0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda3 (1,6 MZ-CD) - zkušenosti po třech letech

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.02.2008 19:20, RE: divne,
anonym napísal:
pekna recenzia - ale neverim autorovi. Nevidel som moderne vznetove auto, ktore by kurilo po 3km!!! to je somarina!

Ak pravda nemal bufika :))
To, že topí po tak krátké době, je opravdu možné. Některé dnešní motory jsou konstruovány tak, aby se motor ohřál co nejdříve a obzvlášť to potřebují moderní dieselové motory.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.02.2008 19:32, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Co se tyce tenkych plastu - jezdim hodne v zime po nezpevnenych silnicich a po sterkovanych/solenych asfaltkach a tak dostavam furu kaminku. V severni Americe jsou bezne k dostani tluste samoaplikacni pruhledne plastove folie, ktere si muzete sam nainstalovat temer kdekoliv na predek auta. Velmi se mne to osvedcilo predevsim na na svetlometech...
Ano, dneska se dají sehnat opravdu kvalitní průhledné folie na ochranu proti odletujícím kamínkům. Na svetlomety, kapotu, nárazníky..... Například na prahy či lemy jsou obzvlášť užitečné. Přilnou přímo k laku a po zahřátí např fénem se vyhladí a jeto, nic neni vidět. To mohou ocenit např. majitelé Mazdy 6, když už se bavíme o Mazdě, která trpí u prvních ročníků korozí zadního lemu, či spodku prahů - folie + vystříkat vnitřek lemu + dutiny a je to.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.02.2008 20:34, RE: Zkušenosti Ceed
anonym napísal:
Jaká je celková úroveň Kia v porovnání se zkušenostmi z Mazdy. Jde třeba jen o první dojmy, ale myslím, že hodně lidí o eventuelní koupi KIA CEED/i30 uvažuje. Je hodně opěvných testů leckde, ale opravdové zkušenosti uživatele zatím žádné.
Prosíme autora o ještě jednu takovou recenzi na téma Kia Ceed. děkujeme
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.02.2008 21:08, RE: Zato Mazda 2
anonym napísal:
to byla koupě. Startuje na 3 válce, někdy nejde skoro zařadit spátečka, porucha zapalování, lambda sondy - 6 oprav během prvních 20 000 km. Pitomosti jako vrzání sedadel mi nevadí. Teď opět stojí, před týdnem odtah, zastavila, nejela. Zlatej žigulík.
jj to je tak kdyz setris a koupis strelu slepenou ze tri vraku, ale za super cenu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.02.2008 21:48, RE: M3
anonym napísal:
Mno tak zas přidám svoji trochou do mlýna....

M3 super desigen, super svezení, ehm jezdím občas 1,6i měl jsem tu čest vyzkoušet VW golf stejné motorizace a roku výroby, jak je golf chválen sportovním svezením, tak mě sklamal, nedrží si tak stabilně stopu jako trojka, síla motoru dostačujicí na nějaké to popojíždění, u obou aut. Kvalita materiálů v M3 průměr, působí trochu lacině.

Neduhy tohoto auta? Zatím žádné, žárovky drží oproti Mazdě 6, nevrže... Jen opět musím "hanit" servis, a to pří...
je to o lidech,, já zas mám špatnou zkušenost s autorizovaným servisem v BMW ve Vestci (Praha-Západ) Arogance, neochota, dlouhé termíny u jednoduchých o prav...Takže řešení přejít k německé značce nebude až tak dobré, proč snad dál nemusím rozvíjet...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.02.2008 21:54, RE: bez předmětu
anonym napísal:
taky mě ta cena praštila do oka...asi je to origo z mazda servisu, druhovýroba by měla být mnohem levnější.
dle ceníku orig. dílů všech japonců je mazda nejdražší ale cena za práci i čep 3500 je nesmysl. čep stojí pár set korun a hodina práce u aut. servisu cca 550-700Kč/h...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.02.2008 21:57, RE: bez předmětu
anonym napísal:
nedá mi to abych nezareagoval, i když určitě zase vyprovokuji všechny koncerno-bijce , Nechci srovnávat neporovnatelné a tak to neberte jako srovnání aut, ale mám všemi nenáviděnou Fabii I a to co autor vychvaluje jako skvělou kvalitu, jsem bral jako samozřejmost - viz zadní žárovky, Fabii jsou 4 roky a vzadu jesem neměnil ani osvětlení zadní značky, vpředu vydrží "stále praskající" žárovky zhruba 2 roky, teď jsem jí měnil podruhé. Brzdové destičky mám stále původní, najeto 110 000 km, sedač...
mno máš asi štěstí páč těch závad u koncernu je většinou více ale nemyslím to nějak špatně..v recenzi je to myšleno tak, že jediná závada byla prasklá žárovka a čep který nejzpíš nesnesl náš tankodrom
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.02.2008 22:00, RE: Zato Mazda 2
anonym napísal:
jj to je tak kdyz setris a koupis strelu slepenou ze tri vraku, ale za super cenu
jj chtělo by napsat z jakého roku si koupil tu mazdu 2 a v jakém stavu byla ale ten asi nebyl moc dobrý jak vidím ...Ale pořád to jsou auta takže netvrdím, že japonce nemůže potkat nějaká závada......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.02.2008 00:07, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Ano, dneska se dají sehnat opravdu kvalitní průhledné folie na ochranu proti odletujícím kamínkům. Na svetlomety, kapotu, nárazníky..... Například na prahy či lemy jsou obzvlášť užitečné. Přilnou přímo k laku a po zahřátí např fénem se vyhladí a jeto, nic neni vidět. To mohou ocenit např. majitelé Mazdy 6, když už se bavíme o Mazdě, která trpí u prvních ročníků korozí zadního lemu, či spodku prahů - folie + vystříkat vnitřek lemu + dutiny a je to.
No po těch předcházejících trapas zkušenostech uživatelů(viz VW Vento a Long life servis konečně něco k přečtení
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.02.2008 06:31, RE: Zkušenosti Ceed
anonym napísal:
Prosíme autora o ještě jednu takovou recenzi na téma Kia Ceed. děkujeme
OK, slibuji že do měsíce vypracuji recenci na KIA CEED COMBI, zatím sbírám zkušenosti, za 1,5 měsíce mám ujeto 7,500 km, tak ještě chvíli počkám, ať jsem objektivní ale nečekejte se srovnání s Mazdou 3 zázraky !!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.02.2008 09:36, RE: bez předmětu
anonym napísal:
mno máš asi štěstí páč těch závad u koncernu je většinou více ale nemyslím to nějak špatně..v recenzi je to myšleno tak, že jediná závada byla prasklá žárovka a čep který nejzpíš nesnesl náš tankodrom
Jestli ten čem nesouvisel s tou 15cm dírou, co do ní vlítnul...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.02.2008 16:31, RE: divne,
anonym napísal:
Co se toho topení týče, slyšel jsem, že motory HDI mají jakýsi ohřev chladící kapaliny a díky tomu topí velmi rychle. Kolega má P406 a taky mu topí velice rychle (cca.3km) Takže pisateli věřím.
Do okruhu topení je vmotován segment, ve kterém jsou umístěny až 4 tělesa vzhledu žhavících svíček. Ty umožní rychlý ohřev chladící kapaliny do topení a zároveň motoru. Zpravidla topení hřeje rychleji než je zahřátý motor. Třeba u Octavie II začíná hřát topení již po ca 2 km, při -5 st. C. Po zahřátí motoru se ohřev sám vypne. Pouze zaměstnává silně energetickou soustavu auta. Takže je třeba s tím počítat a zbytečně nepoužívat nenutné spotřebiče.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.02.2008 17:56, kvalitní recenzka
Pane....takhle si představuji recenzi auta. Bez zbytečných detailů, věcně, stručně, přesto obsahově neošizené. Díky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.02.2008 21:49, RE: kvalitní recenzka
anonym napísal:
Pane....takhle si představuji recenzi auta. Bez zbytečných detailů, věcně, stručně, přesto obsahově neošizené. Díky.
Díky, těší mě vaše reakce, taky tady rád čtu i píšu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.02.2008 14:26, k tomu dieselu
Uvědomujete si,že to má francozký motor???A třeba jiní japonci používají diesely od němců....(nepovažuji za závadu,já jen,jak se tu běžně haní vše od němců a francouzu)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.02.2008 17:46, RE: k tomu dieselu
anonym napísal:
Uvědomujete si,že to má francozký motor???A třeba jiní japonci používají diesely od němců....(nepovažuji za závadu,já jen,jak se tu běžně haní vše od němců a francouzu)
nejde jen o to jestli je motor od frantíků či němců....Ale jak ho automobilka použila a nastavila...Někteří Japonci Nissan,Mazda berou PSA motory ale mnohdy jsou nalazeny a upraveny mnohem lépe! A nezapomínejme, že jsou i jiné věci než je motor. Zkrátka tu platí, že když dva dělají to samé né vždy je stejný výsledek!!! P.S.: jediný kdo má z japonců své vlastní naftové motory je Honda, Toyota(Lexus)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.02.2008 18:27, RE: k tomu dieselu
anonym napísal:
nejde jen o to jestli je motor od frantíků či němců....Ale jak ho automobilka použila a nastavila...Někteří Japonci Nissan,Mazda berou PSA motory ale mnohdy jsou nalazeny a upraveny mnohem lépe! A nezapomínejme, že jsou i jiné věci než je motor. Zkrátka tu platí, že když dva dělají to samé né vždy je stejný výsledek!!! P.S.: jediný kdo má z japonců své vlastní naftové motory je Honda, Toyota(Lexus)
No a taky tyto dva motory, nebo spíše tyto dvě značky jsou dnes na špici ve výrobě diesel motorů. Lepší je možná BMW a kdo ví jestli. Ještě k té spolupráci japonců s jinými dodavateli motrů: Myslím, že například Mazda neudělala chybu, když vzala motory HDI od frantíků, ale Nissan si pomalu kope hrob s Renaultem.(rencek nemá HDI, má vlastní motry, bohužel) Navíc HDI bere i Ford do Focuse a taky tam slouží celkem dobře. Mitsubishi se trochu divím, automobilka, která je známá tím, že používá ty nejnovější technologie si vezme motor TDI od VW, tak to mi jde halva kolem. Je to sice lepší než DI-D od rencka, ale za ten hluk a vibrace motrů PD to asi nestojí! Nedávno jsem jel Passatem 04 TDI 96KW a nechápal jsem, jak je možné produkovat něco takového ještě v roce 2004.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 08:25,
Potvrzuji, že Mazda 3 je velmi kvalitní auto s vynikajícími jízdními vlastnostmi, ale servis je opravdu velice předražen. Za prohlídku ve 40.000 km a po třech letech s výměnou motorového oleje s filtrem a vzduchového filtru jsem zaplatil 7.000,- Kč. Pokud bych auto někde rozstřeli, tak ho mohu maximálně prodat na náhradní díly. nevyplatí se ho za ceny karosářských a náhradních dílů opravovat (po 4 letech provozu se nevyplatí havarijní pojistka).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.05.2008 13:42, RE: Zato Mazda 2
anonym napísal:
to byla koupě. Startuje na 3 válce, někdy nejde skoro zařadit spátečka, porucha zapalování, lambda sondy - 6 oprav během prvních 20 000 km. Pitomosti jako vrzání sedadel mi nevadí. Teď opět stojí, před týdnem odtah, zastavila, nejela. Zlatej žigulík.
Mazdu 2 mám 5rokov síce len 60 000 km.ale ja nedám na to auto dopustiť.Bez poruchy -akejkoľvek nemenil som ani žiarovku ,v diaľkovom mám stále tú istú baterku. Na Slovensku sa voľakedy vravelo Japonec na konec.To už nie je vôbec pravda iné auto ako japonca by som nechcel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.05.2008 09:05, RE: bez předmětu
anonym napísal:
dle ceníku orig. dílů všech japonců je mazda nejdražší ale cena za práci i čep 3500 je nesmysl. čep stojí pár set korun a hodina práce u aut. servisu cca 550-700Kč/h...
No, věřím tomu, že oprava stála 3500,- Kč. Mě stála výměna oleje (Castrol TXL 0-30W) a olejový filtr v servisu Mazda 2800,- Kč. Při servisní prohlídce po 40000 km si účtovali i prohlídku tažného zařízení, které na autě vůbec nemám. Teď už mám po záruce, tak budu servisovat mimo značkový servis a ušetřím minimálně 30% z ceny servisu.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.