0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda 3 2.0 Skyactiv - a nespokojený majitel

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
mykovec
počet príspevkov33
dátum registrácie13.12.2008
Sobota 10.02.2018 13:12, To je tedy recenze
nepsal to náhodou nějaký dealer od das Auto nebo Simply Never? Co znamená výměna třmenů asi taky?
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Sobota 10.02.2018 14:35, Nájezd
Popsané problémy s brzdami podle mě souvisí hlavně s majitelem a jeho používáním vozidla. Při nájezdu 45 tisíc km za 4 roky, tedy jen 11xxxkm/rok ty brzdy nejspíš zarezly z důvodu minimálního používání. Vždyť to auto víc stojí než jezdí ....
reagovať
Jan V
počet príspevkov1
dátum registrácie10.02.2018
Sobota 10.02.2018 15:00, mazda 3
Dobrý den. Mám též mazdu 3, sedan, koupenou novou v srpnu 2016, automat 120 PS. Nyní mám najeto 26 tis. km, průměrná spotřeba 6.4 l.
Veškeré náklady pouze po 1. roce garanční prohlídka s výměnou oleje a jinak vůbec nic. Neměnil jsem ani žádnou žárovku. Brzdy o.k.
Nespokojený uživatel měl možná smůlu na auto koupené v době když byla aktuální verze trojky zcela nová.
Já jsem s autem naprosto spokojen a pokud mi bude sloužit nadále stejně dobře, těším se na nový model.
reagovať
Wasserfort
počet príspevkov6
dátum registrácie09.02.2011
Sobota 10.02.2018 22:01, Mazda 6 (2,0 benzin, 2011) zkušenosti
Ahoj, rodiče vlastní Mazdu 6, r.v. 2011, 2.0 benzin, manuál, kombi. Koupena nová v ČR. Auto má najeto momentálně 150 tkm. Závady: vyměněn EGR ventil na 120 tkm a ložisko LP kola na 140 tkm. Jinak bez závad. Prům. spotřeba 8,2 l/100 km. Interiér bez známek opotřebení, motor neskutečně tichý, lineární zátah, ve vysokých otáčkách nádherný zvuk, bez spotřeby oleje. Podvozek tuhý, bez vůlí, v autě nic nevrže. Řízení přesné, komunikativní. Řazení má dle mého názoru extrémně krátké a přesné dráhy, je to příjemné. Spojka původní. Co se koroze týče... Lak je opravdu tenký, překvapivě se objevují puchýřky třeba na šroubech pantů dveří, nebo na místech, která nejsou přímo exponovaná. Začínají korodovat hlavní tlumiče výfuků. Klasická místa jako lemy blatníků či 5. dveře jsou bez koroze. Auto považuji ve velmi kvalitně zpracované, mechanika funguje perfektně a spolehlivě. Jediné, co mi na autě nevyhovuje je výška interiéru. Měřím 188 cm a i když je sedadlo řidiče napumpované na podlahu, mám horní lem čelního skla takřka u čela, to je pocitově nepříjemné, výhled napravo je omezen zpětným centrálním zrcátkem. Jinak je s autem radost jezdit, snese a má rádo sportovní jízdu.
Pán, který popisuje 3ku měl asi opravdu smůlu na kus :/, nebo s autem necítí a dává mu zabrat...
Mějte se, Ondra
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Nedela 11.02.2018 11:15, RE: Mazda 6 (2,0 benzin, 2011) zkušenosti
Wasserfort napísal:
Ahoj, rodiče vlastní Mazdu 6, r.v. 2011, 2.0 benzin, manuál, kombi. Koupena nová v ČR. Auto má najeto momentálně 150 tkm. Závady: vyměněn EGR ventil na 120 tkm a ložisko LP kola na 140 tkm. Jinak bez závad. Prům. spotřeba 8,2 l/100 km. Interiér bez známek opotřebení, motor neskutečně tichý, lineární zátah, ve vysokých otáčkách nádherný zvuk, bez spotřeby oleje. Podvozek tuhý, bez vůlí, v autě nic nevrže. Řízení přesné, komunikativní. Řazení má dle mého názoru extrémně krátké a přesné dráhy, je to příjemné. Spojka původní. Co se koroze týče... Lak je opravdu tenký, překvapivě se objevují puchýřky třeba na šroubech pantů dveří, nebo na místech, která nejsou přímo exponovaná. Začínají korodovat hlavní tlumiče výfuků. Klasická místa jako lemy blatníků či 5. dveře jsou bez koroze. Auto považuji ve velmi kvalitně zpracované, mechanika funguje perfektně a spolehlivě. Jediné, co mi na autě nevyhovuje je výška interiéru. Měřím 188 cm a i když je sedadlo řidiče napumpované na podlahu, mám horní lem čelního skla takřka u čela, to je pocitově nepříjemné, výhled napravo je omezen zpětným centrálním zrcátkem. Jinak je s autem radost jezdit, snese a má rádo sportovní jízdu.Pán, který popisuje 3ku měl asi opravdu smůlu na kus :/, nebo s autem necítí a dává mu zabrat...Mějte se, Ondra


Jenže ty mluvíš o předešlé generaci, kde MOŽNÁ byly některé věci řešeny jinak - lépe. Nové M3 a M6 jsou krásné vozy, ale na různých DF lze dost často najít nářky majitelů na technologie, zejména Skyactiv, spotřeby olejů u nafty a td... nevím nevím...A taky dost často (i na českém mazdaclubu) na kvalitu laku.
reagovať
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Nedela 11.02.2018 13:59, Mazda z Mexika
Byl jsem s jedním motorkářem v servisu Kawasaki a hodili jsme řeč. Koupil si novou mazdu 3 sedan 2.0 s tím slabším výkonem 88 Kw (myslím). Auto krásné... koupil ji úplně novou v ČR. A když ji doma v garáži nábožně zkoumal, tak ho málem jeblo.... na všem bylo Made in Mexico.... takže tomu autorovi věřím....
reagovať
Mashur
počet príspevkov43
dátum registrácie10.12.2009
Nedela 11.02.2018 16:48, Kvalita
To, ze se mazda 3 dovazi z Mexika, je znama vec a na kvalitu to nema vliv, resp. nejsou o nic horsi nez japonske. Jako dlouholety zamestnanec firmy vyrabejici dily jako abs atd vim, ze dil vyrobeny v Mexiku nebo Cesku je stejny a ma stejne parametry vystupni kontroly.

Pro Zdenyho: neni to zadna narazka, jen konstatovani faktu. Byl jsem prohlednout nove Subaru XV a ta nekalita a odflaknutost z toho modelu je videt na prvni pohled. Vnitrni strany dveri a sloupku nejenze bez vrchniho laku, ale v oranzove barve bylo krasne videt, ze chybi i dost barvy... takze Subaru dostihlo mazdu po jedne generaci. Stiznosti na boxer diesel vygradovaly v jeho stazeni a ukonceni vyvoje.

Tim chci rict, ze kazda automobilka ma neco. Jezdim ted koncernovymi vozy a taky to neni, co to byvalo.
reagovať
Milouš1
počet príspevkov16
dátum registrácie10.07.2013
Nedela 11.02.2018 19:18, Nová auta
Zdravím pány diskutéry,

mám firmu o cca 12-ti autech a co 5 let to měním všechny v kolečku po cca 120 - 250t.km..... a napíšu jen jedinou PRAVDU. Je jedno, jestli máš Škodu, Mazdu, VW, atd., kvalita odpovídá době a cenovým dostihům....není co bývalo.

ML
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 12.02.2018 04:59, RE: Kvalita
Mashur napísal:
To, ze se mazda 3 dovazi z Mexika, je znama vec a na kvalitu to nema vliv, resp. nejsou o nic horsi nez japonske. Jako dlouholety zamestnanec firmy vyrabejici dily jako abs atd vim, ze dil vyrobeny v Mexiku nebo Cesku je stejny a ma stejne parametry vystupni kontroly. Pro Zdenyho: neni to zadna narazka, jen konstatovani faktu. Byl jsem prohlednout nove Subaru XV a ta nekalita a odflaknutost z toho modelu je videt na prvni pohled. Vnitrni strany dveri a sloupku nejenze bez vrchniho laku, ale v oranzove barve bylo krasne videt, ze chybi i dost barvy... takze Subaru dostihlo mazdu po jedne generaci. Stiznosti na boxer diesel vygradovaly v jeho stazeni a ukonceni vyvoje. Tim chci rict, ze kazda automobilka ma neco. Jezdim ted koncernovymi vozy a taky to neni, co to byvalo.


Hmmm, tak nevím, na co ses díval. Asi páteční kus. Když jsem v Opavě prolézal všechny současně nabízené modely, tak jsem si naopak říkal, že je dobře, že Subaru se zatím nedalo strhnout honbou za nadměrným šetřením. Konkretně Levorg naopka výrzně vybočuje v kvalitě provedení směrem NAHORU a ani XV mi nepřišlo odfláknuté.
Ad dýzl Subaru - ano - automobilka radši model stáhla, než by dělala peklo zákzaníkům, jak to umí slavbné motory TSI od slovutného Das Auto. Ti na lidi se*ou z vysok a je jim to fuk.
reagovať
webby
počet príspevkov4
dátum registrácie12.04.2021
Pondelok 12.04.2021 14:58, Poprosím radu..
Pekný deň, poprosila by som radu. Tiež máme mazda 3 skyactiv ako pán Jaroslav. Kúpenú v r.2014. Po najazdených 100 000 km sa začala kaziť, v kuse dačo. Najskôr len také bežné veci platničky, a potom brzdový spínač, sviečky, baterka (to nás vyšlo veľa peňazí), problem stým systémom i stop štart. Pred veľkonočnými sviatkami nám tieklo ložisko, tak sme nemohli zas cestovat k rodine,ok,a ako náhle sme dostali auto zo servisu a hned ten dalsí víkend sme chceli už ísť konečne cestovať, a prešli sme asi 15 km a auto v prdeli aleže v úplnej! Najskôr začalo hučať, sme zastali, potom začalo smrdieť. Už sme sa s ním na dialnici nepohli. S deckami sme čakali na dialnici 2hodiny na Odťahovu službu, kým sme sa dovolali atd.. Celá prevodovka v prdeli. a to bola najväčsia finančná palba, kupila by som za to stare auto!. Sme zúfalí. Ja viem že už nieje najnovsie, ale moj muž sa stará o to ako o obývačku, máme tam čisto, vylestene vzdy ako nové. Deti tam maju zakazane jesť. Dáva tam drahší benzín ten kvalitnejsí. Je to autičkár. Takže to neni o tom že sa majiteľ nestará o to. Kľudne pošlem aj fotky, ako z predajni! Chceli sme si kúpít este jedno autíčko, väčsie, možno 7 miestne, dáke jazdené ,kôli tomu že máme tri malé deti a tri autosedačky sa do mazdy nezmestia. A mazdu chcel si nahať muž do práce. Bude sa ešte stále kaziť mazda ? alebo ten horor skončil ? Máme sa jej zbavit ? .. Mame ju predat a kupit si zas jedno velke nove, sice na lízing lebo by sme nemali na plnú sumu.. Alebo si ju má muž nechať, keď už tolko do nej vrazil .. že teraz vydrží ? a kupiť si jazdené velke Ford galaxy a mať dve autá? Neviem čo mám od tej mazdy čakať ešte..
reagovať
Bronn
počet príspevkov128
dátum registrácie23.11.2014
Utorok 13.04.2021 11:51, RE: Poprosím radu..
citácia:
reakce na: webby, 12.04.2021 14:58 (Pekný deň, poprosila by som ra ...)


Neda mi to a musim reagovat.
Ze vam po 100t km odesli brzdove desticky? Prumerna zivotnost desticek je 60t km....
Ze vam po 7 letech odesla baterka? Prumerna zivotnost baterky je 5 let.
Lozisko napodobne, po 100t km je normalni ze muze odejit lozisko.
Nevim co od auta ocekavate, ale zazraky se konat nebudou s zadnym autem.
Taky nevim jak se o auto starate, takze to nebudu hodnotit, ale zminovat ze je auto krasne ciste a deti v nem maji zakazano papat... to vazne na spolehlivosti techniky neprida. Kdyz pisete, ze vam odesla prevodovka. Je to automat? A jak casto jste tam menili olej?
reagovať
webby
počet príspevkov4
dátum registrácie12.04.2021
Utorok 13.04.2021 15:19, RE: RE: Poprosím radu..
citácia:
reakce na: Bronn, 13.04.2021 11:51 (Neda mi to a musim reagovat.Ze ...)

Ďakujem za odpoveď, áno hentie doštičky baterka a blbosti, ale to som písala ze najskôr tie bežné VECI.... Ale ta prevodovka?? To ma nasralo.. Mohlo vydržať dlhšie, my nemáme až tak úplne staré auto.... Hej staráme sa aj od vonka aj od vnútra to som chcela tým povedať.. pravidelný servis..olej sa menil podľa predpisov.. Ale ak myslite olej do prevodovky, (mame manuálnu prevodovku) viem ze aj tam je olej.. ten sa nemenil, to sa ani nemení pokiaľ viem... To sa ani nedá.. . Mal by byť doživotný alebo sa mýlim?? .. Viete koľko
stojí vôbec originál celá tá prevodovka?? (mysliiim celuu!) Neviem koľko v českých korunách ale cca 2000eur.. A viac.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Streda 14.04.2021 22:13, RE: RE: RE: Poprosím radu..
citácia:
reakce na: webby, 13.04.2021 15:19 (Ďakujem za odpoveď, áno hentie ...)


Ano, v manuální převodovce je kupodivu olej.
Ano, její náplň je podle výrobců "doživotní" - na té vaší zadřené je to krásně vidět, že je skutečně doživotní.
Skutečně starající se člověk olej v manuální převodovce mění po cca 5 letech nebo 120 tisících km. Nebo alespoň zkontroluje, pokud to sám neumí, tak nechá zkontrolovat jeho hladinu. Na boku převodovky je vždy plnící / kontrolní šroub.
PS: je dost velký rozdíl starat se o čistotu auta / čistotu v autě a starat se o technickou stránku auta, která je mnohem důležitější. Podle toho se pozná rozdíl mezi "autíčkářem" a řidičem který o autě něco ví.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 15.04.2021 12:17, RE: RE: RE: Poprosím radu..
citácia:
reakce na: webby, 13.04.2021 15:19 (Ďakujem za odpoveď, áno hentie ...)


Destrukce manualni prevodovky je spis vyjimecna zavada. Pokud se domnivate, ze koupite ojete auto a bude spolehlivejsi nez vase auto koupene jako nove, tak nejspis nebude.

Kouknul jsem do servisni knizky meho auta a je tam doporuceno kontrolovat hladinu oleje v manualni prevodovce kazde 4 roky nebo 60 tkm. O vymene oleje se tam nic nepise.

Mozna i z toho duvodu je dobre jezdit do autorizovaneho servisu a ne jen za levno ke garazistovi na pouhe vymeny oleje motoru. Pokud servis dela praci dobre, tak by mel kontrolovat a menit spoustu jinych veci nez jen vymenit olej motoru s filtrem.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Štvrtok 15.04.2021 13:44, RE: RE: RE: RE: Poprosím radu..
citácia:
reakce na: Petr S, 15.04.2021 12:17 (Destrukce manualni prevodovky ...)


O autorizovaných servisech raději nemluv. Kontrolu hladiny oleje v manuální převodovce jsem na faktuře nikdy neviděl a při požadavku na jeho výměnu (současně s výměnou rozvodů po 120 tisících) se na mě pravidelně dívají jako na blázna. Tuto zkušenost mám ze servisů Škoda, VW, Renault, Nissan a Ford. Mimo to jsem 2x reklamoval neprovedenou (ale fakturovanou) výměnu oleje v DSG (poznačený výpustný šroub se kterým se nehnulo), až potom mě začal servis brát vážně a začali dělat jak mají.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1040
dátum registrácie23.04.2014
Štvrtok 15.04.2021 14:11, RE: RE: RE: RE: RE: Poprosím radu..
citácia:
reakce na: Pavlik, 15.04.2021 13:44 (O autorizovaných servisech rad ...)


K tomu autorizovanýmu servisu a autíčkáři, řidiči a podobně.
Jsou mezi námi lidé, a těch je většina, kteří autům moc nerozumí, a na tom není nic špatného. Nemůžeš se divit, že takový lidi chodí do autorizovaného servisu na servis předepsaný výrobcem a myslí si, že se o auto starají vzorně. Na tom prostě není nic špatnýho. Špatný je to, že ty servisní plány nemyslí na to, že by si auto chtěl někdo nechat delší dobu a s tím, že autorizáky někoho ojebou se taky setkal každý, kdo v nich byl víc než dvakrát...
Pokud se převodovka rozsypala a měla najeto míň než 150tkm, tak je to na 99% chyba výrobce, a nezáleží na tom, jestli v něm někdo vyměnil olej, když to ani není předepsaný...
reagovať
webby
počet príspevkov4
dátum registrácie12.04.2021
Štvrtok 15.04.2021 15:00, servis
Pýtala som sa servisáka, za ten olej v prevodovke. A vraj kontroloval hladinu oleja. Tak ja neviem. A ani netiekol nič.. to predtým kontroloval. Ale dnes sme sa dozvedeli že to má súvis aj s tou spojkou, aj tá je v ťahu, ešte aj tú tam ide meniť.. s mazdou zatiaľ toľko.. Myslíte že to bude s tým starým olejom teda ? .. Čo sa týka autorizovaného servisu, máme zle skusenosti.. Ale chodili sme tam nak máme na auto záruku.. Keď bolo auto nové, asi ročné, viem že sme mali problém so spätným zrkadlom, ľavé, nesklápalo nám.. a naťahovali nás, že dobre dobre to potom poriešime.. nemaju na sklade .. a blbosti .. vyhovarali sa ..a natiahli to..(vedeli čo robia)..viete potom o dačo neskôr sa na to nevzťahovala záruka,iba na MOTOR auta, hradili sme si to samy.."no viete teraz uplynula lehota .." dementi.. a naposledy sme tam boli pri 60 000 km.(žiadne platničky nám nevymienali páán Bronn) A o 2 týždňe neskôr, sme dostali defekt, isli sme s tým známemu a on okrem toho, ked pozeral auto , tak vravel , toto by sa ti zišlo vymeniť, tam doplňiť .. ja som hľadela ako puk! čo v tom autorizovanom servise robia ? Kontrola laku 60e či koľko ? nak idu do riti
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 15.04.2021 15:06, RE: RE: RE: RE: RE: RE: Poprosím radu..
citácia:
reakce na: KoobaS, 15.04.2021 14:11 (Špatný je to, že ty servisní plány nemyslí na to, že by si auto chtěl někdo nechat delší dobu...)


Proc? Servisni plany mysli na to, ze si auto nechas dele. Kazdy ukon se dela s nejakou periodou (1, 2, 4 roky...) porad dokola.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 15.04.2021 15:38, RE: servis
citácia:
reakce na: webby, 15.04.2021 15:00 (a naposledy sme tam boli pri 60 000 km.(žiadne platničky nám nevymienali páán Bronn) ...)


Je docela tezke se vyznat v tom co tu postupne pisete. Nejdriv napisete ze ve 100 tkm vam menili brzdove desticky atd. (jaka hruza, jak se to auto rozpada...). Pan Bronn napise ze desticky prumerne vydrzi 60 tkm, vy napisete toto, viz. nahore.

Navic naposledy jste byli v autorizovanem servisu v 60 tkm. O 40 tkm pozdeji, davate skoro vinu autorizaku. Jestli vas soucasny servisak opravdu kontroluje pravidelne hladinu oleje v prevodovce, jak tvrdi, tak je docela peclivy. Takovych moc nebude.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 15.04.2021 15:53, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Poprosím radu..
citácia:
reakce na: Petr S, 15.04.2021 15:06 (Proc? Servisni plany mysli na ...)


Přesně, servisní plány na to myslí, ale většinou již druhý majitel v řadě na to nemyslí, protože lidé dneska o autech obecně vědí hodně málo. A i když auto vozí do nějakého servisu s nějakým stavem dle tacho, tak se nemusí tyto požadavky sejít a nota bene nevím, zda každý servis si sežene servisní plán pro každé auto, které mu tam vjede. Obecně to funguje tak, že ojetina se preventivně neservisuje a hasí se jen požáry, čest výjimkám (výjimky píšou na Tipcars rady). Nicméně konkrétně převodovka snad v servisních plánech výměnu oleje nemá, alespoň pro svá předchozí auta jsem tam periodu na ni neviděl. A takových preventivních věcí, které si poučený provozovatel hlídá díky nějaké historické znalosti, je povícero, třeba servo-kapalina nebo dokonce mazání diferenciálů pro 4-kolky, jak jsem teď zjistil, že je tam separé náplň, kterou se zabývají až opravdoví fajnšmekři.
Ale obecně pro M3 se 100 tkm bych vadnou převodovku nečekal a buď je to špatným provozem (a tady mytí auta a vysávání fakt nehraje žádnou roli, když jezdím třeba s opřenou nohou na spojce nebo řadím necitlivě, čili neřadím tak, že tam kvalt spadne po mírném tlaku sám, ale prostě ho tam narvu) nebo skrytou vnitřní vadou.
Nebo...tam někdo nalil "zázračnou" vodičku, aby získal menší ztráty, menší hluk a zázračné vodičky nemá rád ani motor ani převodovka.
To by chtělo vědět, co té převodovce konkrétně je.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.