Napadla mě ještě varianta, která by 4 členné rodině mohla bohatě posloužit, zejména rodině s omezeným rozpočtem- menší mazda 323, v době kdy 626 a 323 byly nové tak mamka měla služební 323 a šéf 626- menší 323 byla servisně údajně levnější (což se zdá být logické) a měla nižší spotřebu, s mamky ex služební 323 dnes jezdím já a po 18 letech je pořád ve slušné kondici a za tu dobu neměla ani jedinou poruchu pro kterou by nedojela do servisu po vlastní ose a jediné dvě závady, které by se daly považovat za závadu/poruchu byl netěsnící výfuk po 4 letech vyměněn a následně musel být zavařen před rokem a výměna homokinetických kloubů na poloosách- halt když praskne manžeta a dostane se tam bordel... (díl se vejde do 1000kč), jinak vyžadovala pouze spotřební materiál- oleje, filtry, brzdové destičky, kotouče, 2x rozvody, pár žárovek, svíčky a kabely ke svíčkám a 4 akumulátory
a aktuálně se mi hlásí tlumiče, ale na 18 let a 170 000 km je to i tak velmi slušný výkon...