0
späť
 

diskuze k tématu: Nová výbava pro auta: bez rezervy

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.08.2009 12:46, Geniální pitomost, jako vždy.
Některá auta rezervu buduu muset vozit a některá ne. Kterej vůl to zase vymyslel??? Copak je to závislé na typu auta?? Možná tak na typu pneumatiky, ohledně odolnosti vůči průrazu.......

Zákonodárci jsou zkrátka ještě větší blbci, než si dokážeme představit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.08.2009 13:52, přepážka?
U přestaveného vozidla na N1, tedy u vozidla s přepážkou nemůžete přepážku odstranit!!! Bylo by to porušení zákona o DPH. Vozidla, která byla zakoupena, resp. přestavena ještě před novelou zákona musí přepážku zachovat!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.08.2009 14:53, RE: Geniální pitomost, jako vždy.
Honza42 napísal:
Některá auta rezervu buduu muset vozit a některá ne. Kterej vůl to zase vymyslel??? Copak je to závislé na typu auta?? Možná tak na typu pneumatiky, ohledně odolnosti vůči průrazu.......

Zákonodárci jsou zkrátka ještě větší blbci, než si dokážeme představit.
Co takhle si to přečíst pořádně? Je tam napsáno, že některá vozidla byla homologována i s rezervou. Což třeba může znamenat, že z se s přítomností toho kola počítá i při nehodě, kdy se kolo stává součástí deformačních zón. Zejména u malých vozidel pak může chybějící "výztuha karoserie" znamenat zvýšené bezpečnostní riziko.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.08.2009 15:01, RE: přepážka?
Tomáš napísal:
U přestaveného vozidla na N1, tedy u vozidla s přepážkou nemůžete přepážku odstranit!!! Bylo by to porušení zákona o DPH. Vozidla, která byla zakoupena, resp. přestavena ještě před novelou zákona musí přepážku zachovat!!!
tato vyhláška je ale platná už od 1.4.2009 takže to tady nemá co dělat
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.08.2009 17:00, RE: Geniální pitomost, jako vždy.
Koloss napísal:
Co takhle si to přečíst pořádně? Je tam napsáno, že některá vozidla byla homologována i s rezervou. Což třeba může znamenat, že z se s přítomností toho kola počítá i při nehodě, kdy se kolo stává součástí deformačních zón. Zejména u malých vozidel pak může chybějící "výztuha karoserie" znamenat zvýšené bezpečnostní riziko.
Může, ale nemusí.
To znamená, že všechna auta, která nebudou muset mít rezervu a jsou přitom staršího data výroby, prodělala barierové zkoušky s rezervou i bez rezervy?? Těžko. Spíš jde opět jen o úředního šimla.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.09.2009 06:49, Leták
Tak řidič u sebe musí mít instrukce, co dělat v případě nehody... To jako budu po nehodě študovat, jak se provádí umělé dýchání, nebo kam postavit trojúhelník? Nemá být tohle součástí výuky v autoškole???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.09.2009 12:33, RE: Geniální pitomost, jako vždy.
Honza42 napísal:
Může, ale nemusí.
To znamená, že všechna auta, která nebudou muset mít rezervu a jsou přitom staršího data výroby, prodělala barierové zkoušky s rezervou i bez rezervy?? Těžko. Spíš jde opět jen o úředního šimla.
Jde o to, jestli byla homologována s rezervou, tak to bylo napsané. Nikdo už dál nebude zkoumat, jak byly bariérové zkoušky provedeny. Záleží na továrně, jak to s autem zamýšlela a jestli do homologace rezervu dala, ať už prostě ze zvyku nebo prostě proto, že počítali s tím, že rezerva pohltí část deformační energie, ať už nafouknutá nebo prázdná.

Ze začátku jsem se pozastavoval nad případným seznamem taky, ale z pohledu na tyto argumenty to asi jinak nejde. Třeba taková Š120 nemá vpředu motor a ne že by rezerva za předním nárazníkem všechno zachránila, ale přece jen je to jistá výztuha.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.