0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra F 1,6i

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 06:10, Pekna recenze
pekna recenze,dost popsanych veci,takze jsem spokojenej!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 08:05, rozvoďák
zigi napísal:
pekna recenze,dost popsanych veci,takze jsem spokojenej!
takže jestli to chápu správně, při výměně rozvoďáku si majitel dal vlastní materiál a 8i hodinová práce stála 10.000,-? Takže hodina práce 1250,-. To bych je hnal!!!! To je tade síla
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 08:14, RE: Pekna recenze
zigi napísal:
pekna recenze,dost popsanych veci,takze jsem spokojenej!
Taky se mi líbí. A s těmi servisy je to bohužel pravda, taky si už skoro vše raději dělám sám, protože se nemíním nechat okrádat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 08:19, RE: rozvoďák
petr napísal:
takže jestli to chápu správně, při výměně rozvoďáku si majitel dal vlastní materiál a 8i hodinová práce stála 10.000,-? Takže hodina práce 1250,-. To bych je hnal!!!! To je tade síla
To je teda síla!!! Teď mamce měnil kamarád automechanik rozvoďák v Golfu III za 1800,- se vším všudy. Přiznám se, že nevím, jestli měnil kladku, ale asi ano. Dala to tam před obědem a po kafíčku po obědě to bylo hotové. Je to o lidech, nikoli o servisech.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 08:38, RE: rozvoďák
petr napísal:
takže jestli to chápu správně, při výměně rozvoďáku si majitel dal vlastní materiál a 8i hodinová práce stála 10.000,-? Takže hodina práce 1250,-. To bych je hnal!!!! To je tade síla
Pokud vím, tak na všechny úkony v servisu jsou tabulky. Takže když v tabulce mají nějaký úkon že trvá 35 min, tak jestli nějakej Franta se s tím šmudlá hoďku a půl, dostane zaplaceno pouze 35 min dle tabulek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 08:47, RE: rozvoďák
Ryšár napísal:
To je teda síla!!! Teď mamce měnil kamarád automechanik rozvoďák v Golfu III za 1800,- se vším všudy. Přiznám se, že nevím, jestli měnil kladku, ale asi ano. Dala to tam před obědem a po kafíčku po obědě to bylo hotové. Je to o lidech, nikoli o servisech.
Za 1800kč ? To by mě zajímalo co jí tam dal ? Asi jenom otevřel kryt a nechal si zaplatit.To bych si schválně nechal prověřit !!!!!!!!!!!!!!!!????????
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 08:47, RE: rozvoďák
Ryšár napísal:
To je teda síla!!! Teď mamce měnil kamarád automechanik rozvoďák v Golfu III za 1800,- se vším všudy. Přiznám se, že nevím, jestli měnil kladku, ale asi ano. Dala to tam před obědem a po kafíčku po obědě to bylo hotové. Je to o lidech, nikoli o servisech.
Pochybuji ze menil i kladky za 1800Kc,kdyz material je drazsi!
Jinak souhlasim,ze vsechno je lepsi delat si sam nebo nekde u znameho.Do autorizaku me nedostanou ani kladivem!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 09:43, Orig. servis
S orig. servisy je to všude stejné. Pokud vědí, že budou účtovat alespoň 10 000,-, tak se nechá domluvit i na termínu, ale pokud potřebujete seřídit jen geometrii, tak nemají čas a nejbližší termín je až za 3 týdny = osobní zkušenost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 10:00, RE: Orig. servis
Zdeněk napísal:
S orig. servisy je to všude stejné. Pokud vědí, že budou účtovat alespoň 10 000,-, tak se nechá domluvit i na termínu, ale pokud potřebujete seřídit jen geometrii, tak nemají čas a nejbližší termín je až za 3 týdny = osobní zkušenost.
Asi na tom něco bude, když jsem objednával letní prohlídku s předem avizovanou výměnou oleje, filtrů a brzdovky, čekal jsem 2 týdny. Ale zase na druhou stranu jsem byl spokojený s výsledkem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 10:34, RE: Orig. servis
Zdeněk napísal:
S orig. servisy je to všude stejné. Pokud vědí, že budou účtovat alespoň 10 000,-, tak se nechá domluvit i na termínu, ale pokud potřebujete seřídit jen geometrii, tak nemají čas a nejbližší termín je až za 3 týdny = osobní zkušenost.
Já mám teda lepší zkušenost. Jednou jsem potřeboval vyčistit a seřídit škrtící klapku a když jsem se zeptal přijímacího technika, tak nakouknul do dílny, vybral maníka a za půl hoďky jsem byl pryč a oprava stála asi 250 kč. Ne všude to bude ale stejné, asi záleží kolik mají práce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 12:17, RE: Orig. servis
petr napísal:
Já mám teda lepší zkušenost. Jednou jsem potřeboval vyčistit a seřídit škrtící klapku a když jsem se zeptal přijímacího technika, tak nakouknul do dílny, vybral maníka a za půl hoďky jsem byl pryč a oprava stála asi 250 kč. Ne všude to bude ale stejné, asi záleží kolik mají práce.
Ale vyčistit škrtící klapku znamená povolit jednu sponu na hadici a dát tam trochu čističe na karbeci, nebo odmaštovák na brzdy, to není žádný problém.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 12:57, servis
Chtěl bych varovat i před Zlínským autorizovaným servisem Mikona (jediný autorizovaný v kraji). Protože měl problémy jeden válec, (1,6 16V rok v.2000) věřil jsem autorizovanému servisu a zajel do Zlína. Po diagnostice se na práci úplně vykašlal třetí válec, auto mělo zvuk Zetoru z padesátých let, a oni že si auto nechají na opravu za cca 25 000,- (sundat hlavu, vyměnit svíčky, zkontrolovat kroužky atd. atd.). Cesta zpět byla skutečně vzrušující zážitek (pochopí, kdo zná trasu Zlín Vršava - Otrokovice), ale když jsem viděl, jak se většina machaniků (úplně všichni, které jsem tam během 20-ti minut zrovna viděl, ale třeba měli nějaké slušné schované pod pultem, tak píšu většina) chovají k opravovaným autům, rozhodl jsem se tam plechového téměřčlena rodiny nenechávat. Stresovaný vidinou nezanedbatelných výdajů jsem zavezl auto ke svému dvornímu importérovi (auto je z Belgie), kterého musím pouze chválit, a který během jednoho dne závadu objevil a odstranil. "Křapka" (jak nazývá on plastovou spojku kabelů a já nakřáplé vajíčko) nesnesla asi naše odlišné podnebí, praskla a kabel ke svíčce prostě vypadl. Myslím, že autorizovaný servisman, který něco takového nedokáže za půl hodiny i s počítačem zjistit je možná autorizovaný, ale rozhodně ne servisman. Tak a teď mám sice asi spálený katalyzátor, ale zato účtenku na 393,- Kč za diagnostiku z Mikony. A cena za zapojení kabelu byla menší i než cena toho nakřáplého vajíčka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 13:29, RE: rozvoďák
Ryšár napísal:
To je teda síla!!! Teď mamce měnil kamarád automechanik rozvoďák v Golfu III za 1800,- se vším všudy. Přiznám se, že nevím, jestli měnil kladku, ale asi ano. Dala to tam před obědem a po kafíčku po obědě to bylo hotové. Je to o lidech, nikoli o servisech.
Taky jsem si nechal měnit rozvoďák a kladku na GIII 1.6 8V (ne samonapínací) a 600kč řemen a 600kč kladka + 300Kč za práci. A to se dá materiál pořídit daleko levněji (ale to už bude asi s kvalitou na štíru).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 19:40, RE: Orig. servis
Tomáš napísal:
Ale vyčistit škrtící klapku znamená povolit jednu sponu na hadici a dát tam trochu čističe na karbeci, nebo odmaštovák na brzdy, to není žádný problém.
Já jsem reagoval na tu ochotu řešit termín opravy v závislosti na ceně. Netvrdím, že vyčištění a seřízení škrtící klapky je problém, ale že za pár korun byl servis ochoten udělat mi to hned na počkání.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 21:00, RE: rozvoďák
petr napísal:
takže jestli to chápu správně, při výměně rozvoďáku si majitel dal vlastní materiál a 8i hodinová práce stála 10.000,-? Takže hodina práce 1250,-. To bych je hnal!!!! To je tade síla
Recenze je opravdu výstižně napsaná. Mám podobnou zkušenost se servisem. Za výměnu rozvoďáku 8000 kč mi přišlo taky celkem dost. Po po seřízení geometrie, kdy mi bylo sděleno, že popraskaly při seřizování nějaké zarezatělé spoje (spojovačka + čep), jsem už opravdu neměl slov. Nehledě na to, že auto potom táhlo do leva (najeto 119 tis.). Předtím auto jezdilo samozřejmě rovně. Při reklamaci mi bylo řečeno, že si to sedne. A nesedlo. Následovala další oprava.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 21:42, servis
Pro majitele fiatů, alf a lancii: zdaleka se vyhněte servisům firmy Motortec v Brně a Břeclavi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.11.2006 23:30, RE: servis
pepe napísal:
Pro majitele fiatů, alf a lancii: zdaleka se vyhněte servisům firmy Motortec v Brně a Břeclavi.
To by mě zajímalo, můžete o tom motortecu napsat něco více děkuji předem! Jde mi hlavně o Brno
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.11.2006 09:04, RE: servis
Aleš napísal:
To by mě zajímalo, můžete o tom motortecu napsat něco více děkuji předem! Jde mi hlavně o Brno
pro Aleše:
měl jsem problémy z se stillem s 6-ti stupňovou převodovkou. Převodovka začala hvízdat a vydávat pazvuky. Na upozornění, že mi to začalo dělat po návštěvě v jejich servisu mi řekli, že vše je v pořádku a že si mám "zesílit radio", abych pazvuky neslyšel. Problém vznikl při garanční prohlídce mechanik zřejmě uvolnil výpustný šroub pro olej v převodovce, tím pádem vytekl (asi si spletl šroub s olejem pro motor, protože ten se samozřejmě měnil, jinak si to nedovedu vysvětlit). Přesnou příčinu nevím, ale zjistil jsem, že v převodovce chyběl olej, tak se asi stalo tohle. Vše se odehrálo v Břeclavi. Po nepořízení jsem věc reklamoval v Brně a dopadl jsem úplně stejně. Tak jsem vše řešil přes importéra Fiat v Praze a až po té mi byla kompletní převodovka vyměněna za novou a problém přestal. Vše se odehrálo, když auto bylo rok staré a tahanice trvala téměř další rok, takže vše skončilo tesně před vypršením záruky. Mám dojem, že mě takhle natahovali schválně, abych prošvihl záruční dobu a mohli mě poslat někam. Jinak s autem max spokojenost, ale přístup v Motortecu katastrofa, jednají stylem kup si nové auto vyždímáme tě na garančkách, ale k oprávněným reklamacím se už neznají. Z diskuzí na netu a s lidmi, které jsem tam potkal nejsem rozhodně sám, kdo takhle podobně dopadl. Takže od nich si už nenechám vyměnit ani zimní gumy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.11.2006 12:00, RE: servis
pepe napísal:
pro Aleše:
měl jsem problémy z se stillem s 6-ti stupňovou převodovkou. Převodovka začala hvízdat a vydávat pazvuky. Na upozornění, že mi to začalo dělat po návštěvě v jejich servisu mi řekli, že vše je v pořádku a že si mám "zesílit radio", abych pazvuky neslyšel. Problém vznikl při garanční prohlídce mechanik zřejmě uvolnil výpustný šroub pro olej v převodovce, tím pádem vytekl (asi si spletl šroub s olejem pro motor, protože ten se samozřejmě měnil, jinak si to nedovedu vysvětlit). Přesnou p...
Díky za odpověď
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.11.2006 12:04, RE: servis
Aleš napísal:
Díky za odpověď
Takže z hlediska nového Fiata asi AB Auto ve Slatině. Osobně jsem však neměl reference ani o jednom z nich, pokud někdo máte, napište.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.