0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda CX-7 je SUV s duší

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 02.04.2008 20:35, RE: Skutečně, pane Šikl?
anonym napísal:
Kolik asi pan Šikl (autor výše uvedeného "článku") od Mazdy ČR dostal do kapsičky, když blábolí nesmysly o tom, že "evropská" CX-7 má jiný podvozek a brzdy, než "americká" CX-7 ...? Mám na salonu obě provedení, a mohu bezpečně prohlásit, že na podvozku ani brzdách není jediný rozdíl. Mimochodem, všechny CX-7 vyrábí v Japonsku na stejné lince!!! Mazda ČR se neumí poprat s faktem, že nejsou schopni CX-7 zákazníkovi nabídnout s automatickou převodovkou (což chce v této kategorii min.50% zákazníků...
Dobrý kecy, právě že mezi evropskou a americkou verzí je sakra rozdílů, v nastavení podvozku, v kvalitě interieru, celkově americká verze je jakoby ,,odfláknutá" a auto míň vydrží. Evropská verze je taky víc zaměřená na bezpečnost a pod. tedy na to, co se v Evropě staví jako důležitý prvek u automobilů. Těch rozdílů by se dalo vypsat hafo. Proto ji Mazda uvedla až po delší době na Evropský trh.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.04.2008 12:08, RE: CX
tomaskrtek napísal:
jenže CX7 váží 2x tolik co Mazda3 MPS takže srovnání poněkud mimo, pokud chceš aby CX7 jela tak jí musíš šlapat pořádně na krk, a reálně skončíš někde kolem 17ti litrů, Infiniti FX v naprostém klidu kolem 13ti, měl jsem možnost vyzkoušet obě a Infi jasně vyhrálo a skončilo mi v garáži.
2x tolik, co M3 MPS? Prosim te, tos vyhrabal kde? CX-7 vazi bratru okolo 1.7t, M3 MPS 1.4t, tak trochu zklidni parek..
Je zvlastni, jak si vsichni mysli, ze diesel je vsechno...staci se podivat na prodeje CX-7, jsou naprosto skvele, nedivim se, ze se Mazda s dieselem do CX-7 nezene, v podstate spolecne s M5 a novou M2 nastartovaly prodeje Mazdy pekne z ostra, za prvni tri mesice Mazda u nas prodala aut tolik, co posledni roky prodavala za mesicu 6, co si prat vic..
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.