0
späť
 

diskuze k tématu: Nissan Terrano II - majitel hodnotí po dvou letech provozu

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 06:31, Ach jo
O tomto autě toho moc nevím a jak vidno, z této "recenze" se také nedovím ((
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 07:48, RE: Ach jo
Borik2 napísal:
O tomto autě toho moc nevím a jak vidno, z této "recenze" se také nedovím ((
Tak jsem se dozvedeli totalni prd :( co motor jak jede? spotreba? Spolehlivost? Naklady na provoz atd? Vime jen to, ze peugeot 307 je slusna "KRAXNA"....nechapu v cem? Je to proste obycejne auto s pohonem jedne napravy jako kazde jine audi, bmw, favorit felda....takze na cestu muzete tahat cokoliv od 10 tis kc az po milionove porizovaci castky kdyz to ma pohon jedne napravy v zime.....no proste zklamani. Nissan je proste nejlepesi, ma nejlevnejsi predni kotouce ze vsech aut a manzelka nechce vozit zadek po zemi....co si treba poridit karosu? Tam se sedi jeste vys a ma to vic jak 7 mist :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 08:10, RE: Ach jo
mufik.martin napísal:
Tak jsem se dozvedeli totalni prd :( co motor jak jede? spotreba? Spolehlivost? Naklady na provoz atd? Vime jen to, ze peugeot 307 je slusna "KRAXNA"....nechapu v cem? Je to proste obycejne auto s pohonem jedne napravy jako kazde jine audi, bmw, favorit felda....takze na cestu muzete tahat cokoliv od 10 tis kc az po milionove porizovaci castky kdyz to ma pohon jedne napravy v zime.....no proste zklamani. Nissan je proste nejlepesi, ma nejlevnejsi predni kotouce ze vsech aut a manzelka nechce voz...
Ja toho pochopil,ze slovo kraxna je pouzito pro zdurazneni velikosti auta.Ono se celkem blbe cokoliv nad velikost Fabie,ze zaveje blbe taha.Asi to nebyl zadny utok na tohle poruchove auto-pouzivame 3 tak proto poruchova zabozrouti kraxna.Jinak autor mohl napsat jak se auto chova na obycejne silnici,jaky je hluk v interieru pri prekroceni 90tky,zda mu maka topeni,zda se mu uz ulomily ovladace topeni a tak dale.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 09:03, RE: Ach jo
martilulin napísal:
Ja toho pochopil,ze slovo kraxna je pouzito pro zdurazneni velikosti auta.Ono se celkem blbe cokoliv nad velikost Fabie,ze zaveje blbe taha.Asi to nebyl zadny utok na tohle poruchove auto-pouzivame 3 tak proto poruchova zabozrouti kraxna.Jinak autor mohl napsat jak se auto chova na obycejne silnici,jaky je hluk v interieru pri prekroceni 90tky,zda mu maka topeni,zda se mu uz ulomily ovladace topeni a tak dale.
Je pravda, ze slovo KRAXNA se da vylozit dvema zpusoby...co se velikosti tyce a nebo spolehlivosti :) Jinak nic to nemeni na tom, ze autor vlastne vubec o aute nic nenapsal...:(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 11:52, objet dálnici po poli
"Zcela ucpanou dálnici objet po poli a napojit se až je dálnice čistá".
Nebývají všude kolem dálnice svodidla popř. ploty?Jak to ten "Supernissan" dělá?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 12:04, RE: objet dálnici po poli
salix napísal:
"Zcela ucpanou dálnici objet po poli a napojit se až je dálnice čistá".
Nebývají všude kolem dálnice svodidla popř. ploty?Jak to ten "Supernissan" dělá?
Přestoupit v roce 2007 ze Škody 120L na Terrano 2.7TDI s automatem musí být docela pecka - v tomto ohledu asi člověk nemá příliš vysoké nároky a Terrano je "nejdokonalejší stroj na světě". Podle toho vypadá i "recenze" - např. že na motokrosové trati Terrano vyjede "naprosto vše", dále o tom objíždění dálnice po poli, nebo zmíněný mírně omšelý interiér po 260tkm atd.
Chápu nadšení majitele. Užívejte si radosti s autem, ale při psaní recenze přidejte víc objektivity.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 12:26, odpoustí většinu řidičských chyb
Ako sa da vysvetlit tato veta "odpoustí většinu řidičských chyb" napriklad nezastavenie na cervenej, alebo nevsimnutue si auta v mrtvom uhle pri prechadzani do ineho pruhu? Ine ridicske chyby ma nenapadaju, ktore by to auto mohlo odpustit viac ako ine bezne auto
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 15:47, no to je teda recenze
clovek se nic nedozvi, krome par vykriku ... objizdeni po poli me skutecne pobavilo ... nicmene treba vydrz, jestli s tim jeli nakou delsi streku bez zastavky ... dale jizda po motokrosove trati me taky prilis nenadchnula a jestli to celou trat projelo jen na predni nahon, tak to asi byla mene narocna trat :) ... ma to napr. redukci? ... to se clovek nedozvedel ... jak to jede, kdyz to je prazdne, jestli to moc neposkakuje atd... skoda slov :(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 15:55, RE: objet dálnici po poli
salix napísal:
"Zcela ucpanou dálnici objet po poli a napojit se až je dálnice čistá".
Nebývají všude kolem dálnice svodidla popř. ploty?Jak to ten "Supernissan" dělá?
Vsude svodidla a ploty nebyvaji, zvlaste na D1 ne. Jednoho takoveho borce,jel s X5, jsem uz videl, jak to strihnul mimo cestu a jel paralelne s dalnici, asi 15-30m daleko. Byla tam nejaka pseudopolni spis necesta nez cesta mezi dalnici a polem, nejake krovi a stromky kolem. Bylo to v noci, frajer zmizel, no a o 500m dal uz lezela mila X5 na boku, narval to do nekoho jineho na te ceste. Borec sedel na zemi a cumel jak Puk.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 18:06, RE: objet dálnici po poli
mikes napísal:
Vsude svodidla a ploty nebyvaji, zvlaste na D1 ne. Jednoho takoveho borce,jel s X5, jsem uz videl, jak to strihnul mimo cestu a jel paralelne s dalnici, asi 15-30m daleko. Byla tam nejaka pseudopolni spis necesta nez cesta mezi dalnici a polem, nejake krovi a stromky kolem. Bylo to v noci, frajer zmizel, no a o 500m dal uz lezela mila X5 na boku, narval to do nekoho jineho na te ceste. Borec sedel na zemi a cumel jak Puk.
Jednou jsem na R4 uvizl v zacpe. Bylo to v zime, lehky snehovy poprasek. Jeden ridic v Seatu Inca to nevydrzel a sjel ze silnice na pole, asi 100m je paralelni okreska. Vyjel i svah k te silnicce. Rikal jsem si, ze ma zrejme dost kuraze a sluzebni auto. Par borcu se ho snazilo napodobit. Jeli za sebou a prvni z nich, myslim ze nejaka Xantia, uvizla na vrcholu toho svahu. Proste vsechna kola ve vzduchu, nemohla ani tam, ani zpatky.. Zbytek borcu za ni beznadejne trcel. Ja se na to cele koukal jeda krokem, a tu myslenku o kurazi jsem si nahradil vulgarnejsimi vyrazy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 20:06, RE: objet dálnici po poli
silverado napísal:
Přestoupit v roce 2007 ze Škody 120L na Terrano 2.7TDI s automatem musí být docela pecka - v tomto ohledu asi člověk nemá příliš vysoké nároky a Terrano je "nejdokonalejší stroj na světě". Podle toho vypadá i "recenze" - např. že na motokrosové trati Terrano vyjede "naprosto vše", dále o tom objíždění dálnice po poli, nebo zmíněný mírně omšelý interiér po 260tkm atd.
Chápu nadšení majitele. Užívejte si radosti s autem, ale při psaní recenze přidejte víc objektivity.
S tímto názorem plně souhlasím. To musí být prostě taková pecka, že se to nedá ani popsat. To je asi tak, jako když jsem z P 307 sedl do Favorita (velice udržovaného) a jel s ním asi 30 km. Zpětný návrat ani nemusím popisovat. Přesednout ze Š120 do N.Primery v r. 1990, to byla pořádná pecka už tenkrát. Směšná recenze. Nedávno jsem si sjel s Mercedesem Actross. To je ten náklaďák. Srovnám-li z Tatrovkou, se kterou jsem jezdil tenkrát. To je také pěkná pecka. Řazení, no kam se hrabe osobák.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.08.2009 23:38, Makacka na bednu.
Zprvu jsem si myslel, ze se jedna o nejaky zert, ale po ,,delsi,, chvili jsem tohoto pana pochopil. Tak se nam dalsi Lojza zaradil mezi podnikatelskou jelitu ukazujic svuj socialni statut skrze terenni auto. Nevim proc zrovna suv a off-roady, jestli kvuli cestam nebo ruske modni trendy jsou natolik pusobive, ze oslovi i ,,stredoevropany,,. Od Chebu na zapad je vozovy park bohatych uplne jiny, ale vratme se k majiteli, kteremu kamaradi zustali. V jejich ocich dosahl snad touzebneho uznani, kdyz je schopen projet narocny teren pouze se zapnutou zadni napravou ja bych zaradil LO, na brazdeni po poli bych volil HI a co se te bezpecnosti tyce, nejsem si az tak jisty (vetsinou vidim auta zaparkovana ve stromech a to nepomuzou ani ty lesenove trubky). No snad je manzelka nyni povolnejsi, kdyz uz si nemusi zadek (jak to bylo?) tahat po asfaltu? nebo sedet na zemi? Lojza bude delat prescasy aby bylo za co opravovat Terrano (volnobezky, prevodovky, cepy, ramena, vyfuk, diferak, homokineticke klouby ) hlavne, ze kotouce jsou levne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.08.2009 10:08, luxusní počtení :-D
Možná, kdyby se v autoškolách pro žadatele o řidičské oprávnění zavedlo místo vyhlášek/značek atd raději absolvování nějakého psychotestu, tak to by to situaci na silnicích prospělo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.08.2009 20:24, RE: Makacka na bednu.
anonim napísal:
Zprvu jsem si myslel, ze se jedna o nejaky zert, ale po ,,delsi,, chvili jsem tohoto pana pochopil. Tak se nam dalsi Lojza zaradil mezi podnikatelskou jelitu ukazujic svuj socialni statut skrze terenni auto. Nevim proc zrovna suv a off-roady, jestli kvuli cestam nebo ruske modni trendy jsou natolik pusobive, ze oslovi i ,,stredoevropany,,. Od Chebu na zapad je vozovy park bohatych uplne jiny, ale vratme se k majiteli, kteremu kamaradi zustali. V jejich ocich dosahl snad touzebneho uznani, kdyz j...
Chlapci zlatí,měl jsem tento zázrak někdy před 3mi lety,měl jen 40tkm.Kupoval jsem ho také s takovým nadšením jako píše pan zanícený.To byla nádhera,říkal jsem si ,to si nechám,bude pro rodinu i občas na tahání.Nu vydrželo mi to asi týden.Kromě mizerných jízdních vlastností,slabý motor,slabé brzdy,prostě mě do ruky nesedlo.Pokud ale někdo nemá možnost srovnat,může být i nadšený.Já mezi ně rozhodně nepatřím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.08.2009 23:20, copak to,
ze majitelova manzelka uz nemusi tahat zadek po zemi je vam malo vy ignoranti!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 22.08.2009 10:05, Silvestr?
Nějak brzo na silvestrovské recenze
reagovať
tencotancismotorkou
počet príspevkov1
dátum registrácie11.05.2013
Sobota 11.05.2013 23:40, Jetště jednou terrano
Recenze o ničem. Ale některé komentáře jsou na na hlavu. Ve vysokém autě má člověk větší přehled, proto je to příjemné. I když se víc naklání v zatáčkách, ale tohle není auto pro závodníky. Na naše cesty je to dobré auto, mimo D1, tam to s přívěsem skáče jako koza. Jezdil jsem s 2,4, 2,7, 3,0. Auto není ještě tak složité, takže se to tak nese... Snad jen váha vzduchu, tam mají soudruzi z Nissanu dodnes mezery. Na tahání vleku o.k.. Verze 3,0 už docela i jede. Terrano není limuzína, je to dělník!!!
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.