0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký velkoprostorový vůz?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 14:48, rada
Nemám bohužel zkušenosti s žádným ze jmenovaných automobilů,ale pokud bych stál před problémem koupit MPV,určitě bych volil německou značku,jen bych výběr rozšířil o zmíněný Opel Zafira.Berte prosím můj názor jen jako názor,nikoliv radu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 15:09, rada
Pokud chcete jezdit, kupte japonce. Ideál Honda Stream, nebo Toyota Picnic, nebo větší Toyota Previa. Nezajímají zloděje a jsou to bezkonkurenční držáky.
Francouzská, italská a španělská auta jsou zoufale poruchová a budete s nimi věčně v servisu, Sharahan je kraden jak na běžícím pásu... Opel Zafira je též velice poruchový
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 16:12, rada
Doporučuji fiata multiplu. držák a já s ním nemám žádný problém. ceny jsou velmi příznivé
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 17:46, rada
Nechci být chytrý jako ti co píší "frantíky nebrat, jsou poruchový". Zajímalo by mne kolik francouských aut tito lidé měli. Já jsem měl 6 různých typů renaultů a do všech jsem kupoval maximálně brzdové destičky a poslední díly výfuků. Asi to někde slyšeli a teď to stále opakují. Myslím si, že značky o kterých píšete jsou na přibližně stejné úrovni a že by jste spíš měl dát na svůj vkus a koupit to co se Vám líbí. Jen snad to, že v této kategorii vozů jsou určitě lepší diesely.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 18:25, rada
No uprimne receno, bych slova o tom, ze francouzska auta jsou smejdy nepodcenoval na zaklade jedne kladne zkusenosti viz nize. Meli jsem ctyri auta ve firme, jinak mame skodovky. Meli je lide, kteri nejsou na auta jako ras. A skutecne vsechny byly poruchove, zvlaste elektrika odchazela casto do kytek a menit celou palubni desku neni zrovna levne. Seat pod nemeckym vedenm udelal velky kuse prace, stejne jako skoda, ale prece jenom to neni to same co VW. Galaxy je super, ale nemam s ni zkusenosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 18:52, rada
Mam Ford Galaxy model 2008, kupoval jsem ho pred pul rokem.A jsem velice zklamany.Co se tyce desingu je to docela dobry,ale jinak hruza.Kazdy mesic jsem 2x v servisu!!Je to suverene nejhorsi auto co jsem kdy mel.Forda nekupovat!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 18:59, rada
Sharan,Alhambra,Galaxy jsou dobrá auta s dobrýmy motory (diesely,benzín se k MPV vůbec nehodí),ale se spolehlivostí je to kus od kusu,celkově nic moc,francouzská auta to samé,ale spolehlivost ještě o kus horší.Vyjímku tvoří japonci (Honda,Mazda,Toyota),nesrovnatelně spolehlivější,jejich diesely dnes už na špičkové úrovni (zejméne Honda).Např. Honda Stream, Mazda MPV 2,0TD se tváří jako dobrá volba,navíc ji nemá každy jako Sharana atd.Ceny náhrad. dílů neznám,ale pokud kupujete auto za více než 300tis tak to nebude nejdůležitější věc,dostupnost dílů je i na japonce velmi dobrá ikdyž někteří si stále myslí opak :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 20:10, rada
Když tady někdo zmiňuje spolehlivost německých aut, nutno mít na paměti, že Sharan, Alhambra a Galaxy (mimo poslední generaci) jsou montovány na společné lince v Portugalsku, a kdo je tam montuje si dokážete představit (...) Kvalita tomu odpovídá, dost se kradou, zase (možná ze stejného důvodu) se na ně skoro všechno z vrakoviště nebo druhé ruky sežene.
Z menších MPV tu nikdo nezmínil Mazdu 5 a Kia Carens (stejná kategorie jako Grand Scénic, Zafira nebo Touran). Z větších MPV, podobně jako trojčata Sharan/Alhambra/Galaxy má i P807 sourozence - Lancia Zetta, Fiat Ulysse, Citroen Evasion.
Co se týče kvality, oproti první generaci šly velmi nahoru Zafiry - druhá generace ve stáří zhruba dvou let se dá koupit už kolem 400tis., naftové motory 1.9CDTi nebo benzinový 1.8/103kW jsou nesrovnatelně lepší než alternativy od VW montované do výše uvedených trojčat. Ale je to menší auto.
Roli může hrát i to, jestli pro vás má smysl příležitostné využití více sedaček, nebo ne, případně to, zda se další sedačky trvale vozí s sebou (Zafira, Mazda5, Citroen C4) nebo vyndavají (Sharan, P807..)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 20:41, rada
Pokud budete chtit take pasivni bezpecnost tak zrovna VW Sharan a spol. jsou na tom velice spatne, naopak renault Espace je spickovy [ale problem vybrat motor, asi nejhorsi je 2,2 dCi]. Nakonec se muzete sama podivat na
http://www.euroncap.com/Content-Web-Start/$c7dad01d-a23c-4ae6-bc4c-2676e24a78c2/home.aspx
a naraz zezadu
http://www.thatcham.org/ncwr/index.jsp?page=147
zalezi co preferujete zda bezpecnost nebo nizkou spotrebu a bezporuchovost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 21:01, rada
...mám Grand Espace 2,2 TD r.2000 a je to dost hrůza. Už tam mám 2 převodovku, motor evidentně není v kondici (180 tis.), problémy s elektrikou, výměna turba. Nicméně ten prostor uvnitř nemá konkurenci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 22:37, rada
Někteří zde plivou jedovaté sliny na frantíky. Zkuste se podívat na žebříčky spolehlivosti TÜV, Sharan-Alhambra-Galaxy jsou vždy téměř na konci a mnohdy za P807. Je pravda, že u P807-C8-Fiat Ulysse-Lancia Phedra jsou dost problémy s elektrikou, ale většinou to není nic zásadního, co by vyřadilo vozidlo z provozu. Taky se dá najít nejeden kousek, který té elektroniky až tolik nemá. Taky je nutno vzít v úvahu, že Sharan-Alhambra-Galaxy jsou konstrukčně asi o 6-8let starší.
Někdo tu tvrdil, že P807 nemá 6kvalt? Stačí se podívat od r.v.2004 a mladší. Je jich dost, ale ne každý si za šestku byl ochoten připlatit. Ze čtyřčat Peugeot P807-Citroën C8-Fiat Ulysse-Lancia Phedra se dá F.Ulysse koupit nejlevněji a Lancia Phedra se dá koupit za stejný peníz jako P a C v mnohem exkluzivnějším provedení.
Japonce bych viděl jako dobrou volbu, korejce nebrat. Nebyl bych si příliš jistý servisem, většina japonských MPV se k nám ani oficialně nedovážela, nebo jen několik kusů, takže to nebude umět nikdo opravit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 23:26, rada
Toyota Previa. Mame 2,4 benzin s automatem. Dobra a pecliva prace, naprosta spolehlivost. velky prostor. zena s ni jezdi jako drak, velmi dobre ovladatelne a pratelske auto. Mame 4 deti, jedno z nich jezdi jako postizene - tzn. musime polohovat, casto vleze. na auto nedame dopustit, i kdyz hezkych vozu jezdi okolo spousta, a nekdy mozna i s mensi spotrebou. Doporucujeme pozornosti - v Nemecku a ve Svycarsku jich jezdi spousty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 23:27, rada
Sharan, Alhambra, Galaxy jsou prakticky totožné modely ze stejné fabriky. tři roky jsem měl Alhambru 1,9 TDI, 130 k, najel 120 000, žádné velká problémy jenom se na konci rozsypal kompresor klimatizace. Nevím, kolik ročně najezdíte, ale asi bych nešel do auta s více než cca 50 000 najetými km.
Teď jezdím Grand Espace, 2.0 CDI, 173 k, za rok najeto 50 000 bez jakýchkoliv problémů. Je to větší auto než Alhambra/Sharan a o dost pohodlnější. Pro pětičlennou rodinu možná až moc velké. Leda byste měli ještě dva psy
Pak by se vám možná vyplatilo podívat se i VW Transporter resp. Caravelle nebo Multivan. S motorem 2.5 TDI jsou to neuvěřitelné držáky a 300 000 na nich ujedete bez problémů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 09:00, rada
Zdravim diskuzi, jezdim nejakej patek s VW Sharan 1.9tdi rv 01, mam a nem neco malo pres 400tkm, mimo to ze se mi vysypala prevodovka jenom kufuju naftu a menim pravidelne oplej po 15tis. Obcas si pucim P807, ale tyto 2 vozy nemuzu srovnavat, Peugeot je novejsi a motory maj taky dobry
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 10:01, rada
Ahoj, my máme doma Ford Galaxy TDI (což je totéž co Alhambra či Sharan).
Je to celkem držák, dost trpí přední náprava, také tlumiče. Hodně náročný na gumy (zátěžové nebo rovnou na dodávku - vysoká hmotnost). Originál věci jsou strašně drahé ale v aftermarketu lze levnějí. Ale přesto... při rozvodech musíte udělat napínací kladku normálního řemenu, vodní pumpu...i s olejem pro PD a všemi filtry za 17.000 tis...a to jsem si gratuloval. Místa dost, pro děti skvělé - mají vyhled sedí vysoko, sedačky lze vyjímat (ale pozor jsou těžké, třeba moje paní to nezmákne sama), spotřeba pod 8 l. Dá se najet 300-400 tis km..
Zkuste Kiu Carens.. nový model je dobrý, kamarád to prodává a vím že reklamací je minimálně. A nové koupíte za cenu dvouletého sharana..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 11:03, rada
Mám již pátý rok KIA Carnival, najeto cca 120000 km, běžné věci, jako: destičky, kotouče, olej a filtry, na 90000 km rozvodový řemen+kladka, spotřeba na dálku 9 lt ( obsah 2900ccm) jinak bez problémů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 11:19, rada
Rozhodne bych se vyhnul dvojici 807/C8, ktere jsou obecne hodnoceny jako jedny z nejhorsich aut vubec. V britske statistice spokojenosti obsadily dve posledni mista a to bez ohledu na kategorii!
Renault Espace je kus od kusu a problemem jsou diesely, kde 2.2dci je problematicke a 3.0dci zcela nepouzitelne.
VW Sharan/Seat Alhambra/Ford Galaxy ma jakozto kazde VW hlucne, ale vetsinou funkcni a na provoz levne diesely, interier je ale neprilis prostorny a pohodli na zadnich sedadlech nulove a v peti naproste peklo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 12:58, rada
To auticky: 17.000Kč ? No nevím s tou gratulací. Rozvody z originálů na Sharana ve velmi dobrém servisu jsem pořídil za 9.560Kč. Všechny filtry jsou kolem 1800Kč. Olej max.1200Kč. Takže nejmíň 4.000Kč tam ještě někde plave. Ale třeba tam měli kafe zadarmo.
Jinak sedačky jsou u VW spíš jako židle, Peugeot má křesla. Kdo má sportovní postavu ani vzadu v Sharanu netrpí. Bůčkaři mají ale vzadu (doslova vzadu = na zadnici) problémy, to se musí přiznat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 13:44, rada
Všechno špatně. Kupte si Citroen Berlingo Image, motro dle gusta. V cenách od 350 do 450 tis. za kus a v plné výbavě současně. www.citroen.cz. Pokud se Vám současná generace nelíbí, právě se objevila nová řada, která bude do pololetí v prodeji. Podobný vůz (shodná platforma) nabící i Fiat (Scudo) nebo Peugeot (Partner). U posledně jmenovaného je obzvláště verze Týpí vydařená.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 14:07, rada
To honza 42: rozvody vč. vodní pumpy, nové napínací kladky i plochého řemenu.
Olej longlife dle normy VW 507 (je fakt drahý) a včetně velkého pylového filtru atd.
Jo a zapoměl jsem na žhavicí svíčky... to všechno v tom bylo -))
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.