anonym napísal:
To bohužel není jen problém autorizovaného servisu Opel. Vám to asi příjde "normální" (znám socialistické: "Kdo nekrade..."), ale to že vám v servisu "ukradnou" díly a nahradí je staršími a podobné "šílenosti", které nejsou v česku (bohužel) ničím výjimečným jsou v zahraničí vnímány jako... "divoký východ". Že některé automobilky německým řidičům doporučují, v případě problémů na území česka, raději odtah do Rakouska či Německa, já považuji za TOTÁLNÍ ostudu!
Někdo to dobře napsal v ...
Kdesi jsem četl o puntíčkáři, který si opsal výrobní čísla všech hlavních komponentů v autě a po návštěvě ve značkovém servisu si je překontroloval (aspoň ta, ke kterým se bez demontáže dostal). A na nechtěnou záměnu dlouho nečekal. Značkové servisy dělí zákazníky na: 1. Kámoše (těm opravují v rámci melouchů a půjčují jim náhradní auta), 2. Známé (těm opravují, co je třeba a nešidí), 3. Pravidelné zákazníky (těm opravují i co není třeba, účtují si více za práci, ale díly za horší nemění), 4. Ostatní (viz. 3 + výměna dobrých dílů za horší).
Otec si vozil auto (O1 v kombajnu) i po skončení záruky na roční prohlídku do značkového servisu Škoda (byl něco mezi 2. a 3., měl firmu ve stejné budově) a letos se mu tam nechtělo, protože mu loni říkali, co všechno bude příští rok (=letos) nutné udělat. Tak pam, dej to ke švárovi (švára je manžel sestry mé manželky, tudíž se s mým otcem viděli jen párkrát). Domluvili se, že mu švára normálně bude účtovat práci a díly. Když otci poslal účet, ten se ho ptal, zda mu na konci nevypadla nula. Stálo ho to desetinu, než by mu za "preventivní výměnu" mnoha dílů a desítky hodin práce účtovali.