná věc.Při vyjíždění z garáže(je trochu z kopce)se při dupnutí na brzy (úplném dobrždění) ozývají ze zadního prostoru rázy podobné přelití paliva v nádrži.Ale mě se to nezdá.Protože to dělá i když je nádrž úplně plná.Nevíš co to může být ????
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 10:53, RE: Teflon
anonym napísal:
No od kámoše rodiče mají astru g 1.7D, koupili před pár lety za 200tkč 50nastrkali a teď to prodávaj za 150tkč a prej už by nikdy nic takového nechtěli! Astra je sice pěkná,ale ta spolehlivost je hrozná!! A ještě jedna věc k autorizovaným servisům: nechali si vyměnit rozvody a ti osli je posunuli o 2 zuby!!! Takže NEVER OPEL!!
Co je 1.7D? Je to TD? DTi? CDTi?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 11:31, RE: Teflon
zigi napísal:
Co je 1.7D? Je to TD? DTi? CDTi?
jak chceš odpovědět když nepíšeš z jakýho roku 1,7D?u těch motorů se v průběhu výroby měnil způsob vštřikování.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 12:21, RE: Kylie
anonym napísal:
Mám doatz na Kylie.Jsem zvědav, jestli si bude vědt rady.Vlastní Audi A4 avant.Začala se mi objevovat jedna možná nepodstatná věc.Při vyjíždění z garáže(je trochu z kopce)se při dupnutí na brzy (úplném dobrždění) ozývají ze zadního prostoru rázy podobné přelití paliva v nádrži.Ale mě se to nezdá.Protože to dělá i když je nádrž úplně plná.Nevíš co to může být ????
Nejsem servismanka, ale děkuji za důvěru. Mé zkušenosti se týkají spíše jízdních vlastností, tohle by asi (snad i bez problému) měl zvládnout normální mechanik. U jednoho staršího vozu jsem kdysi o něčem podobném slyšela a "zlobila" prý jakási "záklopka" (či "cosi") u vývodu z nádrže. Ale to říkám VELMI neodborně a opravdu to není moje parketa.
Brzkou a snadnou opravdu přeje
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 14:56, RE: Motor
anonym napísal:
Přesně tak, čumák z Corsy C, spoustu dílů shodných, třeba celá palubka, je to vlastně platforma s Corsy s prodlouženým rozvorem, snad proto ten středový tunel, ale jinak prostorné, po sklopení sedadel naprosto rovná plocha ca 170 cm (pak už se věci musí položit na ta sklopená sedadla, takže se dá i do cca 190 cm narvat dovnitř a ještě zavřít dveře) plus ta větší výška k tomu, stěhoval jsem s tím skříně, sedačku atd. Vzadu to nemá pevnou nápravu, ani listové pružiny jak píše někdo nahoře, ale nor...
Dneska u nás v ulici tohle Combo Tour stálo, tak jsem do něj kouknul a vážně středový tunel má. Posaz je v tom jak v osobáku, na rozdíl od Berlinga a Kangua, přitom může sloužit jako obytné auto i stěhovák. Na tu zadní nápravu jsem se ptal, protože švára staré Combo (s čumákem Corsy B) dosud používá jako servisní vozidlo a to pevnou nápravu s listovými péry má - uveze v tom všechno, zachází s tím hrubě a přesto mu dosud spolehlivě slouží (1,7 D od Isuzu). Měnil jen zrezlé zadní dveře.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 16:37, RE: ojetý ropák?
anonym napísal:
To je pravda
Pokud tam je německý motor a né isuzu . dej tam čerpadlo z F na lanko a nazdar
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 22:08, RE: Dotaz
anonym napísal:
Díky moc. Tohle všechno se snažím zatím dělat.
ahoj.Nevim jak u dieselu.Ale ja mel ten sami problem./G,1.6,16v./
Vše vyřešilo oboustrané zaslepení a výměna AGR ventilu.
Hodně stěstí. S pozdravem Karel
reagovať
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.