0
späť
 

diskuze k tématu: Reálné náklady na provoz ojetiny: spotřeba a první závada (3. díl)

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 14.02.2019 16:42, spotřeba
Tak vzhledem k obsahu motoru je spotřeba celkem příjemná. Jen bych se autora chtěl zeptat, jak je poskládaná u tohoto motoru převodovka, přesněji kolik točí motor na šestku při reálných 130 km/h.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1043
dátum registrácie23.04.2014
Piatok 15.02.2019 08:42, Plachta
S tou plachtou a schováváním auta bych byl opatrnej. Občas to může mít katastrofální následky na laku...
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 15.02.2019 10:24, Obecně
Zajímavé čtení. Vzpomínám na Mondeo, kdy jsem zde měl podobný seriál, ale protože jsem neměl zánovní auto po důchodci, těch zásahů bylo víc. Spotřeba se postupně snižovala, jak jsem se s autem naučil jezdit. Nakonec jsem skončil na průměrné hodnotě 8,75 l/100 a poslední cestu do Chorvatska a z5 jsem s ním absolvoval za 8, což při plné zátěži, cestovní rychlosti a klimě bylo super. Prodal jsem ho se ztrátou 100 tKč a najezdil s ním 100 tkm, čili se ztrátou hodnoty 1Kč na km, což považuji za skvělé. Závažnější opravy byly 2 - kompresor klimy za 12 tKč a palivové čerpadlo za 13 tKč, ostatní údžba, prevence a zub času.
Teď opět sedlám V6-ku, ale průměrně jsem momentálně o litr a půl víc. Nicméně vzhledem k pořizovací ceně, AT, 4x4 a výkonu přes 250 koní mu to toleruji
Zatím jsem v tom prvním nejkritičtějším roku, kdy zjišťuji, jak auto reaguje na různé okolní podmínky, abych mohl zpětně hodnotit, jestli to byla dobrá koupě, či ne.
Tak držím pěsti. Ta nová M6 s upraveným 2,5 (195 k) se mi moc líbí a bude to asi za těch cca 8 let další vážný kandidát.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.