0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda 323 F po 150 tis. km

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.04.2009 00:07, S dvoulitrem V6 ...
... to bylo naprosto SKVĚLÉ auto ... (snad ještě více "sexy" tehdy byla Mazda MX-3 s V6 1.8 - alespoň pokud si pamatuji ..)
PS: U desetiletého vozu NEcelých 150 tisíc? To NENí až tak moc, v NEJ- letech jsem to "zvládla" ani ne za 4 roky ...
Tak nechť dále "slouží" a "vydrží" (což by spíše "mělo" ,-)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.04.2009 06:19, S tou fotkou v článku něco není v pořádku...
...autor píše o Mazdě z r.1999 - ta má vypadat úplně jinak. Osobně se mi popisovaná Mazda hodně zamlouvá, obzvlášť potom model po faceliftu (někdy roku 2001), což je vlastně historicky poslední M 323.
Sedadla ve voze jsou hodně nízko, to může někomu vadit, stejně jako tvrdost podvozku. Auto jsem nevlastnil, jen jsem se v něm projel a vícekrát byl svezen - charakter jízdy bych přirovnal k Primeře P11.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.04.2009 06:58, RE: S dvoulitrem V6 ...
Kylie napísal:
... to bylo naprosto SKVĚLÉ auto ... (snad ještě více "sexy" tehdy byla Mazda MX-3 s V6 1.8 - alespoň pokud si pamatuji ..)
PS: U desetiletého vozu NEcelých 150 tisíc? To NENí až tak moc, v NEJ- letech jsem to "zvládla" ani ne za 4 roky ...
Tak nechť dále "slouží" a "vydrží" (což by spíše "mělo" ,-)
Pěkný den
Vaše NEJ-léta již dávno minula...
(sorry, ale nedalo mi to nerýpnout si)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.04.2009 08:35, RE: S tou fotkou v článku něco není v pořádku...
Radek_G napísal:
...autor píše o Mazdě z r.1999 - ta má vypadat úplně jinak. Osobně se mi popisovaná Mazda hodně zamlouvá, obzvlášť potom model po faceliftu (někdy roku 2001), což je vlastně historicky poslední M 323.
Sedadla ve voze jsou hodně nízko, to může někomu vadit, stejně jako tvrdost podvozku. Auto jsem nevlastnil, jen jsem se v něm projel a vícekrát byl svezen - charakter jízdy bych přirovnal k Primeře P11.
To je zajímavé, na jedněch stránkách je mrkačka (BG), na druhých BJ. Jo kdyby ta mrkačka byla rok 99, tak jsem šťastlivec, protože je moje Navíc bych dodal, že tyto auta opravdu nemají rády dálnice - při 130 točí skoro 4000 otáček. Zato zatáčky si tyto auta opravdu užívají.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.04.2009 11:44, RE: S dvoulitrem V6 ...
Alda napísal:
Vaše NEJ-léta již dávno minula...
(sorry, ale nedalo mi to nerýpnout si)
Ve "slušné společnosti" se tomu říká: ZKUŠENÁ ,-)
Ostatně PROTO mi dnes asi tak "vyhovuje" vůz typu Brumla ..
PS: Jen poněkud NEspravdedlivým se mi jeví, že kdyby byla řeč o CHLAPovi, řekne se že je "zralý" ...
PPS: Zapomněla jsem nové (Brumlo a mé) fotky "jinde", ale snad se počkejte až se k nim "dostanu" a na stránku je dám (uvidíte jak jsem "vyzrála" .-)
Pěkný den ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.04.2009 15:03, RE: S dvoulitrem V6 ...
Kylie napísal:
... to bylo naprosto SKVĚLÉ auto ... (snad ještě více "sexy" tehdy byla Mazda MX-3 s V6 1.8 - alespoň pokud si pamatuji ..)
PS: U desetiletého vozu NEcelých 150 tisíc? To NENí až tak moc, v NEJ- letech jsem to "zvládla" ani ne za 4 roky ...
Tak nechť dále "slouží" a "vydrží" (což by spíše "mělo" ,-)
Pěkný den
Pokud vím v Mazdě 323F z roku 99 určitě V6 nebyl.Ten byl ve starším modelu a ne v tom o kterém píše majitel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.04.2009 15:36, RE: S dvoulitrem V6 ...
hubby napísal:
Pokud vím v Mazdě 323F z roku 99 určitě V6 nebyl.Ten byl ve starším modelu a ne v tom o kterém píše majitel.
... a KRUCIŠ!
V ještě STARŠíM modelu? Já už toho pamatuji nějak "příliš" ,-)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.04.2009 10:27, RE: S dvoulitrem V6 ...
Kylie napísal:
... a KRUCIŠ!
V ještě STARŠíM modelu? Já už toho pamatuji nějak "příliš" ,-)
Pěkný den
Kylie, vy máte 2,0 V6 od Mazdy opravdu ráda, ale všude ho dávat nemohli a opravdu to bylo jen ve starší generaci 323F BA - 94-98. Byla to ta krásně kulatá s bezrámovými okny.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.