0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 06:55,
Dva moji známí mají taky Opla, jeden Tigru a druhý Vectru a oba kolem 90000km řešili závadu s ventilem volnoběžných otáček.
Asi chronická závada jako u VW váhy vzduchu................
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 08:01, Autovars
V Autovarsu jsem Astru taky kupoval. Prodejce zatajil praskle tesneni pod hlavou... Domnival jsem se, ze se jedna o profiky a da se jim verit, ale zklamal jsem se. Kdyz jsem to reklamoval, tak zacali neco povidat o tom, ze ackoliv bazar i servis je pod hlavou Autovarsu, tak jsou to rozdilne jednotky a prendavali si me jako horky brambor... Škoda, dobře se prezentují, tak jsem si myslel, že je člověk v dobrých rukách.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 08:36, RE: bez předmětu
Peet napísal:
Dva moji známí mají taky Opla, jeden Tigru a druhý Vectru a oba kolem 90000km řešili závadu s ventilem volnoběžných otáček.
Asi chronická závada jako u VW váhy vzduchu................
Nemá náhodou AGR ventil co do činění spíš s jakousi recyrkulací výfukových plynů než s otáčkama?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 08:48, 1.6 16V
Ta spotreba oleje je u tohoto motoru normalni za okolnosti, ze predchozi majitel pouzival ten trapny olej longlife a nebo menil po 30t km,coz je nejvetsi kravina co kdo kdy vymyslel!!!!!
Menit po 10-15t km a olej ti to zrat nebude!
Mam tez Astru,ale 1.8 16V a olej nepapa ani malinko!
Proste menit,menit a menit!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 09:03, RE: bez předmětu
bestdrifter napísal:
Nemá náhodou AGR ventil co do činění spíš s jakousi recyrkulací výfukových plynů než s otáčkama?
To máš pravdu EGR (AGR) ventil je recirkulační ventil pro snížení obsahu NOx ve spalinách, ale pokud špatně funguje, projevuje se to většinou cukáním, neboť je otevřený jen v dílčích režimech, které neobsahují volnoběh a jízdu na plný plyn.
LFR ventil, krokový motorek chodu naprázdno je ventil určený pouze k doregulování volnoběhu po zapínání různých spotřebičů a jeho mnoholeté zanesení způsobuje problémy s kolísáním olnoběhu. Postihuje vozy, které mají zpravidla najeto ke 200 tisíc km. Lze vyčistit a je lepší to aspoň jednou zkusit, neboť je docela drahý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 09:03, RE: bez předmětu
bestdrifter napísal:
Nemá náhodou AGR ventil co do činění spíš s jakousi recyrkulací výfukových plynů než s otáčkama?
To máš pravdu EGR (AGR) ventil je recirkulační ventil pro snížení obsahu NOx ve spalinách, ale pokud špatně funguje, projevuje se to většinou cukáním, neboť je otevřený jen v dílčích režimech, které neobsahují volnoběh a jízdu na plný plyn.
LFR ventil, krokový motorek chodu naprázdno je ventil určený pouze k doregulování volnoběhu po zapínání různých spotřebičů a jeho mnoholeté zanesení způsobuje problémy s kolísáním olnoběhu. Postihuje vozy, které mají zpravidla najeto ke 200 tisíc km. Lze vyčistit a je lepší to aspoň jednou zkusit, neboť je docela drahý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 11:02, kolik ze to zere oleje???
- no nevim co je "normalni" u Hopla,ale 0,6l/1000km??? - to jako kdyz za rok najezdite 8-10 tisic tak mate prubezne vymenenou celou olejovou napln???......takovou spotrebu oleje nemelo ani moje prvni auto - Skudka105 si rekla tak do 1l na 10tisickm!!!

??? - byl uz majitel s vozem na emisich?....nebo po nem na parkovisti zustavaji louzicky?...je tro proste nejak MOC OLEJE
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 13:43, RE: bez předmětu
bestdrifter napísal:
Nemá náhodou AGR ventil co do činění spíš s jakousi recyrkulací výfukových plynů než s otáčkama?
Já ymslím, že se tomu říká EGR ventil (exhaust gas recirculation). Má to do jisté míty s volnoběžným ventilem společné to, že obojí se může zanést bordeem ze sání. Takže chlapci měňte poctivě vzduchové filtry a pokud možno netuňte to sportovním filtrem, který je třeba olejovat. Většina lidí (včetně mně) to stejně neumí a ten olej se pak dostane do sání ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 14:12, olej...
Opelacke 1.6 16v motory v Astre F zrali olej od vyroby - proste to boli sunty. V novsej Astre G by sa uz mali vyskytovat novsie verzie tychto motorov, ktore boli prepracovane a olej by zrat nemali, ale kto vie.... holt Opel.... 1.8micky su bezproblemove.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 15:56, RE: olej...
bubu napísal:
Opelacke 1.6 16v motory v Astre F zrali olej od vyroby - proste to boli sunty. V novsej Astre G by sa uz mali vyskytovat novsie verzie tychto motorov, ktore boli prepracovane a olej by zrat nemali, ale kto vie.... holt Opel.... 1.8micky su bezproblemove.
EGR ventil se ti nikdy nezasere bordelem ze síní ale karbonem z vejfukových plynů
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.08.2006 00:07, OPEL - NEVER MORE!!!!!!!!
Nechci majitele strašit, ale vzhledem k tomu, že má najeto 135.000, tak se může připravit na: A) po dalších 15-20.000 km se u tohodle SUPER motoru zvedne spotřeba oleje na 1l/100 a nebo B) udělá generálku motoru za 40-50.000 podle štěstí. EGR ventil, to už je u Opelů až směšné - neznám jedinýho majitele opla, kterýmu by nedělal problémy (pokud ho už přímo nezaslepil). Cukání motoru a s ním spojená bezradnost servisu u Oplu? Naprosto běžné - navíc se cukání časem změní v tvrdej STOP STAV, kdy za jízdy chcípne motor, rozsvítí se palubka jak kolotoč a přestane fungovat servo - vynikající stav a úžasný pocit! Jeden tvrdí že je to krokáčem, druhej EGR ventilem, třetí čidlem na vačce - zkrátka a dobře ani sami majitelé oplů se nevyznají, Hledají příčiny a nakonec stejně zjistí, že tohle auto je prostě MEGASRAČKA! A mohl bych pokračovat - všem se jebou displeje na palubovkách, všem extrémně odchází silentbloky na zadních nápravách, všem běžně problikává kontrolka elektroniky motoru - Opel je zkrátka HAJTRA a looser No.1. Sám jsem tuto svini léta měl a na opravách mě stála víc než jednou tolik. Teď mám Hondu, které Opel neshá ani po kotníky - dolejvám benzín, na sezonu měním gumy a jezdím na pravidelné prohlídky - toť vše. Ostatně stačí se podívat na net na diskuze o Oplech - 90% lidí tady řeší problémy. Na diskuzním foru o Hondě řeší 90% lidí vychytávky a úpravy auta k ještě větší dokonalosti...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.08.2006 00:41, RE: OPEL - NEVER MORE!!!!!!!!
Opel-Sopel napísal:
Nechci majitele strašit, ale vzhledem k tomu, že má najeto 135.000, tak se může připravit na: A) po dalších 15-20.000 km se u tohodle SUPER motoru zvedne spotřeba oleje na 1l/100 a nebo B) udělá generálku motoru za 40-50.000 podle štěstí. EGR ventil, to už je u Opelů až směšné - neznám jedinýho majitele opla, kterýmu by nedělal problémy (pokud ho už přímo nezaslepil). Cukání motoru a s ním spojená bezradnost servisu u Oplu? Naprosto běžné - navíc se cukání časem změní v tvrdej STOP STAV, kdy za ...
Tak bud rad ze mas hondu a nech ty chudaky a blbce co maj opla. Ja ho mel taky, byla to taky Astra 1,6 combi a jediny problem za 5 let provozu, nekolik zarovek ve svetlech. Jinak vubec nic. A koupili jsem ho jako ojete z nemecka po bouracce na predek a dodnes pocet zavad 0. Jak rikam poze zarovky a obcas dolit olej. Ale je pravda ze 0,6 litru na 1000 km znamena ze pri vymene oleje 10 tis km mate vlastne olej uz vymeneny :) coz je docela brutus¨, ale nam olej nezra, dolevali jsem opravdu jen malinko.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.08.2006 10:12, RE: OPEL - NEVER MORE!!!!!!!!
Martin napísal:
Tak bud rad ze mas hondu a nech ty chudaky a blbce co maj opla. Ja ho mel taky, byla to taky Astra 1,6 combi a jediny problem za 5 let provozu, nekolik zarovek ve svetlech. Jinak vubec nic. A koupili jsem ho jako ojete z nemecka po bouracce na predek a dodnes pocet zavad 0. Jak rikam poze zarovky a obcas dolit olej. Ale je pravda ze 0,6 litru na 1000 km znamena ze pri vymene oleje 10 tis km mate vlastne olej uz vymeneny :) coz je docela brutus¨, ale nam olej nezra, dolevali jsem opravdu jen malinko.
Staci mit 1.6 16V Twinport a je klid od oleje!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.08.2006 13:30, RE: OPEL - NEVER MORE!!!!!!!!
Opel-Sopel napísal:
Nechci majitele strašit, ale vzhledem k tomu, že má najeto 135.000, tak se může připravit na: A) po dalších 15-20.000 km se u tohodle SUPER motoru zvedne spotřeba oleje na 1l/100 a nebo B) udělá generálku motoru za 40-50.000 podle štěstí. EGR ventil, to už je u Opelů až směšné - neznám jedinýho majitele opla, kterýmu by nedělal problémy (pokud ho už přímo nezaslepil). Cukání motoru a s ním spojená bezradnost servisu u Oplu? Naprosto běžné - navíc se cukání časem změní v tvrdej STOP STAV, kdy za ...
Takto se dá pohanět jakýkoliv vůz a je to od vás značně přehnané. Znám i Hondy které při popisu seznamu závad možná i předčí zmíněný Opel...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.08.2006 13:49, RE: OPEL - NEVER MORE!!!!!!!!
Figo napísal:
Takto se dá pohanět jakýkoliv vůz a je to od vás značně přehnané. Znám i Hondy které při popisu seznamu závad možná i předčí zmíněný Opel...
mam od unora Astru 1,6 16V caravan 1999 najeto 102tkm. spotreba oleje zatim 0,5 l za 4000km. jinac opraveno - zapalovaci lista, klima, altelnator, vymena rozvodu ... plus nake dalsi drobnosti. celkem me to stalo uz 36 tisic. doufam ze ted uz bude pokoj. predtim sem mel astru F a zadny problem. jestli se to takhle bude srat dal tak to hodim po psovi a koupim nakou toyotu.
nevim jestli jeste nekdy koupim opel. jako rodinne auto mozna jo, ale pro sebe si konecne koupim bmw 316ti compact
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.08.2006 20:33, RE: OPEL - NEVER MORE!!!!!!!!, Pro opel-sopel
Opel-Sopel napísal:
Nechci majitele strašit, ale vzhledem k tomu, že má najeto 135.000, tak se může připravit na: A) po dalších 15-20.000 km se u tohodle SUPER motoru zvedne spotřeba oleje na 1l/100 a nebo B) udělá generálku motoru za 40-50.000 podle štěstí. EGR ventil, to už je u Opelů až směšné - neznám jedinýho majitele opla, kterýmu by nedělal problémy (pokud ho už přímo nezaslepil). Cukání motoru a s ním spojená bezradnost servisu u Oplu? Naprosto běžné - navíc se cukání časem změní v tvrdej STOP STAV, kdy za ...
Ty debilní vymaštěnče, nech se vykastrovat a utři si sopel, co ti teče po bradě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.08.2006 09:41, RE: OPEL - NEVER MORE!!!!!!!!
Opel-Sopel napísal:
Nechci majitele strašit, ale vzhledem k tomu, že má najeto 135.000, tak se může připravit na: A) po dalších 15-20.000 km se u tohodle SUPER motoru zvedne spotřeba oleje na 1l/100 a nebo B) udělá generálku motoru za 40-50.000 podle štěstí. EGR ventil, to už je u Opelů až směšné - neznám jedinýho majitele opla, kterýmu by nedělal problémy (pokud ho už přímo nezaslepil). Cukání motoru a s ním spojená bezradnost servisu u Oplu? Naprosto běžné - navíc se cukání časem změní v tvrdej STOP STAV, kdy za ...
Hele frajere, až tak tvoje plečka (na hrubý pytel hrubá záplata) bude mít najeto 1/4 milionu kilometru, tak přijď ukázat seznam dílů, který si musel vyměnit. Je prostě veřejně známá věc, že v géčkovejch astrách žerou 1.4-1.8 16V olej a je to způsobeno vadnou ovalitou pístů. Stačí to překroužkovat (pravda náklady 10tkč) ale máš na věky pokoj. U Opla je prostě potřeba dobře vybírat motor. Já mám Vebe 4 roky 1.8 16V najeto 248tkm a kolik oleje tam nalejo, tak tolik ho při výměně vyleju. Jo rada pro kolegy " dolévače" nedávejte tam plnou syntetiku, ale polosyntetiku, není to tak řídký a pak to tolik nemizí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.08.2006 10:04, RE: OPEL - NEVER MORE!!!!!!!!
Neo napísal:
Hele frajere, až tak tvoje plečka (na hrubý pytel hrubá záplata) bude mít najeto 1/4 milionu kilometru, tak přijď ukázat seznam dílů, který si musel vyměnit. Je prostě veřejně známá věc, že v géčkovejch astrách žerou 1.4-1.8 16V olej a je to způsobeno vadnou ovalitou pístů. Stačí to překroužkovat (pravda náklady 10tkč) ale máš na věky pokoj. U Opla je prostě potřeba dobře vybírat motor. Já mám Vebe 4 roky 1.8 16V najeto 248tkm a kolik oleje tam nalejo, tak tolik ho při výměně vyleju. Jo rada pro...
Verim tomu, ze s tim motorem 1.8 problemy nemas, protoze to je Oplacka jednicka. Ale nemas pravdu s tim prekrouzkovanim, je to naprd. Spotrebu oleje omezi minimalne a dlouho to nevydrzi. Ja mam taky VeBe 97 a problem to nevyresilo. Chce to zkratka komplet pretesnit motor. Ale nejde jen o motor - ten manik ma pravdu, ze v Oplu se sere vse a na pockani, s tim mam bohuzel zkusenost taky a ne malou - skoro se vsim, co tam popisuje. A priznam se, ze bych dnes po tech zkusenostech nevahal a taky sel do japonce, protoze VeBe je sice nadherna, paradni svezeni, ale v poruchovosti a korozi ji strci do kapsy kazda zaprdena a skareda Corolla. Ja si tenkrat vybiral mezi VeBe a Primerou, akorat ze primka byla tenkrat draha a nelibila se mi, ale dodnes lituju :(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.08.2006 22:02, Pro ty, co neumí jezdit
Přihlouplý kecy, už jezdím kolik let s Vebe a bezproblémů. Naučte se nejdříve jezdit a slušně zacházet s autem, anebo raději do auta nelezte, když se vám tak všechno sere pod rukama, ono to totiž není autem, ale tím co máte v hlavě, vrukách a v nohách.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 27.08.2006 13:52, 1,6 16 V
Taky jsem asi rok používal Opel Astra G Combi, edice 2000, vínová metalíza. Je pravdou, že jsem auto dostal s najetými 160.000 km, pravideln? každých 15 tisíc km servisováno. Když mi ho prodali, m?lo najeto 238.000 km. Po?ád se servisní knížkou a poctivým servisem ( cht?l bych to auto potkat dne, ur?it? by na tachometru bylo oblíbených 130 tisíc km a serviska by náhodou chyb?la ). Spot?eba oleje se pohybovala 0,6 až 1 l oleje na 1000 km polosyntetika- ?ím rychleji se jezdilo, tím víc to žralo oleje. Spot?eba benzínu dlouhodob? cca 8,3 l ( p?i jízd? ze severní moravy do Hamburku a zp?t plné auto-4 lidi, plný plyn 10,6 l ). Jinak samoz?ejm? EGR jsem taky m?nil. Jinak pohodové auto, pohodlné vp?edu, vzadu málo místa na nohy, super velký kufr.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.