0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Agila 1.0 12V a zkušenosti majitele po sedmi letech

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 11.06.2014 07:27, RE: cestování
Petr S napísal:
Pepe napísal:
Pavlik napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
salix napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
PetrT napísal:
Tedy nic proti, každý má asi pojem cestovní komfort jinde, ale vyrazit v litrovém miniautě na rodinnou dovolenou k moři musí být opravdu zajímavé... osobně bych to asi nedal. Ale pokud je pisatel spokojený je vše jak má být. To auto je tak jednoduché že snad ani nespolehlivé být nemůže.
Souhlas. Obecně mám problém s používáním věcí k jinému účelu, než byly původně konstruovány. Ale už jsme tu měli ódy na dovolenou v Chorvatsku v 3dv Corse v 5 lidech, takže pro mě žádný překvápko
Jo holt někdy nutí život dělat člověka kompromisy,to že se musím spokojit cestou na dovolenou malým autem snad ani nestojí za řeč.
Tak pohodlí je pro mě až druhořadé. V tomhle případě bych se zamyslel nad bezpečností a alternativou (půjčovna). Ale chápu, že někdo, kdo to tak nebere, to vnímá jako svým způsobem romantický zážitek. Což se ale o těch betonových tvarovkách na fotce říct nedá . Pro někoho, kdo si i v dodávce zasilikonoval přepážku mezi kabinou a nákladovým prostorem aby se tam neprášilo, naprostá prasárna . Samozřejmě každej nemá dítě astmatika, že jo...
A když se prudce zabrzdí tak ta hmotnost betonových tvarovek vyrazí kupředu a záleží kam ž dorazí než se zastaví.Ale abych se autora zastal, napsal jasně, že se dostal do tíživé finanční nebo životní situace.Prostě neměl jinou možnost udržet si jakž takž dřívější standart na který byl zvyklý a tak zvolil tuto cestu.Kdo nezažil, neví o čem mluvím.Já zažil a tak to plně chápu a držím palce.
Tak pakárnu si dělá (většinou) každej sám. Cena tažnýho a pronájem kárky na pár dní vztažmo k ceně vozu je zanedbatelná. V poměru ke zdraví dítěte ( v mém případě) absolutně irelevantní. Kdo má děti zdravý, nechť děkuje tomu nahoře, kdo ne, ví o čem mluvím. Ty tvarovky jsou okrasné, nic na základy baráku, či jiná nezbytná komodita. U mě prasárna, nezodpovědnost, hazard. Kdo si váží věcí, nelikviduje to málo, co má takovýmhle způsobem. A ještě z toho dělat přednost. Viděl jsem tažný s přívěsem a palivovým dřívím za Lamborghini. To auto to uveze, o tom nepochybuju. Druhej extrém. Tečka.
Pán píše,že si již koupili Astru,ale nerozumím tomu,jak s obrázkem u článku souvisí zdraví dítěte.
Tak pro dojíždějící: píšu, že můj malej (syn) je silnej alergik/astmatik. Při představě, že používám auto dopoledne na přepravu stavebního materiálu a odpol jako "rodinné" auto, tak mě mrazí, protože ty záchvaty nejsou nic veselého. Pointa je v tom, že se ten prcek používá k něčemu, k čemu není určen. To, že to vydrží, není argument.
Pán přeci píše ,že si již koupili astru,tak se dá předpokládat,že rodinu vyváží v novým a stavební materiál vozí ve starém.
Pořád píšu, že je to používání k ÚPLNĚ jinému účelu, než konstruktéři zamýšleli. Asi je to moc složitý. Omlouvám se.
A k jakému jinému účelu, než k přepravě posádky a nákladu je auto (bez ohledu na velikost či třídu) konstruováno a vyráběno? Jestli v autě vozí nákup z marketu, cihly, nebo třeba odpadky je úplně jedno - je to obyčejný náklad. Jak potom auto uvnitř vypadá je jen a pouze věcí majitele - on za něj zaplatil a on v něm také tráví čas. Třeba auto po odvezení tvarovek uklidil, třeba ne, ale je to jen jeho věc.
To určitě je. Moje věc je zase to, nad čím já kroutím hlavou. A je jedno, jestli nad tím, že nákupní taška do města je používána na 1000km přesuny na dovolenou, nebo nad tím, že další týden se změní na pickupa. Holt jsem blázen, na dovolenou bych si půjčil něco většího (nebo letěl), nechal namontovat kouli a vozil bordel na káře. Já nerozumím jemu, a on by nespíš nerozumněl mně, takže je to v pořádku .
Chápu to správně, že když jedeš 1x za rok na houby do lesa a parkuješ na lesní cestě tak si na to koupíš nebo půjčíš offroad, abys použil pro daný účel ten správný vůz? Pokud tomu tak není, tak prosím o trochu tolerance. Díky.


Nene, ten offroad si přímo koupím, půjčím si jen přívěs na ty houby. Jen váhám nad půjčením/koupí střešního nosiče - nechce se mi vozit kosu (na ty houby) vevnitř. Poradil bys mi, prosím?
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Streda 11.06.2014 21:58, RE: cestování
Pepe napísal:
Petr S napísal:
Pepe napísal:
Pavlik napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
salix napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
PetrT napísal:
Tedy nic proti, každý má asi pojem cestovní komfort jinde, ale vyrazit v litrovém miniautě na rodinnou dovolenou k moři musí být opravdu zajímavé... osobně bych to asi nedal. Ale pokud je pisatel spokojený je vše jak má být. To auto je tak jednoduché že snad ani nespolehlivé být nemůže.
Souhlas. Obecně mám problém s používáním věcí k jinému účelu, než byly původně konstruovány. Ale už jsme tu měli ódy na dovolenou v Chorvatsku v 3dv Corse v 5 lidech, takže pro mě žádný překvápko
Jo holt někdy nutí život dělat člověka kompromisy,to že se musím spokojit cestou na dovolenou malým autem snad ani nestojí za řeč.
Tak pohodlí je pro mě až druhořadé. V tomhle případě bych se zamyslel nad bezpečností a alternativou (půjčovna). Ale chápu, že někdo, kdo to tak nebere, to vnímá jako svým způsobem romantický zážitek. Což se ale o těch betonových tvarovkách na fotce říct nedá . Pro někoho, kdo si i v dodávce zasilikonoval přepážku mezi kabinou a nákladovým prostorem aby se tam neprášilo, naprostá prasárna . Samozřejmě každej nemá dítě astmatika, že jo...
A když se prudce zabrzdí tak ta hmotnost betonových tvarovek vyrazí kupředu a záleží kam ž dorazí než se zastaví.Ale abych se autora zastal, napsal jasně, že se dostal do tíživé finanční nebo životní situace.Prostě neměl jinou možnost udržet si jakž takž dřívější standart na který byl zvyklý a tak zvolil tuto cestu.Kdo nezažil, neví o čem mluvím.Já zažil a tak to plně chápu a držím palce.
Tak pakárnu si dělá (většinou) každej sám. Cena tažnýho a pronájem kárky na pár dní vztažmo k ceně vozu je zanedbatelná. V poměru ke zdraví dítěte ( v mém případě) absolutně irelevantní. Kdo má děti zdravý, nechť děkuje tomu nahoře, kdo ne, ví o čem mluvím. Ty tvarovky jsou okrasné, nic na základy baráku, či jiná nezbytná komodita. U mě prasárna, nezodpovědnost, hazard. Kdo si váží věcí, nelikviduje to málo, co má takovýmhle způsobem. A ještě z toho dělat přednost. Viděl jsem tažný s přívěsem a palivovým dřívím za Lamborghini. To auto to uveze, o tom nepochybuju. Druhej extrém. Tečka.
Pán píše,že si již koupili Astru,ale nerozumím tomu,jak s obrázkem u článku souvisí zdraví dítěte.
Tak pro dojíždějící: píšu, že můj malej (syn) je silnej alergik/astmatik. Při představě, že používám auto dopoledne na přepravu stavebního materiálu a odpol jako "rodinné" auto, tak mě mrazí, protože ty záchvaty nejsou nic veselého. Pointa je v tom, že se ten prcek používá k něčemu, k čemu není určen. To, že to vydrží, není argument.
Pán přeci píše ,že si již koupili astru,tak se dá předpokládat,že rodinu vyváží v novým a stavební materiál vozí ve starém.
Pořád píšu, že je to používání k ÚPLNĚ jinému účelu, než konstruktéři zamýšleli. Asi je to moc složitý. Omlouvám se.
A k jakému jinému účelu, než k přepravě posádky a nákladu je auto (bez ohledu na velikost či třídu) konstruováno a vyráběno? Jestli v autě vozí nákup z marketu, cihly, nebo třeba odpadky je úplně jedno - je to obyčejný náklad. Jak potom auto uvnitř vypadá je jen a pouze věcí majitele - on za něj zaplatil a on v něm také tráví čas. Třeba auto po odvezení tvarovek uklidil, třeba ne, ale je to jen jeho věc.
To určitě je. Moje věc je zase to, nad čím já kroutím hlavou. A je jedno, jestli nad tím, že nákupní taška do města je používána na 1000km přesuny na dovolenou, nebo nad tím, že další týden se změní na pickupa. Holt jsem blázen, na dovolenou bych si půjčil něco většího (nebo letěl), nechal namontovat kouli a vozil bordel na káře. Já nerozumím jemu, a on by nespíš nerozumněl mně, takže je to v pořádku .
Chápu to správně, že když jedeš 1x za rok na houby do lesa a parkuješ na lesní cestě tak si na to koupíš nebo půjčíš offroad, abys použil pro daný účel ten správný vůz? Pokud tomu tak není, tak prosím o trochu tolerance. Díky.
Nene, ten offroad si přímo koupím, půjčím si jen přívěs na ty houby. Jen váhám nad půjčením/koupí střešního nosiče - nechce se mi vozit kosu (na ty houby) vevnitř. Poradil bys mi, prosím?


Na kosu ti doporučuju jednoznačně pořádnej střešní box
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 11.06.2014 22:14, RE: cestování
Petr S napísal:
Pepe napísal:
Petr S napísal:
Pepe napísal:
Pavlik napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
salix napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
PetrT napísal:
Tedy nic proti, každý má asi pojem cestovní komfort jinde, ale vyrazit v litrovém miniautě na rodinnou dovolenou k moři musí být opravdu zajímavé... osobně bych to asi nedal. Ale pokud je pisatel spokojený je vše jak má být. To auto je tak jednoduché že snad ani nespolehlivé být nemůže.
Souhlas. Obecně mám problém s používáním věcí k jinému účelu, než byly původně konstruovány. Ale už jsme tu měli ódy na dovolenou v Chorvatsku v 3dv Corse v 5 lidech, takže pro mě žádný překvápko
Jo holt někdy nutí život dělat člověka kompromisy,to že se musím spokojit cestou na dovolenou malým autem snad ani nestojí za řeč.
Tak pohodlí je pro mě až druhořadé. V tomhle případě bych se zamyslel nad bezpečností a alternativou (půjčovna). Ale chápu, že někdo, kdo to tak nebere, to vnímá jako svým způsobem romantický zážitek. Což se ale o těch betonových tvarovkách na fotce říct nedá . Pro někoho, kdo si i v dodávce zasilikonoval přepážku mezi kabinou a nákladovým prostorem aby se tam neprášilo, naprostá prasárna . Samozřejmě každej nemá dítě astmatika, že jo...
A když se prudce zabrzdí tak ta hmotnost betonových tvarovek vyrazí kupředu a záleží kam ž dorazí než se zastaví.Ale abych se autora zastal, napsal jasně, že se dostal do tíživé finanční nebo životní situace.Prostě neměl jinou možnost udržet si jakž takž dřívější standart na který byl zvyklý a tak zvolil tuto cestu.Kdo nezažil, neví o čem mluvím.Já zažil a tak to plně chápu a držím palce.
Tak pakárnu si dělá (většinou) každej sám. Cena tažnýho a pronájem kárky na pár dní vztažmo k ceně vozu je zanedbatelná. V poměru ke zdraví dítěte ( v mém případě) absolutně irelevantní. Kdo má děti zdravý, nechť děkuje tomu nahoře, kdo ne, ví o čem mluvím. Ty tvarovky jsou okrasné, nic na základy baráku, či jiná nezbytná komodita. U mě prasárna, nezodpovědnost, hazard. Kdo si váží věcí, nelikviduje to málo, co má takovýmhle způsobem. A ještě z toho dělat přednost. Viděl jsem tažný s přívěsem a palivovým dřívím za Lamborghini. To auto to uveze, o tom nepochybuju. Druhej extrém. Tečka.
Pán píše,že si již koupili Astru,ale nerozumím tomu,jak s obrázkem u článku souvisí zdraví dítěte.
Tak pro dojíždějící: píšu, že můj malej (syn) je silnej alergik/astmatik. Při představě, že používám auto dopoledne na přepravu stavebního materiálu a odpol jako "rodinné" auto, tak mě mrazí, protože ty záchvaty nejsou nic veselého. Pointa je v tom, že se ten prcek používá k něčemu, k čemu není určen. To, že to vydrží, není argument.
Pán přeci píše ,že si již koupili astru,tak se dá předpokládat,že rodinu vyváží v novým a stavební materiál vozí ve starém.
Pořád píšu, že je to používání k ÚPLNĚ jinému účelu, než konstruktéři zamýšleli. Asi je to moc složitý. Omlouvám se.
A k jakému jinému účelu, než k přepravě posádky a nákladu je auto (bez ohledu na velikost či třídu) konstruováno a vyráběno? Jestli v autě vozí nákup z marketu, cihly, nebo třeba odpadky je úplně jedno - je to obyčejný náklad. Jak potom auto uvnitř vypadá je jen a pouze věcí majitele - on za něj zaplatil a on v něm také tráví čas. Třeba auto po odvezení tvarovek uklidil, třeba ne, ale je to jen jeho věc.
To určitě je. Moje věc je zase to, nad čím já kroutím hlavou. A je jedno, jestli nad tím, že nákupní taška do města je používána na 1000km přesuny na dovolenou, nebo nad tím, že další týden se změní na pickupa. Holt jsem blázen, na dovolenou bych si půjčil něco většího (nebo letěl), nechal namontovat kouli a vozil bordel na káře. Já nerozumím jemu, a on by nespíš nerozumněl mně, takže je to v pořádku .
Chápu to správně, že když jedeš 1x za rok na houby do lesa a parkuješ na lesní cestě tak si na to koupíš nebo půjčíš offroad, abys použil pro daný účel ten správný vůz? Pokud tomu tak není, tak prosím o trochu tolerance. Díky.
Nene, ten offroad si přímo koupím, půjčím si jen přívěs na ty houby. Jen váhám nad půjčením/koupí střešního nosiče - nechce se mi vozit kosu (na ty houby) vevnitř. Poradil bys mi, prosím?
Na kosu ti doporučuju jednoznačně pořádnej střešní box


Souhlas! Vejde se mi tam i špalek a babka na naklepání kosy, když těch hub bude moc, a já jí ztupím. Alespoň se ospravedlní ten vyšší náklad na pořízení všech těch nesmyslů... Koneckonců s boxem se dá vyrazit na dovolenou, na přívěs naložit stavební materiál, off road na našich silnicích dává smysl pomalu všude a každej den. To jsem rád, že jsi mě konečně pochopil
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.