0
späť
 

diskuze k tématu: Lancia Kappa 2.0T 20v

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.06.2006 09:53, jazdne vlastnosti...
Vsak napis nieco o tom jak sa s tym jazdi a jaky to ma odpich...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.06.2006 10:47, Kappa
Zdravim. Jo s autorem souhlasim, že tenhle motor je skvělý, opravdu se jedná o velmi zdařilou pohonnou jednotku, starší čtyřválec má prapůvod ještě v Lancii Deltě HF Integralle 16V, má dva vyvyžovací hřídele, poháněné zvláštním řemenem (říká se mu mikrořemen), který je nurtmé měnit i s rozvodem, jelikož když mikrořemen praskne, tak se zakmotá do rozvodového a motor se potká. Bohužel na tomhle motoru to není nic výjimečného, olej je zde potřeba měnit ve velmi krátkých intervalech, klidně po 8000 km, jinak se může klidně přidřít (mazací systém zde není zrovna předimenzovaný a je-li ucpaný karbonem, tak je situace ještě mnohem horší).Tudíž se může snadno vylágrovat. 5 válec má také vyvažovací hřídele, ale tady tušim nejsou poháněny řemenem, ale ozubeným soukolí, takže o starost méně, jeho kultura chodu je znamenitá. Ovšem díly na Kappu nijam levné nejsou (nevím jak jste na to přišel, aspon ne ty originální). Možná je to tím, že výraz levný je pro každého trochu něco jiného (Záleží na stavu bankovního konta a usilí jak vidělat peníze)..)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.06.2006 17:04, recenze
bubu napísal:
Vsak napis nieco o tom jak sa s tym jazdi a jaky to ma odpich...
tak to jsme se toho zase dozvěděli. Lidi proboha pište své zkušenosti a ne vaše názory na nějaká auta či motory. Od tohoto recenzenta bych se kupříkladu rád dozvěděl něco o jízdních vlastnostech auta, jaké měl celkově závady (i když po 6 měsících a 8 tisících najetých km snad nemá cenu o závadách psát) , kolik ho to stálo, jakou má průměrnou spotřebu ( a ne že na dálnici se vejde do 7,5l Možná někdy když jede v závěsu za kamionem, ale 200k motor 2,0 turbo musí jezdit alespoň za 9-10 ). Je toho spousta co se dá sdělit, ale FAKTA prosím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.06.2006 20:22, RE: recenze
figo napísal:
tak to jsme se toho zase dozvěděli. Lidi proboha pište své zkušenosti a ne vaše názory na nějaká auta či motory. Od tohoto recenzenta bych se kupříkladu rád dozvěděl něco o jízdních vlastnostech auta, jaké měl celkově závady (i když po 6 měsících a 8 tisících najetých km snad nemá cenu o závadách psát) , kolik ho to stálo, jakou má průměrnou spotřebu ( a ne že na dálnici se vejde do 7,5l Možná někdy když jede v závěsu za kamionem, ale 200k motor 2,0 turbo musí jezdit alespoň za 9-10 ). Je toho s...
Je nesmysl tvrzeni, ze motor,co ma 200 koni, ze musi jezdit za 9-10litru.
Mam v aute 258koni a pri predpisovym jezdeni mimo mesto mu staci 7 litru. A to ma 3litry objemu a sesta radovejch cilindru. Kdo se vyzna v autech, vi co to je.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.06.2006 23:27, RE: recenze
anonym napísal:
Je nesmysl tvrzeni, ze motor,co ma 200 koni, ze musi jezdit za 9-10litru.
Mam v aute 258koni a pri predpisovym jezdeni mimo mesto mu staci 7 litru. A to ma 3litry objemu a sesta radovejch cilindru. Kdo se vyzna v autech, vi co to je.
No jasně, BMW 330i, nebo 530i, je to tak, že ano?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.06.2006 09:22, RE: recenze
anonym napísal:
Je nesmysl tvrzeni, ze motor,co ma 200 koni, ze musi jezdit za 9-10litru.
Mam v aute 258koni a pri predpisovym jezdeni mimo mesto mu staci 7 litru. A to ma 3litry objemu a sesta radovejch cilindru. Kdo se vyzna v autech, vi co to je.
Veru, taku motorizaciu si dovoli iba BMW, holt klasika.... K tej Kappe, jak som uz napisal hore, rad bych sa dozvedel i ja volaco viac.... Totizto by som mal v blizkej buducnosti tak trochu zaujem o toto auto, motor Fiat 2.0 20V turbo patri k mojim favoritom....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.06.2006 11:04, Kappa
Mám taky kappu ale ještě starej čtyřválec turbo a jsem taky spokojenej i po 250000 km co ma natočeno . Motor od výmeny oleje do další výměny nemusím dolívat olej - prostě super auto. A po dálnice se taky vejdu do 7.5 na 100 !!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.06.2006 12:48, RE: recenze
Tomáš napísal:
No jasně, BMW 330i, nebo 530i, je to tak, že ano?
jasně, ten mesi je spravne
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.06.2006 13:54, RE: recenze
anonym napísal:
Je nesmysl tvrzeni, ze motor,co ma 200 koni, ze musi jezdit za 9-10litru.
Mam v aute 258koni a pri predpisovym jezdeni mimo mesto mu staci 7 litru. A to ma 3litry objemu a sesta radovejch cilindru. Kdo se vyzna v autech, vi co to je.
Já uznávám že i s takovým motorem se dá jezdit za 7 litrů. Dokonce se pořádají soutěže economy run kde jezdí asi tak za 3 litry, ale to není průměrná spotřeba!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.06.2006 20:14, RE: recenze
Figo napísal:
Já uznávám že i s takovým motorem se dá jezdit za 7 litrů. Dokonce se pořádají soutěže economy run kde jezdí asi tak za 3 litry, ale to není průměrná spotřeba!
S timhle nazorem naprosto nesouhlasim. Spotreba sedmi litru je pri naprosto bezny jizde pri dodrzovani predpisu, tzn, jizda na danici kolem 120-140, na okreskach do 110. Kdyby se clovek snazil vylozene o econymy run, tak by asi slo dosahnou spotreby kolem 5,5 litru, ale to je pa trapeni jak ridice ta k auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.06.2006 21:16, RE: recenze
anonym napísal:
S timhle nazorem naprosto nesouhlasim. Spotreba sedmi litru je pri naprosto bezny jizde pri dodrzovani predpisu, tzn, jizda na danici kolem 120-140, na okreskach do 110. Kdyby se clovek snazil vylozene o econymy run, tak by asi slo dosahnou spotreby kolem 5,5 litru, ale to je pa trapeni jak ridice ta k auta.
Tak jo chlapi přesvědčili jste mě. Vzhledem k tomu že očividně všichni jezdíte s dvoulitrama a třílitrama za 7 litrů tak všichni co si kupujou naftový auta která žerou dost podobně, jsou mamlasové a platí o 50 tisíc víc za auto protože nevědí co s penězma. V práci máme každý svoje auto (12 ks, všechny benzín) co používáme pro firemní účely s objemem od 1,4 do 3,0 s dlouhodobou spotřebou v rozmezí 7,5 - 13 litrů. Já sám jsem jezdil ve Fábii 1,4 v průměru za 8. V Nissanu Almera 1,4 za 7,5 Ve Vectře 2,0 za 9,0 a v Legacy 2,0 za 9,5. Kolegové jsou na tom podobně a pro hnidopichy - benzín si platíme sami, takže nám není jedno kolik to žere. Pár faktů, jinak je mi stejně jasný že Vás nepřesvědčím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.06.2006 22:01, RE: recenze
Figo napísal:
Já uznávám že i s takovým motorem se dá jezdit za 7 litrů. Dokonce se pořádají soutěže economy run kde jezdí asi tak za 3 litry, ale to není průměrná spotřeba!
Kdyz jedu nissanem 200sx 1.8 turbo po dalnici tak se vejdu taky do 8 ale to je jizda ze presne 130 a za dodavkou jinac.Normal cca 10-11 . Ale je i extrem 15-19 litru na sto ale to je jen na okruhu .
Nedavno jsem se pobavil nad MB 280cdi predjizdel jsem kamion a on se me povesil na zadek a hned zacal blikat tak jsem pockal az kamion uhne pockal jsem az me predjede a jel jsem za nim cca 180 a furt pridaval tak jsem podradil za 4 a plny do 7500 otacek a mb jsem nechal za zady Kopec z Plzne do Prahy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.06.2006 22:36, RE: recenze
TOYOTACEK napísal:
Kdyz jedu nissanem 200sx 1.8 turbo po dalnici tak se vejdu taky do 8 ale to je jizda ze presne 130 a za dodavkou jinac.Normal cca 10-11 . Ale je i extrem 15-19 litru na sto ale to je jen na okruhu .
Nedavno jsem se pobavil nad MB 280cdi predjizdel jsem kamion a on se me povesil na zadek a hned zacal blikat tak jsem pockal az kamion uhne pockal jsem az me predjede a jel jsem za nim cca 180 a furt pridaval tak jsem podradil za 4 a plny do 7500 otacek a mb jsem nechal za zady Kopec z Plzne do Prahy
Sice tě neznám, ale děkuji ti kamaráde že jsi podpořil můj názor :o)) Já taky umím jet za 7, ale průměrná spotřeba je trošku jinde. A kdo mi tady bude tvrdit že má s 200 koňovým autem spotřebu 7,5 tak nevím na co si koupil tak silný auto. Nemyslím zrovna jet jak blázen, ale stačí předjet pár aut - potřebuješ zrychlení, přijedeš do města a poskakuješ ńa semaforech, občas jezdíš i kratší trasy takže často startuješ a jedeš se studeným motorem atd. - to je průměrná spotřeba!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.06.2006 11:35, AUTOR článku
Vzhledem k ohlasům kvůli spotřeby,pokud mám napsat průměrnou spotřebu po městě je to kolem 10l/100km,Pokud budete dodržovat rychlostní předpisy na dálnici Kappa pojede za 7,5 jak jsem psal,samozřejmě záleží na jednotlivém voze a jeho stavu,vesměs nejde ani o to kolik jedete ale v jakejch otáčkách!
Ohledně náhradních dílů je to tak,že pokud si projdete několik obchodů a nejde vám o originál jako mě,přijdou mi ceny na většinu dílů za rozumnou cenu vzhledem ke třídě a stáří vozidla!!!Než sem Kappu kupoval,slyšel jsem negativní ohlasy ne elektrickou výbavu vozu,myslím tím poruchovost.Zatím,ale žádnou výtku,od stěračů po odskok kufru není problém ani oládání proudění a teploty ventilace..Vrátím se k olejům,dodržujte typ olejů nebo se auto rozežere,žádný zkoušení,jen to na co je motor psaný!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.06.2006 15:52, RE: AUTOR článku
Lukáš napísal:
Vzhledem k ohlasům kvůli spotřeby,pokud mám napsat průměrnou spotřebu po městě je to kolem 10l/100km,Pokud budete dodržovat rychlostní předpisy na dálnici Kappa pojede za 7,5 jak jsem psal,samozřejmě záleží na jednotlivém voze a jeho stavu,vesměs nejde ani o to kolik jedete ale v jakejch otáčkách!
Ohledně náhradních dílů je to tak,že pokud si projdete několik obchodů a nejde vám o originál jako mě,přijdou mi ceny na většinu dílů za rozumnou cenu vzhledem ke třídě a stáří vozidla!!!Než sem Kappu ...
Ja na Nissanu 200sx 1.8 turbo menim olej kazdych 5000 tisic a vym ze motoru to dela dobre . Motor pracuje v otackach a potrebuji dobre mazani jak motoru tak turba . A verte mi videl jsem motor co ma najeto 150 tis a je plny cerne sracky z oleje a karbonu olej meni po 10 000 a ja kdyz jsem mu ukazal jak mam motor cisty tak se nestacil divit a to mam najeto180 tis .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 17.06.2006 00:00, RE: recenze
Figo napísal:
Tak jo chlapi přesvědčili jste mě. Vzhledem k tomu že očividně všichni jezdíte s dvoulitrama a třílitrama za 7 litrů tak všichni co si kupujou naftový auta která žerou dost podobně, jsou mamlasové a platí o 50 tisíc víc za auto protože nevědí co s penězma. V práci máme každý svoje auto (12 ks, všechny benzín) co používáme pro firemní účely s objemem od 1,4 do 3,0 s dlouhodobou spotřebou v rozmezí 7,5 - 13 litrů. Já sám jsem jezdil ve Fábii 1,4 v průměru za 8. V Nissanu Almera 1,4 za 7,5 Ve Vectř...
Musim reagovat. Psal jsem, ze se s tim autem nejezdi ve meste a ze se jedna o jizdy mimo mesto. Benzinovy sestivalcovy motory BMW patri mezi nejuspornejsi jednotky, srovnavat spotrebu fabie a 260konovyho trilitru nema cenu, nebot fabie jede ve 140 skoro na plnej plyn zatimco BMW tak na petinu plynu. Legacy, Opel a ostatni jmenovyny auta nemuzou konkurovat, byt ja osobne vylozene Legacy mam velmi rad, Legacy ma nahon na vsechny kola a neni usporny, ale BMW umi bejt. Staci jezdit plynule a jezdi to za malo. Ja jsem to uvadel jako priklad ze to lze, jinak samozrejme 260konovy auto sil clovek nekupuje na to, aby jezdil na spotrebu. Pokud ale se s tim jede do mesta, tak pak je pruser. A hlavne, neni to jediny BMW co je v dome, dalsi 325i zase radovej sestivalec ma dlouhodobou spotrebu i s mestem 8,6litru a 320d dlouhodobou 5,9 i s mestem, takze ja si nevymyslim, tohle je objektivni nazor a vem to jako fakt.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 18.06.2006 01:51, RE: recenze
Figo napísal:
Tak jo chlapi přesvědčili jste mě. Vzhledem k tomu že očividně všichni jezdíte s dvoulitrama a třílitrama za 7 litrů tak všichni co si kupujou naftový auta která žerou dost podobně, jsou mamlasové a platí o 50 tisíc víc za auto protože nevědí co s penězma. V práci máme každý svoje auto (12 ks, všechny benzín) co používáme pro firemní účely s objemem od 1,4 do 3,0 s dlouhodobou spotřebou v rozmezí 7,5 - 13 litrů. Já sám jsem jezdil ve Fábii 1,4 v průměru za 8. V Nissanu Almera 1,4 za 7,5 Ve Vectř...
No ono strašně záleží na řidičovi, mám k dispozici několik "aut" např. Fiat Tipo 2,0 jezdí za 9,5, Opel Ascona 2,0 jezdí kolem 7 litru, Ford Scorpio 2,9i mimo město i za 6 litru, město za 20 litru, Opel Corsa 1,2 jezdí kolem 4,9 litru, Fabia 1,4 44 kw jezdí kolem 6 litru... Někdo umí, někdo neumí. Četl jsem zde na tipcars nějaké recenze na fabiu HTP a prej jezdí za 13 litru na sto km, takže je to vesměs všechno o řidiči.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 18.06.2006 22:38,
Chtěl jsem se tu dovědět něco o Kappě. Jaké jsou klady tohoto auta a jaké zápory, na co si dát pozor při koupi a tak. Takže díky většině zůčastněných teď vím za kolik jezdí BMW, Subaru, Scorpio, Fabia, Ascona atd. Fakt díky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.06.2006 00:04, RE: bez predmetu
Pavel napísal:
Chtěl jsem se tu dovědět něco o Kappě. Jaké jsou klady tohoto auta a jaké zápory, na co si dát pozor při koupi a tak. Takže díky většině zůčastněných teď vím za kolik jezdí BMW, Subaru, Scorpio, Fabia, Ascona atd. Fakt díky.
Mam Kappu 2,4 JTD a na dlhej ceste sa spotreba dostane pod 7 litrov ale v meste tak okolo 8, 8,5 ako kedy,zalezi na premavke ale na take tazke auto a 5 valec tolko nezere a o pohodli ani nehovorim,je to parada...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.06.2006 12:52, bubu
Zdar, pocuj, napis nieco o tom famoznom 5valci. Vraj ma brutalny zatah, tak sup sup nejake skusenosti, mna nezaujima kolko to zere, ale jak a kolko to jede :)))))
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.