Ráďa napísal:
Riccardo: nenarážím na teoretický vzhled auta (někdy jde ruku v ruce, někdy ne). Ale dyť to vidíš kolem sebe, nebo snad ne? Nastartuje na potřetí, vyvalí se dým, zvuk motoru zřetelně nezdravý, na placu nechá flek. Při rozjezdu píská řemen, jedno kolo sjetá matadorka, druhé zánovní protektor. Na palubce přilepené vyžvýkané žvýkačky. Světla zapařené ....mám pokračovat? Nebo opravdu věříš že takoví budou mít kontrolované parametry OK? Na starší auta s mírnou liškou, kde nějaká snaha vidět jde v...
Já souhlasím. Mám úplně stejné postřehy. Ve většině případů ovšem vnější vzhled vozidla opravdu odráží i stav očím na první pohled skrytý. Když jsem vloni touto dobou vybíral auto, tak u některých nemělo ani cenu si je nechat nastartovat, protože už jsem věděl, že nee.
Bohužel tento stav si děláme sami. Mnozí chtějí auto, a protože jak někteří říkají, důležitý je stav a ne papíry, tak kvete tento černý kšeft. Jen jim nedochází, že za auto se ztrátou paměti, kde se jim líbil stav, mohli zaplatit klidně o 10-20% méně, když by bylo s papírama (myslím tím dokumentaci k historii vozidla). Rozdíl by byl pouze v zobrazené hodnotě na tachometru. To, že nevím, že má auto 250 tkm neznamená, že je nemá.