0
späť
 

diskuze k tématu: Nejlepší benzínový čtyřválec?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:06, nej motor
Nejlepší motor byl ten co byl použit ve staré octávii...Ukažte mi jiný motor který se s drobnýma úpravama dělal skoro až do dneska
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:08, RE: Marek
anonym napísal:
Dle mého názoru nejlepší motor je :
1.8 103 kW Honda Civic - super spotřeba
potom
1.8 TSI Škoda Octavia - super zatah a dobrá spotřeba
pak dlouho nic

pokud nepočítám exkluzivní vozy pro horních 10 000 politiků Lexus 2,5L BMW 335 atd. -- ale na to poctivej člověk nemá :(
Co to jhe super spotřeba? Kolik l/100km?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:08, RE: Krasny clanek
anonym napísal:
A fundovany. A hlavne mne potesil. Mam Almeru se zminovanym motorem a super spokojenost. Pravda, se soucasnymi VVTEC a T to halt srovnavat nejde, ale na vahu vozu a DOBU VZNIKU je to SUPER MOTOR co do vykonu, spotreby a zejmena spolehlivosti. Vim, o cem mluvim (10 let, 160 k km). Co ty na to, osliku?
Povedenej motor je v primeře dvoulitr SR20DE se 103kw.spotřebu má jak 1,8L (7,5L)akorát má pořádnej výkon až přes 3000ot./min.ale odspodu zase zatahuje točákem(výhoda pro manželku-ta moc neřadí a motor si toho nechá dost líbit).jinak absolutně bezproblému(řetezový rozvod).Je citlivý na množství oleje(ideální tichost motoru je hladina na horní rysce).Toť moje malé zkušenosti(80tis.km)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:09, RE: Fordův Zetec-SE 1.6 16V
anonym napísal:
focus je sracka, znamej ho ma a nemuze si ho vynachvalit, nechapu. ja bych ho proste nechtel. BMW ruless!
Zaujatý puberťácky pindy o BMW. Vsadím se, že jezdíš dvacet let starým černým bavorákem s černými okny, vykuchaným výfukem a pořád se v něčem hrabeš, jelikož si servis nemůžeš dovolit, protože jezdíš za 15l/100km :))))) Hlavně že máš BMW, ostatní neuznáváš. Je mi tě líto :|
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:12, RE: nej motor
hassan napísal:
Nejlepší motor byl ten co byl použit ve staré octávii...Ukažte mi jiný motor který se s drobnýma úpravama dělal skoro až do dneska
Jo ten obsah 1200 a rozvod OHV?MYSLÍM 33kW.montoval se o do Š 1203?)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:19, RE: Fordův Zetec-SE 1.6 16V
anonym napísal:
Zaujatý puberťácky pindy o BMW. Vsadím se, že jezdíš dvacet let starým černým bavorákem s černými okny, vykuchaným výfukem a pořád se v něčem hrabeš, jelikož si servis nemůžeš dovolit, protože jezdíš za 15l/100km :))))) Hlavně že máš BMW, ostatní neuznáváš. Je mi tě líto :|
Moje řeč. bavoráci nejsou špatný, ale jejich pověstný výkon je dán všeobecně většími/silnějšími motory, kde je zase pochopitelně vyšší spotřeba. Takze srovnavat jabka s jabkama a hrušky s hruškama. Ale jinak souhlasim ze priznivci značky BMW jseu často zaujatí, predevším u mladých
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:26, RE: Fordův Zetec-SE 1.6 16V
anonym napísal:
focus je sracka, znamej ho ma a nemuze si ho vynachvalit, nechapu. ja bych ho proste nechtel. BMW ruless!
...cim to asi bude. trochu objektivity by neuskodilo ;) zkus pouzivat argumenty, treba mas v necem pravdu. nikdo neni dokonalej, podobne jako auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:30, RE: nej motor
anonym napísal:
Jo ten obsah 1200 a rozvod OHV?MYSLÍM 33kW.montoval se o do Š 1203?)
jasné
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:31, RE: Fordův Zetec-SE 1.6 16V
anonym napísal:
jj, focus je celkove povedenej...a sesnactistovka je zrejme nejlepsi volba. podivej se na silnici kolik jich jezdi. holt drzak. obecne si ale myslim ze benzin je lepsi nes naftak, ta spotreba nevyvazi ostatni zapory
FF do mesta a kolem 1.6,na dalky 1.8 TDCi.Benzínová 1.8 nebo 2.0 jede o neco líp,ale taky o dost víc žere.Já bych sel do japonca
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:40, Honda
Autor zminuje, ze 1.6 VTEC disponuje pri 2000ot 90% vykonu (tedy cca 100kW) To ma pak lepsi parametry nez kdejaky preplnovany benzinovy osmivalec :)
Mel jsem 110kW motor v Civicu. Neuveritelne s tim autem cvicil a na to, kolik toho to auto melo nalitano (vic nez 200tis) byl ve velmi dobre kondici. 90% vykonu dosahoval priblizne nekde u 6500tis otacek, presne tak, jako to maji hondisti raaaadi...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:43, RE: nej motor
hassan napísal:
jasné
Jo motor z MB1000 z 60tých let alias fabia 1,4 OHV akorát převrtanej na větší objem.slouží i po 50 letechŠkoda Simply Clever!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:56, RE: Honda
Krkovicka napísal:
Autor zminuje, ze 1.6 VTEC disponuje pri 2000ot 90% vykonu (tedy cca 100kW) To ma pak lepsi parametry nez kdejaky preplnovany benzinovy osmivalec :)
Mel jsem 110kW motor v Civicu. Neuveritelne s tim autem cvicil a na to, kolik toho to auto melo nalitano (vic nez 200tis) byl ve velmi dobre kondici. 90% vykonu dosahoval priblizne nekde u 6500tis otacek, presne tak, jako to maji hondisti raaaadi...
Tuto hodnotu jsem vyčetl v nějakých firemních materiálech z té doby. Těžko říct, zda trošku při prezentaci v Hondě tuto hodnotu nenadsadili ...

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:56, RE: Oslovi k vztěku
anonym napísal:
Aúúúúú, beéééé, aúúúú... . To nepřežijúúú... . Nicměně mě omlouvá to, že jsem zde byl kolem 7.00. Můj hemz stihli smazat.
Bylo to něco ve smyslu "Lidi, neseďte u komplu a jeďte na dovču. PS: Nejlepší je stejně 1,9TDi, protože nesežere ani litr benzínu."

No když už jsem tu, mě velice mile překvapila 1,4 T-Jet od Fiatu s 120 koníky. Známej si to pořídil a je s tím sranda. Výborná akcelerace, reálná spotřeba kolem 7,5 při hodně dynamické jízdě v Linei (neříkám sportovní, protože to je něco úplně j...
Ja byl na houbach minulej tejden, manzelka se mi ztratila v lese, hodinu jsme se hledali...

Tak uz hadam na houby nepujdeme :) Zaplat panbu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 11:27, jednoznacne japoncici
mozna to je trochu mimo,ale osobne povazuju za nejlepsi ctyrvalce japonsky motocyklovy litry.pri obsahu 1 litr,vykon cca 180ps,motory ktery by se vesli do tesco igelitky,otacky 12 tis a spolehlivost?znam x jap.motocyklu ktery jezdi temer bez oleje a vody dodnes nekde po vesnici a nedaji se dorazit.a a ni neznam motor ktrerymu by praskla hlava nebo rozvody atd.myslim ze kdyby nejaky napr.opel vyrobil 180 ps litr tak se ten motor rozsype za tri dny.
a taky vam reknu ze cca 80 procent nejaponskych motoru po mesicnim stani na bazaru,po nastartovani cukaji,nepravidelne bezi,maji zanesenou vzduch.klapku atd.japonec to neudela ani jeden.to pisu z vlastni skusenosti ne z vypraveni z hospody.uznavam i jine znacky nez japan,ale kdybych kupoval benzin tak jedine japoncik
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 11:49, RE: Honda
Krkovicka napísal:
Autor zminuje, ze 1.6 VTEC disponuje pri 2000ot 90% vykonu (tedy cca 100kW) To ma pak lepsi parametry nez kdejaky preplnovany benzinovy osmivalec :)
Mel jsem 110kW motor v Civicu. Neuveritelne s tim autem cvicil a na to, kolik toho to auto melo nalitano (vic nez 200tis) byl ve velmi dobre kondici. 90% vykonu dosahoval priblizne nekde u 6500tis otacek, presne tak, jako to maji hondisti raaaadi...
Jestli on nemyslel spíš točivý moment?
Jinak považuji za povedené motory i od Opelu ovšemy ty z první poloviny 90. let. Nevynikaly sice vysokým výkonem, ale zato byly úsporné, pružné a odolné. Zejména C20NE byl asi nejlepší i C16NZ toho hodně vydržel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 11:51, RE: jednoznacne japoncici
autofanda napísal:
mozna to je trochu mimo,ale osobne povazuju za nejlepsi ctyrvalce japonsky motocyklovy litry.pri obsahu 1 litr,vykon cca 180ps,motory ktery by se vesli do tesco igelitky,otacky 12 tis a spolehlivost?znam x jap.motocyklu ktery jezdi temer bez oleje a vody dodnes nekde po vesnici a nedaji se dorazit.a a ni neznam motor ktrerymu by praskla hlava nebo rozvody atd.myslim ze kdyby nejaky napr.opel vyrobil 180 ps litr tak se ten motor rozsype za tri dny.
a taky vam reknu ze cca 80 procent nejaponskych ...
Najedou motory z motory 1/4 milionu kilometrů, aniž by se na ně muselo šáhnout?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 12:03, Bmw 1.6i ?
A co BMW 1.6i 90 kw,122 konik. Dle meho nazoru to je nejlepsi nepreplnovana 1.6 na trhu - docela jede a moc nezere...nekdo tu pise u BMW o spotrebe 15 l na 100, moje zkusenost je, ze to zere mezi 6,5-8,0 v kombinaci, podle toho, kde a jak s nim jezdim...ma nekdo jinou zkusenost z touhle 1.6?

Jinak me jeste oslovuje 1.8 T a 1.8 TSI v oktavkach, to je take moc pekne svezeni s prijemnou spotrebou....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 12:22, Hyundai, KIA
Nemohu si pomoci, ale 1,4 CVVT je velmi povedený motor. Na stolici mu naměřili přes 115 koní a Korejci si za něj říkají málo peněz. Předpokládám, že nebude mít problém ani s životností.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 12:34, Ctyrvalec?
Motor preci zacina od sestivalcu, ctyrvalce jsou jenom pro priblizovadla :). Trochu mi to kazi 4valce v turbu, ale neva :).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 12:43, S 2000
Kdybych hledal dobrý čtyřválcový benzin,asi bych se ptal u Hondy. Všude kde bude napsáno Type-R,bude dobrá volba. Já bych ale asi volil dvoulitr v S2000-240 nepřeplnovaných koní.
Jinak určuitě všechny verze v Mit EVO a nebo WRX STi. To jsou pořádný motory. A navíc spojeny s výbornými podvozky.
reagovať
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.