Ráďa napísal:
KYLIE: Ale notak povznes se, pomysli si svoje, a aspoň formálně prosím uznej že Toyoťácký 2.0 D4D byl ve své době a ve své třídě naprosto příjemný motor!!! Na tom trvám nebo nejdu spát
Samozřejmě že 530D je jinde. Za prvé je tam napsané že s nadsázkou, za druhé jsem myslel spíš samotný motor a jeho projev. Oba jsou prostě špica. Tvé 2.7HDI v té době totiž bylo max na papíře víš. S C6 2.7HDI jsem nejel ani neseděl, ale dle německých testů co si pamatuju to celkem žralo a jízda žádný zázrak...
Ráďo: Já nic proti dvoulitrovému dieslu od Toyoty nemám. Jen jsem řekla něco jako, že existují lepší naftové motory a to je prostě fakt. Nejen na papíře, ale již dávno před D4D se prodával velmi povedený a výborně hodnocený 2.2 HDi (dnes 2.2 HDi Biturbo), z japonských motorů je určitě nejlepší 2.2 od Hondy. V6 2.7HDi je zcela jiná liga - na to Toyota zatím nemá odpověď.
Rozložení hmotnosti u C6 je naopak vynikající. Tedy ne pokud ho budeme srovnávat s bmw a jeho koncepcí pohonu zadních kol, ale jinak ano. Konstrukce limuzín Citroën je z důvodu unikátních jízdních vlastností maličko jiná. Výsledkem je vynikající trakce předních kol, kde v onom německém testu C6 lepší trakci mělo a porazilo
vozy jako Jaguar S-type, Chrysler 300C a Mercedes E. Ano díky této (posunuté konstrukci - dobře si to člověk uvědomí při pohledu z profilu) je trakce C5 a C6 vynikající (a jako bonus jsou při nárazu "ohleduplnější" k chodcům, C6 je i díky vystřelovací kapotě vůči chodcům ten vůbec "nej" automobil na světě). Mimochodem C6 byla celkovým vítězem testu, to jen tak pro pořádek.
V6 2.7HDi sice není žádný spořílek jako Moruňovo TDi, ale chválený motor to je, dle britských i německých testů nejkultivovanější dieslový motor na světě. Tolik fakta a ta spotřeba opravdu NENí problémová, v reálném provozu někde mezi 8 - 8.5 litry (mluvíme o téměř dvoutunovém, téměř pětimetrovém voze s automatem a trvale zapnutou klimatizací).
S těmi senzory nemohu souhlasit! Narozdíl od prémiových značek u Citroënu nemusíš připlácet i za koberečky a zvolíš-li výbavu Exclusive - vše je v ceně, tedy i přední a zadní parkovací senzory (manžel je před pár lety do jiného auta dával dodělat a už nevím zda to bylo dopředu/dozadu či oboje, ale cena byla 8000 kč - to je u /několika/milionového vozu za jistotu a přehled směšně malá částka!). Za posledních několil set tisíc kilometrů jsem je od bláta (protože nefungovaly) čistila ... počkej vzpomínám ... 2x? To opravdu není problém, papírovou utěrkou kterou vozím v kufru to zabere tak 20 vteřin? Za posledních 7-8 let přiměřená námaha. Ono prodražení se týká, jak už jsem řekla, víceméně jen "prémiových" značek.
Musím běžet, ještě se k tomu vrátím
Kylie