anonym napísal:
TADY ASI NĚKDO NEPOCHOPIL, že když sem psal mojí zkušenost z koncernovejma autama (viz víše) tak sem tím jen reagoval na onoho strécu, kterej vynáší starej ruskej výplod až do nebes a plácá o tom, že 2 roky starý auta nic nevydržej. Proto jsem psal, že mám najeto hodně a že mi rukama prošlo dost koncernovejch aut, který měly v těle bezmála půl milionu kilometrů a byly bez problémů. Jinak je mi samozřejmě jasné, že srovnávat koncepčně i konstrukčně přes 30 let starý auto s koncernovejma autama s...
JO A JEŠTĚ NĚCO, taky jste tu někdo psal, že když jezdím jen s TDi, tak nemám možnost srovnávat...no...možná jsem to tedy napsal nepřesně...Takže v SOUČASNÉ době jezdím výhradně s vozy TDi a to hlavně z důvodu úspornosti... jinak věřte, že benzínových vozů mi rukama prošlo dost a dost od škodovek, přes feldy, oktávky 1.6 a 1,8T, přes Mitsubishi galant 2,5 V6 24v až po Dodge Grandcaravan 3,8i.
Takže věřte, že srovnávat mohu a když mám stesk po benzínu, svezu se manželky Astrou1.4 16v(90koní) a mám klid...po 20 kilometrech mi chybí mohutnej krouťák a zátah TéDéíčka. Ale pořád to nic nemění na mém názoru na žigula, je to prostě starý vůz, který už byl za zenitem před 20 lety, kdy například BMW 525e mělo spotřebu benzínu stejnou, jako tento úžasný žigulík...