0
späť
 

diskuze k tématu: Ojetá Mazda 3 – jaký motor pro svižnější jízdu?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 19.12.2014 07:13, Mazda 3 - jaký motor pro svižnou jízdu?
Tady je jen jedna volba: 2,3DISI 191kW a 370Nm s M32 zacvičí, jak sokol na spartakiádě

Jelikož jsem tuto kombinaci měl, tak ji mohu jen doporučit. 99% aut na našich cestách na tebe nemá, držet se tě bude jen STI a EVO či RS FF, zbytek nemá naději, neb sice řad aut má větší výkon, ale taky o půl tuny vyšší váhu Samosebou, konkurence v této třídě je vyšší, než jsem uvedl (třebas Clio RS, Megane RS , nějaký to VW a další), ale i tak s M3-MPS budeš patřit mezi to 1% nejagilnějších a nejsvižnějších aut na silnici.
Motor příjmenej, bezproblémovej, spotřeba oleje v mezích provozu (0,1-1l/10 000km dle zátěžě). Pozor na výběr oleje, tento motor chce "svůj" Selenia. POdvozek špičkovej. Poruchovst téměř nulová. A když ti těch 191kW přestane stačit, tak tento motor snese úpravy na daleko vyšší hranici, v USA se prodává a montuje řada kitů, kdy výkon můž dosáhnout až 350kW.

Nevýhooud M3MSP i neMPS je špatné odhlučnění podvozku, hluk od kol (zimní posypy) byl důvd, proč já svoji MPS po 2 letech prodal-obava z koroze. Jinka vynikající povoz. Vlk v rouše beránčím.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Piatok 19.12.2014 11:26, 2,3
Zdeny neni ten motor stejný jako v CX7? Tam totiž ta 2,3 zrovna mezi nejpovedenější části auta nepatří, poměrně hodně je jich v nabídce s poškozeným motorem... Neber to jako rýpání, jen se ptám.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Piatok 19.12.2014 15:25, RE: 2,3
PetrT napísal:
Zdeny neni ten motor stejný jako v CX7? Tam totiž ta 2,3 zrovna mezi nejpovedenější části auta nepatří, poměrně hodně je jich v nabídce s poškozeným motorem... Neber to jako rýpání, jen se ptám.


Je to stejný motor. Problémy u CX7 může působit Zdenym zmíněná "náročnost" na správnou volbu oleje.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 19.12.2014 17:35, 2,3DISI Turbo
Je to velmi dobrý motor,ale má své nároky na typ a specifikaci oleje, jinak může být problém. Bohužel má jednu nevýhodu a to je doporučený benzín N98 a výše. Lze sice jezdit na N95, ale jednak to výrobce nedoporučuje (aspoň tedy ne u 3MPS) a pak může spalovací proces probíhat nekorektním způsobem. Já jsem jezdil na N98 a při jeho ceně + více než 3-4Kč na litru více, než N95 je to docela cítit.

Jinak na běžné přesuny je výborný i atmo 2litr, pokud se sežene v dobrém stavu.
reagovať
filip.saFB
počet príspevkov2
dátum registrácie25.12.2014
Štvrtok 25.12.2014 12:48, Mazda 3
Jednu dobu jsem vážně uvažoval také nad tímto vozem a mohu dvoulitrový benzín jen a jen doporučit. Výkon to má velmi slušný - 110 kW, hmotnost 1250 kg dodává vozu výbornou ovladatelnost, se sportovním paketem a sedmnáctipalcovými koly to vypadá dodnes neokoukaně, spotřeba okolo 8 litrů + - 1 až 2 a nakonec jednoduchý servis. Být Vámi, zaměřím se na verzi 2006 s převodovkou se šesti stupni. Právě tyto verze mají i lepší antikorozní ochranu, což je snad jediné velké mínus všech vozů Mazd všeobecně. Na našem trhu je velmi skromná nabídka, proto je lepší prohledat německé stránky s ojetými vozy.

Ale ať už se rozhodnete jak pro 2.0 nebo MPS, chybu neuděláte ani jedním. Přeji mnoho hezkých zážitků za volantem
reagovať
filip.saFB
počet príspevkov2
dátum registrácie25.12.2014
Štvrtok 25.12.2014 12:48, Mazda 3
Jednu dobu jsem vážně uvažoval také nad tímto vozem a mohu dvoulitrový benzín jen a jen doporučit. Výkon to má velmi slušný - 110 kW, hmotnost 1250 kg dodává vozu výbornou ovladatelnost, se sportovním paketem a sedmnáctipalcovými koly to vypadá dodnes neokoukaně, spotřeba okolo 8 litrů + - 1 až 2 a nakonec jednoduchý servis. Být Vámi, zaměřím se na verzi 2006 s převodovkou se šesti stupni. Právě tyto verze mají i lepší antikorozní ochranu, což je snad jediné velké mínus všech vozů Mazd všeobecně. Na našem trhu je velmi skromná nabídka, proto je lepší prohledat německé stránky s ojetými vozy.

Ale ať už se rozhodnete jak pro 2.0 nebo MPS, chybu neuděláte ani jedním. Přeji mnoho hezkých zážitků za volantem
reagovať
benobiker
počet príspevkov2
dátum registrácie30.07.2014
Štvrtok 15.01.2015 13:14, A co Mazda 6?
Taky jsem před půl rokem vybíral nový vůz a měl jsem v merku Mazdu 3, nebo Ford Focus II s motorizací 2.0 benzín... Problém byl sehnat solidní vůz s tímto motorem, po čase hledání jsem zjistil, je jednodušší sáhnout o kategorii výš, po Mazdě 6, nebo Fordu Mondeo, kde se tento motor vyskytoval hojněji a ceny ojetin nebyly o moc vyšší, někdy dokonce srovnatelné, ne li nižší (v případě Mazdy)... (vše ročníky 2005 - 2007) Nakonec jsem pořídil Mondeo při možnosti koupi vozidla s plnou historií... Jinak Mazda 6 2.0 16V po faceliftu s novou palubovkou by pro mě byla jasnou volbou..
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.