0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké SUV pro firemní flotilu?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 04:47, žeby Subko?
Chtělo napsat, zda to 4x4 je myšleno spíš ve smyslu trakce nebo SUV. Od prvního asi Legacy nebo Bmw poslední trojka, obojí klidně N1. Z druhých podle srovnávacích testů je motoricky nejlepší Outlander (není to ale motor 2.0 TDI ?). Santa Fe pak ve středu pole a vyvážená nabídka, vede v poměru cena/prostor. Koreje bych se ale v tomdle případě nebál. Co X-trail, Ravka, Vitara atd? ...Osobně bych se ale na SUV asi vybod, to je super na jednorázové projetí. Tam to okouzlení a fascinaci chápu. Ale jet na služebku 1000 Km tam a zítra 1000 Km z5, další den kolega a příští týden zas vy, to není ono. Vím jak u nás s LandCruiserem120 d-4d, nebo s ML 270 cdi, všeho se dá přejíst. ... Asi fakt to Subaru v úpravě N1 a basta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 07:28, RE: žeby Subko?
Ráďa napísal:
Chtělo napsat, zda to 4x4 je myšleno spíš ve smyslu trakce nebo SUV. Od prvního asi Legacy nebo Bmw poslední trojka, obojí klidně N1. Z druhých podle srovnávacích testů je motoricky nejlepší Outlander (není to ale motor 2.0 TDI ?). Santa Fe pak ve středu pole a vyvážená nabídka, vede v poměru cena/prostor. Koreje bych se ale v tomdle případě nebál. Co X-trail, Ravka, Vitara atd? ...Osobně bych se ale na SUV asi vybod, to je super na jednorázové projetí. Tam to okouzlení a fascinaci chápu. Al...
Já osobně nechápu, proč vedení té firmy svým zaměstancům vnucuje SUV. Já bych třeba SUV nechtěl, protože mě to nijak neoslovuje a u řady mých známých tyhle auta spíš vyvolávají rozpaky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 07:58, RE: žeby Subko?
anonym napísal:
Já osobně nechápu, proč vedení té firmy svým zaměstancům vnucuje SUV. Já bych třeba SUV nechtěl, protože mě to nijak neoslovuje a u řady mých známých tyhle auta spíš vyvolávají rozpaky.
no třeba dejmetomustonožka pro firmu certifikující cosi v zemědělství (občas vjede na blátivou polní cestu, ale ne skoro furt jako jajnej nebo zeměměřič) bych si vozidlo z podobného segmentu dovedl představit. ovšem pro kancelářský (bylo-li původní volbou cosi nízkého silničního), je to objektivně pitomost (drahý, žere to ropu i parkovací místa, uvnitř je to malý) - ale je-li to přání pana šéfa i zaměstnanců, potom nic proti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 08:54, RE: žeby Subko?
anonym napísal:
Já osobně nechápu, proč vedení té firmy svým zaměstancům vnucuje SUV. Já bych třeba SUV nechtěl, protože mě to nijak neoslovuje a u řady mých známých tyhle auta spíš vyvolávají rozpaky.
Hodně stavebních firem jezdí SUVčkama, nebo autama 4x4. Byl jsem si vyzkoušet Mazdu CX-7, má super motor, ale z toho auta je velmi špatnej výhled, nevidíte na přední rohy karoserie, zadek ani nemá cenu komentovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 09:06, SUV?
Nechápu SUV,jestliže nesídlí firma v horách.
Volil bych v tomto omezení rok staré Volvo XC 70 2.4 D5 4x4.
Dají se sehnat 2007 těsně pod milionem.
A nebo Alfa 159 Q4 taky rok staré,pohon ještě lepší (torsen) cena podobná!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 09:47, RE: SUV?
Marcus napísal:
Nechápu SUV,jestliže nesídlí firma v horách.
Volil bych v tomto omezení rok staré Volvo XC 70 2.4 D5 4x4.
Dají se sehnat 2007 těsně pod milionem.
A nebo Alfa 159 Q4 taky rok staré,pohon ještě lepší (torsen) cena podobná!
to je úžasná móda, každý chce, diesel, automat, SUV. Na protest si koupím carreru v manuálu!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 09:58, subaru outback
Jestli si můžete vybrat, kupte subaru outback 2,0td. Cena od 880000, super jízdní vlastnosti, akorát je pouze v manuálu. Jel jsem v tom, je to paráda, napodzim si pro něj jdu. Aještě něco, je to skutečná čtyřkolka se stálým pohonem 4x4 s mezinápravovým dif., prakticky všechno ostatní jsou pseudočtyřkolky typu haldex spojky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 10:25, RE: žeby Subko?
anonym napísal:
Hodně stavebních firem jezdí SUVčkama, nebo autama 4x4. Byl jsem si vyzkoušet Mazdu CX-7, má super motor, ale z toho auta je velmi špatnej výhled, nevidíte na přední rohy karoserie, zadek ani nemá cenu komentovat.
Tak, tak, pracuji ve stavební firmě a máme zde několik aut zn. KIA Sorento EX a jsou plně dostačující.
Samozřejmě to není automat, který bych osobně nikdy nechtěl, ale dokonce ani nikoho takového, ať už z firmy či ze svého okolí neznám a ani se mi nechce věřit tomu, že by v jakékoliv české firmě byla většina zaměstnanců nakloněna automatu...v USA, tomu bych věřil, ale v ČR určitě ne :) Nevěřím...
Jinak přeji šťastný výběr.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 10:32, RE: SUV?
anonym napísal:
to je úžasná móda, každý chce, diesel, automat, SUV. Na protest si koupím carreru v manuálu!
v tom ti nikdo nebrání
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 13:13, Nissan Qashqai
Podívejte se na Nissan Qashqai.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 13:16, RE: žeby Subko?
anonym napísal:
no třeba dejmetomustonožka pro firmu certifikující cosi v zemědělství (občas vjede na blátivou polní cestu, ale ne skoro furt jako jajnej nebo zeměměřič) bych si vozidlo z podobného segmentu dovedl představit. ovšem pro kancelářský (bylo-li původní volbou cosi nízkého silničního), je to objektivně pitomost (drahý, žere to ropu i parkovací místa, uvnitř je to malý) - ale je-li to přání pana šéfa i zaměstnanců, potom nic proti.
Já spíš tipuju na pracovníky obchodního řetězce vlastnícího *market. Jeden takový znám a přesně to sedí na jejich uvažování a určitý komplexy a jejich léčení prostřednitcvím služební hustokáry.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 16:22, Land Rover
Já bych se podíval po Land Rover Freelander 2, v naftě je to motor TD4,automat nabízí a cena do 1 mil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 17:52, RE: Land Rover
anonym napísal:
Já bych se podíval po Land Rover Freelander 2, v naftě je to motor TD4,automat nabízí a cena do 1 mil.
Nejlepsi jizdni vlastnosti ma BMW3 popř. 5. Tyhle tanky jsou dneska out. Hlavně nafta. To bylo v mode koncem 90. let, (jako octavia v TDi). Bohuzel u nas je v mode vsechno o neco dele. Obecně platí pravidlo, čím větší bohatej primitiv, tím větší auto v nafte. Největši volové mají nissany terrano, land cruizer atd..o hummeru nemluvim - v tom jezdi nejvetsi paka. Kouknete na zapad, v cem se jezdi. BMW 5, 7, Audi A4,6,8 a MB - ten v soucasne dobe svet povazuje jako nejprestiznejsi automobilku vubec. Milion stoji lepe vybavene BMW trojkove rady, popř. špičková verze passatu. S automatem si taky muzete ...........už vidim, manager dostane offroad v nafte a automatem, a okamzite je nesmrtelnej a neplati pro neho zadne zakony. ....pritom bere chabejch 35.000.- cisteho a hned je to honorace :) nevim, ale tohle mi prijde docela smesny. Jedem muj pribuznej vydela ve firme (svoji) 1/2 milionu za mesic, a jezdi v 7 let stare Octavii 1.8T...jako honorace se neciti a nove auto nepotrebuje...jeho par zamestnancu nema sluzebni auta, ale plati je tak, ze si muzou koupit vlastni, aniz by je leasing nejak brzdil do zivota...tak se zamyslete lidi....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 19:33, RE: Land Rover
anonym napísal:
Nejlepsi jizdni vlastnosti ma BMW3 popř. 5. Tyhle tanky jsou dneska out. Hlavně nafta. To bylo v mode koncem 90. let, (jako octavia v TDi). Bohuzel u nas je v mode vsechno o neco dele. Obecně platí pravidlo, čím větší bohatej primitiv, tím větší auto v nafte. Největši volové mají nissany terrano, land cruizer atd..o hummeru nemluvim - v tom jezdi nejvetsi paka. Kouknete na zapad, v cem se jezdi. BMW 5, 7, Audi A4,6,8 a MB - ten v soucasne dobe svet povazuje jako nejprestiznejsi automobilku vubec...
Nějak nechápu co to má společné s tématem. Generalizovat všechny co jezdí SUV do jednoho-vašeho pytle je ubohé. Vašemu známému (zaměstnavateli) přeji hodně štěstí ať se mu Octávie nerozsype pod zadkem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 19:36, RE: Land Rover
anonym napísal:
Nějak nechápu co to má společné s tématem. Generalizovat všechny co jezdí SUV do jednoho-vašeho pytle je ubohé. Vašemu známému (zaměstnavateli) přeji hodně štěstí ať se mu Octávie nerozsype pod zadkem
Právě že se mu sazim ani po 250.000km nesype.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.04.2008 23:33, RAVa
Ráďa napísal:
Chtělo napsat, zda to 4x4 je myšleno spíš ve smyslu trakce nebo SUV. Od prvního asi Legacy nebo Bmw poslední trojka, obojí klidně N1. Z druhých podle srovnávacích testů je motoricky nejlepší Outlander (není to ale motor 2.0 TDI ?). Santa Fe pak ve středu pole a vyvážená nabídka, vede v poměru cena/prostor. Koreje bych se ale v tomdle případě nebál. Co X-trail, Ravka, Vitara atd? ...Osobně bych se ale na SUV asi vybod, to je super na jednorázové projetí. Tam to okouzlení a fascinaci chápu. Al...
RAVa neni spatna volba. Pokud se nesetri na spotrebe, pak 2.0 benzin automat, pokud se setri, 2.2 diesel. Vybava SOL. Zadni dvere otvirane do strany tolik nevadi. SUV ve firme ma vyznam pouze do terenu, jinak jsou to vyhozene penize. Pokud je treba vetsi auto, pak VW Touran, pokud spolehlivy delnik na dlouhe trasy pak Toyota Avensis, oboje udelaji dobrou sluzbu a po trech letech jdou stejne pryc. Taky Vam je nikdo nebude zavidet.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.04.2008 07:12, RE: Land Rover
anonym napísal:
Nějak nechápu co to má společné s tématem. Generalizovat všechny co jezdí SUV do jednoho-vašeho pytle je ubohé. Vašemu známému (zaměstnavateli) přeji hodně štěstí ať se mu Octávie nerozsype pod zadkem
Souhlasím s tímto názorem. Tazatel měl celkem jasné požadavky na druh vozidla,pohonu,paliva... Pokud bude požadovat "nejlepší jízdní vlastnosti" a soudit někoho podle toho v čem jezdí, je tento názor v pořádku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.04.2008 11:07, Captiva automat
Nejsem moc zastánce SUV, ale měl jsem na pár dnů půjčenou Captivu s automatickou převodovkou a byl jsem velice mile překvapen poměrem cena/výbava/motor a hlavně perfektně naladěná převodovka k motoru. Při 180km/h (cesta Rozvadov-Frankfurt) průměrná spotřeba lehce nad 8,5l/100km, otáčky motoru do 3000/min. Když jsem potom viděl na webu dealera (renocar) cenu tak další příjemný šok, nicméně to vyhrálo klasické kombi střední třídy (delší kufr)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.04.2008 11:09, převodovka ?
Vážený pane Šikle,
v článku píšete : "Samotné řazení je celkem rychlé". S Vaším názorem nemohu souhlasit. V autobazu mi stojí jeden vůz r.v. 2006 s motorem 2.2 CRDI (110 KW) kombinovaným s automatickou převodovkou. Právě ta je podle mého nejslabší sránkou celého vozu. Podle mojí zkušenosti řadí naopak pomalu. Typicky pod kopcem sešlápnu pedál plynu na podlahu a převodovka "přemýšlí" jakou rychlost zařadit. Někdy mi to připomíná Mercedes W124 (tento příměr je berte jako hyperbolu). Podle mého názoru je motor 2.2 crdi je na Santa Fe slabý. Trochu mě vadí i umítění tlačítek na volantu ve stylu BMW (E39 čtyřramenný volant), pokud rádi točíte rychle volantem jednou rukou (při parkování), někdy zavadíte o tlačítko "source". Na dlouhé cesty je vůz pohodlný, jediná nevýhoda jsou kožené sedačky, i když jedete jen v košili a sedačky mají středovou část z perforované kůže za delší cestu si zpotíte záda. To je samozřejmě obecná vlastnost všech kožených sedadel bez ventilace. Zásadní výhoda je cena za 600 000 Kč (včetně DPH) pořídíte krásný zánovní vůz z konce roku 2006 (11/2006). Souhrně řečeno Mercedes ML nebo X5 to není, ale pokud porovnám ojetiny (BMW X5 r.v. 2006) stojí dvojnásobek. Poměr cena\výkon je tedy příznivý.
Aleš Novotný
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.04.2008 14:15, SUV asi ne
A nebo BMW X3 2.0D automat. Ten je přesně za meloun. Ale to auto není ani ryba ani rak.Kámoš ho má,ale jezdí s ním jak po dálnici,tak tady po horách,takže je spokojenej.

reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.