0
späť
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.02.2006 19:29, RE: Super auto, ktoré je však nedocenené.
blabol napísal:
No nic no, brát ti to nebudeme. Hlavně že si to všechno vyzkoušel, všechno jsi měl doma, všechno kromě nějakýho hnisana je špatný... Smekám před tebou a nisanem, hned si ten zázrak musím sehnat, pak budu zřejmě patřit mezi TOP 10, že?
Ja vôbec netvrdím že všetko okrem Nissana je zlé. Je spusta áut, ktoré nemajú chybu a kúpil by som si ich, vôbec by nemuseli byť značky Nissan (je pravda že preferujem japonské autá, ale nebránim sa ani iným). Bohužial Fábia, Octávia a ani ten Passatik k nim proste nepatria. A keď už uvedomte si čo porovnávame. Od kedy robia Fábiu??!! Od roku 2000. Od kedy robia Octáviu. Od 1997. A od kedy robia Primeru??.. Od roku 1990!! Primera v roku 1990!!! mala takú nápravu (Mult-link), o ktorej môže Octávia 1 ( Octavia 2 sa už dostala na jej úroveň KONEČNE po 15 rokoch Sláááva) a Fábia len snívať! A nakoniec kde bola Škodovka v roku 1990?? Čo vyrábala?? Super pekelný, pohodlný stroj Favorit a Forman. A dnes čo vyrába?? Má "až" 3 modely bude mať až 4 TO je výkon OOOOO!! A všetko si požičiava od VW. Jediné čo vytvorila je obyčajný šijací stroj 1.2HTP. Aspoň jedno viem, a to že znalec si fábiu nekúpi. Kupujú ju obyčajný ľudia, ktorý vedia o autách veľké hovno! Veď priemerné autá kúpuji priemerný ľudia ne!Takže neporovnávaj niejakú Škodovku s Nissanom. Ten je úplne niekde inde. Škodovka sa proste Nissanu a ani iným podobným značkám (Mazda, Citroen, Toyota......) nevyrovná ani keby ste sa tu postavili na hlavu! Chápem že sa to ťažko priznáva keď ju máte doma, a v inom aute okrem Feldi alebo Octávie ste nešli. Zdar!

P.S Poprosím vás neblábolte tu že my na Slovensku nemáme žiadnu domácu značku a pod... Aj keby bola Škodovka slovenská značka napíšem to isté. Ale chápem no, proste ste patrioti!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.02.2006 00:48, RE: Super auto, ktoré je však nedocenené.
Kolega zo Slovenska napísal:
Ja vôbec netvrdím že všetko okrem Nissana je zlé. Je spusta áut, ktoré nemajú chybu a kúpil by som si ich, vôbec by nemuseli byť značky Nissan (je pravda že preferujem japonské autá, ale nebránim sa ani iným). Bohužial Fábia, Octávia a ani ten Passatik k nim proste nepatria. A keď už uvedomte si čo porovnávame. Od kedy robia Fábiu??!! Od roku 2000. Od kedy robia Octáviu. Od 1997. A od kedy robia Primeru??.. Od roku 1990!! Primera v roku 1990!!! mala takú nápravu (Mult-link), o ktorej môže Octáv...
....jako malý kluci. Tady někdo napíše nějakou svoji zkušenost s autem co má v garáži (mimochodem tahle docela povedená) tak se najde vždycky někdo, kdo ji za každou cenu chce zpochybnit. Je fakt že to je diskuzní forum takže diskutovat je na místě ale i toto má své hranice...no ale co,alespoň se člověk pobaví-viz potahy nebo poklice....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.02.2006 08:23, RE: Super auto, ktoré je však nedocenené.
Kolega zo Slovenska napísal:
Ja vôbec netvrdím že všetko okrem Nissana je zlé. Je spusta áut, ktoré nemajú chybu a kúpil by som si ich, vôbec by nemuseli byť značky Nissan (je pravda že preferujem japonské autá, ale nebránim sa ani iným). Bohužial Fábia, Octávia a ani ten Passatik k nim proste nepatria. A keď už uvedomte si čo porovnávame. Od kedy robia Fábiu??!! Od roku 2000. Od kedy robia Octáviu. Od 1997. A od kedy robia Primeru??.. Od roku 1990!! Primera v roku 1990!!! mala takú nápravu (Mult-link), o ktorej môže Octáv...
Kolego zo slovenska, teď jsi mě opravdu pobavil, řechtám se jak malej kluk. Normální člověk, který to má v hlavě v pořádku si určitě nekoupí nějaký hnisan, to by byl asi opravdu padlej na hlavu. Co taky s takovým přibližovadlem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.02.2006 22:01, RE: Super auto, ktoré je však nedocenené.
blabol napísal:
No nic no, brát ti to nebudeme. Hlavně že si to všechno vyzkoušel, všechno jsi měl doma, všechno kromě nějakýho hnisana je špatný... Smekám před tebou a nisanem, hned si ten zázrak musím sehnat, pak budu zřejmě patřit mezi TOP 10, že?
Doma jsem to neměl, ale dělám v autoopravárenství , takže asi o autech něco vim.Ty jsi jasi jen uživatel, kterejech je 3 prdele.říká ti třeba něco Nissan 300 ZX twin turbo, asi ne, protože bys jinak nekecal takový hlouposti. tohle auto se může technicky srovnávat s Porsche 928, BMW řady 8 ale to vy uýživatelé nemůžete znát.Jinak do top 10 z hlediska spolehlivosti Primera, na rozdíl třeba od Passata patří.Passat byl super do generace B4(mluvim o spolehlivosti a mechanický odolnosti), pak už to šlo z kopce.to ti řekne každý, kdo někdy dělal u VW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.02.2006 22:03, RE: Super auto, ktoré je však nedocenené.
blabol napísal:
Kolego zo slovenska, teď jsi mě opravdu pobavil, řechtám se jak malej kluk. Normální člověk, který to má v hlavě v pořádku si určitě nekoupí nějaký hnisan, to by byl asi opravdu padlej na hlavu. Co taky s takovým přibližovadlem.
Tak se vrat do školky a nauč se řídit ty demente
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.02.2006 21:44, RE: Krkovicka
autorka napísal:
To je zvláštní postřeh, protože na válcích naměřili motoru po úpravě 118kW a v techničáku stojí označení a výkon pro GT 110kW. Ono podle nárazníků, bych to na GT taky netipovala, ale ani kniha se neposuzuje podle obalu. Na P10 mám prodloužené nárazníky z GTa je to přitom obyčejný diesel. Motor 1.6 vypadá jinak a nezrychlí z 0 na 100 za 8 sekund. Je ale faktem, že pro jiné státy se dělaly auta v rozdílných modifikacích. V Anglii běžně jezdí GT ve verzi 5ti dvéřový hatchback a u nás existuje jen...
Vlastním hatchback Primeru z Anglie 2.0 s označením GT má 92 kW, jezdím za 7,6 teď v zimě. Zjistil jsem, že spotřeba nejde nějak na horu ani při cestování po Německu s rychlostí 150 km/hod. Frčí bez problému 205 km/hod a mám najeto 240.000 km jo a je 12 let stará.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.03.2006 16:57, motor GT 110KW
Nechápu, jak toto může být motor GT. Za prvé vnitřek i vnějšek auta je jako z 1.6l (jak už bylo řečeno výše). Udivuje mne také, že dle komponent v motoru to vypadá, jakoby nebyla přítomna ani klimatizace!! Motor se zdá být normální 2.0 96KW - dle hlavy motoru (u GT má tmavý nástřik) a také dle krytu svodů, který tvarováním neodpovídá GT. Jsou tedy pouze dvě možnosti: 1) že motor se podařilo naladit pomocí lepšího sání svíček atd na vyšší výkon nebo 2) že se jedná o dodatečně zamontovaný GT s ponecháním některých částí standartního dvoulitru. Tak jako tak mi ale ještě nehraje ten interiér - ten dvoulitru rozhodně neodpovídá (např. manuální zrcátka atd.). Fakt divné....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 11.03.2006 15:52, RE: motor GT 110KW
Honza napísal:
Nechápu, jak toto může být motor GT. Za prvé vnitřek i vnějšek auta je jako z 1.6l (jak už bylo řečeno výše). Udivuje mne také, že dle komponent v motoru to vypadá, jakoby nebyla přítomna ani klimatizace!! Motor se zdá být normální 2.0 96KW - dle hlavy motoru (u GT má tmavý nástřik) a také dle krytu svodů, který tvarováním neodpovídá GT. Jsou tedy pouze dvě možnosti: 1) že motor se podařilo naladit pomocí lepšího sání svíček atd na vyšší výkon nebo 2) že se jedná o dodatečně zamontovaný GT s pon...
Klima tam je, se podívej pořádně. Já mám Primu GT a motor rozhodně černý nástřik nemá, tak tu nemudruj. Zrcátka mám v el. ale stejně je skoro vůbec nepoužívám tak co no. Sou různá auta viz výše...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.06.2006 15:58, RE: motor GT 110KW
GT napísal:
Klima tam je, se podívej pořádně. Já mám Primu GT a motor rozhodně černý nástřik nemá, tak tu nemudruj. Zrcátka mám v el. ale stejně je skoro vůbec nepoužívám tak co no. Sou různá auta viz výše...
Tak je to vyřešený - autorka prodává svou Primeru za 139.000,- přes AUTOLAROS SPEED. Výkon udává tak jak má - tedy 96 kW = normální 2.0i. Všichni mudrci ohledně GT motorů v Primerách (včetně autorky, která si své auto až moc idealizuje) by si o nich měli zjistit více. Jen jsem zvědavej, jak dlouho bude auto v nabídce za tuto cenu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.06.2006 16:00, RE: motor GT 110KW
Honza napísal:
Tak je to vyřešený - autorka prodává svou Primeru za 139.000,- přes AUTOLAROS SPEED. Výkon udává tak jak má - tedy 96 kW = normální 2.0i. Všichni mudrci ohledně GT motorů v Primerách (včetně autorky, která si své auto až moc idealizuje) by si o nich měli zjistit více. Jen jsem zvědavej, jak dlouho bude auto v nabídce za tuto cenu...
...a kilometry, zdá se, také trochu stáhla.... grrrrrrrr
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 11.12.2006 19:33, rada
Ahoj. Rozhoduji se pro koupi ojetého auta a Primera (a zejména GT) se mi velice líbí. Můžete mi prosím poradit na co si dát při koupi pozor, kde je umístěn vin kód, apod? Byl bych vám velice vděčný i za radu ohledně motoru (který je podle vás nejpovedenější). Díky moc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.12.2007 20:48, RE: motor GT 110KW
GT napísal:
Klima tam je, se podívej pořádně. Já mám Primu GT a motor rozhodně černý nástřik nemá, tak tu nemudruj. Zrcátka mám v el. ale stejně je skoro vůbec nepoužívám tak co no. Sou různá auta viz výše...
GT motor čierny nástrek má !!! Originálne.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.