0
späť
 

diskuze k tématu: Nissan X-Trail 2.2 dCi Columbia

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.11.2007 21:29, RE: Klima je tedy fakt šílená
anonym napísal:
Např. Opel Astra H má automatickou klimu, podle mě, docela použitelnou. (Na odmlžování oken samostatné tlačítko. Dokud je motor studený klima chladí, jakmile se zahřeje pustí dovnitř teplý vzduch) Vojtěch
Cože? Klima přeci funguje na principu tepelného čerpadla, takže je na teplotě motoru úplně nezávislá! Je závislá akorát na teplotě média (okolní vzduch), a z té plyne účinnost! Takže když je požadovaná teplota 20 st a okolí 5, tak klima samožřejmě topí prakticky hned.... A navíc - odebíráním vlhkosti se teplota zvyšuje a naopak (což je primární funkce tlačítka odmlžování u všech normálních aut)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.11.2007 21:41, RE: 40 ltr.?
anonym napísal:
Na Lambo 120000,- Kč
Na lambo 120.000,- ? No ty vole potěš.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.11.2007 23:51, RE: Klima je tedy fakt šílená
Pepe napísal:
Cože? Klima přeci funguje na principu tepelného čerpadla, takže je na teplotě motoru úplně nezávislá! Je závislá akorát na teplotě média (okolní vzduch), a z té plyne účinnost! Takže když je požadovaná teplota 20 st a okolí 5, tak klima samožřejmě topí prakticky hned.... A navíc - odebíráním vlhkosti se teplota zvyšuje a naopak (což je primární funkce tlačítka odmlžování u všech normálních aut)
No, podle mě má klima k tepelnýmu čerpadlu ještě kus cesty. Navíc by byla zbytečnost ohřívat vzduch do interiéru tepelným čerpadlem, když odpadního tepla od motoru je k dispozici řádově víc. Ale špatně jsem tu klimu v Astře popsal - automatika se samozřejmě nesnaží topit klimou , ale čeká než pustí ohřívání vzduchu od "vody z motoru" dokud se motor a ta voda nezahřeje. Každopádně to funguje celkem spolehlivě, rozhodně líp než v meganovi (jinou delší zkušenost nemám). Vojtěch
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.11.2007 00:14, Kvalita se pozná za 5 -7 let
Nissan má sice dobrou pověst ale v tomto případě je to evropská produkce a tak bych tomu moc nevěřil Až bude mít bez větších oprav 190 tkm jako můj Mercedes, tak uvěřím té reklamě. Mimochodem, mně nekape nikde nic, ani z klimy. Jinak na šestku mám 3000 toček přesně při 180 a můj CDI jde do 4700 otáček. Spotřeba se mi zdá taky velká, já s tím jezdím v dlouhodobém průměru za 6,3 l na stovku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.11.2007 07:40, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Tam je renault motor?jestli jo tak čepovat jenom u značkových benzinek jinak se zanese EGR ventil-(dým jak z tatry a jízda na dvojku)z vlastní zkušenosti...
Tam není renault motor, ale vlastní konstrukce Nissan, která ve velké míře netrpí závadami vstřikovačů a turba jako renault. Než něco napíšeš, zjisti si informace.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.11.2007 13:39, RE: Kvalita se pozná za 5 -7 let
anonym napísal:
Nissan má sice dobrou pověst ale v tomto případě je to evropská produkce a tak bych tomu moc nevěřil Až bude mít bez větších oprav 190 tkm jako můj Mercedes, tak uvěřím té reklamě. Mimochodem, mně nekape nikde nic, ani z klimy. Jinak na šestku mám 3000 toček přesně při 180 a můj CDI jde do 4700 otáček. Spotřeba se mi zdá taky velká, já s tím jezdím v dlouhodobém průměru za 6,3 l na stovku.
X-Trail T30 je cisto japonske auto vcetne motoruYD22 snad jediny eu komponent je talianske turbo Garett .Jeho VIN zacina JN1TENT30U.....tzn vyrobene v japonsku To ze v technickom preukaze je krajna povodu Francuzko je len obchadzka colnych predpisov...
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.