0
späť
 

diskuze k tématu: Kupujete ojeté auto? Vemte si s sebou příručku

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.04.2010 21:55, :-)
To není nekvalitníma STK, ale výrazně lepším vozovým parkem. Vždyť ty ojetiny, co sem vozíme z reichu se musí často omladit, jak jsou staré a o zlepšení nájezdu ani nemluvme. Auto s300 tkm přeci nemůže projít technickou hladce, za to u 123 tkm by zásadní problém být neměl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.04.2010 06:11, STK nesouvisí se stavem
David V napísal:
To není nekvalitníma STK, ale výrazně lepším vozovým parkem. Vždyť ty ojetiny, co sem vozíme z reichu se musí často omladit, jak jsou staré a o zlepšení nájezdu ani nemluvme. Auto s300 tkm přeci nemůže projít technickou hladce, za to u 123 tkm by zásadní problém být neměl.
Nevím, osobně mám zkušenost, že STK je u nás jedna velká formalita. Když už by bylo jo zle, tak max záleží jak máš "tzv velkou rukavici". V německu to aspoň v základních bodech projít musí. Ale to s tím nesouvisí. STK by měla být jen doplňková služba, formální kontrola navíc. PŘECE KAŽDÝ BYCHOM MĚLI CHTÍT MÍT SVŮJ VŮZ V MAXIMÁLNÍM POŘÁDKU, AŤ UŽ KONTROLA JE ČI NENÍ . Spíš je problém v tom, co a kdo u nás jezdí po silnicích ....někdy když se rozhlídnu kolem sebe, tam mám po náladě
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.04.2010 09:28, RE: STK nesouvisí se stavem
Ráďa napísal:
Nevím, osobně mám zkušenost, že STK je u nás jedna velká formalita. Když už by bylo jo zle, tak max záleží jak máš "tzv velkou rukavici". V německu to aspoň v základních bodech projít musí. Ale to s tím nesouvisí. STK by měla být jen doplňková služba, formální kontrola navíc. PŘECE KAŽDÝ BYCHOM MĚLI CHTÍT MÍT SVŮJ VŮZ V MAXIMÁLNÍM POŘÁDKU, AŤ UŽ KONTROLA JE ČI NENÍ . Spíš je problém v tom, co a kdo u nás jezdí po silnicích ....někdy když se rozhlídnu kolem sebe, tam mám po náladě
Jak jako rozhlídneš kolem ? To jako na pohled poznáš v jakém je auto stavu ? Že není opticky hezké ještě neznamená, že nemá v pořádku brzdy, nápravy a osvětlení.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.04.2010 11:33, RE: STK nesouvisí se stavem
Ráďa napísal:
Nevím, osobně mám zkušenost, že STK je u nás jedna velká formalita. Když už by bylo jo zle, tak max záleží jak máš "tzv velkou rukavici". V německu to aspoň v základních bodech projít musí. Ale to s tím nesouvisí. STK by měla být jen doplňková služba, formální kontrola navíc. PŘECE KAŽDÝ BYCHOM MĚLI CHTÍT MÍT SVŮJ VŮZ V MAXIMÁLNÍM POŘÁDKU, AŤ UŽ KONTROLA JE ČI NENÍ . Spíš je problém v tom, co a kdo u nás jezdí po silnicích ....někdy když se rozhlídnu kolem sebe, tam mám po náladě
Bohužel je to tak,znám jednoho mladého týpka,co má auto katastrofálním stavu,na jedné stk ho vyhodili,tak si zajel 30 km vedle,zaplatil jednou tolik,auto nešlo ani na linku a bude jezdit dál.Smutný je,že v tom pelechu vozí malé dítě a manželku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.04.2010 16:05, PR
pekný PR článek, který ve zkutečnosti nic neříká. průměř 18.000km znamená, že jedno auto najede za rok 3.000km a druhé 33.000km, to je, že za pět let to auto s méně kilometrama nikdo nekoupí, protože podle příručku bude stočené.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.04.2010 22:01, RE: STK nesouvisí se stavem
Fanda napísal:
Bohužel je to tak,znám jednoho mladého týpka,co má auto katastrofálním stavu,na jedné stk ho vyhodili,tak si zajel 30 km vedle,zaplatil jednou tolik,auto nešlo ani na linku a bude jezdit dál.Smutný je,že v tom pelechu vozí malé dítě a manželku.
Celé tohle téma je totiž o tom, že za stav auta je zejména zodpovědný ten, kdo v něm jezdí. Nejvíc totiž ohrožuje sebe, pokud zanedbá něco opravdu zásadního. A ten kdo ví, že STK neprojde a chce auto dál provozovat bez opravy, vytváří poptávku, které se samozřejmě chopí ti, kdo ji mohou za příslušný obnos uspokojit... To je zejména v ČR zákonité )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.04.2010 22:05, RE: PR
Milan napísal:
pekný PR článek, který ve zkutečnosti nic neříká. průměř 18.000km znamená, že jedno auto najede za rok 3.000km a druhé 33.000km, to je, že za pět let to auto s méně kilometrama nikdo nekoupí, protože podle příručku bude stočené.
Chytil jste se pouze jednoho orientačního údaje, který navíc v příručce ani uveden není. Tento průměr je vypočten z tisíců vozů, nikoliv ze dvou jak píšete, které budou tvořit krajní hodnoty Gausova rozdělení kilometrového nájezdu českých řidičů. Příručka je pomocník pro toho, kdo u koupě ojetiny alespoň trochu přemýšlí. Kdo přemýšlí více a není přímo z branže, vezme si s sebou někoho, kdo autům rozumí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.04.2010 06:15, RE: STK nesouvisí se stavem
Ráďa napísal:
Nevím, osobně mám zkušenost, že STK je u nás jedna velká formalita. Když už by bylo jo zle, tak max záleží jak máš "tzv velkou rukavici". V německu to aspoň v základních bodech projít musí. Ale to s tím nesouvisí. STK by měla být jen doplňková služba, formální kontrola navíc. PŘECE KAŽDÝ BYCHOM MĚLI CHTÍT MÍT SVŮJ VŮZ V MAXIMÁLNÍM POŘÁDKU, AŤ UŽ KONTROLA JE ČI NENÍ . Spíš je problém v tom, co a kdo u nás jezdí po silnicích ....někdy když se rozhlídnu kolem sebe, tam mám po náladě
Riccardo: nenarážím na teoretický vzhled auta (někdy jde ruku v ruce, někdy ne). Ale dyť to vidíš kolem sebe, nebo snad ne? Nastartuje na potřetí, vyvalí se dým, zvuk motoru zřetelně nezdravý, na placu nechá flek. Při rozjezdu píská řemen, jedno kolo sjetá matadorka, druhé zánovní protektor. Na palubce přilepené vyžvýkané žvýkačky. Světla zapařené ....mám pokračovat? Nebo opravdu věříš že takoví budou mít kontrolované parametry OK? Na starší auta s mírnou liškou, kde nějaká snaha vidět jde vůbec nenarážím, to se neboj. Spíš lidé necítí tu míru kdy už to je špatné a kdy ne. Dokud to odjede z místa A svépomocí, tak jsou kingové jaké fáro nemají. A když je problém, tak se neřeší servisem atd ale koncovkou výfuku či sluneční clonou Pak ještě začnou vybržďovat autobus plnlý lidí apod, ne fakt se rozhlídni kolem. Osobně se nějak nebezpečně v autě necítím, ale situace okolo moc úžasná není, na tom trvám. Možná je to taky tím, že teď jezdím víc Německo / Švédsko, tak mě ten celkový rozdíl práskl přes oči.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.04.2010 09:11, RE: STK nesouvisí se stavem
Ráďa napísal:
Riccardo: nenarážím na teoretický vzhled auta (někdy jde ruku v ruce, někdy ne). Ale dyť to vidíš kolem sebe, nebo snad ne? Nastartuje na potřetí, vyvalí se dým, zvuk motoru zřetelně nezdravý, na placu nechá flek. Při rozjezdu píská řemen, jedno kolo sjetá matadorka, druhé zánovní protektor. Na palubce přilepené vyžvýkané žvýkačky. Světla zapařené ....mám pokračovat? Nebo opravdu věříš že takoví budou mít kontrolované parametry OK? Na starší auta s mírnou liškou, kde nějaká snaha vidět jde v...
Já souhlasím. Mám úplně stejné postřehy. Ve většině případů ovšem vnější vzhled vozidla opravdu odráží i stav očím na první pohled skrytý. Když jsem vloni touto dobou vybíral auto, tak u některých nemělo ani cenu si je nechat nastartovat, protože už jsem věděl, že nee.
Bohužel tento stav si děláme sami. Mnozí chtějí auto, a protože jak někteří říkají, důležitý je stav a ne papíry, tak kvete tento černý kšeft. Jen jim nedochází, že za auto se ztrátou paměti, kde se jim líbil stav, mohli zaplatit klidně o 10-20% méně, když by bylo s papírama (myslím tím dokumentaci k historii vozidla). Rozdíl by byl pouze v zobrazené hodnotě na tachometru. To, že nevím, že má auto 250 tkm neznamená, že je nemá.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.