0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda Xedos 9

kategórie zaradenia témy: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 25.11.2007 19:51, RE: 2.5
anonym napísal:
znamy ma 2.5 ku a je to opravdu velmi dobre a luxusni vozitko a muzu rict, ze s timto motorem vam jen tak nekdo dalkovymi do zrcatka na dalnici blikat nebude, maximalni rychlost je hodne nad udavanymi 220 Km/h, napriklad na druhy rychlostni stupen + protiprokluz se motor necha vytocit na hranici pred cervenym polem na rychlost 120Km/h coz je samozrejme extrem, to lze aplikovat na vedle stojiciho ridice, ktery o mazde xedos 9 nikdy neslysel a tudiz o ni nema valny usudek a chce vám "nathnout" po...
Dobrý den, já vlastním xedo 9 asi 5 let, r.v. 1997, motor 2.5V6 KL, s autem jako takovým mám jen ty nej zkušenosti. Jenže je tu jedno velké ALE..motory 2.5V6 mají chronickou bolest - spotřeba oleje, ať už přes těsnění dříků ventilů nebo přes pístní kroužky..No, popravdě, auto jsem kupoval z dojmu, že je super velké, pohodlné (přečtěte si články na internetu třeba z Británie, co píšou o podvozku a pohodlí), ale to je jen začátek okouzlení.. Jako Mazda má skvělou výbavu, zpracování 1A interiér, sedáky super atd, jenže..toto jsou klasické auta majitelů firem, vozily zadky lidí, kteří budovali ekonomiku někdy před 9ti lety v lepším případě a servis v té době si nedokážu představit, kolik musel stát..
Xedos 9 použivá velmi nestandartní zavěšení kol - na tu dobu, spousta ramen, čepů atd atd, havárie je zkáza, jenže na první pohled to nepoznáte, některé xedosy mají zavařenou 4WS - zadní nápravu, protože se neustále kazila aničila. Auto mám psané na firmu, jako člověk nepodnikajicí bych si nemohl opravy dovolit, výměna obyčejného zadního náboje kola je docela brutální, čepy a některé díly se nedají v druhovýrobě koupit, navíc auta s automaty mají někdy docela divné chování převodovky při plném kickdownu, potrhané silentbloky převodovky docela škubou při řazení s autem atd atd..
Auto nemám v úmyslu prodat, jeho investice dosáhla cca. 80.000kč, nyní ma najeto 380.000kč, prodejní cena je 0, prodat ho za 50t je nesmysl, GO hlav motoru, lamel automatu atd atd...nejhorší je, že do tohoto nikdo nevidí..i já byl okouzlen astále jsem, nechci srovnávat, s auty obchoduji, dostanou se mi do ruky nové i totálně ojeté, ale jak jste již psali, limuzína typu Xedos prostě nemůže mít najeto 160t - syn pracuje jako obchodní manažer, má Octa combi r.v. 06 a najeto 48000km, denně v provozu a ikdyž na ni všichni nadávají, plní svůj účel firemního vozu skvěle - tímto ti nechci nikomu doporučovat ani vyvrazet, je to ale výborný obchodní artikl
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.11.2007 17:18,
S Xedosem 9, 2,5 jsem najezdil asi 140 tkm a rád na něj vzpomínám i když jsem pak přešel na Audi a Mercedes. Je to velice pohodlný vůz, živý, v roce 97, kdy jsem ho kupoval měl opravdu nadčasový design a myslím si, že i dnes majiteli neudělá ostudu. Během celého provozu jsem neměl vážnější problém, je pravdou, že běžný servis v Mazdě nebyl levný. Pamatuji si, že spotřeba se pohybovala mezi 11-12 litrů, musím však podotknout, že jsem se nijak nesnažil jezdit úsporně. Sám ale také nevěřím, že sedm let starý Xedos má najeto pouze 120 tkm. Nový Xedos 9 nepatřil mezi levná auta a kupovali si ho většinou lidé, kteří chtěli pohodlí na dlouhých trasách a tam ty km naskakují rychle. Já osobně jsem těch 140 tkm najezdil během tříletého leasingu. Ale pokud by měl opravdu najeto jen těch 120 tkm, tak mohu jen doporučit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.11.2007 08:55, RE: km :-)
anonym napísal:
Těžko si někdo koupí auto s cenou hodně přes milion a maximálkou 220kmh aby s ním jezdil o víkendu na chalupu...
Dobra, priznam se, taky mam 7-lete auto vyssi stredni a tachec se vcera prehoupnul pres 120 tis. a kdyby mi muj dvorni mechanik nerekl, ze ty kilometry by na stav toho auta mohly sedet, tak tomu sam neverim ani nahodou.
Ono stejne, kdyz si koupis auto dovozu z nemecka nebo italie (v It ale bude s nejvetsi pravdepodobnosti minimalne trochu pobouchane) s najetymi 250 tis. tak bude jak podvozkove tak motoricky IMHO v lepsim stavu, nez auto v CR s najetymi 100 tis. a to je proste fakt - uz jenom odvijejici se od kvality silnic a servisu, ktery cesti Frantici Pepove porad nejsou schopni stravit. Neni pak divu, ze se doveze auto co ma nalitano temer 400 tis. a za tyden stoji v bazaru se 130 tisici :( A ja to chapu.. cesky trh si to proste zada... A tem lidem je to stejne fuk... Radej koupim auto, co bude mit poctive nalitano 250 tis a bude to dovoz z nemecka a bude ve stavu odpovidajicim najetym km, nez 120 tis. vonavku "prvni majitel, koupeno v CR, nikdy nebourane a se serviskou"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.11.2007 09:40, Měli jsme ve firmě oba Xedosy,
6 i 9. Byly kupované jako nové, a je třeba říci, že na tehdejší dobu to byla opravdu bomba. K jízdním vlastnostem Xedosu 9 (1996) bych měl jednu výhradu, a to nedostatečnou účinnost brzd. Ta se ukázala jako velmi markantní např. v porovnání s tehdy novou řadou BMW 5. Samostatnou kapitolu tvoří servis, zejména pak ceny náhradních dílů. Ale máme i jiné zkušenosti. Kolega měl 626 s 2.5 motorem. Těsně po 3-leté záruce a najetí 100000 km mu prošla ojnice blokem motoru. V Mazdě se k tomu postavili velkoryse, nabídli mu nový motor pouze za cenu práce! Zřejmě nechtěli, aby se moc rozkřiklo.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.