anonym napísal:
Mam Primeru P11 z roku 96 druhym rokem, kupoval jsem ji s cca 117 tkm, ted ma asi o 40 tkm vice. Je to 2.0 s prumernou spotrebou okolo 7.5 - 8litru. Dost zalezi na tom, kde a jak clovek jezdi. Ve meste je to klidne za 10 l, pokud ale jezdim delsi trasy rychlosti 90-100 km/hod, pak mi spotreba klesa tak na 6.5 l. Zatim jsem menil jenom olej, ted me cekaji zadni brzdove kotouce a cidlo ABS. Nove stoji cca 4500 - 5000 bez DPH, na vrakovisti se da sehnat za cca tretinovou cenu.
Primera není špatný auto, 2.0 je ideální volba, hezký svezení, supr podvozek pro závodníky (i když ten při normálním ježdění na 99% nevyužiješ, naopak ve městě je to až moc tvrdý kostitřas - vlastní zkušenost). Sám jsem o P11 uvažoval, ale za rozumný peníz byly jen sedany (nic neuvezeš) bez klimy (nechápu, že do téhle třídy nedávali klimu, i když u aut pro CZ trh nic nenormálního..). Hatchbeky nebo kombiky s klimou měly zase moc najeto.. Protože nejsem masochista abych se koupal ve vlastním potu a protože potřebuju praktické auto s přístupným kufrem (nic-moc dizajn P11 mi nevadí), šel jsem jinam.. Min spotřebě 6,5 u dvoulitru a takhle těžkého auta sám neveříš..
7,5 by se dalo zkousnout, ale tohle je blbost.. Ty opravy jsou obecně u japončíků problém (drahy servis a nd), zčásti se to na druhou stranu dá zmírnit druhovýrobou nebo vrakáčem..