Pepe napísal:
Nic si z nich nedělej, síla PR článků je o tom, že jde o to, aby spousta lidí nepotřehla, že jde o reklamu...(Že, Petře). Třeba příloha MF Dnes o autoškolách - na titulce je vyfocen Roomster - že by náhoda? A kolik taková náhoda stojí? Proč tam není vyfocena moje firemní dodávka s polepem? Aha... Prostě ve Škoda auto to zadávají lidem, kteří dobře ví, jak nato, což je základ.
Víš, proč je tam Roomster?? Protože je i na učebnicích autoškoly. Nechápu, že někdo pořád nadává na Škodovku. Všude jinde v Evropě jí hodnotí velice pozitivně, ve Velké Británii, kde dříve o Škodovkách kolovaly různé vtipy, patří mezi nejoblíbenější značky. Jsou to kvalitně udělaná auta, v mezích ceny a kategorie, zkuste si koupit nějakého francouze a ve většině případů budete víc v servisu, než na silnici. Ano, Škodovka je drahá, ale to jsou všechny značky v ČR, protože jsou tady nízké platy, ale v zahraničí jen obtížně najdete značku, kde za rozumné peníze dostanete kvalitní auto, které používá techniku mnohem dražších VW. Co ještě musí Škodovka udělat, aby se zavděčila čecháčkům?? Vyrobit snad auto, které má stejnou kvalitu, jak dnes, ale cenu o 70% nižší?? V jiných zemích by na svou(ano, VW je majoritní vlastník, ale i tak je to česká značka) značku byli náležitě hrdí, ale v Čechách je to, bohužel, jiné, tady se člověk nikdy nikomu nezavděčí. Buď je auto drahé, nebo bez výbavy, nebo nekvalitní, nikdy nemůže stát nová O II 200 000 Kč. K tomu PR. Proč nepropagovat domácí značku, když to dělají všude na světě(Německo, Francie, Itálie, USA, Japonsko, kde existují kvóty na dovoz aut ze zahraničí), proč bychom se měli stydět za Škodovku??