0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra G Caravan - vyhovuje mu rodinná jízda

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 11:20, .
No jelikož dělám do Géčkových Aster už skoro 2,5 roku, tak o ní něco vím a o Oplech všeobecně taky.
Nikde není napsán co to je za motor a 1.6 je málo, tím pádem podle nízké pružnosti a spotřeby oleje usuzuji X16XEL, tudíž 1.6 16V.
Tento motor je celkem tichý a spolehlivý s dobrou spotřebou, jen pružnost je slabší v nižších otáčkách a sem tam ho trápí spotřeba oleje, v eFkových Astrách "žral" olej víceméně docela dost.
Spotřeba 7,3 je celkem normální, navíc je to Caravan, takže horší aerodynamika a větší hmotnost se jasně projevují, osobně bych do staršího Caravana do roku 2000 dal X18XE1, motor 1.8 16V 85kw, který jede na obdobné spotřebě a jeho pružnost je mnohem vyšší!
Abych upřesnil, tak prasklé svody u motorů začínajících písmenem X ( např X16XEL, X16SZR, X18XE1..atd...benzíny ) jsou celkem normální věc, výhodou je, že se dají zavařit a tím se jejich životnost docela prodlouží.
S ruční brzdou maj Géčka celkem problémy, co mám zkušenosti od přátel s Géčkama, docela dost z nich má s ručkou problémy, většinou nějaká strana nebrzdí, častěji levá, dělá to teď i mě, ale já ručku skoro nepoužívám, takže to zatím neřeším.
S tím pokaženým naklápěním předního světlometu jsem překvapen, to je věc, která se právě vůbec nekazí, takže spíš se v tom někdo drbal a něco s tím udělal, osobně neznám nikoho, kdo by měl s naklápěním světlometů u Géček problém.
Jak mohl odejít airbag řidiče? Co na něm odešlo? Nebyl někde jen studenej spoj nebo vadnej kontakt? jen já co vím, tak řidičův a spolujezdcův pytel je vždycky v poho, sem tam zlobí jen boční pytle v sedačkách vinou konektorů pod přednímy sedadly, které se posunováním sedaček vyhrkají a pak kontaky nedoléhají a hlásí na diagnostice velký odpor.
Jo jinak olej v převodovce je známá věc, všude se píše celoživotní náplň, ale nic není celoživotní. Můj odhad je přeovodový olej měnit tak po 150-200t km.
Usuzuji podle palubáku, že máte displej typu MID, tedy multifunkční, na něm se ztrácí písmenka docela často, ale jsem velice překvapen tou spotřebou na palubáku, která je ve vašem případě ( nebo byla ) o cca 1l nižší než je realita, já najezdil s MIDem toho hodně a s motorem 1.8 16V a PP byl optimističtější max o 0,2l, takže si myslím, že máte nejspíš nepovolený rozměr pneu. PP Opla jsou celkem přesné.
Páčka blinkrů se sem tam vyrachtá a odejde, doporučuji koupit novou blikrovku, stejná se dávala i na eFko, takže jsou jich plné vrakáče.

Už stačí jen popřát, ať Astra slouží
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 12:18, Únik a světlo
Recenze moc pěkná, seznámí s vozem i závadami. Chybí tam jen přesnější specifikace motoru.
Nevím, jak autor, ale já bych únik oleje docela řešil. Nefunkční regulace naklápění světlometu může být způsoběna bouračkou (a často bývá).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 13:03, RE: Únik a světlo
Muroň napísal:
Recenze moc pěkná, seznámí s vozem i závadami. Chybí tam jen přesnější specifikace motoru.
Nevím, jak autor, ale já bych únik oleje docela řešil. Nefunkční regulace naklápění světlometu může být způsoběna bouračkou (a často bývá).
Těžko s tím olejem majitel něco udělá, samozřejmě když se hodí motor na celkovou GO, tak za několik tisíc se dá dokupy a olej brát nebude, ale to nemá cenu investovat. Prostě servisní interval výměny 30t km tento motor zničil a hodně jich bere v Astrách olej. Proto radši doporučuju 1.8 16V 85kw.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 13:13, RE: .
zigi napísal:
No jelikož dělám do Géčkových Aster už skoro 2,5 roku, tak o ní něco vím a o Oplech všeobecně taky.
Nikde není napsán co to je za motor a 1.6 je málo, tím pádem podle nízké pružnosti a spotřeby oleje usuzuji X16XEL, tudíž 1.6 16V.
Tento motor je celkem tichý a spolehlivý s dobrou spotřebou, jen pružnost je slabší v nižších otáčkách a sem tam ho trápí spotřeba oleje, v eFkových Astrách "žral" olej víceméně docela dost.
Spotřeba 7,3 je celkem normální, navíc je to Caravan, takže horší aerodynamika...
Doplnil bych svoje postřehy. Se zkrácením výměny oleje na 10 kkm (což je u mě jednou ročně) se mi taky zmírnily úbytky oleje na obou Opelech, které jsem měl (ale já předtím doléval tak 0,5 l/10000 a po 2 výměnách jsem už nedoléval nic). I když motor X16XEL jeho olejožravost provází a toto pomůže jen částečně. Naklápění světla, jak píše Muroň, vypadá na ránu na příslušné světlo a možná s tím souvisí i vadný airbag, i když co se krom kontaktů může na airbagu polámat tak, aby se musel měnit, mi taky není jasné. Úniky provozních kapalin se velmi často vyskytují v recenzích na Opely. Musím souhlasit, tento neduh trápí i mě. A ačkoliv na parkovištích po mě kapka nezůstavá, tak mám vanu orosenou přes to, že jsem ji vloni měnil i s těsněním - převodovka je zespod suchá a nahoře mi prolíná olej kolem řadičky. Stará vana byla rezavá jak liška a už jsem měl strach, že mě někde vyteče olej. Při příští výměně oleje se podívám, jestli šrouby nepotřebují trochu dotáhnout. Největší nepřítel Opelů bývala rez. Jednak karoserie (lemy zadních kol a prahy), a výfukové potrubí taky vydrží tak kolem 5-ti let. Nevím jak na Astru G, ale výfuk na moji Vectru A je za hubičku a vyměnit to umím sám, takže zrovna tot mě netrápí. Ta karoserie je větší problém. Pozink se objevil až koncem 90. let a do té doby je na Opelu nejslabším místem karoserie. Benzínové motory považuji za zdařilé - ty staré 8V jsou úsporné, trvanlivé a pružné za cenu relativně nízkého výkonu. S těmi novými moc osobních zkušeností nemám - jen s 1.4 16V, který mě překvapil vitalitou na svůj skromný obsah a jednou jsem jel Astrou H s 1.6 16V twinport a na dálnici mě moc neoslovil. Subjektivně bych řekl, že můj prehistorický 1.8i (C18NZ) jede líp, i když má papírově horší hodnoty - asi ty 2 deci navíc dělají lepší pružnost. Jinak Astra G, pokud si tak různě vzpomínám, nemá výrazné opakující se slabiny a celkem se povedla. Jednu chvíli jsem o ní i uvažoval jak o nástupci mojí současné V A, ale musela by mít velký motor, minimálně 2-litr - na kombíka menší motor nechci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 13:16, RE: Únik a světlo
zigi napísal:
Těžko s tím olejem majitel něco udělá, samozřejmě když se hodí motor na celkovou GO, tak za několik tisíc se dá dokupy a olej brát nebude, ale to nemá cenu investovat. Prostě servisní interval výměny 30t km tento motor zničil a hodně jich bere v Astrách olej. Proto radši doporučuju 1.8 16V 85kw.
Prý jjsou výborné motory X18XE a X20XEV? Je to pravda? A co X25XE (jestli je to správné označení)? A už jsem se jednou ptal na motor 2.2. Existují 2 konstrukční verze jedna se řetězem a jedna se řemenem, nebo jsem zachytil jen informační šum?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 13:21, RE: Únik a světlo
zigi napísal:
Těžko s tím olejem majitel něco udělá, samozřejmě když se hodí motor na celkovou GO, tak za několik tisíc se dá dokupy a olej brát nebude, ale to nemá cenu investovat. Prostě servisní interval výměny 30t km tento motor zničil a hodně jich bere v Astrách olej. Proto radši doporučuju 1.8 16V 85kw.
Proč to dělají? I laik ví, že není důležitá značka a cena oleje (pouze výkonová), nýbrž interval výměny (saze se u ropáků usazují vždy, vyšší teploty u benzínů ovlivňují chemické složení).
Je směšné, že dva identické motory dané do různých aut, mají jiný doporučený servisní interval. Dokonce někdy i různé značkové servisy mají u téhož modelu i motoru doporučený jiný interval.
Když mi někdo řekne, že má prodloužený interval a jezdí na nejdražší long life olej (litr za 1500 Kč) s intervalem 30tkm a dělá to pro dobro auta, tak mu říkám, že jezdím na desetinásobně levnější 10W/40 a měním klidně i před 10tkm a dělám pro dobro auta mnohem víc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 13:38, RE: Únik a světlo
David V napísal:
Prý jjsou výborné motory X18XE a X20XEV? Je to pravda? A co X25XE (jestli je to správné označení)? A už jsem se jednou ptal na motor 2.2. Existují 2 konstrukční verze jedna se řetězem a jedna se řemenem, nebo jsem zachytil jen informační šum?
X18XE se dával do eFka a X18XE1 se už dával do Géčka, je to tentýž motor, je spolehlivej, olej nebere a má proměnné sání, tím pádem jeho 170Nm je bohatě dostačujících na jízdu, měl jsem tento motor přes 2 roky v Géčku 3dv. a jezdil moc hezky, spotřeba se pohybovala kolem 7l, v Caravanu to bude do 7,5l.
X20XEV je nástupce C20E, kde byl přidušen a ztratil z 110kw na 100kw, tento motor netrpí žádnými typyckými závadami, ale je už staršího data konstrukce a tudíš jako starší 16V se musí točit, radši bych bral X18XE1 než tento dvoulitr.
O 2.5 V6 toho moc nevím, do Géček se nedával a tak se o něj nezajímám.
s tou 2.2 16V ti vážně nevím, ale pochybuji že by Opel dělal 2 verze a osobně jsem nikdy o verzi s řemenem neslyšel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 13:38, RE: Únik a světlo
Muroň napísal:
Proč to dělají? I laik ví, že není důležitá značka a cena oleje (pouze výkonová), nýbrž interval výměny (saze se u ropáků usazují vždy, vyšší teploty u benzínů ovlivňují chemické složení).
Je směšné, že dva identické motory dané do různých aut, mají jiný doporučený servisní interval. Dokonce někdy i různé značkové servisy mají u téhož modelu i motoru doporučený jiný interval.
Když mi někdo řekne, že má prodloužený interval a jezdí na nejdražší long life olej (litr za 1500 Kč) s intervalem 30tkm...
Měním olej taky každých 10t km, při menším ročním nájezdu měním kadý rok
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 13:43, RE: .
David V napísal:
Doplnil bych svoje postřehy. Se zkrácením výměny oleje na 10 kkm (což je u mě jednou ročně) se mi taky zmírnily úbytky oleje na obou Opelech, které jsem měl (ale já předtím doléval tak 0,5 l/10000 a po 2 výměnách jsem už nedoléval nic). I když motor X16XEL jeho olejožravost provází a toto pomůže jen částečně. Naklápění světla, jak píše Muroň, vypadá na ránu na příslušné světlo a možná s tím souvisí i vadný airbag, i když co se krom kontaktů může na airbagu polámat tak, aby se musel měnit, mi tak...
S korozí musím souhlasit, ač mají Géčkový Astry už plný pozink karoserie, ještě se na nich zřídka korodující místa objeví, prahy ani tak ne, jako spíš lemy vpředu i vzadu, kolem víčka nádrže se může vyskytovat nebo na spodku dveří. Podvozek je ale odolný až na výfukovou soustavu, kde rychle odchází zadní díl výfuku, je zvláštní, že celá soustava drží v pohodě, jen zadní díl hnije docela rychle, během 3-6 let se v něm udělá díra :)
Jinak si myslím, že Astra G Caravan je teda na tom líp ve všem, i v prostornosti oproti Vectře A, ale jistě Vectra B (C) budou větší, kde se dávaj i větší motory. popř V6
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 13:59, RE: Únik a světlo
Muroň napísal:
Proč to dělají? I laik ví, že není důležitá značka a cena oleje (pouze výkonová), nýbrž interval výměny (saze se u ropáků usazují vždy, vyšší teploty u benzínů ovlivňují chemické složení).
Je směšné, že dva identické motory dané do různých aut, mají jiný doporučený servisní interval. Dokonce někdy i různé značkové servisy mají u téhož modelu i motoru doporučený jiný interval.
Když mi někdo řekne, že má prodloužený interval a jezdí na nejdražší long life olej (litr za 1500 Kč) s intervalem 30tkm...
Filosofie 30 kkm není úplně postavená na hlavu, ale musí se zkombinovat s pravidlem minimálně jednou ročně. Pak s motorem není problém, neboť je předpoklad, že se s takovým autem jezdí převážně s teplým motorem, kde olej tak rychle nedegraduje. Chce to zvážit i použití auta. Pokud jezdím dálky, tak mi longlife nevadí a motoru neuškodí, ale pokud poskakuji po městě a neustále startuji a zejména v zimě, tak by se měla zkrátit i klasické 15-ti tisícová výměna třeba na 10 tisíc. Není nutné kvůli výměně mimo běžný servisní interval jezdit do autorizovaného servisu za drahý peníze, ale popřípadě si to vyměnit sám nebo někde u někoho, kdo se trochu vyzná - není to věda. Nejhorší jsou právě automibilní "lamy", kteří koupí longlife s tím, že mají na 4 roky vystaraný - tak přátelé, takhle tedy ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 14:19, RE: Únik a světlo
David V napísal:
Filosofie 30 kkm není úplně postavená na hlavu, ale musí se zkombinovat s pravidlem minimálně jednou ročně. Pak s motorem není problém, neboť je předpoklad, že se s takovým autem jezdí převážně s teplým motorem, kde olej tak rychle nedegraduje. Chce to zvážit i použití auta. Pokud jezdím dálky, tak mi longlife nevadí a motoru neuškodí, ale pokud poskakuji po městě a neustále startuji a zejména v zimě, tak by se měla zkrátit i klasické 15-ti tisícová výměna třeba na 10 tisíc. Není nutné kvůli vým...
Jistě, olej by v autě nikdy neměl přezimovat dvakrát a jízdní režim má velký vliv. Hezky o tom tady psal Jaroušek Černejch: http://www.autopress.cz/mazivarske-myty/kdy-a-proc-vymenit-motorovy-olej
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 19:22, RE: Únik a světlo
David V napísal:
Filosofie 30 kkm není úplně postavená na hlavu, ale musí se zkombinovat s pravidlem minimálně jednou ročně. Pak s motorem není problém, neboť je předpoklad, že se s takovým autem jezdí převážně s teplým motorem, kde olej tak rychle nedegraduje. Chce to zvážit i použití auta. Pokud jezdím dálky, tak mi longlife nevadí a motoru neuškodí, ale pokud poskakuji po městě a neustále startuji a zejména v zimě, tak by se měla zkrátit i klasické 15-ti tisícová výměna třeba na 10 tisíc. Není nutné kvůli vým...
tak tak ... nejde ani o to, kolik kilaku (pokud jich neni povicero) ale proste nejpozdeji po roce a smitec ... koupil jsem auto v lednu, chvilku s nim jezdil nez prisel interval, menin tedy olej na konci ledna ... i kdyz si rikam, jestli to neni takovy na pomezi ... pulku zimy s novym, druhou pulku zimy dojizdim ten starej olej. Puvodni majitele (2) menili oleje po 15 resp. cca 12 tis ... me to vychazi na necelych 11 za rok :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 19:29, RE: Únik a světlo
David V napísal:
Filosofie 30 kkm není úplně postavená na hlavu, ale musí se zkombinovat s pravidlem minimálně jednou ročně. Pak s motorem není problém, neboť je předpoklad, že se s takovým autem jezdí převážně s teplým motorem, kde olej tak rychle nedegraduje. Chce to zvážit i použití auta. Pokud jezdím dálky, tak mi longlife nevadí a motoru neuškodí, ale pokud poskakuji po městě a neustále startuji a zejména v zimě, tak by se měla zkrátit i klasické 15-ti tisícová výměna třeba na 10 tisíc. Není nutné kvůli vým...
hmm, před 5-ti lety jsem měl Corsu 1,3 CDTI (diesel) a tento motor měl flexi intervaly na výměnu oleja až 50.000 km nebo 2 roky, jezdil jsem na výměnu po 25.000 km a sklízel jsem posměch techniků v autorizovaném servise, že je to zbytečné a vyhazuji peníze.... to jsou odborníci že by se člověk s prominutím zeblil....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 21:42, RE: Únik a světlo
Muroň napísal:
Jistě, olej by v autě nikdy neměl přezimovat dvakrát a jízdní režim má velký vliv. Hezky o tom tady psal Jaroušek Černejch: http://www.autopress.cz/mazivarske-myty/kdy-a-proc-vymenit-motorovy-olej
Rudlíku, děkuji za typ na článek. Přiznávám, že také měním olej "jen" podle servisní knížky, každých 30.000 km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 21:48, RE: Únik a světlo
figo napísal:
hmm, před 5-ti lety jsem měl Corsu 1,3 CDTI (diesel) a tento motor měl flexi intervaly na výměnu oleja až 50.000 km nebo 2 roky, jezdil jsem na výměnu po 25.000 km a sklízel jsem posměch techniků v autorizovaném servise, že je to zbytečné a vyhazuji peníze.... to jsou odborníci že by se člověk s prominutím zeblil....
No jasně a až bys zapekl kroužky nebo podpálil ventil, tak by našli 1000 jiných řešení, ale na nevhodný interval výměny oleje by nikdo nepoukázal. Hodili by to na Tebe a svedli to na naftu z JZD.
Přijde mi i nekorektní, že se neptají, jestli je pro zákazníka longlife vhodný či nikoli a prostě z toho udělají bonus a hotovo. On ten motor to těch pár výměn vydrží a pak už je záruka v háji. Vidím, že jsme se shodli na tom, že po roce je to OK. Myslím, že to je dobře provedená investice do údržby. Já dám za olej 10W40 i s filtrem 800 Kč a za ty roky ten olej svoje kvality prokázal.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 22:04, Já netuším, vy ano?
David V napísal:
No jasně a až bys zapekl kroužky nebo podpálil ventil, tak by našli 1000 jiných řešení, ale na nevhodný interval výměny oleje by nikdo nepoukázal. Hodili by to na Tebe a svedli to na naftu z JZD.
Přijde mi i nekorektní, že se neptají, jestli je pro zákazníka longlife vhodný či nikoli a prostě z toho udělají bonus a hotovo. On ten motor to těch pár výměn vydrží a pak už je záruka v háji. Vidím, že jsme se shodli na tom, že po roce je to OK. Myslím, že to je dobře provedená investice do údržby. J...
Tady se opravdu prodává NEkvalitní nafta a zde opravdu servis občas něco "svede" na tu naftu z JZD.
Jak to? Uvědomujete si, že pár km (třeba) na jih, do země která 300 let s českem jedno byla - to takhle nefunguje. Takovéhle problémy tam nejsou?
PS: Doba kdy VW přišlo s "longlife" motory a oleji je už pryč (50.000 km je prostě MOC!). Myslím, že kombinace kvalitního motoru a kvalitního oleje může vydržet rok a 30.000 km - cokoliv více je "
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.10.2008 22:11, RE: Já netuším, vy ano?
Kylie napísal:
Tady se opravdu prodává NEkvalitní nafta a zde opravdu servis občas něco "svede" na tu naftu z JZD.
Jak to? Uvědomujete si, že pár km (třeba) na jih, do země která 300 let s českem jedno byla - to takhle nefunguje. Takovéhle problémy tam nejsou?
PS: Doba kdy VW přišlo s "longlife" motory a oleji je už pryč (50.000 km je prostě MOC!). Myslím, že kombinace kvalitního motoru a kvalitního oleje může vydržet rok a 30.000 km - cokoliv více je "
..."příliš". Přeju sobě i všem, ať to tady funguje třeba tak jako v onom rakousku, nebo třeba dánsku. A to nebyla politická agitka a myslím to upřímně (a nejsem Standa nevinná tvářička Gross)
PPS: A nekvalitní palivo i u značkových čerpacích stanic mne ssssštve!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 09:38, RE: Já netuším, vy ano?
Kylie napísal:
..."příliš". Přeju sobě i všem, ať to tady funguje třeba tak jako v onom rakousku, nebo třeba dánsku. A to nebyla politická agitka a myslím to upřímně (a nejsem Standa nevinná tvářička Gross)
PPS: A nekvalitní palivo i u značkových čerpacích stanic mne ssssštve!
renaut megan má interval 30000km, ale na stole u přijímacího technika je napsané, že doporučují interval zkrátit. Podobnou věc řešil fiat s punto, kde po oznámení, že se zkracuje interval, některý lidé chtěly auta vracet.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 12:07, AAA auto????
Nebo snad auto ESA? Tak tam, milý hochu, žádný nárok na slevu nemáš. Pokud ovšem nemáš ostré právníky. Žijeme v ČR a podle toho se tady můžou podnikatelské subjekty i chovat. Oni by pěkně Antonína Denyho z JÚ ES Ej nebo Austrálie hnali.

Můj příběh s AAA auto. 2007/7, kamarádova koupě Escortu Kombi 1.8 85kw rok 1997. Prodavač: Helé, pane, to sou supr auta ty Forďáky. To sou američky. Tam nemusíte pomalu ani lejt benzín.

Zkušebvní jízda: Auto při přidání plynu prudce měnilo směr. Prodavač: Hele, ale esli ste policajti...neste policajti? Já za to nemůžu že to táhne. To tak asi má táhnout. JAko to se řídí plynem. Neste policajti?

Po koupi: Pěkná ale retardovaná prodavačka: Takže prosilab bych těch 75 000 a tady máte klíče. Při odchodu k autu: Prodavači: No a za administraci spojenů s tímto vozem nám dajte 2000 kč. To je za tu administráciju. Kamarád: Tak a dost! Odstupuju od smlouvy a okmažitě mi dejte mé peníze. Prodavači: Tak aspoň nám dajte 1000 korun.

...Bohužel tohle už kamarád zaplatil...doma zjistil, že auto je na kompletní generálku: polátaná bouračka z Bundes republik, práce na karosérii (práce na stolici, plus oprava zadní části...teklo do vozu)....kompletní výměna podvozku (čepy, tlumiče, uložení, silentbloky), vada motoru (olej tam byl podle Fordu Malý a Velký asi 30 000km!!!, rozvody, práce na hlavě válců, špatný posilovač řízení, klima nefunkční...) Navíc se v AAA vyžívají v montáží kol. Mrkněte na jejich kola. Samé Toník a PEpík sporting protector tyres, NAkajima protectors, Sun-li tuning protectors......navíc měl ten Escort tyhlety kola: lahůdka! 13 palců, 165 šířka...profil nevím. A samozřejmě Vraník...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 13:40, eště dodateček....prosím pěkně
A pro rýpaly, kteří se budou tázati, pročpak si to kamarád vlastně koupil. Protože to mělo perfektně zacovalý lak (fialová metalíza), naprosto dokonalý interiér (černé kvalitnější plasty a pěkná palubovka), výbavu GHIA a karoserié celkově působila jako nová. A odhánějte manželku od fialové metalízy! Až v servisech zjistily, že na zprovoznění auta ( a hlavně bezpečnou jízdu) bude třeba asi 50 000 český korun v hotovosti a na dřevě. A zkuste si během DVOU minutové zkušební jízdy nalézt všechny chyby. Já sám jsem mu to poradil ke koupi. Neb jsem to táhnutí do leva a do prava přikládal absolutně sjetým 13kám o šířce 165 a vysokém profilu. No, nakonec se ukázalo, že za to mohla ta bouračka zezadu a zepředu a podvozek který přetáhl generálku o několik let.

Ať žije AAA!
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.