Sobota 31.03.2007 19:33,
Spolehlivost - ne však rok výroby 2002
Zdravím a zároveň bych chtěl všechny varovat před koupí vozu Nissan Primera P12, zejména s motorem 2.0 103 KW. Nejsem sám, kdo má tyto problémy a chci, aby se jich všichni vyvarovali. Rok 2002 byl rok uvedení Primery P12, a tak tento ročník obsahuje velmi mnoho chyb. Konkrétně na mé Primeře se již 2 x zadřel motor - musel se celý vyměnit, už po druhé vyměňuji katalyzátor, proběhla výměna serva, klimatizace, lamda sond... a přesto auto neustále není ve 100% stavu. Vše je vždy servisováno v autorizovaných servisech... k servisům bych ještě rád dodal, že jsem velmi rozčarovaný, technici ani neví, kolik je tam lamda sond, neví jestli jsou tam 2 katalyzátory a nebo jen jeden.. prostě v jednom servisu vám říkají něco a v druhém něco jiného. A i přesto, že mají na tyto auta všechny ty počítače na vyhodnocení, nejsou schopni dát auto dohromady... do dnešního dne jsem vložil do oprav řádově 140 000,- a řeknu vám, zlatá škodovka (v mém případě Fabia a také Octavia) - porucha jen jedna (výměna kotoučů), jinak jen dolívám olej. Pokud však auto nezlobí, tak je velmi konfortní a i hezké..., ale nedej bože, abyste snad narazili na nějakou závadu. Jinak, MOTOR QR20DE (benzín 2.0i) má velké problémy a zejména v kombinaci s nevhodně řešeným výfukovým potrubím a katalyzátorem se velmi snadno zadře... Přečtěte si někdo třeba německé stránky, kde jsou tyto auta ve větším zastoupení a tudíž problémy více řešeny - hltání oleje a následné vypálení katalyzátoru má právě za následek zpětné vrácení zbytků z katalyzátoru do motoru a vzniká brusná hmota, která motor vydře, ten na delší cestě spolyká olej a prostě se zadře. Nový motor? = dnes nějakých akčních 138 000,- bez práce. A haním Nissan za tohle auto a celou jejich servisní síť, která je absolutně neprofesionální a nedokáže odstranit závady, natož se na nich shodnout, nehledě na fakt, že technici ani auto pořádně neznají. Dámy a pánové v Nissanu, vyškolte si Vaše techniky, na tyto auta a postavte se k problémům této generace čelem! Ostatním majitelům můžu po těchto zkušenostech říci jen "hodně štěstí" a snad doporučit změnu značky - nebo si zrovna pořídit 2 totožné modely (jeden kus na náhradní díly), jelikož mé auto je každé 3 měsíce s závadou v servisu. PS.: náhradní díly na vrakovišti seženete jen s velkou dávkou štěstí. To je moje realita.
reagovať