0
späť
 

diskuze k tématu: Lexus RX450h - zácpy snižují spotřebu

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.01.2011 06:37, ,,,
Tak to jsou sakra dobré hodnoty. Až se tomu nechce věřit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.01.2011 18:46, RE: ,,,
Michal napísal:
Tak to jsou sakra dobré hodnoty. Až se tomu nechce věřit.
Aha, to je jenom předohrab!!! Proboha, kdo utratí takové peníze za SUV, které má hnané jenom přední kola... jenom blázen
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.01.2011 23:04, RE: ,,,
Michal napísal:
Aha, to je jenom předohrab!!! Proboha, kdo utratí takové peníze za SUV, které má hnané jenom přední kola... jenom blázen
Takováhle leštěnka toho terénu moc neuvidí. Kdo to myslí s terénem vážně, tak si Lexus asi nekoupí. Na to ježdění po městě to je dobrý, jinam se to moc nepodívá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.01.2011 15:55, RE: ,,,
Koloss napísal:
Takováhle leštěnka toho terénu moc neuvidí. Kdo to myslí s terénem vážně, tak si Lexus asi nekoupí. Na to ježdění po městě to je dobrý, jinam se to moc nepodívá.
Ale mně to nezajímá kvůli terénu, ale kvůli tomu, aby se s tím dalo v zimě na lyže.... nebo kamkoliv, kde je sníh... což je podle mně jediný rozumný důvod, proč si koupit SUV, jinak stačí MPV...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.01.2011 17:25, RE: ,,,
Michal napísal:
Ale mně to nezajímá kvůli terénu, ale kvůli tomu, aby se s tím dalo v zimě na lyže.... nebo kamkoliv, kde je sníh... což je podle mně jediný rozumný důvod, proč si koupit SUV, jinak stačí MPV...
To je sice pravda, ale pak přece jen stačí řetězy a u tohohle auta pak pomůže vyšší světlá výška. Leda že by člověk po těch zasněžených horách jezdil půl roku denně, pak by asi 4x4 mělo smysl, ale spíš poctivé 4x4 a ne ten hybrid, kde předek žene motor a zadek elektrika.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.01.2011 18:12, RE: ,,,
Koloss napísal:
To je sice pravda, ale pak přece jen stačí řetězy a u tohohle auta pak pomůže vyšší světlá výška. Leda že by člověk po těch zasněžených horách jezdil půl roku denně, pak by asi 4x4 mělo smysl, ale spíš poctivé 4x4 a ne ten hybrid, kde předek žene motor a zadek elektrika.
No právě, ten pohon 4x4 nepotřebuješ pořád, tak ti stačí, když ti elektrika jednou za čas přihrábne... Ale koupit si "teréňáka" - brát prosím s rezervou - který není 4x4 ale přitom se tak tváří, to mi přijde fakt zcestné. I když už jsem si málem jednoho koupil, před letošní zimou jsem narazil na krásný Nissan Pathfinder Armada, americká verze, daleko mohutnější auto s šestilitrovým benzínovým motorem. Uvnitř nádhera, krásně to jelo,
a chtěli za něho snad 250 tisíc. Až těšně před prodejem mně naštěstí prodejce upozornil na to, že je to jen RWD - prostě zadohrab...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.01.2011 18:13, RE: ,,,
Michal napísal:
No právě, ten pohon 4x4 nepotřebuješ pořád, tak ti stačí, když ti elektrika jednou za čas přihrábne... Ale koupit si "teréňáka" - brát prosím s rezervou - který není 4x4 ale přitom se tak tváří, to mi přijde fakt zcestné. I když už jsem si málem jednoho koupil, před letošní zimou jsem narazil na krásný Nissan Pathfinder Armada, americká verze, daleko mohutnější auto s šestilitrovým benzínovým motorem. Uvnitř nádhera, krásně to jelo,
a chtěli za něho snad 250 tisíc. Až těšně před prodejem mně naš...
Tenhle paskvil stejně pochází tuším z US, tam je takových aut víc, Infiniti FX jen se zadním pohonem a další... Ale zase kdybych bydlel třeba v Kalifornii, tak bych to skutečně chápal, těm je to opravdu k ničemu.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.