0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra F, G

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 06:41, uff
radši 2,0 HDI 406 Break Saint Tropez.... :D

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 06:57, sedan
Od září má být sedan v prodeji snad i v ČR, tak sem na něj zvědavej, vlastním taky Astru G - sedan motor 1,8 a tu spotřebu mužu potvrdit. Na delší trasy - k moři spotřeba 5,6 na 100 a to sme se nijak neloudaly. Zpět po dálnici a to bylo kolem 6,3 na 100. Mam ji 4 roky a zatim jedine co se porouchalo bylo čidlo teploty motoru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 09:06, RE: sedan
anonym napísal:
Od září má být sedan v prodeji snad i v ČR, tak sem na něj zvědavej, vlastním taky Astru G - sedan motor 1,8 a tu spotřebu mužu potvrdit. Na delší trasy - k moři spotřeba 5,6 na 100 a to sme se nijak neloudaly. Zpět po dálnici a to bylo kolem 6,3 na 100. Mam ji 4 roky a zatim jedine co se porouchalo bylo čidlo teploty motoru.
Zdravím vás, je hezké vidět, že nám sem přispívají i ženy, které se k moři neloudaly.

Jinak mě zaráží nepoučitelnost autora recenze. Já mít 1 auto, co rezne po 5ti letech, tak si stejný asi nekoupím. Ty problémy s druhýn kouskem, jsou dost odstrašující no a do třetice Astra G. Ta se mi docela líbí, ale pořád je to jen Opel.

Jediné co mi připadá dobrý je ta spotřeba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 09:43, RE: uff
anonym napísal:
radši 2,0 HDI 406 Break Saint Tropez.... :D

Když už tak už 2,2 HDI.... Ale jinak dobrá volba
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 10:32, RE: uff
Pepe napísal:
Když už tak už 2,2 HDI.... Ale jinak dobrá volba
Hele, maskovanej ZIGI .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 11:43, kvalitka
To říkám furt, opely jsou nejkvalitnější auta co vydrží neskutečně mnoho.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 12:07, Kvalita oplů
Měl jsem F 1,6 52 kW z 1995. S korozí problém nebyl, ale ty závady. Okolo 100 tkm se to začalo množit. Alternátor jenom dioda, potom začala vyskakovat 5tka, potom odešlo těsnění na hlavě, po opravě za dalších 10 tis kroužky (to už tam 5tka vůbec nedržela - 120 tkm). Jinak pohodlné svezení s malou spotřebou a jisté jízdní vlastnosti, o třídu lepší než jezdit ve feldě. Na 5tku to točilu ve 120 2800 otáček - optimální na spotřebu. S elektrikou problém nebyl, nemělo to klimu a elektrický okna. No asi jsem měl smůlu na kus a možná i na servis. Kilometry odpovídaly - serviska zjevně nebyl padělek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 12:21, meky
nic v zlom, jazdil som sluzobne na oktavke aj astre g a poviem vam, ze je to podstatny rozdiel. astra g sa na oktaviu 1 absolutne nechyta!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 12:21, FORD FOCUS SEDAN
Autor píše že si koupil FoFo Sedan. A zrovna nedávno tak koukám na net jestli v současné řadě nějaký sedan existuje. No samo že ano. Ale naživo jsem ještě žádný neviděl. To jsou sedany obecně v této třídě (o nižší nemluvě) v ČR fakt tak neoblíbené.....?!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 13:24, RE: Kvalita oplů
Jiřín napísal:
Měl jsem F 1,6 52 kW z 1995. S korozí problém nebyl, ale ty závady. Okolo 100 tkm se to začalo množit. Alternátor jenom dioda, potom začala vyskakovat 5tka, potom odešlo těsnění na hlavě, po opravě za dalších 10 tis kroužky (to už tam 5tka vůbec nedržela - 120 tkm). Jinak pohodlné svezení s malou spotřebou a jisté jízdní vlastnosti, o třídu lepší než jezdit ve feldě. Na 5tku to točilu ve 120 2800 otáček - optimální na spotřebu. S elektrikou problém nebyl, nemělo to klimu a elektrický okna. No a...
No jo kámo, jenže když ti tvé auto ukazovalo najetých 100 tis., tak ve skutečnosti tam bylo nějakých 250 - 300tis. Nezapomínej, že hodně jetých aut je stočených a serviska k tomu je jen fraška. Já měl funglovku a bez problémů 250 tis., pak jsem to prodal. Neporovnávej jabka s hruškama, kup nové a potom po 200 tis. km hodnot.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 14:08, RE: Kvalita oplů
anonym napísal:
No jo kámo, jenže když ti tvé auto ukazovalo najetých 100 tis., tak ve skutečnosti tam bylo nějakých 250 - 300tis. Nezapomínej, že hodně jetých aut je stočených a serviska k tomu je jen fraška. Já měl funglovku a bez problémů 250 tis., pak jsem to prodal. Neporovnávej jabka s hruškama, kup nové a potom po 200 tis. km hodnot.
Tak tak, zrovna tohle si sposta "ojetinaru" neuvedomuje!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 16:16, Stáčení KM/elekronické karty
sorry budu trošku OT - chtěl bych se zeptat, jestli v současné době, kdy už hodně automobilek zavádí startovací karty místo klíčku, je stále možné upravovat počet najetých km? Na tu kartu se to přece všechno zaznamenává, když člověk jezdí do autorizovaného servisu tam si to taky všechno načítají a uloží v PC... nechci být naivní, že by to snad nějak nešlo ošidit, ale už to snad není tak jednoduchý, a přes servis se snad dá dopátrat pravdy....
Prostě když někdo vážně tvrdí něco o historii vozu, mělo by se to dát takhle ověřit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 16:54, oplil dělník
Mám ve firmě astru F , 1,6 55kw.r. 98 Je to neskutečný držák, má najeto 390t. km a to většinu po Praze a jako služebák řemeslnické party. Takže zacházení nic moc v rukavičkách. Barva je bílá, přesto koroze pouze lokální, tam kde se škrábl lak. Za celou dobu měněn jen spotřebák, tj. rozvody, olej, ramena atd. , jako u jiných aut. Vše velmi levné. Jediné závady byly alternátor a palivové čerpadlo. Auto po všech stránkách lepší a spolehlivější než felda stejného ročníku, provoz má dokonce levnější. A to i než berlingo HDI a to nemluvím o katastrofě jménem nissan. Škoda že už asi dlouho nevydrží, ale to co přežila, všechna čest. Megan 1,6 kupovaný o rok později byl po 4 letech neprodejný vrak, a to jezdil málo, protože se s ním každý bál jet dál za město.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 21:23, RE: oplil dělník
anonym napísal:
Mám ve firmě astru F , 1,6 55kw.r. 98 Je to neskutečný držák, má najeto 390t. km a to většinu po Praze a jako služebák řemeslnické party. Takže zacházení nic moc v rukavičkách. Barva je bílá, přesto koroze pouze lokální, tam kde se škrábl lak. Za celou dobu měněn jen spotřebák, tj. rozvody, olej, ramena atd. , jako u jiných aut. Vše velmi levné. Jediné závady byly alternátor a palivové čerpadlo. Auto po všech stránkách lepší a spolehlivější než felda stejného ročníku, provoz má dokonce levnější....
co máš proti nissanu.jakápak katastrofa?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 23:43, RE: oplil dělník
anonym napísal:
co máš proti nissanu.jakápak katastrofa?
To je to samý jak rencek, nissan je přece spřízněný s renaultem a s renaultama mám špatný zkušenosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.08.2007 14:46, RE: oplil dělník
anonym napísal:
co máš proti nissanu.jakápak katastrofa?
Nissan Vanette, po 3 letech vrak. Motor 2,3D při pravidelné udržbě ve značkovém servisu po 90tkm v zimě nestartoval, neměl tlaky. Karoserie hnila víc jak u 10 let starého transporteru. sedadla prosezená a prošoupaná, interier zničený. Je to dodávka, a ta by měla něco vydržet, ne jako tohle. Servis drahej, auto se prodávalo hůř než rendl. Nakonmec na výkup do áček za zlomek ceny. V nissanu mechanikem "potvrzeno" že nejsem sám kdo takhle dopadl. Ale otec má patrola a to je jiné kafe, to jo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.08.2007 15:49, RE: Kvalita oplů
anonym napísal:
No jo kámo, jenže když ti tvé auto ukazovalo najetých 100 tis., tak ve skutečnosti tam bylo nějakých 250 - 300tis. Nezapomínej, že hodně jetých aut je stočených a serviska k tomu je jen fraška. Já měl funglovku a bez problémů 250 tis., pak jsem to prodal. Neporovnávej jabka s hruškama, kup nové a potom po 200 tis. km hodnot.
No, jo, tady je to samej odborník. Auto neviděli, servisku neviděli, další doklady taky ne, ale hned poznali co a jak. Sám jsem konstatoval, že jsem měl asi smůlu. To pětkový kolečk
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.08.2007 15:52, RE: Kvalita oplů
Jiřín napísal:
No, jo, tady je to samej odborník. Auto neviděli, servisku neviděli, další doklady taky ne, ale hned poznali co a jak. Sám jsem konstatoval, že jsem měl asi smůlu. To pětkový kolečk
To pětkový kolečko holt občas odejde, je to nejnamáhanější synchron a ty kroužky, na těch se možná podepsal servis.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.08.2007 20:01, RE: oplil dělník
anonym napísal:
To je to samý jak rencek, nissan je přece spřízněný s renaultem a s renaultama mám špatný zkušenosti.
Nissan patří Renaultu, ale to vanette ještě je z doby před.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.08.2007 20:33, příspěvek byl vymazán
anonym napísal:
Nissan patří Renaultu, ale to vanette ještě je z doby před.
příspěvek byl vymazán
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.