anonym napísal:
Milí účastníci diskuse, ať už anonymní nebo se jménem, milý pane Zdenku z Opavy!
K tématu M-B MORAVIA OSTRAVA
Předně … nikdo se necítí být obtěžován a nikdo se nemusí stydět za nic, co píše v chatu.
Jmenuji se Gerhard Sulzbacher
a jako majitel společnosti Mercedes-Moravia Ostrava zde píšu za celý náš tým.
Se zájmem jsme se seznámili s Vašimi zkušenostmi týkajícími se Vašich osobních vozidel značky Mercedes-Benz a Vašimi zážitky v naší firmě v Ostravě, ale také jinde.
Je správné říci nám...
Vážený pane Sulzbachere.
Sledování Vašich zaměstnanců bohužel není objektivní, jelikož všichni ví, kdo jste a podel toho se ve Vaší přítomnosti chovají. Jsem majitelem MB V280 A - skvělé auto! Bohužel jsem využil služeb společnosti CMS Opava, kde mně jejich totální neschopnost velice rozladila. Jeden příklad: Měnili mi akcelerační klapku (ihned po koupi vozidla). Po výměně jsem zjistil, že nefunguje tempomat. Po několika návštěvách servisu (60 km vzdáleného) mi technik sdělil, že chybí nějaké čidlo, které snímá údaje z akcelerační klapky a že jej objedná. Dnes je to cca rok, a když jsem nedávno dotyčného potkal, řekl že čidlo již konečně mají. Podotýkám, že jsem v servise byl domluven cca před půl rokem na montáž, dorazil jsem 10 minut před smluveným termínem a asi po 15 minutách mi pracovník sdělil, že dotyčný elektrikář nepřišel do práce (měl prý nějaké domácí problémy - vcelku chápu) :) Dle zkušeností mých kamarádů a známých, servis v Ostravě má docela špatnou pověst a spíše by bylo třeba najít pár lidí ochotných jít do servisu se svým vozem, dát jim skrytou kameru a mikrofon a zjistit, co se vlastně opravdu děje :) Trošku jsem se rozepsal, ale mrzí mne, že jsem zakoupil skvělé auto a nemám možnost kvalitního servisu. Autíčko mám pro rodinu (Manželka, já, 2 děti a babička :) ) a tempomat mi chybí... Pokud by bylo možné, poprosil byhc o vyjádření nějakého technika z Mercedesu, je-li možné, že tempomat nefunguje kvůli nějakého čidla, které chybí u akcelerační klapky a zda je možné čidlo namontovat dodatečně. Ptám se proto, že klapka nebyla nejlevnější a jako rodina s malými dětmi moc peněz nemáme. Navíc, fakturu jsem ztratil, takže nemůžu uplatnit ani záruku... (ještě cca půl roku). Pokud by byl někdo tak ochotný, napište mi prosím na e-mail huplik.jan@seznam.cz.
Děkuji
S pozdravem a přáním všeho dobrého
Jan Huplík