0
späť
 

diskuze k tématu: Nezajištěný náklad ve vozidle ohrožuje bezpečnost

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 09.07.2011 12:02,
"Osmikilový pes tak může při nárazu v rychlosti 50 km/h udeřit předního spolujezdce váhou až 400 kg“. To je ale drsnej pes, za jízdy vezme váhu na 4 metráky brambor a bouchne s ní spolujezdce po hlavě .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.07.2011 22:53, RE:
ivan2 napísal:
"Osmikilový pes tak může při nárazu v rychlosti 50 km/h udeřit předního spolujezdce váhou až 400 kg“. To je ale drsnej pes, za jízdy vezme váhu na 4 metráky brambor a bouchne s ní spolujezdce po hlavě .
Hm, koukám, že pan Ivan měl vzadu psa skoro dvacetilového srry
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 11.07.2011 11:55, RE:
Fénix56 napísal:
Hm, koukám, že pan Ivan měl vzadu psa skoro dvacetilového srry
Chci jen upozornit na nesmysly, k jakým se dochází ve snaze něco zjednodušit za každou cenu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.07.2011 09:32, Kombi
To je důvod, proč mi vladně kombi nepřijde až tak výhodné. Z tohoto hlediska je vlasně nejnebezpečnější. Všichni řeší hvězdičky v testech, ale klidně se nachají přizabít něčím z plně naskládaného kufru. Mám liftback a kufr mám naskládaný vždy tak, abych nemusel oddělávat zadní plato, a to právě z důvodu, který je uveden v článku. Základní rozdíl mezi kufrem sedanu nebo liftbacku a provedení kombi je u střední třídy nevelký. A pokud potřebuji prostoru více, hodím na střechu 330 litrů velký střešní box. Hlavní věc je, že v kabině nejsou volné předněty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.07.2011 11:26, RE: Kombi
David V napísal:
To je důvod, proč mi vladně kombi nepřijde až tak výhodné. Z tohoto hlediska je vlasně nejnebezpečnější. Všichni řeší hvězdičky v testech, ale klidně se nachají přizabít něčím z plně naskládaného kufru. Mám liftback a kufr mám naskládaný vždy tak, abych nemusel oddělávat zadní plato, a to právě z důvodu, který je uveden v článku. Základní rozdíl mezi kufrem sedanu nebo liftbacku a provedení kombi je u střední třídy nevelký. A pokud potřebuji prostoru více, hodím na střechu 330 litrů velký střešn...
Kombi mívají vzadu kromě horizontální rolety i vertikální roletu, která vypadá jako přepážka N1 (např. v M6). A pokud občas kufr kombi přeplním nad vodorovnou roletu, tak nahoru dám jen lehké věci jako tašky s hadrama a samozřejmě vytáhnu tu vertikální roletu. A pak zezadu jsi pořád chráněný sedadlem a opěrkou hlavy. Děti v sedačkách taky.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.