0
späť
 

diskuze k tématu: Kvalita servisů Mercedes-Benz v ČR?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.02.2008 15:18, Servis - ČR katastrofa
byl jsem v servisu v ČR jednou. Naposled. Jezdím teď do německa a je to bez problémů. Pro auto si i přijedou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.02.2008 23:16, MB Berlin
Mam zkusenosti z MB servisem z Berlína / Tiergarten (obrservis) a jsou nepublikovatelné, tj. nemalujte tu zahraničí na růžovo. Nicméně neupřu jim, že opravovat umí, není to pokus omyl.
Podobná situace je i u Jaguara, spousta zákazniku jezdí řekněme jinam. PROČ asi?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.02.2008 18:03, RE: situace je špatná :-(
anonym napísal:
M-B MORAVIA OSTRAVA - po příchodu do autosalonu najdu vlevo schované oddělení servisu. Zde je asi 5 zaměstanců, 2 jsou přijímací technici, jeden tam nosil nějaké papíry zbývající byli 2 kancl baby. Nebyl přede mnou nikdo. Sedím tam asi 15 min, všichni na mě koukají, nikdo se ani neobtěžoval zeptat zda něco potřebuji. Švitoří mezi sebou jak byli na oběd buchtičky s krémem a co budou dělat o víkendu, jak Smart ve 110 sejmul svodila a nic mu nebylo atd!!! Připadalo mi to jak nějaká školní přestávka...
velmi velmi špatná věřmi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.03.2008 19:30, Co místo negativních zkušeností zveřejnit nějaké pozitivní? ...určitě nějaké jsou ;-)
anonym napísal:
Mam zkusenosti z MB servisem z Berlína / Tiergarten (obrservis) a jsou nepublikovatelné, tj. nemalujte tu zahraničí na růžovo. Nicméně neupřu jim, že opravovat umí, není to pokus omyl.
Podobná situace je i u Jaguara, spousta zákazniku jezdí řekněme jinam. PROČ asi?
Zdravím všechny diskutující (resp. možná spíš nadávající ). Všechny příspěvky jsem si přečetl - spíš než špatné zkušenosti jsem tu hledal nějaké tipy/osobní zkušenosti na dobrý servis. A nic přesvědčivého jsem tu nenašel, vynechám-li Německo, tak shrnuji:
- zkušenost z druhé ruky z Rakovníka
- 'přijatelné' zkušenosti z Prahy z Chodova
- odkaz na servis v Praze v Karlíně (bez hodnocení)
- Ráďa píše, že si našel svého mechanika, ale bohužel ho neudal
...

Kdyby někdo z Vás měl nějaký pozitivní tip, budu mu vděčný - kdo by nechtěl svému vozítku (já např. W203 - céčkový CDI 270) dopřát kvalitní péči za přijatelné peníze. Tip mi můžete poslat i na mail: hohous@seznam.cz. Předem děkuji..... Tomáš
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 10:01, RE: situace je špatná :-(
anonym napísal:
Milí účastníci diskuse, ať už anonymní nebo se jménem, milý pane Zdenku z Opavy!

K tématu M-B MORAVIA OSTRAVA

Předně … nikdo se necítí být obtěžován a nikdo se nemusí stydět za nic, co píše v chatu.

Jmenuji se Gerhard Sulzbacher
a jako majitel společnosti Mercedes-Moravia Ostrava zde píšu za celý náš tým.

Se zájmem jsme se seznámili s Vašimi zkušenostmi týkajícími se Vašich osobních vozidel značky Mercedes-Benz a Vašimi zážitky v naší firmě v Ostravě, ale také jinde.

Je správné říci nám...
Asi to nebude jenom nahodilá zkušenost mě Vito taky rozmluvili a dalo to kamarádovi dost práce, protože jsem byl přesvědčen, že bez Vita nemohu žít . Nakonec to byl Trafic a jsem velmi spokojen už má najeto 100000 a zatím jen čepy na předku. Servis k úplné spokojenosti. Čep odešel v HU a oprava do druhého dne. Zdenek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 03.07.2008 22:27, RE: servis na chodově v praze
Ráďa napísal:
No to je sice dobrý nápad, ale chtělo by to perfektně umět německy. Když mám v každé druhé větě chybku tak tam psát nechci. A pochybuju že se to bude chtít někomu sepisovat. Víš jak dost lidí bude možná přitakat, ale v praxi nenapíše nikdo. To by chtělo aby se toho ujmul klub nebo nějaká redakce jako prostředníci.
...redakce zvláště "odborných" časopisů dostávají fůru peněz od automobilek, živí je to, a tak si nedovolí jakoukoli silnou kritiku! ... ano VITO byl problém, a co modely E 210 a 211. Katastrofa po celém světě, každý o tom věděl a stejně dělali problémy při reklamacích - byť některé závady byly životu nebezpečné - viz aut. převodovky, kde se tzv. nemusel měnit olej, elektronika apod. ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.06.2009 13:20, RE: situace je špatná :-(
anonym napísal:
Milí účastníci diskuse, ať už anonymní nebo se jménem, milý pane Zdenku z Opavy!

K tématu M-B MORAVIA OSTRAVA

Předně … nikdo se necítí být obtěžován a nikdo se nemusí stydět za nic, co píše v chatu.

Jmenuji se Gerhard Sulzbacher
a jako majitel společnosti Mercedes-Moravia Ostrava zde píšu za celý náš tým.

Se zájmem jsme se seznámili s Vašimi zkušenostmi týkajícími se Vašich osobních vozidel značky Mercedes-Benz a Vašimi zážitky v naší firmě v Ostravě, ale také jinde.

Je správné říci nám...
Vážený pane Sulzbachere.

Sledování Vašich zaměstnanců bohužel není objektivní, jelikož všichni ví, kdo jste a podel toho se ve Vaší přítomnosti chovají. Jsem majitelem MB V280 A - skvělé auto! Bohužel jsem využil služeb společnosti CMS Opava, kde mně jejich totální neschopnost velice rozladila. Jeden příklad: Měnili mi akcelerační klapku (ihned po koupi vozidla). Po výměně jsem zjistil, že nefunguje tempomat. Po několika návštěvách servisu (60 km vzdáleného) mi technik sdělil, že chybí nějaké čidlo, které snímá údaje z akcelerační klapky a že jej objedná. Dnes je to cca rok, a když jsem nedávno dotyčného potkal, řekl že čidlo již konečně mají. Podotýkám, že jsem v servise byl domluven cca před půl rokem na montáž, dorazil jsem 10 minut před smluveným termínem a asi po 15 minutách mi pracovník sdělil, že dotyčný elektrikář nepřišel do práce (měl prý nějaké domácí problémy - vcelku chápu) :) Dle zkušeností mých kamarádů a známých, servis v Ostravě má docela špatnou pověst a spíše by bylo třeba najít pár lidí ochotných jít do servisu se svým vozem, dát jim skrytou kameru a mikrofon a zjistit, co se vlastně opravdu děje :) Trošku jsem se rozepsal, ale mrzí mne, že jsem zakoupil skvělé auto a nemám možnost kvalitního servisu. Autíčko mám pro rodinu (Manželka, já, 2 děti a babička :) ) a tempomat mi chybí... Pokud by bylo možné, poprosil byhc o vyjádření nějakého technika z Mercedesu, je-li možné, že tempomat nefunguje kvůli nějakého čidla, které chybí u akcelerační klapky a zda je možné čidlo namontovat dodatečně. Ptám se proto, že klapka nebyla nejlevnější a jako rodina s malými dětmi moc peněz nemáme. Navíc, fakturu jsem ztratil, takže nemůžu uplatnit ani záruku... (ještě cca půl roku). Pokud by byl někdo tak ochotný, napište mi prosím na e-mail huplik.jan@seznam.cz.

Děkuji

S pozdravem a přáním všeho dobrého

Jan Huplík
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.